stuartquote:
erg grappig.... bijna hilarisch....quote:Op maandag 1 april 2013 11:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hoop het, want is soms best vermoeiend.
[ afbeelding ]
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 31-03-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 302 Stuart
02. 133 -Engel-
03. 105 douche-eendje
04. 079 Dr_Flash
05. 065 D.
06. 060 MPG
07. 052 Toekito
08. 050 DaMart
09. 038 Miniem
10. 038 Nikkie_86
11. 034 roos85
12. 032 littledrummergirl
13. 029 goldfinger1963
14. 013 Miss_paraplu
15. 010 Koen66
16. 007 JaniesBrownie
17. 006 Bos81
18. 006 crv
19. 005 JJH
20. 004 SpeedyGJ
Reeks-statistieken!
jijzelfquote:Op maandag 1 april 2013 12:05 schreef Toekito het volgende:
Hallo wie heeft me tussen die kleuters geplaatst?
Ook een rotdag om te moeten werkenquote:
nee hoor.. dit zijn van die vreetdagen dus ben blij dat ik mag werken... hoef ik het niet af te slaan..quote:
Dat is waarquote:Op maandag 1 april 2013 12:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee hoor.. dit zijn van die vreetdagen dus ben blij dat ik mag werken... hoef ik het niet af te slaan..
Werk zequote:
Ik baal juist dat ik vandaag niet mag werkenquote:
ja had eigk om 11 al lunchpauze maar toen niet gegaan. En nu ff snel 4 boterhammen gegeten en verder werkenquote:
Waarom? Verveel je jezelfquote:Op maandag 1 april 2013 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik baal juist dat ik vandaag niet mag werken.
Het lijkt bij jou meer een aanwezigheidsvergoeding dan werkenquote:Op maandag 1 april 2013 12:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja had eigk om 11 al lunchpauze maar toen niet gegaan. En nu ff snel 4 boterhammen gegeten en verder werken
Nee hoor, dat niet. Maar feestdagen zijn altijd gezellig op werk, en verdienen ook nog eens extra goedquote:
ik kan er niks aan doen dat er niemand beltquote:Op maandag 1 april 2013 12:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt bij jou meer een aanwezigheidsvergoeding dan werken
Dan is het wel jammer inderdaadquote:Op maandag 1 april 2013 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor, dat niet. Maar feestdagen zijn altijd gezellig op werk, en verdienen ook nog eens extra goed.
Dat zeg ik ook niet hoorquote:Op maandag 1 april 2013 12:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen dat er niemand belt
neuken? midden op de dag?quote:Op maandag 1 april 2013 12:35 schreef -Engel- het volgende:
daag skatjesgezonde dingen doen latersssssssssss
have fun Engelquote:Op maandag 1 april 2013 12:35 schreef -Engel- het volgende:
Hi bye Engeltjequote:Op maandag 1 april 2013 12:35 schreef -Engel- het volgende:
douche ze stuartquote:
Smoesjes man! Je lijkt wel een Turk qua taalgebruikquote:
Have fun Engeltjequote:Op maandag 1 april 2013 12:35 schreef -Engel- het volgende:
Omdat FPquote:
Omdat ik me steeds meer stoor aan het non-nieuws aldaarquote:
Ik kom er nooit. Sorry, ik snap best dat jij daar iets mee hebt maar ik vind het bij elkaar geraapt nieuwsquote:
Ik ben het met je eens al kom ik er al jaren niet meerquote:Op maandag 1 april 2013 13:20 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ik me steeds meer stoor aan het non-nieuws aldaar
En dan heb ik het nog niet over het 'schrijftalent' van de nieuwsposters
Ik wil zo graag dat de FP aansluit op mijn forumbelevingquote:Op maandag 1 april 2013 13:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens al kom ik er al jaren niet meer
Dan kun je er beter wegblijvenquote:Op maandag 1 april 2013 13:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil zo graag dat de FP aansluit op mijn forumbeleving
Bij elkaar geraapt is niet erg, maar soms is het de kunst van het weglatenquote:Op maandag 1 april 2013 13:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom er nooit. Sorry, ik snap best dat jij daar iets mee hebt maar ik vind het bij elkaar geraapt nieuws
Absoluut. Is het nu al komkommertijd op de FP?quote:Op maandag 1 april 2013 13:23 schreef D. het volgende:
[..]
Bij elkaar geraapt is niet erg, maar soms is het de kunst van het weglaten
Nee, da's niet zoquote:Op maandag 1 april 2013 13:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iedereen kan nieuwsposter worden is mijn indruk![]()
Hahahahaquote:Op maandag 1 april 2013 13:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, da's niet zo
Je moet wel een publiek van mensen met een laag IQ kunnen aanspreken
Je lacht wel, maar ik vind het eigenlijk diep triestquote:
tsja FOK! gaat back to basic, logisch toch?quote:Op maandag 1 april 2013 13:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar ik vind het eigenlijk diep triest
Maar zo wil Danny het
Voor 'normale' mensen zijn er al genoeg nieuwssites
Het is niet aan mij om er iets over te zeggen verder vrees ikquote:Op maandag 1 april 2013 13:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar ik vind het eigenlijk diep triest
Maar zo wil Danny het
Voor 'normale' mensen zijn er al genoeg nieuwssites
Dat mag best hoorquote:Op maandag 1 april 2013 13:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is niet aan mij om er iets over te zeggen verder vrees ik![]()
Laten we eerlijk zijn, mensen die daar wellicht iets beter in zijn hebben vaak geen tijd of interesse of zich ermee bezig te houdenquote:Op maandag 1 april 2013 13:29 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag best hoor
Ik bedoel, ik zeg er ook iets van, maar snap ook dat dat verder weinig teweeg zal brengen
Ik denk serieus dat Danny die mensen helemaal niet wil hebbenquote:Op maandag 1 april 2013 13:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, mensen die daar wellicht iets beter in zijn hebben vaak geen tijd of interesse of zich ermee bezig te houden
Ben ik ook wel benieuwd naar. MPG is geen achterlijke en misschien vind hij het ook wel frusterend?quote:Op maandag 1 april 2013 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Danny die mensen helemaal niet wil hebben
Wellicht kan MPG daar iets over zeggen of houdt die wijselijk zijn mond?
bij mij?quote:Op maandag 1 april 2013 13:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar. MPG is geen achterlijke en misschien vind hij het ook wel frusterend?
Ik ben wel benieuwd welk soort users reageert op die oproepjes want ik sta wel eens te kijken van de tagjes bij sommige mensen eigenlijk![]()
Jij bent toch geen nieuwsposter? De sport redactie zit nog een paar stappen lagerquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 13:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent toch geen nieuwsposter? De sport redactie zit nog een paar stappen lager
Je mag altijd je vragen/opmerkingen/suggesties kwijt in de daarvoor bestemde topics hoorquote:Op maandag 1 april 2013 13:37 schreef Stuart het volgende:
Ach, ik hou er ook over op. Het is niet aan mij om mensen te beoordelen op iets dat ze vrijwillig doen. Daarnaast zal er een beperkt aantal users zijn die dit willen doen dus dan maar de beste eruit pikken
Ok, how about them tosti's?quote:Op maandag 1 april 2013 13:37 schreef Stuart het volgende:
Ach, ik hou er ook over op. Het is niet aan mij om mensen te beoordelen op iets dat ze vrijwillig doen. Daarnaast zal er een beperkt aantal users zijn die dit willen doen dus dan maar de beste eruit pikken
Dat met name.quote:Op maandag 1 april 2013 13:37 schreef Stuart het volgende:
Er staat ook zeker wel 'goed' nieuws tussen hoorquote:Op maandag 1 april 2013 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat met name.
De hoeveelheid aanmeldingen is nogal laag, ergo: roeien met de riemen die je hebt.
Overigens is 80% van het nieuws ingekocht bij NOvum of ANP, net als bij nu, televaag, etc, enz.
De overige 20% moet dus liefst een beetje onderscheidend zijn, en bij FOK! zijn dat van oudsher de 'opmerkelijke' berichten.
Dat is erg aardig van je, thanks!quote:Op maandag 1 april 2013 13:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Je mag altijd je vragen/opmerkingen/suggesties kwijt in de daarvoor bestemde topics hoor
Ik zal ook niet beweren dat het makkelijk is hoor, om je te onderscheiden. En het zal altijd wel lastig blijven aangezien het allemaal vrijwillig isquote:Op maandag 1 april 2013 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat met name.
De hoeveelheid aanmeldingen is nogal laag, ergo: roeien met de riemen die je hebt.
Overigens is 80% van het nieuws ingekocht bij NOvum of ANP, net als bij nu, televaag, etc, enz.
De overige 20% moet dus liefst een beetje onderscheidend zijn, en bij FOK! zijn dat van oudsher de 'opmerkelijke' berichten.
Mja, die laatste voorbeelden zijn keer op keer wel de kijkcijferknallers.quote:Op maandag 1 april 2013 13:50 schreef D. het volgende:
[..]
Er staat ook zeker wel 'goed' nieuws tussen hoor
Maar als een lerares in een boerengehucht in de USA zich door een leerling van achter heeft laten nemen of als Barbie weer een scheet laat dan wil ik dat helemaal niet weten
En dan kan ik natuurlijk er gewoon voor kiezen het niet te lezen, maar ik stoor me er meer aan dat Fok kennelijk denkt (of ziet) dat daar wel een behoefte aan is
Dat klinkt wel aantrekkelijk.quote:Op maandag 1 april 2013 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, die laatste voorbeelden zijn keer op keer wel de kijkcijferknallers.
Ik blijf pleiten voor een meer gecategoriseerde weergave in een toekomstige layout. Dan kan het serieuze en minder serieuze nieuws beter uit elkaar gehouden worden
.
Precies. En het voor iedereen 100% naar zijn zin maken is ook godsonmogelijk.quote:Op maandag 1 april 2013 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal ook niet beweren dat het makkelijk is hoor, om je te onderscheiden. En het zal altijd wel lastig blijven aangezien het allemaal vrijwillig is
Absoluutquote:Op maandag 1 april 2013 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. En het voor iedereen 100% naar zijn zin maken is ook godsonmogelijk.
Ja, maar het volk wat daar op af komt...quote:Op maandag 1 april 2013 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, die laatste voorbeelden zijn keer op keer wel de kijkcijferknallers.
Een filter van onderwerpen en/of nieuwsposters is wel gewenstquote:Ik blijf pleiten voor een meer gecategoriseerde weergave in een toekomstige layout. Dan kan het serieuze en minder serieuze nieuws beter uit elkaar gehouden worden
.
Dat verwacht ook niemandquote:Op maandag 1 april 2013 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. En het voor iedereen 100% naar zijn zin maken is ook godsonmogelijk.
Je kunt ook gaan helpen natuurlijkquote:Op maandag 1 april 2013 14:00 schreef D. het volgende:
[..]
Dat verwacht ook niemand
Ik ben alleen begaan met Fok en kan me voorstellen dat het naar de buitenwereld niet zo'n goede indruk maakt met al die bagger
Dan lees jij mijn pareltjes niet meer.....quote:Op maandag 1 april 2013 13:57 schreef D. het volgende:
Een filter van onderwerpen en/of nieuwsposters is wel gewenst
Ik ben ooit gevraagd en heb toen geholpen (met BigBrother)quote:
Jij post waarschijnlijk alleen maar zooiquote:Op maandag 1 april 2013 14:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan lees jij mijn pareltjes niet meer.....
Serieus, je bent toen afgewezen? Nou ja zegquote:Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ooit gevraagd en heb toen geholpen (met BigBrother)
En ik heb ooit mijn hulp aangeboden en ben toen afgewezen
Gezien zijn postgedrag zou je dat wel denken hequote:Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij post waarschijnlijk alleen maar zooi
Nouja, ik heb vaak het gevoel dat ze liever 'vriendjes' aannemenquote:Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Serieus, je bent toen afgewezen? Nou ja zeg
Sorry, maar dan vraag je je toch af wie de selectie destijds deed
Ik bedoel dat verder niet slecht hoor maar het is niet mijn ding dan zeg maar.quote:Op maandag 1 april 2013 14:04 schreef D. het volgende:
[..]
Gezien zijn postgedrag zou je dat wel denken he
Dat was in de beginjaren ook absoluut zo! Of dat nog zo is weet ik niet maar in het begin was dat het zekerquote:Op maandag 1 april 2013 14:05 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik heb vaak het gevoel dat ze liever 'vriendjes' aannemen
ik doe voetbal, F1, wielrennen, schaatsten, Tennis en hockey meestal. Maar komt niet vaak op FP. Alleen die van Boogerd toen.quote:Op maandag 1 april 2013 14:04 schreef D. het volgende:
[..]
Gezien zijn postgedrag zou je dat wel denken he
Mijn aanbod was ook wel eventjes geleden natuurlijkquote:Op maandag 1 april 2013 14:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was in de beginjaren ook absoluut zo! Of dat nog zo is weet ik niet maar in het begin was dat het zeker
Dat zijn ook onderwerpen die mijn interesse niet hebben eigenlijk. Ik lees liever belangrijk nieuwsquote:Op maandag 1 april 2013 14:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik doe voetbal, F1, wielrennen, schaatsten, Tennis en hockey meestal. Maar komt niet vaak op FP. Alleen die van Boogerd toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |