ik nietquote:Op maandag 1 april 2013 08:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je bent dood gegaan![]()
nee ff serieus.. waddup?
blerghquote:Op maandag 1 april 2013 08:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik nietgrapjas.
Vandaag de "verjaardag" van mijn moeder en oom en kreeg net bericht dat de oma van vriend is overleden.
nou ja ze is bijna elf jaar dood héquote:Op maandag 1 april 2013 08:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
blergh
is het passend om je te feliciteren![]()
?
nou eehm.. dan denk ik wel gewoon n beetje aan jequote:Op maandag 1 april 2013 08:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja ze is bijna elf jaar dood hé![]()
En mn oom nu paar maanden
weet ik tochquote:Op maandag 1 april 2013 08:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou eehm.. dan denk ik wel gewoon n beetje aan je
ik? Nou nee er komen er steeds meer binnen hier dus blijkbaar zijn er maar 3 die dit als maandag beschouwen.quote:
lekker he...quote:Op maandag 1 april 2013 10:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow nee, lang genoeg in de dekens liggen woelen en kroelen
heb ook vaak mn bed overhoop omdat ik zoveel draai en met mn benen beweeg hahaquote:
Ik lig hier vaak als een hoopje met veel dekbed ergens op dat grote bed. Vandaag in het middenquote:Op maandag 1 april 2013 10:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heb ook vaak mn bed overhoop omdat ik zoveel draai en met mn benen beweeg haha
ohhh heerlijk hahahaquote:Op maandag 1 april 2013 10:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik lig hier vaak als een hoopje met veel dekbed ergens op dat grote bed. Vandaag in het midden
echt niet die kwaliteiten zijn van ons blijf er maar mooi vanaf joh...quote:Op maandag 1 april 2013 11:05 schreef Toekito het volgende:
Ik wil meer van jullie slaapkwaliteit dames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |