Was een grapje, Krio en ik moesten jouw liefde voor hem testen. You passed honey.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:54 schreef Chloroform het volgende:
Kusje omdat je de man van mijn dromen hebt ingepikt zeker.
als dat bij mij was gebeurt zou ik de hele dag hierop fappen omdat ik het heb overleefdquote:Op zondag 31 maart 2013 23:54 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi, dat scheelt helegaar niets!
Krio heeft al toegegeven er meerdere vrouwen op na te houden.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was een grapje, Krio en ik moesten jouw liefde voor hem testen. You passed honey.
Doe ik sowieso al.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
als dat bij mij was gebeurt zou ik de hele dag hierop fappen omdat ik het heb overleefd
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krio heeft al toegegeven er meerdere vrouwen op na te houden.
Jij hebt wel wat weg van een Zubat, met je squats.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
those are LEGS
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat weg van een Zubat, met je squats.
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:
Nee, maar ben gewoon heartbroken. Blijf morgen hele dag in bed liggen en huilen.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch geen concurrentie voor jou?
Nahh, die Zubat heeft nog meer kont.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Extra kusjj danquote:Op maandag 1 april 2013 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar ben gewoon heartbroken. Blijf morgen hele dag in bed liggen en huilen.
<3quote:
Ik ben ook best een leuke jongen.quote:
Wat doe je vanavond?quote:
goeiequote:Op maandag 1 april 2013 00:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nahh, die Zubat heeft nog meer kont.
Zin in.quote:
Was onderdeel van de test bbgirl.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krio heeft al toegegeven er meerdere vrouwen op na te houden.
Fixedquote:
ja dat schreeuw je dan ook uitquote:
Mijn fleshlight.quote:
Ga weg.quote:
wow heb je gedronken je bent echt baldadigquote:
Pics van je fleshlight.quote:
Ben net gecockteased, kan er niks aan doenquote:Op maandag 1 april 2013 00:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wow heb je gedronken je bent echt baldadig
Lekker voor je.quote:Op maandag 1 april 2013 00:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben net gecockteased, kan er niks aan doen
Ja lekker spanning opbouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
komkommer.jpgquote:
Ben al intimate met cb, sorryquote:Op maandag 1 april 2013 00:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Fine, wd waardeert mijn vurige liefde tenminste wel.
Hoop dat wd ook fantastische, Perzische maaltijden voor je kan bereiden en jullie heel gelukkig worden samen.quote:Op maandag 1 april 2013 00:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Fine, wd waardeert mijn vurige liefde tenminste wel.
Die heb ik ook.quote:
Wel Zweedse balletjes en allerlei dessertsquote:Op maandag 1 april 2013 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop dat wd ook fantastische, Perzische maaltijden voor je kan bereiden en jullie heel gelukkig worden samen.
Krio heeft al Zweedse balletjes.quote:Op maandag 1 april 2013 00:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel Zweedse balletjes en allerlei desserts
Dit zeggen maar wel elke donderdag in de citybox worden geneukt door 13 Surinamers.quote:
je bent in de war met allyquote:Op maandag 1 april 2013 00:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit zeggen maar wel elke donderdag in de citybox worden geneukt door 13 Surinamers.
Dank je. Ik zou jou ook geluk wensen maar let's be real, zonder krio in je leven kun je er eigenlijk net zo goed een eind aan maken.quote:Op maandag 1 april 2013 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop dat wd ook fantastische, Perzische maaltijden voor je kan bereiden en jullie heel gelukkig worden samen.
Tulpen en ring zijn al besteld, no way back.quote:
oh ja idd sry bbyquote:
Moest hardop lachen.quote:Op maandag 1 april 2013 00:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Dank je. Ik zou jou ook geluk wensen maar let's be real, zonder krio in je leven kun je er eigenlijk net zo goed een eind aan maken.
[..]
Tulpen en ring zijn al besteld, no way back.
Ik vind wel een man die mijn liefde niet hoeft te testen.quote:Op maandag 1 april 2013 00:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Dank je. Ik zou jou ook geluk wensen maar let's be real, zonder krio in je leven kun je er eigenlijk net zo goed een eind aan maken.
Valt een soatest daar ook onder? Want dan moet ik helaas afhaken.quote:Op maandag 1 april 2013 00:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind wel een man die mijn liefde niet hoeft te testen.
Jij had al moeten afhaken na 'man'.quote:Op maandag 1 april 2013 00:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Valt een soatest daar ook onder? Want dan moet ik helaas afhaken.
Je mag hem hebben schatje.quote:
Je gebruikt ook het pijltje, jullie zijn een match made in heaven.quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 00:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je gebruikt ook het pijltje, jullie zijn een match made in heaven.
quote:Op maandag 1 april 2013 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij had al moeten afhaken na 'man'.
quote:
quote:
Haha, 1 april.quote:
Zo chill dat ik de deur niet uit hoef op 1 april, scheelt me cringenquote:
lol she madquote:Op maandag 1 april 2013 01:18 schreef Chloroform het volgende:
Voor m'n neus (bek houden, dWc) ook. Wow. Oké. I'm out. You win.
al die suikersquote:Op maandag 1 april 2013 01:47 schreef Gorzalka het volgende:
Ik heb vandaag al twee liter vruchtensap weggetikt, echt fucked up G'.
YOLOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1 april gorzalkaquote:Op maandag 1 april 2013 01:47 schreef Gorzalka het volgende:
Ik heb vandaag al twee liter vruchtensap weggetikt, echt fucked up G'.
hey bedankt man, heb je ook het ww want ben die vergeten.quote:Op maandag 1 april 2013 12:23 schreef Panzermaus het volgende:
nestalgie heb je kloon gevonden
LIF / Hoe kan ik mezelf goed trainen?
Heb je t zwaar, toetie?quote:
Kom maar bij mij liggen, ik ben ook moe en wil slapen maar moet monteren.quote:Op maandag 1 april 2013 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
zou iemand neersteken om nu lekker naar bed te mogen gaan
whats poppin hier
lekker cuddlen <3quote:Op maandag 1 april 2013 13:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom maar bij mij liggen, ik ben ook moe en wil slapen maar moet monteren.
Wat heb je het toch zwaar poepiescheetje.quote:Op maandag 1 april 2013 13:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lekker cuddlen <3
moet nu naar mn ouders fml
xx
wees blij dat je ouders hebt kkmogol :Squote:Op maandag 1 april 2013 13:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lekker cuddlen <3
moet nu naar mn ouders fml
xx
quote:Op maandag 1 april 2013 14:44 schreef Gridlok het volgende:
vind het altijd zo leuk als te dikke vrouwen zeggen dat ze dik en proud zijn, bitch please iedereen weet dat je voor slank zou kiezen als je kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |