Meer want de blikjes zijn 440mlquote:Op maandag 1 april 2013 01:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Bijna een krat per dag dus.
[..]
Je wilt me dood hebben?
Zegt me helemaal nietsquote:Op maandag 1 april 2013 01:40 schreef JJH het volgende:
Bwehehe.
Blijk ik zelfs ook Linguatronic op mijn bus te hebben.
Niet dat ik dat ooit zal gebruiken.
Ik zit me al bijna twee maand af te vragen waar toch dat mysterieuze derde pookje aan de stuurkolom voor was.
Spraakbediening van MB. Kun je audio, navigatie, telefoon met je stem bedienen. Ik heb er alleen geen originele radio/navigatie/carkit unit meer inzitten das dan werkt het nietquote:
Ah, handig dan, als het zou werkenquote:Op maandag 1 april 2013 01:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Spraakbediening van MB. Kun je audio, navigatie, telefoon met je stem bedienen. Ik heb er alleen geen originele radio/navigatie/carkit unit meer inzitten das dan werkt het niet
Het is misschien veiliger. Maar ik weet de knoppen sowieso wel blindelings te vinden.quote:
JC is gewoon niet zo handig, en het is ook een show hequote:Op maandag 1 april 2013 01:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is misschien veiliger. Maar ik weet de knoppen sowieso wel blindelings te vinden.
Ik kan me nog een aflevering van TG herinneren waarin Jeremy Clarkson er serieus ruzie mee had.
quote:Op maandag 1 april 2013 01:47 schreef D. het volgende:
[..]
JC is gewoon niet zo handig, en het is ook een show he
Ik keek vroeger elke ep. Fifth Gear kijk ik ook alleen als ik het toevallig tegenkom op de Discovery.quote:Op maandag 1 april 2013 01:51 schreef D. het volgende:
[..]
Dat wel
Al heb ik het na als die jaren wel een beetje gezien
Ik kijk nu Fifth Gear
Ik neem veel discovery op zodat er altijd iets te kijken is als er niet op tv isquote:Op maandag 1 april 2013 01:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik keek vroeger elke ep. Fifth Gear kijk ik ook alleen als ik het toevallig tegenkom op de Discovery.
Ook een toffe show.
Ik kan dat fragmentje trouwens zo 1 2 3 niet vinden op de jijbuis
Ik zag vandaag een vlaag van een redelijk nieuwe weeler dealers voorbijkomen. Ik had die met de M5 nog niet eerder gezien namelijk.quote:Op maandag 1 april 2013 01:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem veel discovery op zodat er altijd iets te kijken is als er niet op tv is
Voornamelijk autoprogramma's
Ja, die zag ik ookquote:Op maandag 1 april 2013 01:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een vlaag van een redelijk nieuwe weeler dealers voorbijkomen. Ik had die met de M5 nog niet eerder gezien namelijk.
Ze waren helemaal door het dolle heen dat het ding dik 155 mph liep.quote:Op maandag 1 april 2013 01:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, die zag ik ook
Helaas toen ie al bijna afgelopen was, dus heb niet verder gekeken in de hoop 'm nog een keer compleet tegen te komen
Veel leuke autoprogramma's op discoveryquote:Op maandag 1 april 2013 01:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze waren helemaal door het dolle heen dat het ding dik 155 mph liep.
Dat zijn sowieso wel leuke nettenquote:
Welterusten Dquote:Op maandag 1 april 2013 02:03 schreef D. het volgende:
Hier is het inmiddels ook bedtijd
Tot weer maar weer
quote:Op maandag 1 april 2013 02:03 schreef D. het volgende:
Hier is het inmiddels ook bedtijd
Tot weer maar weer
Als ik in NL ben vind ik dat nog wel leuke netten om te kijken jaquote:
Hebben jullie dat niet in de UK?quote:Op maandag 1 april 2013 02:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik in NL ben vind ik dat nog wel leuke netten om te kijken ja
Jawel maar ik kijk nooit alleen TVquote:
Ik nooitquote:Op maandag 1 april 2013 02:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb de tv vaak aanstaan als een beetje achtergrondvulling.
Terwijl ie dan vaak niet aanstaat.quote:Op maandag 1 april 2013 02:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik nooit
Ik vind TV alleen 'gezellig' als ik met iemand anders ben
Is dat niet vaakquote:Op maandag 1 april 2013 02:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Terwijl ie dan vaak niet aanstaat.
Behalve als we samen thuis zijn.
Aha, ik begrijp hetquote:Op maandag 1 april 2013 02:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Als we samen zijn wel aan dus. Als er ander visite is vaak niet. Zo bedoel ik het.
Ja precies, lekker 200% pakken terwijl de hele wereld slaapt.quote:Op maandag 1 april 2013 08:00 schreef littledrummergirl het volgende:
iedereen slaapt terwijl wij werken toeks![]()
mja yay voor feestdagen toeslag dan maar
200 krijg ik er niet voor geloof ikquote:Op maandag 1 april 2013 08:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja precies, lekker 200% pakken terwijl de hele wereld slaapt.
Had stiekem mijn pc eerste kwartier gewoon nog uit staan
Ik zou 200 eisenquote:Op maandag 1 april 2013 08:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
200 krijg ik er niet voor geloof ikmaar wel meer dan op n gewone maandag
je bent dood gegaanquote:Op maandag 1 april 2013 08:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik zou 200 eisen
waarom blijft 1 april omgeven door de dood bij mezelf en mensen die ik ken?
ik nietquote:Op maandag 1 april 2013 08:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je bent dood gegaan![]()
nee ff serieus.. waddup?
blerghquote:Op maandag 1 april 2013 08:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik nietgrapjas.
Vandaag de "verjaardag" van mijn moeder en oom en kreeg net bericht dat de oma van vriend is overleden.
nou ja ze is bijna elf jaar dood héquote:Op maandag 1 april 2013 08:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
blergh
is het passend om je te feliciteren![]()
?
nou eehm.. dan denk ik wel gewoon n beetje aan jequote:Op maandag 1 april 2013 08:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja ze is bijna elf jaar dood hé![]()
En mn oom nu paar maanden
weet ik tochquote:Op maandag 1 april 2013 08:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou eehm.. dan denk ik wel gewoon n beetje aan je
ik? Nou nee er komen er steeds meer binnen hier dus blijkbaar zijn er maar 3 die dit als maandag beschouwen.quote:
lekker he...quote:Op maandag 1 april 2013 10:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow nee, lang genoeg in de dekens liggen woelen en kroelen
heb ook vaak mn bed overhoop omdat ik zoveel draai en met mn benen beweeg hahaquote:
Ik lig hier vaak als een hoopje met veel dekbed ergens op dat grote bed. Vandaag in het middenquote:Op maandag 1 april 2013 10:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heb ook vaak mn bed overhoop omdat ik zoveel draai en met mn benen beweeg haha
ohhh heerlijk hahahaquote:Op maandag 1 april 2013 10:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik lig hier vaak als een hoopje met veel dekbed ergens op dat grote bed. Vandaag in het midden
echt niet die kwaliteiten zijn van ons blijf er maar mooi vanaf joh...quote:Op maandag 1 april 2013 11:05 schreef Toekito het volgende:
Ik wil meer van jullie slaapkwaliteit dames
eerlijk zullen we alles delen, staat in de bijbel.quote:Op maandag 1 april 2013 11:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
echt niet die kwaliteiten zijn van ons blijf er maar mooi vanaf joh...
quote:Op maandag 1 april 2013 11:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]grote knuffel geeft en een kusje op je neus
Mwah als je dan ook een deel van mn continue moe-zijn overneemtquote:Op maandag 1 april 2013 11:05 schreef Toekito het volgende:
Ik wil meer van jullie slaapkwaliteit dames
een ADHD-er die constant moe is? Lijkt me een leuke combiquote:Op maandag 1 april 2013 11:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah als je dan ook een deel van mn continue moe-zijn overneemt
jaja eerlijk zullen we alles delen ik een beetje meer dan jij....quote:Op maandag 1 april 2013 11:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
eerlijk zullen we alles delen, staat in de bijbel.
Het is echt mijn dag niet.....dat is wel duidelijk inmiddels.quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 11:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaja eerlijk zullen we alles delen ik een beetje meer dan jij....
vandaar dat jij meer onverstaanbaarder bent dan ikquote:
Dan is die H er wel uit.quote:Op maandag 1 april 2013 11:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
een ADHD-er die constant moe is? Lijkt me een leuke combi
ligt eraan waar je bent...quote:Op maandag 1 april 2013 11:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
vandaar dat jij meer onverstaanbaarder bent dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |