Zijn ze allemaal van jouw merk as wellquote:Op maandag 1 april 2013 15:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, geen Crack-ups, want van 'mijn merk' hebben ze er daar geen van gemaakt
Uhuquote:Op maandag 1 april 2013 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal van jouw merk as well
Dat klinkt ontzettend gaafquote:
En toch bijna 1000 verschillende? Dat is echt amazing gewoonquote:
Van de kamer, of alle modellen per stuk?quote:Op maandag 1 april 2013 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt ontzettend gaaf
Ik zou bijna om foto's willen vragen
Hahahaha, van de kamerquote:
Ben de boel nog aan het (her)inrichtenquote:Op maandag 1 april 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha, van de kamer
Maar dan dus een foto waarop te zien is dat het er zoveel zijn. Lijkt me mooi om te zien!
Heb jij zoveel hotwheels?quote:Op maandag 1 april 2013 15:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ben de boel nog aan het (her)inrichten
Hier een idee (1 kast)
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/2345bf00.jpg
OMG OMG OMGquote:Op maandag 1 april 2013 15:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ben de boel nog aan het (her)inrichten
Hier een idee (1 kast)
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/2345bf00.jpg
Ik vind het geweldigquote:Op maandag 1 april 2013 15:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nog meer dus, want da's nog lang niet alles
Maar heb meer Matchbox
Ik ben begonnen met 1:18 modellen en sinds een jaar of 6 actief met de 'kleintjes' bezigquote:Op maandag 1 april 2013 15:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG OMG OMG![]()
Allemaal ook nog in de verpakking![]()
![]()
![]()
![]()
Het is echt fantastisch mooi. Het lijkt wel een display in een museum man![]()
Hoe lang heb je daarover gedaan? En hoe kom je eraan? Via eBay ofzo? Zijn ze van over de hele wereld?
Wat een leuke hobby! En het lijkt me ook leuk om zoveel parcels te krijgen ook al betaal je het zelfquote:Op maandag 1 april 2013 15:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met 1:18 modellen en sinds een jaar of 6 actief met de 'kleintjes' bezig
Meeste van Ebay ja
Tja, iedere gek een gebrekquote:Op maandag 1 april 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een leuke hobby! En het lijkt me ook leuk om zoveel parcels te krijgen ook al betaal je het zelf
Hoewel ik de grote modellen wel mooi vind heb ik hier meer mee. Meer een jongensdroom vind ik die kleintjes zo allemaal bij elkaar
quote:Op maandag 1 april 2013 15:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nog meer dus, want da's nog lang niet alles
Maar heb meer Matchbox
Ik zou ook wel bezig willen zijn met een hobby. Vind dat altijd tof om te zienquote:Op maandag 1 april 2013 15:40 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, iedere gek een gebrek
Ik vermaak me er ook wel mee
Ik ken dat merk nietquote:Op maandag 1 april 2013 15:42 schreef D. het volgende:
[..]
En een paar Majorettes
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/e618f684.jpg
Nou, tijd om te beginnen danquote:Op maandag 1 april 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou ook wel bezig willen zijn met een hobby. Vind dat altijd tof om te zien
Oh spaar je die?quote:Op maandag 1 april 2013 15:44 schreef Miniem het volgende:
Ik heb vorig jaar 4 van deze nog in originele doos kunnen bemachtigen voor 2 euro![]()
[ afbeelding ]
Ik kreeg ze altijd van mijn pa en ma toen ik klein was, heb ze overigens nog steeds maar nogal beschadigd omdat ik er mee speelde![]()
En ik spaar Minis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |