Hahahahaquote:Op maandag 1 april 2013 18:35 schreef Toekito het volgende:
Ja Stu hele avond fokken en bier zuipen is een Stuwie doen
Ja weet ik LDGtje maar vanavond niet
als je omhoog zit, ik heb nog wel wat cash in huisquote:Op maandag 1 april 2013 18:35 schreef Toekito het volgende:
Ja Stu hele avond fokken en bier zuipen is een Stuwie doen
Ja weet ik LDGtje maar vanavond niet
LDG is rijkquote:Op maandag 1 april 2013 18:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je omhoog zit, ik heb nog wel wat cash in huis
Typisch welquote:Op maandag 1 april 2013 18:41 schreef Toekito het volgende:
Er is verdomme gewoon een wachtrij bij de ING vermis lijn.......het lijkt godverdomme wel alsof ik mijn baas bel, ownee dat is gratis.
quote:Op maandag 1 april 2013 18:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je omhoog zit, ik heb nog wel wat cash in huis
Anders kun je op kosten van ome Fles gewoon dingen kopen hoorquote:Op maandag 1 april 2013 18:42 schreef Toekito het volgende:
[..]dat is dan weer erg lief. Maar niet nodig ik heb nog brood en cola en kaas in huis. En werk morgenmiddag in 010 dus kan wel lopen
neuhquote:
Hoi meisjequote:Op maandag 1 april 2013 18:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuhals ik de 20 ¤ raak is het al heel wat
hoi meneer
Hefquote:Op maandag 1 april 2013 18:47 schreef Toekito het volgende:
Pas geblokkeerd, 4 a 5 werkdagenvoor ik een nieuwe heb. Die hoer kan me alleen niet vertellen of de Hef er dan weer op staat of een ING-leeuw, wel dat het een tientje kost exc de 8 min bellen naar die dodo's
Dat is dan weer een beetje jammerquote:Op maandag 1 april 2013 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh trouwens Stu en GF: die tieten vielen toch een beetje tegen
Heerlijk, cheers mate!quote:Op maandag 1 april 2013 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg de hik, zonnetje balkonnetje biertje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |