Was een grapje, Krio en ik moesten jouw liefde voor hem testen. You passed honey.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:54 schreef Chloroform het volgende:
Kusje omdat je de man van mijn dromen hebt ingepikt zeker.
als dat bij mij was gebeurt zou ik de hele dag hierop fappen omdat ik het heb overleefdquote:Op zondag 31 maart 2013 23:54 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi, dat scheelt helegaar niets!
Krio heeft al toegegeven er meerdere vrouwen op na te houden.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was een grapje, Krio en ik moesten jouw liefde voor hem testen. You passed honey.
Doe ik sowieso al.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
als dat bij mij was gebeurt zou ik de hele dag hierop fappen omdat ik het heb overleefd
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krio heeft al toegegeven er meerdere vrouwen op na te houden.
Jij hebt wel wat weg van een Zubat, met je squats.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
those are LEGS
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat weg van een Zubat, met je squats.
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:
Nee, maar ben gewoon heartbroken. Blijf morgen hele dag in bed liggen en huilen.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch geen concurrentie voor jou?
Nahh, die Zubat heeft nog meer kont.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Extra kusjj danquote:Op maandag 1 april 2013 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar ben gewoon heartbroken. Blijf morgen hele dag in bed liggen en huilen.
<3quote:
Ik ben ook best een leuke jongen.quote:
Wat doe je vanavond?quote:
goeiequote:Op maandag 1 april 2013 00:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nahh, die Zubat heeft nog meer kont.
Zin in.quote:
Was onderdeel van de test bbgirl.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krio heeft al toegegeven er meerdere vrouwen op na te houden.
Fixedquote:
ja dat schreeuw je dan ook uitquote:
Mijn fleshlight.quote:
Ga weg.quote:
wow heb je gedronken je bent echt baldadigquote:
Pics van je fleshlight.quote:
Ben net gecockteased, kan er niks aan doenquote:Op maandag 1 april 2013 00:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wow heb je gedronken je bent echt baldadig
Lekker voor je.quote:Op maandag 1 april 2013 00:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben net gecockteased, kan er niks aan doen
Ja lekker spanning opbouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
komkommer.jpgquote:
Ben al intimate met cb, sorryquote:Op maandag 1 april 2013 00:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Fine, wd waardeert mijn vurige liefde tenminste wel.
Hoop dat wd ook fantastische, Perzische maaltijden voor je kan bereiden en jullie heel gelukkig worden samen.quote:Op maandag 1 april 2013 00:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Fine, wd waardeert mijn vurige liefde tenminste wel.
Die heb ik ook.quote:
Wel Zweedse balletjes en allerlei dessertsquote:Op maandag 1 april 2013 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop dat wd ook fantastische, Perzische maaltijden voor je kan bereiden en jullie heel gelukkig worden samen.
Krio heeft al Zweedse balletjes.quote:Op maandag 1 april 2013 00:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel Zweedse balletjes en allerlei desserts
Dit zeggen maar wel elke donderdag in de citybox worden geneukt door 13 Surinamers.quote:
je bent in de war met allyquote:Op maandag 1 april 2013 00:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit zeggen maar wel elke donderdag in de citybox worden geneukt door 13 Surinamers.
Dank je. Ik zou jou ook geluk wensen maar let's be real, zonder krio in je leven kun je er eigenlijk net zo goed een eind aan maken.quote:Op maandag 1 april 2013 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop dat wd ook fantastische, Perzische maaltijden voor je kan bereiden en jullie heel gelukkig worden samen.
Tulpen en ring zijn al besteld, no way back.quote:
oh ja idd sry bbyquote:
Moest hardop lachen.quote:Op maandag 1 april 2013 00:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Dank je. Ik zou jou ook geluk wensen maar let's be real, zonder krio in je leven kun je er eigenlijk net zo goed een eind aan maken.
[..]
Tulpen en ring zijn al besteld, no way back.
Ik vind wel een man die mijn liefde niet hoeft te testen.quote:Op maandag 1 april 2013 00:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Dank je. Ik zou jou ook geluk wensen maar let's be real, zonder krio in je leven kun je er eigenlijk net zo goed een eind aan maken.
Valt een soatest daar ook onder? Want dan moet ik helaas afhaken.quote:Op maandag 1 april 2013 00:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind wel een man die mijn liefde niet hoeft te testen.
Jij had al moeten afhaken na 'man'.quote:Op maandag 1 april 2013 00:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Valt een soatest daar ook onder? Want dan moet ik helaas afhaken.
Je mag hem hebben schatje.quote:
Je gebruikt ook het pijltje, jullie zijn een match made in heaven.quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 00:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je gebruikt ook het pijltje, jullie zijn een match made in heaven.
quote:Op maandag 1 april 2013 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij had al moeten afhaken na 'man'.
quote:
quote:
Haha, 1 april.quote:
Zo chill dat ik de deur niet uit hoef op 1 april, scheelt me cringenquote:
lol she madquote:Op maandag 1 april 2013 01:18 schreef Chloroform het volgende:
Voor m'n neus (bek houden, dWc) ook. Wow. Oké. I'm out. You win.
al die suikersquote:Op maandag 1 april 2013 01:47 schreef Gorzalka het volgende:
Ik heb vandaag al twee liter vruchtensap weggetikt, echt fucked up G'.
YOLOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1 april gorzalkaquote:Op maandag 1 april 2013 01:47 schreef Gorzalka het volgende:
Ik heb vandaag al twee liter vruchtensap weggetikt, echt fucked up G'.
hey bedankt man, heb je ook het ww want ben die vergeten.quote:Op maandag 1 april 2013 12:23 schreef Panzermaus het volgende:
nestalgie heb je kloon gevonden
LIF / Hoe kan ik mezelf goed trainen?
Heb je t zwaar, toetie?quote:
Kom maar bij mij liggen, ik ben ook moe en wil slapen maar moet monteren.quote:Op maandag 1 april 2013 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
zou iemand neersteken om nu lekker naar bed te mogen gaan
whats poppin hier
lekker cuddlen <3quote:Op maandag 1 april 2013 13:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom maar bij mij liggen, ik ben ook moe en wil slapen maar moet monteren.
Wat heb je het toch zwaar poepiescheetje.quote:Op maandag 1 april 2013 13:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lekker cuddlen <3
moet nu naar mn ouders fml
xx
wees blij dat je ouders hebt kkmogol :Squote:Op maandag 1 april 2013 13:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lekker cuddlen <3
moet nu naar mn ouders fml
xx
quote:Op maandag 1 april 2013 14:44 schreef Gridlok het volgende:
vind het altijd zo leuk als te dikke vrouwen zeggen dat ze dik en proud zijn, bitch please iedereen weet dat je voor slank zou kiezen als je kon.
Jij post ze zeer zeker wel met een maatje meer dan Amy rechts hoor.quote:Op maandag 1 april 2013 14:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Flikker op, en als ik zo'n getinte chick post met een lijf als de linker is ze ineens wel dik.
Ja, las de post nog eens en toen dacht ik dude what, ging het plaatje nog checken zelfs.quote:Op maandag 1 april 2013 14:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha wtf, idd.
Jij merkte het ook pas later op.
Yoquote:Op maandag 1 april 2013 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, las de post nog eens en toen dacht ik dude what, ging het plaatje nog checken zelfs.
Die zag ik net ookquote:Op maandag 1 april 2013 14:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yo
[ afbeelding ]
I heard you like fashion.
zou raken.quote:Op maandag 1 april 2013 16:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moest gelijk denken aan
[ afbeelding ]
Anders ik jou wel.quote:
Heb net Forza gekocht.quote:Op maandag 1 april 2013 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bacon die mijn bananenschil probeert op te eten!
[ afbeelding ]
1 APRIL, GEINTJE BABYquote:
kom net kijken zie ik mn naam. heb geen live meerquote:Op maandag 1 april 2013 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
1 APRIL, GEINTJE BABY!
NICEEE. Kom een keer racen met mij en Nestalgie en vergeet geen pics te posten van je custom rides
!
quote:Op maandag 1 april 2013 18:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
kom net kijken zie ik mn naam. heb geen live meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 april 2013 20:21 schreef Modus het volgende:
Is dat de vag van Vas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op maandag 1 april 2013 18:09 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou hem er wel instoppen, living on the edge.quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 21:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou hem er wel instoppen, living on the edge.
quote:Op maandag 1 april 2013 21:49 schreef Fascination het volgende:
Techno en minimal hebben een heel andere structuur dan veel andere soorten muziek. Daar moet je aan wennen en leren luisteren. Dan valt je pas op dat het helemaal geen eentonige bagger is.
Iedereen loopt elkaar te neuken tegenwoordig, het is een grof schandaal.quote:
bn je jellyquote:Op maandag 1 april 2013 23:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Iedereen loopt elkaar te neuken tegenwoordig, het is een grof schandaal.
btjquote:
Veer in de reet steken. Lol.quote:Op maandag 1 april 2013 23:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
btj
Maar ik wil eigenlijk alleen Veer heel graag doen.
Ik vind jou een vlegelquote:
Hihihihi belhamelquote:
HEY AIGHTquote:
Heb je nog wilde dingen gedaan dit lange weekendquote:
Ja hoor.quote:
Wilde dingen niet. Wat jij?quote:Op maandag 1 april 2013 23:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb je nog wilde dingen gedaan dit lange weekend?
quote:
Zeer gek gedaan, zoals altijdquote:
Wil je dat een keer bij mij doen?quote:
Nee.quote:Op maandag 1 april 2013 23:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zeer gek gedaan, zoals altijd.
[..]
Wil je dat een keer bij mij doen?
Mooi man.quote:
Oké, vreemd, ik ben benieuwd naar de redenatie achter deze beslissing.quote:
Moet ik jouw smoel even dichttimmeren?quote:
Was het wel leuk ook?quote:
Verstoppertjequote:Op maandag 1 april 2013 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi man.
Ik ging gisteren wel verstoppertje spelen met mijn neefje en m'n broers enzo. Voelde me echt weer kind.
doe maarquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Moet ik jouw smoel even dichttimmeren?
Ik zie je als m'n broertje.quote:Op maandag 1 april 2013 23:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké, vreemd, ik ben benieuwd naar de redenatie achter deze beslissing.
Herkenbaar.quote:Op maandag 1 april 2013 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi man.
Ik ging gisteren wel verstoppertje spelen met mijn neefje en m'n broers enzo. Voelde me echt weer kind.
Vechtfilms naspelen op het schoolplein.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Verstoppertje!
Losers die tikkertje speelden in plaats van verstoppertje.
nee sry, je hebt te leuk bekkiequote:
Daarom juist, dan is het onschuldig en zit er niets seksueels achter.quote:
Beardyman, C2C en/of Bloody Beetroots gezien?quote:
Ja, echt. Die spanning als je de zoeker voorbij ziet/hoort lopen en rennen naar de buut om de hele pot te buutvrijen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Verstoppertje!
Losers die tikkertje speelden in plaats van verstoppertje.
Alle 3quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Beardyman, C2C en/of Bloody Beetroots gezien?
Hele pot buutvrijenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt. Die spanning als je de zoeker voorbij ziet/hoort lopen en rennen naar de buut om de hele pot te buutvrijen.
Bij mij in de buurt was het een boom, in de boom klimmen, wachten tot iedereen gevonden was en dan uit de boom springen en de hele groep bevrijden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt. Die spanning als je de zoeker voorbij ziet/hoort lopen en rennen naar de buut om de hele pot te buutvrijen.
Haha, moeilijk toevallig ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
Alle 3was fuckin dik als afsluiter
achter elkaar ook gewoon
Oh, jij bent zeker zo'n valse.quote:
Hehehe.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt was het een boom, in de boom klimmen, wachten tot iedereen gevonden was en dan uit de boom springen en de hele groep bevrijden.
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon serieus nooit met die regel gespeeldquote:
Oh.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb gewoon serieus nooit met die regel gespeeld.
oh jammerquote:
Vind je het lekker om te worden geslagen?quote:
We hadden wel een balspel in de buurt. Je mocht alles doen tegen diegene die de bal had. Ik vond het helemaal prachtig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb gewoon serieus nooit met die regel gespeeld.
Zeker, Beardyman was ook echt fucking geniaal man, echt een koningquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Haha, moeilijk toevallig ook.
Ja, dat zijn prima festivalnamen!
sowiesoquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vind je het lekker om te worden geslagen?
Nooit gedaan, maar ken het wel inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We hadden wel een balspel in de buurt. Je mocht alles doen tegen diegene die de bal had. Ik vond het helemaal prachtig.
Volgens mij draag jij soms ook echt van die gimp suitsquote:
Vond ik ook. Soort MMA gecombineerd met rugby.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nooit gedaan, maar ken het wel inderdaad. Zeer normaal spel
.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Volgens mij draag jij soms ook echt van die gimp suits.
Lekker hoorquote:
Je mag er zelf ook wel zijn lekkertje :$quote:
Wil je door mijn rughaar woelen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je mag er zelf ook wel zijn lekkertje :$
Kom kroelen
Onder andere, ja.. En shotjes uit je navel :$quote:
ik voer je dronken en seks je stiekem :$quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Onder andere, ja.. En shotjes uit je navel :$
Nat gewordenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
ik voer je dronken en seks je stiekem :$
dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Volgens mij draag jij soms ook echt van die gimp suits.
Ik heb stiekem met je geneukt, ik hoop dat je het leuk vond.quote:
jij hier?quote:
Dan ben jij niet rokjeswaardig ;Squote:
Als het stiekem was wel ja.. Maar hey.. Als een vrouw geen nee kan zeggen :$quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je geneukt, ik hoop dat je het leuk vond.
Klinkt wel een beetje rapey.
Laat mij liefde aan je gevenquote:
Ahh, je werd gelokt door mijn gifje, is het niet?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Laat mij liefde aan je geven
Het leven is hard.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan ben jij niet rokjeswaardig ;S
Die heb ik inderdaag gespot.. Ik blijf aan het soppenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, je werd gelokt door mijn gifje, is het niet?
Vrouwen zijn ook gewoon slecht in beslissingen nemen, kan ik het beter voor ze bepalen. Best lief van me, eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Als het stiekem was wel ja.. Maar hey.. Als een vrouw geen nee kan zeggen :$
Da's waar.. Soms moet je zelf even de knoop doorhakkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook gewoon slecht in beslissingen nemen, kan ik het beter voor ze bepalen. Best lief van me, eigenlijk.
Ik hak nu de knoop door om wat slagroomsoesjes te gaan eten, moet ik jou ook wat voeren :$?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Da's waar.. Soms moet je zelf even de knoop doorhakken
feeder.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik hak nu de knoop door om wat slagroomsoesjes te gaan eten, moet ik jou ook wat voeren :$?
wie?quote:
Op hoop van zegen dat het er op de juiste plaatsen aankomtquote:
Yeah baby cream me upquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik hak nu de knoop door om wat slagroomsoesjes te gaan eten, moet ik jou ook wat voeren :$?
Jij :$quote:
HEhehehehEHheheheehquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Op hoop van zegen dat het er op de juiste plaatsen aankomt!
quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Op hoop van zegen dat het er op de juiste plaatsen aankomt!
Mag een gezonde jongeman niet van dikke schaamlippen houden anno 2013quote:
Ik vind het gewoon nogal pijnlijk dat je mijn schaamlippen blijkbaar niet goed genoeg achtquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mag een gezonde jongeman niet van dikke schaamlippen houden anno 2013?
Niemand is perfect, bbquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon nogal pijnlijk dat je mijn schaamlippen blijkbaar niet goed genoeg acht
Ok vooruit, omdat jij het bentquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Niemand is perfect, bb.
Ter compensatie zijn de rest van je lichaam en je persoonlijkheid 10/10.
Ik ken em niet denkikquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:52 schreef Chloroform het volgende:
Worden jullie ook een beetje moe van die reclame van Beslist.nl met dat 'dit, dat, alles'?![]()
Hihi wat is jouw favo tv-programma dan?quote:
Correct.quote:
Futurama denk ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hihi wat is jouw favo tv-programma dan?
idemquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Correct.
Posted while watching Geordie Shore @ MTV.
Ik vind Leela wel geil.quote:
Oh ja, dat is wel leuk ja.quote:
Ik wil een Vicky.quote:
Charlotte is de reden waarom je niet met vrouwen moet uitgaanquote:
Charlotte is fucking grappigquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Charlotte is de reden waarom je niet met vrouwen moet uitgaan.
Ja, die spoort echt niet. En dat terwijl ze er zo schattig uitzietquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Charlotte is fucking grappigen helemaal loco
2NutZquote:
Hoi bobby, leuk pasen gehad?quote:
dom kindquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi bobby, leuk pasen gehad?
Mijn buurjongetje kwam heel trots een tak showen, met een papieren paasei erop enzo.. dus ik vraag zo van hey wat een mooie paastak, heb jij die gemaakt!?
zegt dat rotjong van nee dat is gewoon een stok, die heb ik op school gemaakt en daar speel ik mee
tak afpakken en slaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn buurjongetje kwam heel trots een tak showen, met een papieren paasei erop enzo.. dus ik vraag zo van hey wat een mooie paastak, heb jij die gemaakt!?
zegt dat rotjong van nee dat is gewoon een stok, die heb ik op school gemaakt en daar speel ik mee
quote:
misschien help je hem dan ook van die tik afquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
die neiging krijg je wel, ja. Maar dat kind heeft al zo'n tik, hele tijd met zijn ogen knipperen gek jong
komt omdat je oogverblindend ben.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
die neiging krijg je wel, ja. Maar dat kind heeft al zo'n tik, hele tijd met zijn ogen knipperen gek jong
Gewoon een stoot op die ogen geven dan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
wisequote:Op dinsdag 2 april 2013 10:04 schreef wise het volgende:
[..]
komt omdat je oogverblindend ben.
/nohomo
Damnquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien help je hem dan ook van die tik af
quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tikquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
gelukkig nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
Ga dat jong liever uit de wegblijft maar vragen op je afvuren of hele verhalen vertellen over wat hij heeft gedaan en hoe hun huis ingedeeld
(ja srs
).
Iemand gisteren nog naar Ikea geweest?
Dat het elk jaar weer hetzelfde isquote:
??quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat het elk jaar weer hetzelfde is![]()
Mensen
mensen die paasmaandag naar de meubelboulevard gaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
Ga dat jong liever uit de wegblijft maar vragen op je afvuren of hele verhalen vertellen over wat hij heeft gedaan en hoe hun huis ingedeeld
(ja srs
).
Iemand gisteren nog naar Ikea geweest?
quote:
Zo dat er files ontstaan enzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die paasmaandag naar de meubelboulevard gaan
Ja ja, er zijn ook mensen die geen brommer hebben maar een OTOOquote:
totale chaos ja.quote:
"Kom op Sjors, het is dan zo gezellugggquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
totale chaos ja.
snap sowieso niet hoe mensen het in hun hoofd halen.
is de drukste dag van het jaar bij de ikea. daar ga je dan toch niet vrijwillig heen
een paar ex collega's hebben het 1x gedaan. (idee van hun vrouw) ze omschreven het beide als "de hel op aarde"quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Kom op Sjors, het is dan zo gezelluggg"
[..]
Geen eieren geschilderd?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en ja hoor, ook al doe ik er niet veel aan
Ja, dat hoorde ik op de radio ook alquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een paar ex collega's hebben het 1x gedaan. (idee van hun vrouw) ze omschreven het beide als "de hel op aarde"
mensen die het uitspreken als otoquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ja, er zijn ook mensen die geen brommer hebben maar een OTOO
UUROquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
mensen die het uitspreken als otozwakzinnigen, net zoals zeuven
Niet om het een of ander hoor (en het is ook niet als grap of whatever bedoeld), maar dat kun jij toch helemaal niet horen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
mensen die het uitspreken als otozwakzinnigen, net zoals zeuven
Ik ben niet doof Chloro.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet om het een of ander hoor (en het is ook niet als grap of whatever bedoeld), maar dat kun jij toch helemaal niet horen?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet om het een of ander hoor (en het is ook niet als grap of whatever bedoeld), maar dat kun jij toch helemaal niet horen?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar omdat je toen ook niet kon bellen na dat sollicitatiegesprek enzo..?quote:
Ja, wel dus, maar suit yourself.quote:
Lijkt inderdaad weer meer op goedkoop scorenquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad weer meer op goedkoop scorenwel jammer
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad weer meer op goedkoop scorenwel jammer
ze noemen je een leugenaar. zou het niet pikken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:47 schreef Chloroform het volgende:
Kijk ze ook ineens allemaal komen stoken eh.Godsamme, nog expres erbij gezet dat het niet als grap of iets bedoeld was.
Tering, oversensitive.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:47 schreef Chloroform het volgende:
Kijk ze ook ineens allemaal komen stoken eh.Godsamme, nog expres erbij gezet dat het niet als grap of iets bedoeld was.
Tering, oversensitive.
Niemand? Ik vond hem zelf wel grappig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:45 schreef krioro het volgende:
Ach, laat chloro. Kon zij toch niet ruiken.
Ze noemen me wel meer dingen, als ik me daar allemaal druk om moet gaan maken, kan ik mezelf net zo goed meteen voor een trein werpen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze noemen je een leugenaar. zou het niet pikken.
She madquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze noemen me wel meer dingen, als ik me daar allemaal druk om moet gaan maken, kan ik mezelf net zo goed meteen voor een trein werpen.
inb4 'doe eens'
Nope, niet eens een glimlachquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Niemand? Ik vond hem zelf wel grappig.
Ja man, ben in alle staten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |