Whehe, ook mooi wanneer je naar de achtergrond van hun website kijktquote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef Biekuh het volgende:
Misschien is deze al gedeeld, zo ja: mijn excuses. Ik vind 'm geniaal. Is van één van de makers van MasterMovies, voor degene die zich dat nog herinnert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe, ook mooi wanneer je naar de achtergrond van hun website kijkt
Haha. Dat was me nog niet opgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En kijk op de homepage is aan de rechterkant, en naar de verticale tekst die daar staat.![]()
http://whoselineonline.org/ Alle epsquote:Op donderdag 4 april 2013 14:31 schreef Iemand91 het volgende:
Eerste keer dat ik een aflevering zie, en ik ga nu maar alvast kijken of het op nieuwsgroepen staat...
Je moet picturewatch downloadenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:22 schreef kovenant het volgende:
wat is dat voor niet werkend plaatje,
als ik erop klik moet ik wat downloaden ??
tijd voor een fatsoenlijke browser dusquote:Op donderdag 4 april 2013 17:22 schreef kovenant het volgende:
irfanview opent em, chrome ook maar das een n00bbrowserquote:Op donderdag 4 april 2013 17:22 schreef kovenant het volgende:
Personenkraftfahrzeug?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:27 schreef goed_volk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergeet er niet bij te schreeuwen wat je ook in het Duits zegt.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:17 schreef Hont1 het volgende:
[..]
Personenkraftfahrzeug?
Of gewoon auto...
Personenkraftwagen. Niet fahrzeug.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:17 schreef Hont1 het volgende:
[..]
Personenkraftfahrzeug?
Of gewoon auto...
Het is niet om te lachen. Het is niet funny.quote:
ga huilenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het is niet om te lachen. Het is niet funny.
Het is triest.
Tenminste voor mij en velen met mij, gok ik zo.
Ga degraderen.quote:
Je geeft antwoord namens ons allen, dat stel ik niet op prijsquote:Op donderdag 4 april 2013 20:23 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ga degraderen.
Hij stelt een vraag, ik geef antwoord.
Wat rot voor je!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je geeft antwoord namens ons allen, dat stel ik niet op prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |