Was een grapje, Krio en ik moesten jouw liefde voor hem testen. You passed honey.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:54 schreef Chloroform het volgende:
Kusje omdat je de man van mijn dromen hebt ingepikt zeker.
als dat bij mij was gebeurt zou ik de hele dag hierop fappen omdat ik het heb overleefdquote:Op zondag 31 maart 2013 23:54 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi, dat scheelt helegaar niets!
Krio heeft al toegegeven er meerdere vrouwen op na te houden.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was een grapje, Krio en ik moesten jouw liefde voor hem testen. You passed honey.
Doe ik sowieso al.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
als dat bij mij was gebeurt zou ik de hele dag hierop fappen omdat ik het heb overleefd
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krio heeft al toegegeven er meerdere vrouwen op na te houden.
Jij hebt wel wat weg van een Zubat, met je squats.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
those are LEGS
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat weg van een Zubat, met je squats.
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:
Nee, maar ben gewoon heartbroken. Blijf morgen hele dag in bed liggen en huilen.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch geen concurrentie voor jou?
Nahh, die Zubat heeft nog meer kont.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Extra kusjj danquote:Op maandag 1 april 2013 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar ben gewoon heartbroken. Blijf morgen hele dag in bed liggen en huilen.
<3quote:
Ik ben ook best een leuke jongen.quote:
Wat doe je vanavond?quote:
goeiequote:Op maandag 1 april 2013 00:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nahh, die Zubat heeft nog meer kont.
Zin in.quote:
Was onderdeel van de test bbgirl.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krio heeft al toegegeven er meerdere vrouwen op na te houden.
Fixedquote:
ja dat schreeuw je dan ook uitquote:
Mijn fleshlight.quote:
Ga weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |