Ouderwets op papier?quote:Op maandag 1 april 2013 15:44 schreef roos85 het volgende:
Zal zo eens de belastingaangifte die ik van mijn pa moest invullen eens op de post gaan doen.. daarna maar rondje door het dorp lopen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou niet zo goed weten wat though. Jij richt je op 1 merk en bent daar al jaren mee bezig. Het moet een gevoel zijn. Ik zal er eens goed over nadenkenquote:
Oooh, dat wist ik nietquote:Op maandag 1 april 2013 15:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mijn vader is vorig jaar overleden, en dan moet het op papier
Goed nadenken is een goed beginquote:Op maandag 1 april 2013 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou niet zo goed weten wat though. Jij richt je op 1 merk en bent daar al jaren mee bezig. Het moet een gevoel zijn. Ik zal er eens goed over nadenken
Ik vind eBay geweldig en zoals jij het doet geeft wel een gevoel dat ik ook iets wil gaan doenquote:
Oeh, let me knowquote:Op maandag 1 april 2013 15:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh spaar je die?
Wellicht heb ik er nog wat voor je!
Laat het zeker weten, kan nog niet zeggen wanneer.quote:
Frustrerend OVquote:Op maandag 1 april 2013 15:55 schreef littledrummergirl het volgende:
aaargh htmwas ik netjes op tiid is de tram weer vijf minuten eerder vertrokken
nu mis ik.mn trein
Stomme tramquote:Op maandag 1 april 2013 15:55 schreef littledrummergirl het volgende:
aaargh htmwas ik netjes op tiid is de tram weer vijf minuten eerder vertrokken
nu mis ik.mn trein
jaquote:
Heb je geen favoriete automerk?quote:Op maandag 1 april 2013 15:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind eBay geweldig en zoals jij het doet geeft wel een gevoel dat ik ook iets wil gaan doen![]()
Ik deze acount ook. Hiervoor had ik er ook eentje, maar die beviel nietquote:Op maandag 1 april 2013 15:51 schreef Stuart het volgende:
Ik wil ook weer actiever worden op eBay
Heb mijn account al sinds 2001
zondag regeling iddquote:Op maandag 1 april 2013 15:57 schreef Toekito het volgende:
Ik was sneller dan 9292 dacht dat ik ben dus heb een andere bus dus ben 10 min eerder bij de metro maar denk niet dat ik er veel aan heb. Die rijdt maar 1* per kwartier. Zal je net zien
Nee, niet echt eigenlijkquote:
Wat cool dat je er al eerder een hadquote:Op maandag 1 april 2013 15:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik deze acount ook. Hiervoor had ik er ook eentje, maar die beviel niet
Speelgoed van vroeger kanquote:Op maandag 1 april 2013 16:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet echt eigenlijk
Ik zou wel speelgoed van vroeger willen maar ik weet nog niet wat precies
Je hebt ons toch zeikwijfquote:Op maandag 1 april 2013 16:01 schreef Toekito het volgende:
En ja hoor 13 min mezelf vermaken op station Leidschendam-Voorburg
Maar ik wil het wel net als jij ongeopend in de verpakking hebben. Dus het zal best prijzig zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
Speelgoed van vroeger kan
Of de hele serie uit jouw geboortejaar
Of Britse auto's in de kleur goud, of Stu-debakers
Dat geloof ik bestquote:Op maandag 1 april 2013 16:03 schreef Toekito het volgende:
Dat is waar stu maar het is koud hier in de wind
Originele MIB SW is idd behoorlijk aan de prijsquote:Op maandag 1 april 2013 16:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ik wil het wel net als jij ongeopend in de verpakking hebben. Dus het zal best prijzig zijn.
Ik ben wel gek van Star Wars maar ik vrees dat je dan eerst de lotto moet winnen
Marktplaats?quote:Op maandag 1 april 2013 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
Het meeste wel ja
Soms ook in speelgoedwinkels, rommelmarkten of beurzen
13 min.quote:Op maandag 1 april 2013 16:01 schreef Toekito het volgende:
En ja hoor 13 min mezelf vermaken op station Leidschendam-Voorburg
Ze vragen maar raak heb ik het ideequote:Op maandag 1 april 2013 16:04 schreef D. het volgende:
[..]
Originele MIB SW is idd behoorlijk aan de prijs
Vragen kan altijd, je zult maar net die idioot tegenkomen die het ervoor wil betalenquote:Op maandag 1 april 2013 16:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze vragen maar raak heb ik het idee
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item4d0b2c2cc8
Inderdaadquote:Op maandag 1 april 2013 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Vragen kan altijd, je zult maar net die idioot tegenkomen die het ervoor wil betalen
Hou je adem maar eens in voor 13 minutenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |