Ik heb gewoon de kachel nog aan binnen. En ik houd me vast aan de gedachte dat áls het weer omslaat we opeens ook volop lente hebben.quote:Op maandag 1 april 2013 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet allemaal morgenmiddag he, dan rij ik ook die kant op
ik verwacht tussen half april en half mei een mooie grotendeels droge periode, gevolgd door wederom een verregende zomerquote:Op maandag 1 april 2013 01:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de kachel nog aan binnen. En ik houd me vast aan de gedachte dat áls het weer omslaat we opeens ook volop lente hebben.
Dat is er maar 1 hoor en die is net als hier ook nogal rustig nuquote:
Ojeequote:Op maandag 1 april 2013 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is er maar 1 hoor en die is net als hier ook nogal rustig nu
En dat terwijl ik net een nieuw blikje openmaakquote:
Snel doordrinken danquote:Op maandag 1 april 2013 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat terwijl ik net een nieuw blikje openmaak
Nou, ik ga het maar rustig aan doen hoorquote:
Ja, een bloedhekel heb ik daaraanquote:
Laat ik dat nou net hebben gepaktquote:
Daar heb je gelijk in. Toch zou ik het graag willen zienquote:
Dat was waar dat getal dus vandaan kwamquote:
Ik vond het Strongbow verhaal leukerquote:Op maandag 1 april 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was waar dat getal dus vandaan kwam
Morgen nog lekker ontbijten voordat je terug moetquote:
Ik ook. Ik zou dat graag willen zien, iemand die er daar 156 van opdrinkt. Achter elkaarquote:
Koen wellicht, om zijn jubileum te vieren?quote:Op maandag 1 april 2013 01:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zou dat graag willen zien, iemand die er daar 156 van opdrinkt. Achter elkaar
Dan moeten we maar een TV crew regelenquote:Op maandag 1 april 2013 01:31 schreef D. het volgende:
[..]
Koen wellicht, om zijn jubileum te vieren?
rijden uurtje of 4 's middsgs terug, onderweg naar huis etenquote:Op maandag 1 april 2013 01:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Morgen nog lekker ontbijten voordat je terug moet
Lekker relaxed dus welquote:Op maandag 1 april 2013 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rijden uurtje of 4 's middsgs terug, onderweg naar huis eten
En het gaat er vrij grof aan toequote:
Net als bier (qua alcoholpercentage)quote:Op maandag 1 april 2013 01:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit op.
Geen idee hoe dat valt.
Ik moet sowieso eerst gaan trainen.
O, dan kan ik wel wat handelen.quote:
Neequote:Op maandag 1 april 2013 01:37 schreef JJH het volgende:
[..]
O, dan kan ik wel wat handelen.
Maar 156 lijkt me wel serieus pittig. Mag ik er ook een week over doen?
Dan zijn het er nog steeds meer dan 20 per dag dus jaquote:Op maandag 1 april 2013 01:37 schreef JJH het volgende:
[..]
O, dan kan ik wel wat handelen.
Maar 156 lijkt me wel serieus pittig. Mag ik er ook een week over doen?
Bijna een krat per dag dus.quote:Op maandag 1 april 2013 01:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zijn het er nog steeds meer dan 20 per dag dus ja
Je wilt me dood hebben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |