Er staat ook zeker wel 'goed' nieuws tussen hoorquote:Op maandag 1 april 2013 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat met name.
De hoeveelheid aanmeldingen is nogal laag, ergo: roeien met de riemen die je hebt.
Overigens is 80% van het nieuws ingekocht bij NOvum of ANP, net als bij nu, televaag, etc, enz.
De overige 20% moet dus liefst een beetje onderscheidend zijn, en bij FOK! zijn dat van oudsher de 'opmerkelijke' berichten.
Dat is erg aardig van je, thanks!quote:Op maandag 1 april 2013 13:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Je mag altijd je vragen/opmerkingen/suggesties kwijt in de daarvoor bestemde topics hoor
Ik zal ook niet beweren dat het makkelijk is hoor, om je te onderscheiden. En het zal altijd wel lastig blijven aangezien het allemaal vrijwillig isquote:Op maandag 1 april 2013 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat met name.
De hoeveelheid aanmeldingen is nogal laag, ergo: roeien met de riemen die je hebt.
Overigens is 80% van het nieuws ingekocht bij NOvum of ANP, net als bij nu, televaag, etc, enz.
De overige 20% moet dus liefst een beetje onderscheidend zijn, en bij FOK! zijn dat van oudsher de 'opmerkelijke' berichten.
Mja, die laatste voorbeelden zijn keer op keer wel de kijkcijferknallers.quote:Op maandag 1 april 2013 13:50 schreef D. het volgende:
[..]
Er staat ook zeker wel 'goed' nieuws tussen hoor
Maar als een lerares in een boerengehucht in de USA zich door een leerling van achter heeft laten nemen of als Barbie weer een scheet laat dan wil ik dat helemaal niet weten
En dan kan ik natuurlijk er gewoon voor kiezen het niet te lezen, maar ik stoor me er meer aan dat Fok kennelijk denkt (of ziet) dat daar wel een behoefte aan is
Dat klinkt wel aantrekkelijk.quote:Op maandag 1 april 2013 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, die laatste voorbeelden zijn keer op keer wel de kijkcijferknallers.
Ik blijf pleiten voor een meer gecategoriseerde weergave in een toekomstige layout. Dan kan het serieuze en minder serieuze nieuws beter uit elkaar gehouden worden
.
Precies. En het voor iedereen 100% naar zijn zin maken is ook godsonmogelijk.quote:Op maandag 1 april 2013 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal ook niet beweren dat het makkelijk is hoor, om je te onderscheiden. En het zal altijd wel lastig blijven aangezien het allemaal vrijwillig is
Absoluutquote:Op maandag 1 april 2013 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. En het voor iedereen 100% naar zijn zin maken is ook godsonmogelijk.
Ja, maar het volk wat daar op af komt...quote:Op maandag 1 april 2013 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, die laatste voorbeelden zijn keer op keer wel de kijkcijferknallers.
Een filter van onderwerpen en/of nieuwsposters is wel gewenstquote:Ik blijf pleiten voor een meer gecategoriseerde weergave in een toekomstige layout. Dan kan het serieuze en minder serieuze nieuws beter uit elkaar gehouden worden
.
Dat verwacht ook niemandquote:Op maandag 1 april 2013 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. En het voor iedereen 100% naar zijn zin maken is ook godsonmogelijk.
Je kunt ook gaan helpen natuurlijkquote:Op maandag 1 april 2013 14:00 schreef D. het volgende:
[..]
Dat verwacht ook niemand
Ik ben alleen begaan met Fok en kan me voorstellen dat het naar de buitenwereld niet zo'n goede indruk maakt met al die bagger
Dan lees jij mijn pareltjes niet meer.....quote:Op maandag 1 april 2013 13:57 schreef D. het volgende:
Een filter van onderwerpen en/of nieuwsposters is wel gewenst
Ik ben ooit gevraagd en heb toen geholpen (met BigBrother)quote:
Jij post waarschijnlijk alleen maar zooiquote:Op maandag 1 april 2013 14:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan lees jij mijn pareltjes niet meer.....
Serieus, je bent toen afgewezen? Nou ja zegquote:Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ooit gevraagd en heb toen geholpen (met BigBrother)
En ik heb ooit mijn hulp aangeboden en ben toen afgewezen
Gezien zijn postgedrag zou je dat wel denken hequote:Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij post waarschijnlijk alleen maar zooi
Nouja, ik heb vaak het gevoel dat ze liever 'vriendjes' aannemenquote:Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Serieus, je bent toen afgewezen? Nou ja zeg
Sorry, maar dan vraag je je toch af wie de selectie destijds deed
Ik bedoel dat verder niet slecht hoor maar het is niet mijn ding dan zeg maar.quote:Op maandag 1 april 2013 14:04 schreef D. het volgende:
[..]
Gezien zijn postgedrag zou je dat wel denken he
Dat was in de beginjaren ook absoluut zo! Of dat nog zo is weet ik niet maar in het begin was dat het zekerquote:Op maandag 1 april 2013 14:05 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik heb vaak het gevoel dat ze liever 'vriendjes' aannemen
ik doe voetbal, F1, wielrennen, schaatsten, Tennis en hockey meestal. Maar komt niet vaak op FP. Alleen die van Boogerd toen.quote:Op maandag 1 april 2013 14:04 schreef D. het volgende:
[..]
Gezien zijn postgedrag zou je dat wel denken he
Mijn aanbod was ook wel eventjes geleden natuurlijkquote:Op maandag 1 april 2013 14:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was in de beginjaren ook absoluut zo! Of dat nog zo is weet ik niet maar in het begin was dat het zeker
Dat zijn ook onderwerpen die mijn interesse niet hebben eigenlijk. Ik lees liever belangrijk nieuwsquote:Op maandag 1 april 2013 14:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik doe voetbal, F1, wielrennen, schaatsten, Tennis en hockey meestal. Maar komt niet vaak op FP. Alleen die van Boogerd toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |