Fifa 12 was ie nog leuk, fifa 13 een mongool gewordenquote:
Secrets then: I bought this hints, tips & cheatsbook at the bookstore and now know all secrets of this game!quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Secrets then: I bought this hints, tips & cheatsbook at the bookstore and now know all secrets of this game!
Maar ik denk dat de meeste mensen niet meer weten dat er van al die games boeken te koop waren
Geen idee, alles staat nu natuurlijk gewoon online.quote:
Ik had zo'n 200-pages dik boek van GTA:SAquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Secrets then: I bought this hints, tips & cheatsbook at the bookstore and now know all secrets of this game!
Maar ik denk dat de meeste mensen niet meer weten dat er van al die games boeken te koop waren
Ik had al die King's Quest en Hero's Quest boeken en zoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:42 schreef einschtein het volgende:
Ik had zo'n 200-pages dik boek van GTA:SA
Ik had zelfs de hele Duin reeks van Frank Herbertquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had al die King's Quest en Hero's Quest boeken en zo
...met hints en tips voor een spelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:57 schreef lucky_m3 het volgende:
Ik had zelfs de hele Duin reeks van Frank Herbert
Nee, Dune 1 was een illegale kopie toendertijdquote:
Dat van teveel games is trouwens best schijt irritant. Je kan niet eens de tijd nemen om een game 100% uit te spelen anders krijg je een dikke backlogquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had al die King's Quest en Hero's Quest boeken en zo
Wilders gaat kamervragen stellen over moslimmierenquote:
Die waren echt enorm duur ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
2011 beldequote:
of je zijn plaatje wilde promoten want niemand kende hem nogquote:
Had tong deze man nooit eens voor een van zijn topic gebruikt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |