Niemand heeft pillen nodig om te feesten, wel om die troep die jij uit je draaitafel schudt aan te horen.quote:Op maandag 1 april 2013 21:45 schreef RamteamJax het volgende:
Als je pillen nodig hebt om te feesten of die muziek leuk te vinden, dan spoor je niet (dus 80% van de uitgaande mensen ook niet).
Ik heb een leuke draaitafel staan en ik draai dié muziek en ik doe geen drugs.
Nooit gedaan, zal het ook nooit doen.
zonde dat je bepaalde ervaringen bij voorbaat afdoet door de foute beeldvorming van tegenwoordigquote:Op maandag 1 april 2013 21:45 schreef RamteamJax het volgende:
Als je pillen nodig hebt om te feesten of die muziek leuk te vinden, dan spoor je niet (dus 80% van de uitgaande mensen ook niet).
Dit.quote:Op maandag 1 april 2013 21:49 schreef Fascination het volgende:
Techno en minimal hebben een heel andere structuur dan veel andere soorten muziek. Daar moet je aan wennen en leren luisteren. Dan valt je pas op dat het helemaal geen eentonige bagger is.
Ditquote:Op maandag 1 april 2013 21:49 schreef Fascination het volgende:
Techno en minimal hebben een heel andere structuur dan veel andere soorten muziek. Daar moet je aan wennen en leren luisteren. Dan valt je pas op dat het helemaal geen eentonige bagger is.
quote:Op maandag 1 april 2013 21:49 schreef Fascination het volgende:
VInd ik meer iets voor thuis op de bank met een biertje.quote:
kan toch, alsof je echt los kunt gaan op minimal lol..quote:Op maandag 1 april 2013 21:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
VInd ik meer iets voor thuis op de bank met een biertje.
Niet?quote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef Shalimar het volgende:
[..]
kan toch, alsof je echt los kunt gaan op minimal lol..
Vroeger wel, tegenwoordig is het een hipster-aangelegenheid.quote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef Shalimar het volgende:
[..]
kan toch, alsof je echt los kunt gaan op minimal lol..
Onzinquote:Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Vroeger wel, tegenwoordig is het een hipster-aangelegenheid.
alsof je dat niet kan met dub techno, vandaar mijn reactiequote:
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef Shalimar het volgende:
[..]
alsof je dat niet kan met dub techno, vandaar mijn reactie
verder is t subjectief dus vanaf nu wie de hipster wil uithangen
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
begin
Misschien word ik een oude lul ofzo, maar toen minimal net populair (2004/2005/2006) werd heb ik veel feestjes gehad waar het lekker los ging, daarna namen de hipsters het over met hun moeilijke zonnebrillen en Arafat-sjaaltjes en werd het 1 groot theekransje.quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 21:45 schreef RamteamJax het volgende:
quote:
Arafat-sjaaltje?quote:Op maandag 1 april 2013 22:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Misschien word ik een oude lul ofzo, maar toen minimal net populair (2004/2005/2006) werd heb ik veel feestjes gehad waar het lekker los ging, daarna namen de hipsters het over met hun moeilijke zonnebrillen en Arafat-sjaaltjes en werd het 1 groot theekransje.
The Wizard.quote:
Euhh, nee, techno/minimal bestaat juist niet uit couplet refrein etc.quote:Op maandag 1 april 2013 22:21 schreef MPC60 het volgende:
[..]het is nog steeds intro couplet refrein couplet refrein. anders kan een dj het ook niet draaien, wat een bullshit met al die mafketels die je nog gelijk geven ook.
stop nou maar met praten, je praat poep.quote:Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhh, nee, techno/minimal bestaat juist niet uit couplet refrein etc.
quote:Op maandag 1 april 2013 22:21 schreef MPC60 het volgende:
[..]het is nog steeds intro couplet refrein couplet refrein. anders kan een dj het ook niet draaien, wat een bullshit met al die mafketels die je nog gelijk geven ook.
quote:Op maandag 1 april 2013 22:21 schreef MPC60 het volgende:
mdma sowieso bestequote:Op maandag 1 april 2013 22:29 schreef zovty het volgende:
Mensen die muziek nodig om van pillen te genieten..
mdma en het geknars van m'n eigen tanden, meer heb ik niet nodig om de vrijdagavonden door te komen.
quote:Op maandag 1 april 2013 22:29 schreef zovty het volgende:
quote:Op maandag 1 april 2013 21:45 schreef RamteamJax het volgende:
quote:Op maandag 1 april 2013 22:29 schreef zovty het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |