Ik check de streetview op een willekeurige plek in Anrnhem, kom ik in een kantoor uitquote:
Die gast op 0:34 ; ik blijf me erover verbazen.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:53 schreef superoperator het volgende:
Echt vaag om te zien
al die hippie gabbers
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:16 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Die gast op 0:34 ; ik blijf me erover verbazen.
Het gaat best goed met me...quote:Op zondag 31 maart 2013 19:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan er niet een keer een docu gemaakt worden waarin al die gasten opgezocht worden om te kijken wat er van ze geworden is?
het viel me gewoon net opquote:Op maandag 1 april 2013 12:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
WAT DE FUCKwaarom heb je een snijmachine op je kamer staan
Beetje suf. We hebben dit al zo vaak gehad, Nigel thornberry, weegee, angry bert enzquote:Op maandag 1 april 2013 13:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Waar komt dat gedoe met Patrick vandaan? Zie het wel erg vaak opduiken ineens.
Hij is verraden door de joden jwzquote:Op maandag 1 april 2013 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een Jood die zelf de joden wil uitroeien
Koning van de Joden zelfs, maar de Joden vinden van niet.quote:Op maandag 1 april 2013 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een Jood die zelf de joden wil uitroeien
Dat had ik ook zo vaak met mijn Nokia 638, zo'n 15 jaar geleden. O, wacht. Die grap is ook al zo oud.quote:
MURICA!!!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:24 schreef Individual het volgende:
Als je niet aan het metriek stelsel doet krijg je dit:
[ afbeelding ]
en dit is nog maar het begin
twitter:syn twitterde op dinsdag 02-04-2013 om 13:04:47This is the most elegant Bootstrap theme that I have ever seen. http://t.co/vcQdGkBDUM reageer retweet
Nederland kennende zal dit ook gewoon verboden zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:51 schreef Individual het volgende:
[..]
Cool!
Had ik 20 jaar geleden wel willen hebben onderweg naar de disco.
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nederland kennende zal dit ook gewoon verboden zijn.
Nederland (Achterhoek jaren 90) kennende zal dat weinig boeien.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nederland kennende zal dit ook gewoon verboden zijn.
quote:
Al superoud dit. Je hebt al een tijdje zo'n achter en voorlicht op de markt dat op hetzelfde principe werkt. Het voorlicht zit dan ook op je wiel en gaat steeds precies op het goeie moment aan en uit waardoor het dus lijkt dat een bepaald gebied van je wielen licht geeft.quote:
Niet slecht:quote:Op woensdag 3 april 2013 00:55 schreef Dale. het volgende:
[..]
Beter dit http://www.kickstarter.co(...)-join-the-revolution
quote:1,442
backers
$215,621
pledged of $43,500 goal
HOLLLYYYYYYY SMOKES!!!quote:Op woensdag 3 april 2013 11:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wtf, gewoon 2 keer achterlkaar out
Nog even los van het feit dat je diesel met een aansteker niet in de brand krijgt, laat staan met een sigaret.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:27 schreef goed_volk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar diesel dampen zijn wel enorm brandbaar. In de woestijn kan dat best gevaarlijke situaties opleveren.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:36 schreef blup het volgende:
[..]
Nog even los van het feit dat je diesel met een aansteker niet in de brand krijgt, laat staan met een sigaret.
Double Fail
Zou kunnen als de diesel zelf 60+ graden is.. Klopt.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar diesel dampen zijn wel enorm brandbaar. In de woestijn kan dat best gevaarlijke situaties opleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |