Fifa 12 was ie nog leuk, fifa 13 een mongool gewordenquote:
Secrets then: I bought this hints, tips & cheatsbook at the bookstore and now know all secrets of this game!quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Secrets then: I bought this hints, tips & cheatsbook at the bookstore and now know all secrets of this game!
Maar ik denk dat de meeste mensen niet meer weten dat er van al die games boeken te koop waren
Geen idee, alles staat nu natuurlijk gewoon online.quote:
Ik had zo'n 200-pages dik boek van GTA:SAquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Secrets then: I bought this hints, tips & cheatsbook at the bookstore and now know all secrets of this game!
Maar ik denk dat de meeste mensen niet meer weten dat er van al die games boeken te koop waren
Ik had al die King's Quest en Hero's Quest boeken en zoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:42 schreef einschtein het volgende:
Ik had zo'n 200-pages dik boek van GTA:SA
Ik had zelfs de hele Duin reeks van Frank Herbertquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had al die King's Quest en Hero's Quest boeken en zo
...met hints en tips voor een spelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:57 schreef lucky_m3 het volgende:
Ik had zelfs de hele Duin reeks van Frank Herbert
Nee, Dune 1 was een illegale kopie toendertijdquote:
Dat van teveel games is trouwens best schijt irritant. Je kan niet eens de tijd nemen om een game 100% uit te spelen anders krijg je een dikke backlogquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had al die King's Quest en Hero's Quest boeken en zo
Wilders gaat kamervragen stellen over moslimmierenquote:
Die waren echt enorm duur ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
2011 beldequote:
of je zijn plaatje wilde promoten want niemand kende hem nogquote:
Had tong deze man nooit eens voor een van zijn topic gebruikt.quote:
2 jaar geleden was er op FOK! nog een topic overquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
of je zijn plaatje wilde promoten want niemand kende hem nog
NWS / Mongool blijkt naar 30 jaar kerngezond..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:08 schreef tochweerhenk het volgende:
2 jaar geleden was er op FOK! nog een topic over
Om de een of andere reden leken de games toen veel grootser dan tegenwoordig, en waren de cheats en hints in de Nintendo magazines heel gaaf (daar ging je echt voor zitten).quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gezellig feestjequote:
heel apartquote:
is dit nou grappig dat er "all caps" staat of het nerdy omdat ie plain in de bron staat?quote:
Dat laatste, vermoed ik.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:20 schreef marcel-o het volgende:
[..]
is dit nou grappig dat er "all caps" staat of het nerdy omdat ie plain in de bron staat?
Als je op F12 drukt dan staat de "Chapta" in de "bron" van de website. of in elk geval de platte text waaruit een website is opgebouwd, die je ook kan lezen met rechterklik van de muis en dan op [page source] klikken, in plaats van moelijk dingen ontcijferen.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:20 schreef marcel-o het volgende:
[..]
is dit nou grappig dat er "all caps" staat of het nerdy omdat ie plain in de bron staat?
wat voor ritueel zou het zijn ?quote:
Kan er niet een keer een docu gemaakt worden waarin al die gasten opgezocht worden om te kijken wat er van ze geworden is?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:53 schreef superoperator het volgende:
Echt vaag om te zien
al die hippie gabbers
Ik had vroeger een collega bij een chemische fabriek en hij schetst zichzelf ook zo vroeger, het was een hele sociale man die zelfs aan vrijwilligers werk deed enzo, maja boeiequote:Op zondag 31 maart 2013 19:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan er niet een keer een docu gemaakt worden waarin al die gasten opgezocht worden om te kijken wat er van ze geworden is?
Daarom vind ik het juist interessant om te weten.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:22 schreef superoperator het volgende:
[..]
Ik had vroeger een collega bij een chemische fabriek en hij schetst zichzelf ook zo vroeger, het was een hele sociale man die zelfs aan vrijwilligers werk deed enzo, maja boeie
Waar is geen death metal versie van te vinden.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daar is ook ergens op het internet een death metal versie van te vinden
Ik check de streetview op een willekeurige plek in Anrnhem, kom ik in een kantoor uitquote:
Die gast op 0:34 ; ik blijf me erover verbazen.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:53 schreef superoperator het volgende:
Echt vaag om te zien
al die hippie gabbers
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:16 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Die gast op 0:34 ; ik blijf me erover verbazen.
Het gaat best goed met me...quote:Op zondag 31 maart 2013 19:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan er niet een keer een docu gemaakt worden waarin al die gasten opgezocht worden om te kijken wat er van ze geworden is?
het viel me gewoon net opquote:Op maandag 1 april 2013 12:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
WAT DE FUCKwaarom heb je een snijmachine op je kamer staan
Beetje suf. We hebben dit al zo vaak gehad, Nigel thornberry, weegee, angry bert enzquote:Op maandag 1 april 2013 13:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Waar komt dat gedoe met Patrick vandaan? Zie het wel erg vaak opduiken ineens.
Hij is verraden door de joden jwzquote:Op maandag 1 april 2013 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een Jood die zelf de joden wil uitroeien
Koning van de Joden zelfs, maar de Joden vinden van niet.quote:Op maandag 1 april 2013 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een Jood die zelf de joden wil uitroeien
Dat had ik ook zo vaak met mijn Nokia 638, zo'n 15 jaar geleden. O, wacht. Die grap is ook al zo oud.quote:
MURICA!!!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:24 schreef Individual het volgende:
Als je niet aan het metriek stelsel doet krijg je dit:
[ afbeelding ]
en dit is nog maar het begin
twitter:syn twitterde op dinsdag 02-04-2013 om 13:04:47This is the most elegant Bootstrap theme that I have ever seen. http://t.co/vcQdGkBDUM reageer retweet
Nederland kennende zal dit ook gewoon verboden zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:51 schreef Individual het volgende:
[..]
Cool!
Had ik 20 jaar geleden wel willen hebben onderweg naar de disco.
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nederland kennende zal dit ook gewoon verboden zijn.
Nederland (Achterhoek jaren 90) kennende zal dat weinig boeien.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nederland kennende zal dit ook gewoon verboden zijn.
quote:
Al superoud dit. Je hebt al een tijdje zo'n achter en voorlicht op de markt dat op hetzelfde principe werkt. Het voorlicht zit dan ook op je wiel en gaat steeds precies op het goeie moment aan en uit waardoor het dus lijkt dat een bepaald gebied van je wielen licht geeft.quote:
Niet slecht:quote:Op woensdag 3 april 2013 00:55 schreef Dale. het volgende:
[..]
Beter dit http://www.kickstarter.co(...)-join-the-revolution
quote:1,442
backers
$215,621
pledged of $43,500 goal
HOLLLYYYYYYY SMOKES!!!quote:Op woensdag 3 april 2013 11:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wtf, gewoon 2 keer achterlkaar out
Nog even los van het feit dat je diesel met een aansteker niet in de brand krijgt, laat staan met een sigaret.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:27 schreef goed_volk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar diesel dampen zijn wel enorm brandbaar. In de woestijn kan dat best gevaarlijke situaties opleveren.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:36 schreef blup het volgende:
[..]
Nog even los van het feit dat je diesel met een aansteker niet in de brand krijgt, laat staan met een sigaret.
Double Fail
Zou kunnen als de diesel zelf 60+ graden is.. Klopt.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar diesel dampen zijn wel enorm brandbaar. In de woestijn kan dat best gevaarlijke situaties opleveren.
In Nederland zal het niet snel gevaarlijk zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 21:08 schreef blup het volgende:
[..]
Zou kunnen als de diesel zelf 60+ graden is.. Klopt.
Stalen tank in de woestijn. Als de omgeving al +40 graden is is de 60 zo bereikt.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:08 schreef blup het volgende:
[..]
Zou kunnen als de diesel zelf 60+ graden is.. Klopt.
Zeker als de tank bijna leeg isquote:Op woensdag 3 april 2013 21:11 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Stalen tank in de woestijn. Als de omgeving al +40 graden is is de 60 zo bereikt.
Whehe, ook mooi wanneer je naar de achtergrond van hun website kijktquote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef Biekuh het volgende:
Misschien is deze al gedeeld, zo ja: mijn excuses. Ik vind 'm geniaal. Is van één van de makers van MasterMovies, voor degene die zich dat nog herinnert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe, ook mooi wanneer je naar de achtergrond van hun website kijkt
Haha. Dat was me nog niet opgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En kijk op de homepage is aan de rechterkant, en naar de verticale tekst die daar staat.![]()
http://whoselineonline.org/ Alle epsquote:Op donderdag 4 april 2013 14:31 schreef Iemand91 het volgende:
Eerste keer dat ik een aflevering zie, en ik ga nu maar alvast kijken of het op nieuwsgroepen staat...
Je moet picturewatch downloadenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:22 schreef kovenant het volgende:
wat is dat voor niet werkend plaatje,
als ik erop klik moet ik wat downloaden ??
tijd voor een fatsoenlijke browser dusquote:Op donderdag 4 april 2013 17:22 schreef kovenant het volgende:
irfanview opent em, chrome ook maar das een n00bbrowserquote:Op donderdag 4 april 2013 17:22 schreef kovenant het volgende:
Personenkraftfahrzeug?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:27 schreef goed_volk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergeet er niet bij te schreeuwen wat je ook in het Duits zegt.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:17 schreef Hont1 het volgende:
[..]
Personenkraftfahrzeug?
Of gewoon auto...
Personenkraftwagen. Niet fahrzeug.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:17 schreef Hont1 het volgende:
[..]
Personenkraftfahrzeug?
Of gewoon auto...
Het is niet om te lachen. Het is niet funny.quote:
ga huilenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het is niet om te lachen. Het is niet funny.
Het is triest.
Tenminste voor mij en velen met mij, gok ik zo.
Ga degraderen.quote:
Je geeft antwoord namens ons allen, dat stel ik niet op prijsquote:Op donderdag 4 april 2013 20:23 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ga degraderen.
Hij stelt een vraag, ik geef antwoord.
Wat rot voor je!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je geeft antwoord namens ons allen, dat stel ik niet op prijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:21 schreef Manke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en het plaatje linksboven, nsfw:
http://25.media.tumblr.co(...)MoY1ras09fo1_500.jpg
Inderdaad, beetje lauw zo.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]![]()
Nu moeten we het filmpje natuurlijk ook zien!!!
tvp, dm mag ookquote:Op donderdag 4 april 2013 21:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]![]()
Nu moeten we het filmpje natuurlijk ook zien!!!
Die grandma 29?? Die ziet eruit als achterin de 30 man.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:29 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
No risk of drowning in that gene pool
DM dan of zet op KPD.quote:
Ze is dan ook uitgewoond.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die grandma 29?? Die ziet eruit als achterin de 30 man.
Hahahaha schitterend. Die arme stakker, denkt ie even een lekkere chick aan de haak te hebben geslagenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:23 schreef Pulzzar het volgende:
Flauw grapje, maar ik lig dubbel om die nicht.
Scheelt weer pleepapier!quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:23 schreef VMSDKR het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=1cc_1365086264
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:27 schreef goed_volk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:26 schreef µ het volgende:
Misschien een gek voorstel, maar zullen we weer leuke dingen gaan posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |