2 jaar geleden was er op FOK! nog een topic overquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
of je zijn plaatje wilde promoten want niemand kende hem nog
NWS / Mongool blijkt naar 30 jaar kerngezond..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:08 schreef tochweerhenk het volgende:
2 jaar geleden was er op FOK! nog een topic over
Om de een of andere reden leken de games toen veel grootser dan tegenwoordig, en waren de cheats en hints in de Nintendo magazines heel gaaf (daar ging je echt voor zitten).quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Secrets then: I bought this hints, tips & cheatsbook at the bookstore and now know all secrets of this game!
Maar ik denk dat de meeste mensen niet meer weten dat er van al die games boeken te koop waren
Gezellig feestjequote:
heel apartquote:
is dit nou grappig dat er "all caps" staat of het nerdy omdat ie plain in de bron staat?quote:
Dat laatste, vermoed ik.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:20 schreef marcel-o het volgende:
[..]
is dit nou grappig dat er "all caps" staat of het nerdy omdat ie plain in de bron staat?
Als je op F12 drukt dan staat de "Chapta" in de "bron" van de website. of in elk geval de platte text waaruit een website is opgebouwd, die je ook kan lezen met rechterklik van de muis en dan op [page source] klikken, in plaats van moelijk dingen ontcijferen.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:20 schreef marcel-o het volgende:
[..]
is dit nou grappig dat er "all caps" staat of het nerdy omdat ie plain in de bron staat?
wat voor ritueel zou het zijn ?quote:
Kan er niet een keer een docu gemaakt worden waarin al die gasten opgezocht worden om te kijken wat er van ze geworden is?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:53 schreef superoperator het volgende:
Echt vaag om te zien
al die hippie gabbers
Ik had vroeger een collega bij een chemische fabriek en hij schetst zichzelf ook zo vroeger, het was een hele sociale man die zelfs aan vrijwilligers werk deed enzo, maja boeiequote:Op zondag 31 maart 2013 19:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan er niet een keer een docu gemaakt worden waarin al die gasten opgezocht worden om te kijken wat er van ze geworden is?
Daarom vind ik het juist interessant om te weten.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:22 schreef superoperator het volgende:
[..]
Ik had vroeger een collega bij een chemische fabriek en hij schetst zichzelf ook zo vroeger, het was een hele sociale man die zelfs aan vrijwilligers werk deed enzo, maja boeie
Waar is geen death metal versie van te vinden.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daar is ook ergens op het internet een death metal versie van te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |