Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Ahaquote:
Dat is wel erg jammerquote:Op maandag 1 april 2013 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dan was ik jarig en zo en zou ik wat vrienden en zo laat maar
Ja nog iets jammerder still omdat ik dan net 40 word, maar okeequote:
Godverdommequote:Op maandag 1 april 2013 00:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nog iets jammerder still omdat ik dan net 40 word, maar okeeIk ga niemand zijn leven inrichten
vrijdag op zaterdagquote:Op maandag 1 april 2013 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Godverdomme
Wanneer is het precies? Ik kan eens kijken naar prijzen voor tickets maar dan moet ik zaterdag heen en zondag weer terug
Vrijdag op zaterdag zal me absoluut NIET lukken. Ik kan geen vrij krijgen buiten schoolvakanties om namelijkquote:Op maandag 1 april 2013 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vrijdag op zaterdagen het is nog niet zeker dat het überhaupt kan. Maar de mensen die ik erbij wil hebben zullen tzt el een uitnodiging krijgen
Ja, dat vind ik ook echt jammer jaquote:
Belachelijkquote:Op maandag 1 april 2013 01:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
Sorry schatjes maar ik ga er toch weer vandoor... me ogen vallen dicht... weltrusten![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 01:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
Sorry schatjes maar ik ga er toch weer vandoor... me ogen vallen dicht... weltrusten![]()
Een bed waarin je niet kunt bewegenquote:Op maandag 1 april 2013 01:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
een vacuumbed??? Wat moet ik me erbij voorstellen??
Sweet dreams Engeltjequote:Op maandag 1 april 2013 01:03 schreef -Engel- het volgende:
Weltrusten![]()
ik ga slapen!!!
lekker fris en fruitig over een paar uur
hier ook trustequote:Op maandag 1 april 2013 01:03 schreef -Engel- het volgende:
Weltrusten![]()
ik ga slapen!!!
Kennelijk was het niet genoegquote:Op maandag 1 april 2013 01:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, nou. Ik heb net nog ene stokbrood op.
Ik heb morgen de hele dag niets, op schoonouders die langskomen na.quote:Op maandag 1 april 2013 01:03 schreef -Engel- het volgende:
Weltrusten![]()
ik ga slapen!!!
Je was er nog?quote:Op maandag 1 april 2013 01:03 schreef -Engel- het volgende:
Weltrusten![]()
ik ga slapen!!!
Maar ik ga ook over niet al te lange tijd naar bed toe, en als ik te dik word kun je er donder op zeggen dat knetter me op een dieet zet.quote:
hoezo zou dat iets voor mij zijn dan??? Ben knettertje beweeglijk...quote:
Noem dat maar nietsquote:Op maandag 1 april 2013 01:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb morgen de hele dag niets, op schoonouders die langskomen na.
Nee, ik vroeg me af of je dat leuk lijktquote:Op maandag 1 april 2013 01:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoezo zou dat iets voor mij zijn dan??? Ben knettertje beweeglijk...
O,maar ik heb hele toffe schoonouders. M'n schoonmoeder is net zo gek als knetter en schoonpa is handig en gewoon een aardige kerel.quote:
Euhm...quote:
quote:A vacuum bed is a device sometimes used in BDSM play.
A person is placed in a latex envelope spanned by a frame and a suction pump or floor vacuum removes most of the air in the envelope.
Hahahaha, ja het werd in JNG SC gepostquote:
Nee bedankt... hihi nu ga ik echt slapen.. doei doeiquote:Op maandag 1 april 2013 01:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me af of je dat leuk lijkt
Mij lijkt het wel wat
quote:Op maandag 1 april 2013 01:08 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee bedankt... hihi nu ga ik echt slapen.. doei doei
niet allemaal morgenmiddag he, dan rij ik ook die kant opquote:
Ik heb gewoon de kachel nog aan binnen. En ik houd me vast aan de gedachte dat áls het weer omslaat we opeens ook volop lente hebben.quote:Op maandag 1 april 2013 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet allemaal morgenmiddag he, dan rij ik ook die kant op
ik verwacht tussen half april en half mei een mooie grotendeels droge periode, gevolgd door wederom een verregende zomerquote:Op maandag 1 april 2013 01:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de kachel nog aan binnen. En ik houd me vast aan de gedachte dat áls het weer omslaat we opeens ook volop lente hebben.
Dat is er maar 1 hoor en die is net als hier ook nogal rustig nuquote:
Ojeequote:Op maandag 1 april 2013 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is er maar 1 hoor en die is net als hier ook nogal rustig nu
En dat terwijl ik net een nieuw blikje openmaakquote:
Snel doordrinken danquote:Op maandag 1 april 2013 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat terwijl ik net een nieuw blikje openmaak
Nou, ik ga het maar rustig aan doen hoorquote:
Ja, een bloedhekel heb ik daaraanquote:
Laat ik dat nou net hebben gepaktquote:
Daar heb je gelijk in. Toch zou ik het graag willen zienquote:
Dat was waar dat getal dus vandaan kwamquote:
Ik vond het Strongbow verhaal leukerquote:Op maandag 1 april 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was waar dat getal dus vandaan kwam
Morgen nog lekker ontbijten voordat je terug moetquote:
Ik ook. Ik zou dat graag willen zien, iemand die er daar 156 van opdrinkt. Achter elkaarquote:
Koen wellicht, om zijn jubileum te vieren?quote:Op maandag 1 april 2013 01:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zou dat graag willen zien, iemand die er daar 156 van opdrinkt. Achter elkaar
Dan moeten we maar een TV crew regelenquote:Op maandag 1 april 2013 01:31 schreef D. het volgende:
[..]
Koen wellicht, om zijn jubileum te vieren?
rijden uurtje of 4 's middsgs terug, onderweg naar huis etenquote:Op maandag 1 april 2013 01:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Morgen nog lekker ontbijten voordat je terug moet
Lekker relaxed dus welquote:Op maandag 1 april 2013 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rijden uurtje of 4 's middsgs terug, onderweg naar huis eten
En het gaat er vrij grof aan toequote:
Net als bier (qua alcoholpercentage)quote:Op maandag 1 april 2013 01:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit op.
Geen idee hoe dat valt.
Ik moet sowieso eerst gaan trainen.
O, dan kan ik wel wat handelen.quote:
Neequote:Op maandag 1 april 2013 01:37 schreef JJH het volgende:
[..]
O, dan kan ik wel wat handelen.
Maar 156 lijkt me wel serieus pittig. Mag ik er ook een week over doen?
Dan zijn het er nog steeds meer dan 20 per dag dus jaquote:Op maandag 1 april 2013 01:37 schreef JJH het volgende:
[..]
O, dan kan ik wel wat handelen.
Maar 156 lijkt me wel serieus pittig. Mag ik er ook een week over doen?
Bijna een krat per dag dus.quote:Op maandag 1 april 2013 01:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zijn het er nog steeds meer dan 20 per dag dus ja
Je wilt me dood hebben?quote:
Hahahahaquote:
Meer want de blikjes zijn 440mlquote:Op maandag 1 april 2013 01:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Bijna een krat per dag dus.
[..]
Je wilt me dood hebben?
Zegt me helemaal nietsquote:Op maandag 1 april 2013 01:40 schreef JJH het volgende:
Bwehehe.
Blijk ik zelfs ook Linguatronic op mijn bus te hebben.
Niet dat ik dat ooit zal gebruiken.
Ik zit me al bijna twee maand af te vragen waar toch dat mysterieuze derde pookje aan de stuurkolom voor was.
Spraakbediening van MB. Kun je audio, navigatie, telefoon met je stem bedienen. Ik heb er alleen geen originele radio/navigatie/carkit unit meer inzitten das dan werkt het nietquote:
Ah, handig dan, als het zou werkenquote:Op maandag 1 april 2013 01:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Spraakbediening van MB. Kun je audio, navigatie, telefoon met je stem bedienen. Ik heb er alleen geen originele radio/navigatie/carkit unit meer inzitten das dan werkt het niet
Het is misschien veiliger. Maar ik weet de knoppen sowieso wel blindelings te vinden.quote:
JC is gewoon niet zo handig, en het is ook een show hequote:Op maandag 1 april 2013 01:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is misschien veiliger. Maar ik weet de knoppen sowieso wel blindelings te vinden.
Ik kan me nog een aflevering van TG herinneren waarin Jeremy Clarkson er serieus ruzie mee had.
quote:Op maandag 1 april 2013 01:47 schreef D. het volgende:
[..]
JC is gewoon niet zo handig, en het is ook een show he
Ik keek vroeger elke ep. Fifth Gear kijk ik ook alleen als ik het toevallig tegenkom op de Discovery.quote:Op maandag 1 april 2013 01:51 schreef D. het volgende:
[..]
Dat wel
Al heb ik het na als die jaren wel een beetje gezien
Ik kijk nu Fifth Gear
Ik neem veel discovery op zodat er altijd iets te kijken is als er niet op tv isquote:Op maandag 1 april 2013 01:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik keek vroeger elke ep. Fifth Gear kijk ik ook alleen als ik het toevallig tegenkom op de Discovery.
Ook een toffe show.
Ik kan dat fragmentje trouwens zo 1 2 3 niet vinden op de jijbuis
Ik zag vandaag een vlaag van een redelijk nieuwe weeler dealers voorbijkomen. Ik had die met de M5 nog niet eerder gezien namelijk.quote:Op maandag 1 april 2013 01:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem veel discovery op zodat er altijd iets te kijken is als er niet op tv is
Voornamelijk autoprogramma's
Ja, die zag ik ookquote:Op maandag 1 april 2013 01:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een vlaag van een redelijk nieuwe weeler dealers voorbijkomen. Ik had die met de M5 nog niet eerder gezien namelijk.
Ze waren helemaal door het dolle heen dat het ding dik 155 mph liep.quote:Op maandag 1 april 2013 01:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, die zag ik ook
Helaas toen ie al bijna afgelopen was, dus heb niet verder gekeken in de hoop 'm nog een keer compleet tegen te komen
Veel leuke autoprogramma's op discoveryquote:Op maandag 1 april 2013 01:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze waren helemaal door het dolle heen dat het ding dik 155 mph liep.
Dat zijn sowieso wel leuke nettenquote:
Welterusten Dquote:Op maandag 1 april 2013 02:03 schreef D. het volgende:
Hier is het inmiddels ook bedtijd
Tot weer maar weer
quote:Op maandag 1 april 2013 02:03 schreef D. het volgende:
Hier is het inmiddels ook bedtijd
Tot weer maar weer
Als ik in NL ben vind ik dat nog wel leuke netten om te kijken jaquote:
Hebben jullie dat niet in de UK?quote:Op maandag 1 april 2013 02:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik in NL ben vind ik dat nog wel leuke netten om te kijken ja
Jawel maar ik kijk nooit alleen TVquote:
Ik nooitquote:Op maandag 1 april 2013 02:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb de tv vaak aanstaan als een beetje achtergrondvulling.
Terwijl ie dan vaak niet aanstaat.quote:Op maandag 1 april 2013 02:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik nooit
Ik vind TV alleen 'gezellig' als ik met iemand anders ben
Is dat niet vaakquote:Op maandag 1 april 2013 02:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Terwijl ie dan vaak niet aanstaat.
Behalve als we samen thuis zijn.
Aha, ik begrijp hetquote:Op maandag 1 april 2013 02:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Als we samen zijn wel aan dus. Als er ander visite is vaak niet. Zo bedoel ik het.
Ja precies, lekker 200% pakken terwijl de hele wereld slaapt.quote:Op maandag 1 april 2013 08:00 schreef littledrummergirl het volgende:
iedereen slaapt terwijl wij werken toeks![]()
mja yay voor feestdagen toeslag dan maar
200 krijg ik er niet voor geloof ikquote:Op maandag 1 april 2013 08:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja precies, lekker 200% pakken terwijl de hele wereld slaapt.
Had stiekem mijn pc eerste kwartier gewoon nog uit staan
Ik zou 200 eisenquote:Op maandag 1 april 2013 08:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
200 krijg ik er niet voor geloof ikmaar wel meer dan op n gewone maandag
je bent dood gegaanquote:Op maandag 1 april 2013 08:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik zou 200 eisen
waarom blijft 1 april omgeven door de dood bij mezelf en mensen die ik ken?
ik nietquote:Op maandag 1 april 2013 08:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je bent dood gegaan![]()
nee ff serieus.. waddup?
blerghquote:Op maandag 1 april 2013 08:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik nietgrapjas.
Vandaag de "verjaardag" van mijn moeder en oom en kreeg net bericht dat de oma van vriend is overleden.
nou ja ze is bijna elf jaar dood héquote:Op maandag 1 april 2013 08:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
blergh
is het passend om je te feliciteren![]()
?
nou eehm.. dan denk ik wel gewoon n beetje aan jequote:Op maandag 1 april 2013 08:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja ze is bijna elf jaar dood hé![]()
En mn oom nu paar maanden
weet ik tochquote:Op maandag 1 april 2013 08:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou eehm.. dan denk ik wel gewoon n beetje aan je
ik? Nou nee er komen er steeds meer binnen hier dus blijkbaar zijn er maar 3 die dit als maandag beschouwen.quote:
lekker he...quote:Op maandag 1 april 2013 10:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow nee, lang genoeg in de dekens liggen woelen en kroelen
heb ook vaak mn bed overhoop omdat ik zoveel draai en met mn benen beweeg hahaquote:
Ik lig hier vaak als een hoopje met veel dekbed ergens op dat grote bed. Vandaag in het middenquote:Op maandag 1 april 2013 10:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heb ook vaak mn bed overhoop omdat ik zoveel draai en met mn benen beweeg haha
ohhh heerlijk hahahaquote:Op maandag 1 april 2013 10:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik lig hier vaak als een hoopje met veel dekbed ergens op dat grote bed. Vandaag in het midden
echt niet die kwaliteiten zijn van ons blijf er maar mooi vanaf joh...quote:Op maandag 1 april 2013 11:05 schreef Toekito het volgende:
Ik wil meer van jullie slaapkwaliteit dames
eerlijk zullen we alles delen, staat in de bijbel.quote:Op maandag 1 april 2013 11:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
echt niet die kwaliteiten zijn van ons blijf er maar mooi vanaf joh...
quote:Op maandag 1 april 2013 11:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]grote knuffel geeft en een kusje op je neus
Mwah als je dan ook een deel van mn continue moe-zijn overneemtquote:Op maandag 1 april 2013 11:05 schreef Toekito het volgende:
Ik wil meer van jullie slaapkwaliteit dames
een ADHD-er die constant moe is? Lijkt me een leuke combiquote:Op maandag 1 april 2013 11:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah als je dan ook een deel van mn continue moe-zijn overneemt
jaja eerlijk zullen we alles delen ik een beetje meer dan jij....quote:Op maandag 1 april 2013 11:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
eerlijk zullen we alles delen, staat in de bijbel.
Het is echt mijn dag niet.....dat is wel duidelijk inmiddels.quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 11:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaja eerlijk zullen we alles delen ik een beetje meer dan jij....
vandaar dat jij meer onverstaanbaarder bent dan ikquote:
Dan is die H er wel uit.quote:Op maandag 1 april 2013 11:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
een ADHD-er die constant moe is? Lijkt me een leuke combi
ligt eraan waar je bent...quote:Op maandag 1 april 2013 11:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
vandaar dat jij meer onverstaanbaarder bent dan ik
stuartquote:
erg grappig.... bijna hilarisch....quote:Op maandag 1 april 2013 11:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hoop het, want is soms best vermoeiend.
[ afbeelding ]
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 31-03-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 302 Stuart
02. 133 -Engel-
03. 105 douche-eendje
04. 079 Dr_Flash
05. 065 D.
06. 060 MPG
07. 052 Toekito
08. 050 DaMart
09. 038 Miniem
10. 038 Nikkie_86
11. 034 roos85
12. 032 littledrummergirl
13. 029 goldfinger1963
14. 013 Miss_paraplu
15. 010 Koen66
16. 007 JaniesBrownie
17. 006 Bos81
18. 006 crv
19. 005 JJH
20. 004 SpeedyGJ
Reeks-statistieken!
jijzelfquote:Op maandag 1 april 2013 12:05 schreef Toekito het volgende:
Hallo wie heeft me tussen die kleuters geplaatst?
Ook een rotdag om te moeten werkenquote:
nee hoor.. dit zijn van die vreetdagen dus ben blij dat ik mag werken... hoef ik het niet af te slaan..quote:
Dat is waarquote:Op maandag 1 april 2013 12:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee hoor.. dit zijn van die vreetdagen dus ben blij dat ik mag werken... hoef ik het niet af te slaan..
Werk zequote:
Ik baal juist dat ik vandaag niet mag werkenquote:
ja had eigk om 11 al lunchpauze maar toen niet gegaan. En nu ff snel 4 boterhammen gegeten en verder werkenquote:
Waarom? Verveel je jezelfquote:Op maandag 1 april 2013 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik baal juist dat ik vandaag niet mag werken.
Het lijkt bij jou meer een aanwezigheidsvergoeding dan werkenquote:Op maandag 1 april 2013 12:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja had eigk om 11 al lunchpauze maar toen niet gegaan. En nu ff snel 4 boterhammen gegeten en verder werken
Nee hoor, dat niet. Maar feestdagen zijn altijd gezellig op werk, en verdienen ook nog eens extra goedquote:
ik kan er niks aan doen dat er niemand beltquote:Op maandag 1 april 2013 12:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt bij jou meer een aanwezigheidsvergoeding dan werken
Dan is het wel jammer inderdaadquote:Op maandag 1 april 2013 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor, dat niet. Maar feestdagen zijn altijd gezellig op werk, en verdienen ook nog eens extra goed.
Dat zeg ik ook niet hoorquote:Op maandag 1 april 2013 12:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen dat er niemand belt
neuken? midden op de dag?quote:Op maandag 1 april 2013 12:35 schreef -Engel- het volgende:
daag skatjesgezonde dingen doen latersssssssssss
have fun Engelquote:Op maandag 1 april 2013 12:35 schreef -Engel- het volgende:
Hi bye Engeltjequote:Op maandag 1 april 2013 12:35 schreef -Engel- het volgende:
douche ze stuartquote:
Smoesjes man! Je lijkt wel een Turk qua taalgebruikquote:
Have fun Engeltjequote:Op maandag 1 april 2013 12:35 schreef -Engel- het volgende:
Omdat FPquote:
Omdat ik me steeds meer stoor aan het non-nieuws aldaarquote:
Ik kom er nooit. Sorry, ik snap best dat jij daar iets mee hebt maar ik vind het bij elkaar geraapt nieuwsquote:
Ik ben het met je eens al kom ik er al jaren niet meerquote:Op maandag 1 april 2013 13:20 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ik me steeds meer stoor aan het non-nieuws aldaar
En dan heb ik het nog niet over het 'schrijftalent' van de nieuwsposters
Ik wil zo graag dat de FP aansluit op mijn forumbelevingquote:Op maandag 1 april 2013 13:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens al kom ik er al jaren niet meer
Dan kun je er beter wegblijvenquote:Op maandag 1 april 2013 13:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil zo graag dat de FP aansluit op mijn forumbeleving
Bij elkaar geraapt is niet erg, maar soms is het de kunst van het weglatenquote:Op maandag 1 april 2013 13:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom er nooit. Sorry, ik snap best dat jij daar iets mee hebt maar ik vind het bij elkaar geraapt nieuws
Absoluut. Is het nu al komkommertijd op de FP?quote:Op maandag 1 april 2013 13:23 schreef D. het volgende:
[..]
Bij elkaar geraapt is niet erg, maar soms is het de kunst van het weglaten
Nee, da's niet zoquote:Op maandag 1 april 2013 13:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iedereen kan nieuwsposter worden is mijn indruk![]()
Hahahahaquote:Op maandag 1 april 2013 13:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, da's niet zo
Je moet wel een publiek van mensen met een laag IQ kunnen aanspreken
Je lacht wel, maar ik vind het eigenlijk diep triestquote:
tsja FOK! gaat back to basic, logisch toch?quote:Op maandag 1 april 2013 13:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar ik vind het eigenlijk diep triest
Maar zo wil Danny het
Voor 'normale' mensen zijn er al genoeg nieuwssites
Het is niet aan mij om er iets over te zeggen verder vrees ikquote:Op maandag 1 april 2013 13:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar ik vind het eigenlijk diep triest
Maar zo wil Danny het
Voor 'normale' mensen zijn er al genoeg nieuwssites
Dat mag best hoorquote:Op maandag 1 april 2013 13:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is niet aan mij om er iets over te zeggen verder vrees ik![]()
Laten we eerlijk zijn, mensen die daar wellicht iets beter in zijn hebben vaak geen tijd of interesse of zich ermee bezig te houdenquote:Op maandag 1 april 2013 13:29 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag best hoor
Ik bedoel, ik zeg er ook iets van, maar snap ook dat dat verder weinig teweeg zal brengen
Ik denk serieus dat Danny die mensen helemaal niet wil hebbenquote:Op maandag 1 april 2013 13:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, mensen die daar wellicht iets beter in zijn hebben vaak geen tijd of interesse of zich ermee bezig te houden
Ben ik ook wel benieuwd naar. MPG is geen achterlijke en misschien vind hij het ook wel frusterend?quote:Op maandag 1 april 2013 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Danny die mensen helemaal niet wil hebben
Wellicht kan MPG daar iets over zeggen of houdt die wijselijk zijn mond?
bij mij?quote:Op maandag 1 april 2013 13:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar. MPG is geen achterlijke en misschien vind hij het ook wel frusterend?
Ik ben wel benieuwd welk soort users reageert op die oproepjes want ik sta wel eens te kijken van de tagjes bij sommige mensen eigenlijk![]()
Jij bent toch geen nieuwsposter? De sport redactie zit nog een paar stappen lagerquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 13:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent toch geen nieuwsposter? De sport redactie zit nog een paar stappen lager
Je mag altijd je vragen/opmerkingen/suggesties kwijt in de daarvoor bestemde topics hoorquote:Op maandag 1 april 2013 13:37 schreef Stuart het volgende:
Ach, ik hou er ook over op. Het is niet aan mij om mensen te beoordelen op iets dat ze vrijwillig doen. Daarnaast zal er een beperkt aantal users zijn die dit willen doen dus dan maar de beste eruit pikken
Ok, how about them tosti's?quote:Op maandag 1 april 2013 13:37 schreef Stuart het volgende:
Ach, ik hou er ook over op. Het is niet aan mij om mensen te beoordelen op iets dat ze vrijwillig doen. Daarnaast zal er een beperkt aantal users zijn die dit willen doen dus dan maar de beste eruit pikken
Dat met name.quote:Op maandag 1 april 2013 13:37 schreef Stuart het volgende:
Er staat ook zeker wel 'goed' nieuws tussen hoorquote:Op maandag 1 april 2013 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat met name.
De hoeveelheid aanmeldingen is nogal laag, ergo: roeien met de riemen die je hebt.
Overigens is 80% van het nieuws ingekocht bij NOvum of ANP, net als bij nu, televaag, etc, enz.
De overige 20% moet dus liefst een beetje onderscheidend zijn, en bij FOK! zijn dat van oudsher de 'opmerkelijke' berichten.
Dat is erg aardig van je, thanks!quote:Op maandag 1 april 2013 13:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Je mag altijd je vragen/opmerkingen/suggesties kwijt in de daarvoor bestemde topics hoor
Ik zal ook niet beweren dat het makkelijk is hoor, om je te onderscheiden. En het zal altijd wel lastig blijven aangezien het allemaal vrijwillig isquote:Op maandag 1 april 2013 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat met name.
De hoeveelheid aanmeldingen is nogal laag, ergo: roeien met de riemen die je hebt.
Overigens is 80% van het nieuws ingekocht bij NOvum of ANP, net als bij nu, televaag, etc, enz.
De overige 20% moet dus liefst een beetje onderscheidend zijn, en bij FOK! zijn dat van oudsher de 'opmerkelijke' berichten.
Mja, die laatste voorbeelden zijn keer op keer wel de kijkcijferknallers.quote:Op maandag 1 april 2013 13:50 schreef D. het volgende:
[..]
Er staat ook zeker wel 'goed' nieuws tussen hoor
Maar als een lerares in een boerengehucht in de USA zich door een leerling van achter heeft laten nemen of als Barbie weer een scheet laat dan wil ik dat helemaal niet weten
En dan kan ik natuurlijk er gewoon voor kiezen het niet te lezen, maar ik stoor me er meer aan dat Fok kennelijk denkt (of ziet) dat daar wel een behoefte aan is
Dat klinkt wel aantrekkelijk.quote:Op maandag 1 april 2013 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, die laatste voorbeelden zijn keer op keer wel de kijkcijferknallers.
Ik blijf pleiten voor een meer gecategoriseerde weergave in een toekomstige layout. Dan kan het serieuze en minder serieuze nieuws beter uit elkaar gehouden worden
.
Precies. En het voor iedereen 100% naar zijn zin maken is ook godsonmogelijk.quote:Op maandag 1 april 2013 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal ook niet beweren dat het makkelijk is hoor, om je te onderscheiden. En het zal altijd wel lastig blijven aangezien het allemaal vrijwillig is
Absoluutquote:Op maandag 1 april 2013 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. En het voor iedereen 100% naar zijn zin maken is ook godsonmogelijk.
Ja, maar het volk wat daar op af komt...quote:Op maandag 1 april 2013 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, die laatste voorbeelden zijn keer op keer wel de kijkcijferknallers.
Een filter van onderwerpen en/of nieuwsposters is wel gewenstquote:Ik blijf pleiten voor een meer gecategoriseerde weergave in een toekomstige layout. Dan kan het serieuze en minder serieuze nieuws beter uit elkaar gehouden worden
.
Dat verwacht ook niemandquote:Op maandag 1 april 2013 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. En het voor iedereen 100% naar zijn zin maken is ook godsonmogelijk.
Je kunt ook gaan helpen natuurlijkquote:Op maandag 1 april 2013 14:00 schreef D. het volgende:
[..]
Dat verwacht ook niemand
Ik ben alleen begaan met Fok en kan me voorstellen dat het naar de buitenwereld niet zo'n goede indruk maakt met al die bagger
Dan lees jij mijn pareltjes niet meer.....quote:Op maandag 1 april 2013 13:57 schreef D. het volgende:
Een filter van onderwerpen en/of nieuwsposters is wel gewenst
Ik ben ooit gevraagd en heb toen geholpen (met BigBrother)quote:
Jij post waarschijnlijk alleen maar zooiquote:Op maandag 1 april 2013 14:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan lees jij mijn pareltjes niet meer.....
Serieus, je bent toen afgewezen? Nou ja zegquote:Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ooit gevraagd en heb toen geholpen (met BigBrother)
En ik heb ooit mijn hulp aangeboden en ben toen afgewezen
Gezien zijn postgedrag zou je dat wel denken hequote:Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij post waarschijnlijk alleen maar zooi
Nouja, ik heb vaak het gevoel dat ze liever 'vriendjes' aannemenquote:Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Serieus, je bent toen afgewezen? Nou ja zeg
Sorry, maar dan vraag je je toch af wie de selectie destijds deed
Ik bedoel dat verder niet slecht hoor maar het is niet mijn ding dan zeg maar.quote:Op maandag 1 april 2013 14:04 schreef D. het volgende:
[..]
Gezien zijn postgedrag zou je dat wel denken he
Dat was in de beginjaren ook absoluut zo! Of dat nog zo is weet ik niet maar in het begin was dat het zekerquote:Op maandag 1 april 2013 14:05 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik heb vaak het gevoel dat ze liever 'vriendjes' aannemen
ik doe voetbal, F1, wielrennen, schaatsten, Tennis en hockey meestal. Maar komt niet vaak op FP. Alleen die van Boogerd toen.quote:Op maandag 1 april 2013 14:04 schreef D. het volgende:
[..]
Gezien zijn postgedrag zou je dat wel denken he
Mijn aanbod was ook wel eventjes geleden natuurlijkquote:Op maandag 1 april 2013 14:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was in de beginjaren ook absoluut zo! Of dat nog zo is weet ik niet maar in het begin was dat het zeker
Dat zijn ook onderwerpen die mijn interesse niet hebben eigenlijk. Ik lees liever belangrijk nieuwsquote:Op maandag 1 april 2013 14:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik doe voetbal, F1, wielrennen, schaatsten, Tennis en hockey meestal. Maar komt niet vaak op FP. Alleen die van Boogerd toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |