Je was er nog?quote:Op maandag 1 april 2013 01:03 schreef -Engel- het volgende:
Weltrusten![]()
ik ga slapen!!!
lekker fris en fruitig over een paar uur
Maar ik ga ook over niet al te lange tijd naar bed toe, en als ik te dik word kun je er donder op zeggen dat knetter me op een dieet zet.quote:
hoezo zou dat iets voor mij zijn dan??? Ben knettertje beweeglijk...quote:
Noem dat maar nietsquote:Op maandag 1 april 2013 01:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb morgen de hele dag niets, op schoonouders die langskomen na.
Nee, ik vroeg me af of je dat leuk lijktquote:Op maandag 1 april 2013 01:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoezo zou dat iets voor mij zijn dan??? Ben knettertje beweeglijk...
O,maar ik heb hele toffe schoonouders. M'n schoonmoeder is net zo gek als knetter en schoonpa is handig en gewoon een aardige kerel.quote:
Euhm...quote:
quote:A vacuum bed is a device sometimes used in BDSM play.
A person is placed in a latex envelope spanned by a frame and a suction pump or floor vacuum removes most of the air in the envelope.
Hahahaha, ja het werd in JNG SC gepostquote:
Nee bedankt... hihi nu ga ik echt slapen.. doei doeiquote:Op maandag 1 april 2013 01:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me af of je dat leuk lijkt
Mij lijkt het wel wat
quote:Op maandag 1 april 2013 01:08 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee bedankt... hihi nu ga ik echt slapen.. doei doei
niet allemaal morgenmiddag he, dan rij ik ook die kant opquote:
Ik heb gewoon de kachel nog aan binnen. En ik houd me vast aan de gedachte dat áls het weer omslaat we opeens ook volop lente hebben.quote:Op maandag 1 april 2013 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet allemaal morgenmiddag he, dan rij ik ook die kant op
ik verwacht tussen half april en half mei een mooie grotendeels droge periode, gevolgd door wederom een verregende zomerquote:Op maandag 1 april 2013 01:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de kachel nog aan binnen. En ik houd me vast aan de gedachte dat áls het weer omslaat we opeens ook volop lente hebben.
Dat is er maar 1 hoor en die is net als hier ook nogal rustig nuquote:
Ojeequote:Op maandag 1 april 2013 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is er maar 1 hoor en die is net als hier ook nogal rustig nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |