idemquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Correct.
Posted while watching Geordie Shore @ MTV.
Ik vind Leela wel geil.quote:
Oh ja, dat is wel leuk ja.quote:
Ik wil een Vicky.quote:
Charlotte is de reden waarom je niet met vrouwen moet uitgaanquote:
Charlotte is fucking grappigquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Charlotte is de reden waarom je niet met vrouwen moet uitgaan.
Ja, die spoort echt niet. En dat terwijl ze er zo schattig uitzietquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Charlotte is fucking grappigen helemaal loco
2NutZquote:
Hoi bobby, leuk pasen gehad?quote:
dom kindquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi bobby, leuk pasen gehad?
Mijn buurjongetje kwam heel trots een tak showen, met een papieren paasei erop enzo.. dus ik vraag zo van hey wat een mooie paastak, heb jij die gemaakt!?
zegt dat rotjong van nee dat is gewoon een stok, die heb ik op school gemaakt en daar speel ik mee
tak afpakken en slaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn buurjongetje kwam heel trots een tak showen, met een papieren paasei erop enzo.. dus ik vraag zo van hey wat een mooie paastak, heb jij die gemaakt!?
zegt dat rotjong van nee dat is gewoon een stok, die heb ik op school gemaakt en daar speel ik mee
quote:
misschien help je hem dan ook van die tik afquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
die neiging krijg je wel, ja. Maar dat kind heeft al zo'n tik, hele tijd met zijn ogen knipperen gek jong
komt omdat je oogverblindend ben.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
die neiging krijg je wel, ja. Maar dat kind heeft al zo'n tik, hele tijd met zijn ogen knipperen gek jong
Gewoon een stoot op die ogen geven dan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
wisequote:Op dinsdag 2 april 2013 10:04 schreef wise het volgende:
[..]
komt omdat je oogverblindend ben.
/nohomo
Damnquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien help je hem dan ook van die tik af
quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tikquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
gelukkig nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
Ga dat jong liever uit de wegblijft maar vragen op je afvuren of hele verhalen vertellen over wat hij heeft gedaan en hoe hun huis ingedeeld
(ja srs
).
Iemand gisteren nog naar Ikea geweest?
Dat het elk jaar weer hetzelfde isquote:
??quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat het elk jaar weer hetzelfde is![]()
Mensen
mensen die paasmaandag naar de meubelboulevard gaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
Ga dat jong liever uit de wegblijft maar vragen op je afvuren of hele verhalen vertellen over wat hij heeft gedaan en hoe hun huis ingedeeld
(ja srs
).
Iemand gisteren nog naar Ikea geweest?
quote:
Zo dat er files ontstaan enzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die paasmaandag naar de meubelboulevard gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |