Ik zie je als m'n broertje.quote:Op maandag 1 april 2013 23:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké, vreemd, ik ben benieuwd naar de redenatie achter deze beslissing.
Herkenbaar.quote:Op maandag 1 april 2013 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi man.
Ik ging gisteren wel verstoppertje spelen met mijn neefje en m'n broers enzo. Voelde me echt weer kind.
Vechtfilms naspelen op het schoolplein.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Verstoppertje!
Losers die tikkertje speelden in plaats van verstoppertje.
nee sry, je hebt te leuk bekkiequote:
Daarom juist, dan is het onschuldig en zit er niets seksueels achter.quote:
Beardyman, C2C en/of Bloody Beetroots gezien?quote:
Ja, echt. Die spanning als je de zoeker voorbij ziet/hoort lopen en rennen naar de buut om de hele pot te buutvrijen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Verstoppertje!
Losers die tikkertje speelden in plaats van verstoppertje.
Alle 3quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Beardyman, C2C en/of Bloody Beetroots gezien?
Hele pot buutvrijenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt. Die spanning als je de zoeker voorbij ziet/hoort lopen en rennen naar de buut om de hele pot te buutvrijen.
Bij mij in de buurt was het een boom, in de boom klimmen, wachten tot iedereen gevonden was en dan uit de boom springen en de hele groep bevrijden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt. Die spanning als je de zoeker voorbij ziet/hoort lopen en rennen naar de buut om de hele pot te buutvrijen.
Haha, moeilijk toevallig ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
Alle 3was fuckin dik als afsluiter
achter elkaar ook gewoon
Oh, jij bent zeker zo'n valse.quote:
Hehehe.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt was het een boom, in de boom klimmen, wachten tot iedereen gevonden was en dan uit de boom springen en de hele groep bevrijden.
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon serieus nooit met die regel gespeeldquote:
Oh.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb gewoon serieus nooit met die regel gespeeld.
oh jammerquote:
Vind je het lekker om te worden geslagen?quote:
We hadden wel een balspel in de buurt. Je mocht alles doen tegen diegene die de bal had. Ik vond het helemaal prachtig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb gewoon serieus nooit met die regel gespeeld.
Zeker, Beardyman was ook echt fucking geniaal man, echt een koningquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Haha, moeilijk toevallig ook.
Ja, dat zijn prima festivalnamen!
sowiesoquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vind je het lekker om te worden geslagen?
Nooit gedaan, maar ken het wel inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We hadden wel een balspel in de buurt. Je mocht alles doen tegen diegene die de bal had. Ik vond het helemaal prachtig.
Volgens mij draag jij soms ook echt van die gimp suitsquote:
Vond ik ook. Soort MMA gecombineerd met rugby.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nooit gedaan, maar ken het wel inderdaad. Zeer normaal spel
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |