Omdat ik me steeds meer stoor aan het non-nieuws aldaarquote:
Ik kom er nooit. Sorry, ik snap best dat jij daar iets mee hebt maar ik vind het bij elkaar geraapt nieuwsquote:
Ik ben het met je eens al kom ik er al jaren niet meerquote:Op maandag 1 april 2013 13:20 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ik me steeds meer stoor aan het non-nieuws aldaar
En dan heb ik het nog niet over het 'schrijftalent' van de nieuwsposters
Ik wil zo graag dat de FP aansluit op mijn forumbelevingquote:Op maandag 1 april 2013 13:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens al kom ik er al jaren niet meer
Dan kun je er beter wegblijvenquote:Op maandag 1 april 2013 13:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil zo graag dat de FP aansluit op mijn forumbeleving
Bij elkaar geraapt is niet erg, maar soms is het de kunst van het weglatenquote:Op maandag 1 april 2013 13:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom er nooit. Sorry, ik snap best dat jij daar iets mee hebt maar ik vind het bij elkaar geraapt nieuws
Absoluut. Is het nu al komkommertijd op de FP?quote:Op maandag 1 april 2013 13:23 schreef D. het volgende:
[..]
Bij elkaar geraapt is niet erg, maar soms is het de kunst van het weglaten
Nee, da's niet zoquote:Op maandag 1 april 2013 13:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iedereen kan nieuwsposter worden is mijn indruk![]()
Hahahahaquote:Op maandag 1 april 2013 13:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, da's niet zo
Je moet wel een publiek van mensen met een laag IQ kunnen aanspreken
Je lacht wel, maar ik vind het eigenlijk diep triestquote:
tsja FOK! gaat back to basic, logisch toch?quote:Op maandag 1 april 2013 13:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar ik vind het eigenlijk diep triest
Maar zo wil Danny het
Voor 'normale' mensen zijn er al genoeg nieuwssites
Het is niet aan mij om er iets over te zeggen verder vrees ikquote:Op maandag 1 april 2013 13:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar ik vind het eigenlijk diep triest
Maar zo wil Danny het
Voor 'normale' mensen zijn er al genoeg nieuwssites
Dat mag best hoorquote:Op maandag 1 april 2013 13:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is niet aan mij om er iets over te zeggen verder vrees ik![]()
Laten we eerlijk zijn, mensen die daar wellicht iets beter in zijn hebben vaak geen tijd of interesse of zich ermee bezig te houdenquote:Op maandag 1 april 2013 13:29 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag best hoor
Ik bedoel, ik zeg er ook iets van, maar snap ook dat dat verder weinig teweeg zal brengen
Ik denk serieus dat Danny die mensen helemaal niet wil hebbenquote:Op maandag 1 april 2013 13:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, mensen die daar wellicht iets beter in zijn hebben vaak geen tijd of interesse of zich ermee bezig te houden
Ben ik ook wel benieuwd naar. MPG is geen achterlijke en misschien vind hij het ook wel frusterend?quote:Op maandag 1 april 2013 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Danny die mensen helemaal niet wil hebben
Wellicht kan MPG daar iets over zeggen of houdt die wijselijk zijn mond?
bij mij?quote:Op maandag 1 april 2013 13:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar. MPG is geen achterlijke en misschien vind hij het ook wel frusterend?
Ik ben wel benieuwd welk soort users reageert op die oproepjes want ik sta wel eens te kijken van de tagjes bij sommige mensen eigenlijk![]()
Jij bent toch geen nieuwsposter? De sport redactie zit nog een paar stappen lagerquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 13:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent toch geen nieuwsposter? De sport redactie zit nog een paar stappen lager
Je mag altijd je vragen/opmerkingen/suggesties kwijt in de daarvoor bestemde topics hoorquote:Op maandag 1 april 2013 13:37 schreef Stuart het volgende:
Ach, ik hou er ook over op. Het is niet aan mij om mensen te beoordelen op iets dat ze vrijwillig doen. Daarnaast zal er een beperkt aantal users zijn die dit willen doen dus dan maar de beste eruit pikken
Ok, how about them tosti's?quote:Op maandag 1 april 2013 13:37 schreef Stuart het volgende:
Ach, ik hou er ook over op. Het is niet aan mij om mensen te beoordelen op iets dat ze vrijwillig doen. Daarnaast zal er een beperkt aantal users zijn die dit willen doen dus dan maar de beste eruit pikken
Dat met name.quote:Op maandag 1 april 2013 13:37 schreef Stuart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |