wow heb je gedronken je bent echt baldadigquote:
Pics van je fleshlight.quote:
Ben net gecockteased, kan er niks aan doenquote:Op maandag 1 april 2013 00:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wow heb je gedronken je bent echt baldadig
Lekker voor je.quote:Op maandag 1 april 2013 00:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben net gecockteased, kan er niks aan doen
Ja lekker spanning opbouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
komkommer.jpgquote:
Ben al intimate met cb, sorryquote:Op maandag 1 april 2013 00:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Fine, wd waardeert mijn vurige liefde tenminste wel.
Hoop dat wd ook fantastische, Perzische maaltijden voor je kan bereiden en jullie heel gelukkig worden samen.quote:Op maandag 1 april 2013 00:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Fine, wd waardeert mijn vurige liefde tenminste wel.
Die heb ik ook.quote:
Wel Zweedse balletjes en allerlei dessertsquote:Op maandag 1 april 2013 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop dat wd ook fantastische, Perzische maaltijden voor je kan bereiden en jullie heel gelukkig worden samen.
Krio heeft al Zweedse balletjes.quote:Op maandag 1 april 2013 00:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel Zweedse balletjes en allerlei desserts
Dit zeggen maar wel elke donderdag in de citybox worden geneukt door 13 Surinamers.quote:
je bent in de war met allyquote:Op maandag 1 april 2013 00:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit zeggen maar wel elke donderdag in de citybox worden geneukt door 13 Surinamers.
Dank je. Ik zou jou ook geluk wensen maar let's be real, zonder krio in je leven kun je er eigenlijk net zo goed een eind aan maken.quote:Op maandag 1 april 2013 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop dat wd ook fantastische, Perzische maaltijden voor je kan bereiden en jullie heel gelukkig worden samen.
Tulpen en ring zijn al besteld, no way back.quote:
oh ja idd sry bbyquote:
Moest hardop lachen.quote:Op maandag 1 april 2013 00:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Dank je. Ik zou jou ook geluk wensen maar let's be real, zonder krio in je leven kun je er eigenlijk net zo goed een eind aan maken.
[..]
Tulpen en ring zijn al besteld, no way back.
Ik vind wel een man die mijn liefde niet hoeft te testen.quote:Op maandag 1 april 2013 00:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Dank je. Ik zou jou ook geluk wensen maar let's be real, zonder krio in je leven kun je er eigenlijk net zo goed een eind aan maken.
Valt een soatest daar ook onder? Want dan moet ik helaas afhaken.quote:Op maandag 1 april 2013 00:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind wel een man die mijn liefde niet hoeft te testen.
Jij had al moeten afhaken na 'man'.quote:Op maandag 1 april 2013 00:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Valt een soatest daar ook onder? Want dan moet ik helaas afhaken.
Je mag hem hebben schatje.quote:
Je gebruikt ook het pijltje, jullie zijn een match made in heaven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |