Uhmm.. ik heb dat niet gedaan en er wordt nu een zonnebril twv 29.95 naar me opgestuurd..quote:Op maandag 1 april 2013 16:04 schreef Jerkmaine het volgende:
Vermeld er wel even bij dat je een aankoop in hun webshop dient te doen
Sure. Ik heb zojuist een gratis Lexus van iemand gekregen. Hoefde alleen maar op wat knopjes te drukken.quote:Op maandag 1 april 2013 16:04 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Uhmm.. ik heb dat niet gedaan en er wordt nu een zonnebril twv 29.95 naar me opgestuurd..
.... en me broertje.....
.... en me moeder.....
Vertel hoe?quote:Op maandag 1 april 2013 16:08 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Sure. Ik heb zojuist een gratis Lexus van iemand gekregen. Hoefde alleen maar op wat knopjes te drukken.
Een banner vertelde mij dat ik de 100miljoenste bezoeker was. Ik klikte, viel er ineens een Lexus uit de lucht.quote:
Je kunt gewoon een "stappenplan" maken, scheelt onzin.quote:Op maandag 1 april 2013 16:08 schreef opruimertje het volgende:
Ik zal printscreen maken..Ik had wel verwacht dat jullie zelf ook een heel klein beetje initiatief zouden tonen!
Oja, dat heb ik ook altijd....quote:Op maandag 1 april 2013 16:13 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Een banner vertelde mij dat ik de 100miljoenste bezoeker was. Ik klikte, viel er ineens een Lexus uit de lucht.
Thank you for your purchase!quote:Op maandag 1 april 2013 16:13 schreef blup het volgende:
Thank you for your purchase!
Your order # is: 100010100.
You will receive an order confirmation email with the details of your order.
... ben benieuwd
Ja, nja daar kunnen wij niets aan doen..quote:Op maandag 1 april 2013 16:21 schreef blup het volgende:
thanks.. zal wel niet zijn zoals ze bedoeld hadden, maar wie weet. :-)
Ben benieuwd of ze het daadwerkelijk zullen versturen.quote:Op maandag 1 april 2013 16:24 schreef Renesite het volgende:
Krijgen nu wel mega veel hits via FOK! op hun link I guess...
fok! zonnebrillenmeet!quote:Op maandag 1 april 2013 16:26 schreef Renesite het volgende:
Heel FOK! met zonnebrillen op, op de zolderkamers
Ik ben blindquote:
Je moet je dus ook registreren op de sitequote:Op maandag 1 april 2013 16:13 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een "stappenplan" maken, scheelt onzin.
• Link aanklikken van TS
• Bullshit reden verzinnen en je eigenste spam e-mailadres invullen
• Zonnebril toevoegen aan winkelmandje
• Bij de checkout je code invullen
• Je adresgegevens invullen en gas op die lolly
Wat een lelijk ding trouwens, maar ach 't is gratis hè
hmm, daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 1 april 2013 16:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, gooi het topic maar weer dicht. Zijn er toch 30 FOK!kers geholpen, als het weer te massaal wordt dan annuleren ze vast alles.
quote:Op maandag 1 april 2013 16:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, gooi het topic maar weer dicht. Zijn er toch 30 FOK!kers geholpen, als het weer te massaal wordt dan annuleren ze vast alles.
eerst invullen en dan op volgende.quote:Op maandag 1 april 2013 16:40 schreef detennismaster het volgende:
Waar vullen jullie je email in?
http://www.yourdiscovery.com/nl/web/pmelegend/
Ik niet inderdaad. Toch even gebruik gemaakt van je link, ook al is diezelfde 99% waarschijnlijk de kans dat dit toch niet doorgaat.quote:Op maandag 1 april 2013 16:41 schreef opruimertje het volgende:
Wedden dat 99% van de posters nog nooit wat heeft aangeboden in FHF
Boeit dat iets?quote:Op maandag 1 april 2013 16:41 schreef opruimertje het volgende:
Wedden dat 99% van de posters nog nooit wat heeft aangeboden in FHF
pcs aavinkenquote:Op maandag 1 april 2013 16:46 schreef dion_v_k het volgende:
Bij mij werkt ie ook niet, kan de code zo vaak invullen als ik wil maar die 29,95 blijft gewoon staan
Thanks!quote:Op maandag 1 april 2013 16:47 schreef Ramkraker het volgende:
Als je hem handmatig overtypt in chrome doet ie het wel
quote:Op maandag 1 april 2013 16:51 schreef Etsu het volgende:
omdat ik niet kon bestellen, heeft renesite het voor mij gedaan (lobi) en ben ik haast van zeker dat dit 1aprilgrap is
Thanksquote:Your order has been received
Thank you for your purchase!
Your order # is: 100010261.
You will receive an order confirmation email with the details of your order.
quote:Op maandag 1 april 2013 17:24 schreef Beach het volgende:
Mensen die er meer dan één bestellen
godverdomme stelletje inhalige ratten
Gratis is gratisquote:Op maandag 1 april 2013 17:24 schreef Beach het volgende:
Mensen die er meer dan één bestellen
godverdomme stelletje inhalige ratten
Moet je maar jeans en normale schoenen dragenquote:
quote:Thank you for shopping at our webshop. We are going to process your order. Once your package ships we will send an email with a link to track your order. You will also receive an email with your invoice. If you have any questions please contact us at
Gelijk 25 euro minder waard.. xDquote:Op maandag 1 april 2013 19:10 schreef Joe-Momma het volgende:
Lopen we straks allemaal met dezelfde bril!! Hoe cool is dat??!!!![]()
Nooit geschoten is nooit raak.quote:Op maandag 1 april 2013 19:23 schreef Max-Westerman het volgende:
Je krijgt hem toch niet binnen hoor
Nahquote:Op maandag 1 april 2013 19:38 schreef Beach het volgende:
Net mailtje gehad dat vanwege misbruik mijn bestelling niet geleverd kan worden.
haha 1 april hahaquote:Op maandag 1 april 2013 19:38 schreef Beach het volgende:
Net mailtje gehad dat vanwege misbruik mijn bestelling niet geleverd kan worden.
Ik checkte bijna mijn mail. Hihi.quote:Op maandag 1 april 2013 19:38 schreef Beach het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |