Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Dit vind ik nou van die KUT reactiesquote:
Ik ook niet hoor. Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 1 april 2013 14:07 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn aanbod was ook wel eventjes geleden natuurlijk
Nu zou ik me daartoe niet meer laten verleiden
Als FP me vraagt wil ik best ook over belangrijkere zaken schrijven. Maar gezien mijn spelling kan ik me voorstellen dat ze voor andere kiezen.quote:Op maandag 1 april 2013 14:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zijn ook onderwerpen die mijn interesse niet hebben eigenlijk. Ik lees liever belangrijk nieuws
mijn werkweek is al bijna door midden manquote:
Ik heb vandaag ook gewerktquote:Op maandag 1 april 2013 14:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn werkweek is al bijna door midden man
Vertelquote:
Ik zater/zon en vandaag en mag door tot zaterdag 07:00quote:Op maandag 1 april 2013 14:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook gewerkten zaterdag. schijtdruk
Dan moet je die ene kat wat beter opvoeden!quote:
Hij gaat in de slaapkamer weleens op de vensterbank zitten als de gordijnen nog dicht zijn..quote:
waar die kat mee omgaat wordtie mee besmet.quote:Op maandag 1 april 2013 14:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij gaat in de slaapkamer weleens op de vensterbank zitten als de gordijnen nog dicht zijn..
Maar hij snapt dan niet hoe hij eraf moet komendus gaat ie maar met zijn poot tegen het gordijn zitten tikken..
Klopt, het is sinds we bij Frank wonenquote:Op maandag 1 april 2013 14:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
waar die kat mee omgaat wordtie mee besmet.
daarom heb jij geen kat meerquote:Op maandag 1 april 2013 14:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
waar die kat mee omgaat wordtie mee besmet.
Kan er ook niks aan doen dat mn familie zo dom is...quote:Op maandag 1 april 2013 14:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, het is sinds we bij Frank wonen
Hij houdt je wel heel erg in de gaten jaquote:
Kan helemaal niks uitvreten zoquote:Op maandag 1 april 2013 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij houdt je wel heel erg in de gaten ja
Nee, beetje jammer. Wil je een keer iets stiekem doen en dan lukt dat nietquote:
Inderdaad, misschien maar een kloon aanmaken..quote:Op maandag 1 april 2013 14:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, beetje jammer. Wil je een keer iets stiekem doen en dan lukt dat niet
Dat zou ik gewoon doen!quote:Op maandag 1 april 2013 14:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien maar een kloon aanmaken..
Je hoeft van mij niet weg hoorquote:Op maandag 1 april 2013 14:40 schreef franklop het volgende:
had gisteren mevrouw even opgezocht hier, stond nog in myat.
Zal even Stop volgen doen
Ja, dat heeft hij toch niet in de gaten en dan weten wij in ieder geval nu wie je dan bentquote:
Daaromquote:Op maandag 1 april 2013 14:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat heeft hij toch niet in de gaten en dan weten wij in ieder geval nu wie je dan bent![]()
preciesquote:
zou ik ook zeggen. Niks lulligs over mijn baasquote:Op maandag 1 april 2013 14:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, het is sinds we bij Frank wonen
quote:Op maandag 1 april 2013 14:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat mn familie zo dom is...
of wacht bedoel je ....
Hij kan beter even de tracker vullen. Voel me beetje remi daar.quote:
Zelfs tijdens sjoeldate met mij was die erquote:
Tot in de Crew SCquote:Op maandag 1 april 2013 14:40 schreef franklop het volgende:
had gisteren mevrouw even opgezocht hier, stond nog in myat.
Zal even Stop volgen doen
quote:Op maandag 1 april 2013 14:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien maar een kloon aanmaken..
Het is een ode aan OA!quote:
quote:OAiaanse Multiquote
Post, geïntroduceerd door OA, waarin diverse quotes worden afgewisseld met reacties op betreffende quotes
Daar doe ik niet aan. Paar keer geprobeerd maar ik vind het waardeloosquote:
Ik doe het ook vaak niet maar nu had ik ff de tijd.quote:Op maandag 1 april 2013 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan. Paar keer geprobeerd maar ik vind het waardeloos
Achquote:Op maandag 1 april 2013 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk ook nooitquote:Op maandag 1 april 2013 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar soms maak ik een uitzonderingquote:Op maandag 1 april 2013 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
eejjjjjjjjquote:Op maandag 1 april 2013 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat bij mij vaak fout en dan word ik boos en dan ben ik een kwartier verder. Ik vind het ook rot om te reageren op een multiquote want dan moet ik eerst het andere onnozele gekakel verwijderenquote:Op maandag 1 april 2013 14:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik doe het ook vaak niet maar nu had ik ff de tijd.
quote:Op maandag 1 april 2013 14:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ach
[..]
Ik doe het eigenlijk ook nooit
[..]
Maar soms maak ik een uitzondering
[..]
eejjjjjjjj
Ik ben inderdaad diep onder de indrukquote:
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 1 april 2013 15:05 schreef Stuart het volgende:
Is iedereen zgn. gezellig aan het doen met Pasen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |