Ja, dat lijkt me zeker lastig. Welk zijn nu het 'makkelijkst' te vinden nogquote:Op maandag 1 april 2013 17:04 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen het zoeken is lastiger als je al veel hebt
Degene die ik al hebquote:Op maandag 1 april 2013 17:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me zeker lastig. Welk zijn nu het 'makkelijkst' te vinden nog
Ik bedoelde eigenlijk het speelgoedmerkquote:
Ow, alles is nog voldoende te vinden, alleen het gewone spul heb ik al, dus nu moet ik de zeldzame(re) zien te vinden, en het geluk hebben dat ik ze win, uiteraardquote:Op maandag 1 april 2013 17:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het speelgoedmerk
Ja, dat laatste zal wel lastiger worden en ook wat duurder.quote:Op maandag 1 april 2013 17:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, alles is nog voldoende te vinden, alleen het gewone spul heb ik al, dus nu moet ik de zeldzame(re) zien te vinden, en het geluk hebben dat ik ze win, uiteraard
Meestal wel, maar goed, da's investerenquote:Op maandag 1 april 2013 17:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat laatste zal wel lastiger worden en ook wat duurder.
Dat is zo en je verzameling zal al best wel heel wat waard zijn al. Kun je dat eigenlijk apart verzekeren?quote:
Dat kan jaquote:Op maandag 1 april 2013 17:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is zo en je verzameling zal al best wel heel wat waard zijn al. Kun je dat eigenlijk apart verzekeren?
Lijkt me best de moeite waard op een gegeven momentquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 17:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me best de moeite waard op een gegeven moment
Nee, dan schiet het niet op inderdaad. Maar ik neem aan dat je middels eBay wel kan laten zien wat de waarde ongeveer is tochquote:Op maandag 1 april 2013 17:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als een verzekeraar alles op 2 euro p.s. inschat gaat het niet goed
Ja..quote:Op maandag 1 april 2013 17:05 schreef Toekito het volgende:
Oh fuck.......dit is echt mn dag niet Roos, merk je het?
Klinkt goed man!quote:Op maandag 1 april 2013 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee hoi allemaalBen weer op weg naar huis. Even naar het Spoorwegmuseum geweest met wat vrienden, rotterdam, Fyra, Amsterdam, Pimpel expres nu. Over n uurtje weer thuis
mooi dagje
Dat vond ik het al maar ik moest werkenquote:Op maandag 1 april 2013 17:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je het niet tijd vond worden
Alweer een lens? Je had toch pas een nieuwequote:Op maandag 1 april 2013 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen fysio en dan nog een lens en een schoudertas ophalen in Apeldoorn
Fair enough. Dacht even dat je al zo'n heel dure lens had besteld een week of 3 geledenquote:Op maandag 1 april 2013 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Pas een nieuwe camera jä. Voor t eerst in 6 jaar, daarna alles verkocht. Nieuw start alles ditdat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |