quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Volgens mij draag jij soms ook echt van die gimp suits.
Lekker hoorquote:
Je mag er zelf ook wel zijn lekkertje :$quote:
Wil je door mijn rughaar woelen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je mag er zelf ook wel zijn lekkertje :$
Kom kroelen
Onder andere, ja.. En shotjes uit je navel :$quote:
ik voer je dronken en seks je stiekem :$quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Onder andere, ja.. En shotjes uit je navel :$
Nat gewordenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
ik voer je dronken en seks je stiekem :$
dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Volgens mij draag jij soms ook echt van die gimp suits.
Ik heb stiekem met je geneukt, ik hoop dat je het leuk vond.quote:
jij hier?quote:
Dan ben jij niet rokjeswaardig ;Squote:
Als het stiekem was wel ja.. Maar hey.. Als een vrouw geen nee kan zeggen :$quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je geneukt, ik hoop dat je het leuk vond.
Klinkt wel een beetje rapey.
Laat mij liefde aan je gevenquote:
Ahh, je werd gelokt door mijn gifje, is het niet?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Laat mij liefde aan je geven
Het leven is hard.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan ben jij niet rokjeswaardig ;S
Die heb ik inderdaag gespot.. Ik blijf aan het soppenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, je werd gelokt door mijn gifje, is het niet?
Vrouwen zijn ook gewoon slecht in beslissingen nemen, kan ik het beter voor ze bepalen. Best lief van me, eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Als het stiekem was wel ja.. Maar hey.. Als een vrouw geen nee kan zeggen :$
Da's waar.. Soms moet je zelf even de knoop doorhakkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook gewoon slecht in beslissingen nemen, kan ik het beter voor ze bepalen. Best lief van me, eigenlijk.
Ik hak nu de knoop door om wat slagroomsoesjes te gaan eten, moet ik jou ook wat voeren :$?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Da's waar.. Soms moet je zelf even de knoop doorhakken
feeder.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik hak nu de knoop door om wat slagroomsoesjes te gaan eten, moet ik jou ook wat voeren :$?
wie?quote:
Op hoop van zegen dat het er op de juiste plaatsen aankomtquote:
Yeah baby cream me upquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik hak nu de knoop door om wat slagroomsoesjes te gaan eten, moet ik jou ook wat voeren :$?
Jij :$quote:
HEhehehehEHheheheehquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Op hoop van zegen dat het er op de juiste plaatsen aankomt!
quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Op hoop van zegen dat het er op de juiste plaatsen aankomt!
Mag een gezonde jongeman niet van dikke schaamlippen houden anno 2013quote:
Ik vind het gewoon nogal pijnlijk dat je mijn schaamlippen blijkbaar niet goed genoeg achtquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mag een gezonde jongeman niet van dikke schaamlippen houden anno 2013?
Niemand is perfect, bbquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon nogal pijnlijk dat je mijn schaamlippen blijkbaar niet goed genoeg acht
Ok vooruit, omdat jij het bentquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Niemand is perfect, bb.
Ter compensatie zijn de rest van je lichaam en je persoonlijkheid 10/10.
Ik ken em niet denkikquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:52 schreef Chloroform het volgende:
Worden jullie ook een beetje moe van die reclame van Beslist.nl met dat 'dit, dat, alles'?![]()
Hihi wat is jouw favo tv-programma dan?quote:
Correct.quote:
Futurama denk ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hihi wat is jouw favo tv-programma dan?
idemquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Correct.
Posted while watching Geordie Shore @ MTV.
Ik vind Leela wel geil.quote:
Oh ja, dat is wel leuk ja.quote:
Ik wil een Vicky.quote:
Charlotte is de reden waarom je niet met vrouwen moet uitgaanquote:
Charlotte is fucking grappigquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Charlotte is de reden waarom je niet met vrouwen moet uitgaan.
Ja, die spoort echt niet. En dat terwijl ze er zo schattig uitzietquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Charlotte is fucking grappigen helemaal loco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |