Uhmm.. ik heb dat niet gedaan en er wordt nu een zonnebril twv 29.95 naar me opgestuurd..quote:Op maandag 1 april 2013 16:04 schreef Jerkmaine het volgende:
Vermeld er wel even bij dat je een aankoop in hun webshop dient te doen
Sure. Ik heb zojuist een gratis Lexus van iemand gekregen. Hoefde alleen maar op wat knopjes te drukken.quote:Op maandag 1 april 2013 16:04 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Uhmm.. ik heb dat niet gedaan en er wordt nu een zonnebril twv 29.95 naar me opgestuurd..
.... en me broertje.....
.... en me moeder.....
Vertel hoe?quote:Op maandag 1 april 2013 16:08 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Sure. Ik heb zojuist een gratis Lexus van iemand gekregen. Hoefde alleen maar op wat knopjes te drukken.
Een banner vertelde mij dat ik de 100miljoenste bezoeker was. Ik klikte, viel er ineens een Lexus uit de lucht.quote:
Je kunt gewoon een "stappenplan" maken, scheelt onzin.quote:Op maandag 1 april 2013 16:08 schreef opruimertje het volgende:
Ik zal printscreen maken..Ik had wel verwacht dat jullie zelf ook een heel klein beetje initiatief zouden tonen!
Oja, dat heb ik ook altijd....quote:Op maandag 1 april 2013 16:13 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Een banner vertelde mij dat ik de 100miljoenste bezoeker was. Ik klikte, viel er ineens een Lexus uit de lucht.
Thank you for your purchase!quote:Op maandag 1 april 2013 16:13 schreef blup het volgende:
Thank you for your purchase!
Your order # is: 100010100.
You will receive an order confirmation email with the details of your order.
... ben benieuwd
Ja, nja daar kunnen wij niets aan doen..quote:Op maandag 1 april 2013 16:21 schreef blup het volgende:
thanks.. zal wel niet zijn zoals ze bedoeld hadden, maar wie weet. :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |