SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!
Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als onze hond zo'n kop had als jij, schoor ik z'n reet kaal en leerde ik hem achteruit lopen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:17 schreef Etsu het volgende:
Om op wat FB staat.
"Mag je het ook zeggen als er extreem lelijke mensen tegenover je zitten? Op de derde zit er namelijk zo een! Maakt niet uit hoor schat, maar je hebt echt een kop als een bak met wurmen!"![]()
Meen je dit nou?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:19 schreef Etsu het volgende:
TT gekozen door: Paxcon
TT uitgevoerd door: Etsu![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als onze hond zo'n kop had als jij, schoor ik z'n reet kaal en leerde ik hem achteruit lopen.
quote:quote:![]()
Ik kDe trein? Meen je dat echt?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:24 schreef Etsu het volgende:
Treintje halen, tot straks in de trein.
En ja, dit meen ik.![]()
![]()
Mensen we zijn Yreal kwijt voor vanmiddag. Die gaat vanaf nu als een schuimende Repelsteeltje door het topic.
![]()
Wassen, ophangen, opvouwen, stofzuigen, afstoffen, boodschappen doen, koken, afwassen en inruimen. Ik krijg met de minuut meer respect voor de huisvrouw en huisman.![]()
The hard knock life G.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:29 schreef SaulGoodman het volgende:
Wassen, ophangen, opvouwen, stofzuigen, afstoffen, boodschappen doen, koken, afwassen en inruimen. Ik krijg met de minuut meer respect voor de huisvrouw en huisman.![]()
Of eigenlijk elke zelfstandige burger zonder huisslaaf of huisjaarsch.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:29 schreef SaulGoodman het volgende:
Wassen, ophangen, opvouwen, stofzuigen, afstoffen, boodschappen doen, koken, afwassen en inruimen. Ik krijg met de minuut meer respect voor de huisvrouw en huisman.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Ik doe normaal vrijwel geen boodschappen. Nu ik dat dus wel doe vind ik het een dure aangelegenheid moet ik zeggen.![]()
Ja, eigenlijk wel. Maar nu moet ik het voor drie personen doen. Ik hekel het een beetje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Of eigenlijk elke zelfstandige burger zonder huisslaaf of huisjaarsch.![]()
Dit dus. Dat als je thuiskomt die shit er nog eens bij hebt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Of eigenlijk elke zelfstandige burger zonder huisslaaf of huisjaarsch.![]()
Maar eens de trein pakken. Over 1,5u mag ik gaan shinen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Succes!quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar eens de trein pakken. Over 1,5u mag ik gaan shinen![]()
Je kan het het. Tsjakka!quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ja, daar schrok ik ook van toen ik de eerste keer boodschappen moest doen. Ik was gewend om geld alleen uit te geven aan dingen als kleding, games en andere onzin. Kwam ik er op eens achter dat ik potdomme een hele xbox per maand naar binnen slurp.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:34 schreef SaulGoodman het volgende:
Ik doe normaal vrijwel geen boodschappen. Nu ik dat dus wel doe vind ik het een dure aangelegenheid moet ik zeggen.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Ik doe boodschappen voor een week tegelijk, dan lijken m'n uitgaven veel minder.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2013 16:41:11 ]![]()
Hoe weet je nou wat je elke avond wil eten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:40 schreef Etsu het volgende:
Ik doe boodschappen voor een week tegelijk, dan lijken m'n uitgaven veel minder.
Ik ga elke dag![]()
Meestal ZIJN ze dan ook veel lager. Elke dag naar de supermarkt is een dure grap.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:40 schreef Etsu het volgende:
Ik doe boodschappen voor een week tegelijk, dan lijken m'n uitgaven veel minder.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
Flikkerhoerstraal toch op met je vertyfde hoerentopics.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben goed in plannen. Gewoon variëren en ik heb een grote vriezer, kan dan ook veel invriezenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:41 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Hoe weet je nou wat je elke avond wil eten.
Ik ga elke dag![]()
![]()
Moet ik eigenlijk ook doen. Maar dat kan ik niet. Ik eet namelijk zelden thuis en als ik bier in de ijskast heb staan zuip ik door tot het op is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:40 schreef Etsu het volgende:
Ik doe boodschappen voor een week tegelijk, dan lijken m'n uitgaven veel minder.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Pro-tip:quote:
Klik op de quote om naar het betreffende topic te gaan.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Hā!quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Pro-tip:
Klik op de quote om naar het betreffende topic te gaan.![]()
true!quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:39 schreef Yreal het volgende:
Wat is het aangifte programma IB voor ondernemers een aidsgedrocht zegGeneraal?? Pardon??![]()
Wtf....quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:49 schreef Yreal het volgende:
Stiekem zou pax sansoefi best wel willen raken met zijn puddingbuks![]()
Ik krijg nu steeds meer zin om nog wat extra kosten op te voeren voor ritjes naar de rechtbank, papier, postzegels... ect ect..quote:![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:49 schreef Yreal het volgende:
![]()
ik geloof je direct!!quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik krijg nu steeds meer zin om nog wat extra kosten op te voeren voor ritjes naar de rechtbank, papier, postzegels... ect ect..
Generaal?? Pardon??![]()
Zijn met gruyere dooraderde vuurtoren in haar hunkerende roompotje ja?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:49 schreef Yreal het volgende:
En dan in de missionaris positie...quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zijn met gruyere dooraderde vuurtoren in haar hunkerende roompotje ja?![]()
Goed plan. Yrealquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:55 schreef Speedy_T het volgende:
Jullie moeten echt met z'n tweeën de kroeg in duiken zometeen![]()
![]()
Iemand enig idee hoe je level 27 van sugar crush haalt?For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ik ga nu naar Rotterdam. En vrijdag naar Amsterdam.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Top, morgenavond ben ik weer in Rotterdam![]()
Meen je dit nou?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga nu naar Rotterdam. En vrijdag naar Amsterdam.![]()
Veel succesquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
![]()
Thuisthuis.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:02 schreef Yreal het volgende:
In alle serieusheid, wat moet je nou weer in rotterdam?![]()
Man man, ik ben maar wat blij met die metrotunnel. Dan hoef ik zo min mogelijk van de stad zelf te aanschouwenquote:![]()
![]()
Nee, maar even serieus. Hoe haal je level 27 van sugar crush?For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
De kunst is linksonder beginnenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:04 schreef Ryon het volgende:
Nee, maar even serieus. Hoe haal je level 27 van sugar crush?![]()
Vreselijke stad inderdaad, gelukkig kom ik niet verder dan tussen Rotterdam Alexander en Capelsebrug.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Man man, ik ben maar wat blij met die metrotunnel. Dan hoef ik zo min mogelijk van de stad zelf te aanschouwen![]()
Meen je dit nou?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:05 schreef Yreal het volgende:
Maaruh, als etsu morgen in Rotterdam is, kan hij mooi aansluiten bij mij en spotless, niet?![]()
" Het is belangrijk om de Europese raad niet te verwarren met de Raad van Europa. Ook moet de Europese Raad niet verward worden met de Raad van de EU."
Lekker handig weer die namen![]()
![]()
Maar ik heb morgen tig afspraken. En ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. Kan je eigenlijk liplezen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2013 17:11:11 ]![]()
Cool, het lijkt mij geweldig om te kunnenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik heb morgen tig afspraken. En ja.![]()
Oefenen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Cool, het lijkt mij geweldig om te kunnen![]()
Europese raad is adviesorgaan, die is niet heel erg belangrijk. De Raad van de eu is zo belangrijk dat hij in alle verdragen "de Raad" wordt genoemd dus die twee hou je wel uit elkaar, en de raad van Europa ben ik nog helemaal niet tegen gekomen. Die organisatie wordt vrijwel niet behandeld in de bachelor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:09 schreef NotGuilty het volgende:
" Het is belangrijk om de Europese raad niet te verwarren met de Raad van Europa. Ook moet de Europese Raad niet verward worden met de Raad van de EU."
Lekker handig weer die namen![]()
Bij ons wel hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Europese raad is adviesorgaan, die is niet heel erg belangrijk. De Raad van de eu is zo belangrijk dat hij in alle verdragen "de Raad" wordt genoemd dus die twee hou je wel uit elkaar, en de raad van Europa ben ik nog helemaal niet tegen gekomen. Die organisatie wordt vrijwel niet behandeld in de bachelor.![]()
Dus 't wordt behandeld.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier twee pagina's bij Internationaal recht onder paragraaf 500.66 'overige'
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2013 17:20:31 ]![]()
'Ben ik helemaal niet tegengekomen' zei je ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg toch "vrijwel niet"? Kun je niet lezen?![]()
Precies. Maar ik zei niet dat het niet behandeld werd. Wat betreft tegenkomen had ik het uiteraard over (oefen)tentamenvragen en dergelijke. Als ik de instantie nooit gezien had wist ik toch niet wat het was?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Ben ik helemaal niet tegengekomen' zei je ook.![]()
Ja dat vond ik al verwarrend, dat ze dan ineens gaan afkorten tot " De Raad" waardoor ik steeds niet zeker weet over wie het nou gaat. Ook in het boek, terwijl ik dit allemaal voor het eerst zie. Goed om te weten dat dat dus altijd de Raad van de EU( Raad van Ministers toch? ) is. Blijf het toch een beetje "quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Europese raad is adviesorgaan, die is niet heel erg belangrijk. De Raad van de eu is zo belangrijk dat hij in alle verdragen "de Raad" wordt genoemd dus die twee hou je wel uit elkaar, en de raad van Europa ben ik nog helemaal niet tegen gekomen. Die organisatie wordt vrijwel niet behandeld in de bachelor." vinden.
![]()
Hoe ik het onthoud: in 'de Europese raad' zitten de en raad niet naast elkaar. In 'de raad (van de ministers) van de Europese Unie' welquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:27 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja dat vond ik al verwarrend, dat ze dan ineens gaan afkorten tot " De Raad" waardoor ik steeds niet zeker weet over wie het nou gaat. Ook in het boek, terwijl ik dit allemaal voor het eerst zie. Goed om te weten dat dat dus altijd de Raad van de EU( Raad van Ministers toch? ) is. Blijf het toch een beetje "" vinden.
Maar het staat als je twijfelt ook heel duidelijk in art. 13,15 en 16 VEU.
![]()
Ohquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:31 schreef Tchock het volgende:
Hoe ik het onthoud: in 'de Europese raad' zitten de en raad niet naast elkaar. In 'de raad (van de ministers) van de Europese Unie' welMaar het staat als je twijfelt ook heel duidelijk in art. 13,15 en 16 VEU.
handig
thanks
![]()
Dat is inderdaad erg verwarrend. Nog vervelender wordt het als de Engelse begrippen (council en dergelijke) kris kras er door heen gebruikt worden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:27 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja dat vond ik al verwarrend, dat ze dan ineens gaan afkorten tot " De Raad" waardoor ik steeds niet zeker weet over wie het nou gaat. Ook in het boek, terwijl ik dit allemaal voor het eerst zie. Goed om te weten dat dat dus altijd de Raad van de EU( Raad van Ministers toch? ) is. Blijf het toch een beetje "" vinden.
Het helpt echter om het even uit te tekenen. Voor het essay dat ik nu schrijf heb ik dat ook weer even gedaan en daardoor wordt het een stuk duidelijker.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ik heb net een hele tijd geworsteld met art 294 WVEU, wat een rotding is dat zeg. Ook zo'n voorbeeld van iets dat je nooit helemaal kunt begrijpen zonder het op te tekenen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg verwarrend. Nog vervelender wordt het als de Engelse begrippen (council en dergelijke) kris kras er door heen gebruikt worden.
Het helpt echter om het even uit te tekenen. Voor het essay dat ik nu schrijf heb ik dat ook weer even gedaan en daardoor wordt het een stuk duidelijker.![]()
Procedures inderdaad altijd helemaal uittekenen! Anders is het gewoon geen doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb net een hele tijd geworsteld met art 294 WVEU, wat een rotding is dat zeg. Ook zo'n voorbeeld van iets dat je nooit helemaal kunt begrijpen zonder het op te tekenen.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:00 schreef Paxcon het volgende:
Ik zit in de bus tussen twee nerds ingesloten die de hele tijd over computers praten.
Wat een hel.Zo jammer dat jullie elkaar kennen want nu kan ik de grap niet maken dat jullie stiekem naast elkaar zittenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:03 schreef Etsu het volgende:
In de trein zit iemand naast me die naar rijstwafel ruikt![]()
![]()
Ik probeer nu vanaf het begin schema's te maken, zal wel nodig zijn en ik ben ook maar meteen aan het samenvatten. Uittekenen ga ik doen als ik vrijdag mijn samenvatting van deze week doorneem, thanks voor de tipquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg verwarrend. Nog vervelender wordt het als de Engelse begrippen (council en dergelijke) kris kras er door heen gebruikt worden.
Het helpt echter om het even uit te tekenen. Voor het essay dat ik nu schrijf heb ik dat ook weer even gedaan en daardoor wordt het een stuk duidelijker.![]()
![]()
rijstwafelsquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:03 schreef Etsu het volgende:
In de trein zit iemand naast me die naar rijstwafel ruikt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit nu heel raar in de trein, uit angst dat iemand op mn laptop meekijkt en ziet dat ik een FOK!ker ben.![]()
Je kan ook gewoon heel knussig steeds dichter tegen diegene naast je aan gaan zittenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:20 schreef Etsu het volgende:
Ik zit nu heel raar in de trein, uit angst dat iemand op mn laptop meekijkt en ziet dat ik een FOK!ker ben.![]()
![]()
Vrouwenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon heel knussig steeds dichter tegen diegene naast je aan gaan zitten![]()
![]()
![]()
Waarom blijf je steeds zo doorhameren op iemands geaardheid?quote:
Ik snap dat het niet serieus bedoeld is maar het begint een beetje irritant te worden![]()
jaja...quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:34 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Waarom blijf je steeds zo doorhameren op iemands geaardheid?
Ik snap dat het niet serieus bedoeld is maar het begint een beetje irritant te worden![]()
Helemaal mee eens. Had ik ook al een keer gezegd overigens.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:34 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Waarom blijf je steeds zo doorhameren op iemands geaardheid?
Lief dat jullie voor me opkomen, maar begint inderdaad irritant te worden. Maar ben weer zo'n iemand die er niks van zegtquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Had ik ook al een keer gezegd overigens.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2013 18:38:18 ]![]()
Ja, een echte man komt natuurlijk voor zichzelf op.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lief dat jullie voor me opkomen, maar begint inderdaad irritant te worden. Maar ben weer zo'n iemand die er niks van zegt![]()
Hahahaha godverquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:39 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, een echte man komt natuurlijk voor zichzelf op.![]()
![]()
We hebben hier in de buurt zo'n leuk bos waar in de avonduren allerlei homoseksuelen bij elkaar komen. Ik vind dat we daar als hetero's wel wat van kunnen leren.![]()
Ik zie niet in waarom je met 10 naakte hetero mannen in een bos zou willen verkeren.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Baas. Heb je level 27 al klaar ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:49 schreef Ryon het volgende:
Ik zie niet in waarom je met 10 naakte hetero mannen in een bos zou willen verkeren.![]()
Deden ze in de Dom van Utrecht ook altijd vroeger toen het ding ingestort was is mij verteldquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:45 schreef SaulGoodman het volgende:
We hebben hier in de buurt zo'n leuk bos waar in de avonduren allerlei homoseksuelen bij elkaar komen. Ik vind dat we daar als hetero's wel wat van kunnen leren.![]()
Nee. Geen levens meer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Baas. Heb je level 27 al klaar ?For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Simpel. Je kunt alleen met de auto op die plekken komen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:51 schreef SaulGoodman het volgende:
Ik zie niet in waarom jij bij een ontmoeting van heteroseksuelen een totale sekse uitsluit.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Simpel. Je kunt alleen met de auto op die plekken komen.![]()
Nutellamore
Krokante blanco pizzadeegrollen gebakken op steen. Gevuld met nutella (Italiaanse chocolade spread), stukjes hazelnoot en poedersuiker. Heerlijk als snack of dessert. (oorsprong: Piemonte, Noord Italië)
Dit klinkt echt fokking lekker![]()
Pizzabodem met nutella?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:56 schreef Speedy_T het volgende:
Nutellamore
Krokante blanco pizzadeegrollen gebakken op steen. Gevuld met nutella (Italiaanse chocolade spread), stukjes hazelnoot en poedersuiker. Heerlijk als snack of dessert. (oorsprong: Piemonte, Noord Italië)
Dit klinkt echt fokking lekker![]()
![]()
Ben je mal. Krijg je een wall of shame over je heen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij hebt toch een android telefoon ? Heb je het spel aan facebook gekoppeld ?For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Maar goed, wel Android ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ben je mal. Krijg je een wall of shame over je heen.![]()
Het staat redelijk hoog bij het populairste Amsterdamse restaurant op thuisbezorgd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pizzabodem met nutella?
[ afbeelding ]
Kan me niet voorstellen dat het niet onweerstaanbaar lekker is![]()
Natuurlijk.quote:For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
ah mah gawd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:04 schreef Speedy_T het volgende:
Ik ga het gewoon bestellen bij m'n pizza. #FUCKIT#YOLOFor every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Natuurlijk? Totale chaos met die interface. En dan nog die lompe, grote toestellen. IOS is te duur, maar wel goed.quote:![]()
Wat vervelend zeg.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:53 schreef SaulGoodman het volgende:
Pech zeg. Wil ik een keer wat via ibood bestellen, is het uitverkocht.![]()
Zonder te verwateren in een 'wat is het beste'-discussie (dat moet je lekker zelf weten en ik ben niet de persoon dat op te dringen) is dit echt kolder.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:07 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Natuurlijk? Totale chaos met die interface. En dan nog die lompe, grote toestellen. IOS is te duur, maar wel goed.![]()
Ik vind de toestellen met android vaak lomp, groot en onhandig. Kolder? Dat mag jij vinden Hans.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonder te verwateren in een 'wat is het beste'-discussie (dat moet je lekker zelf weten en ik ben niet de persoon dat op te dringen) is dit echt kolder.![]()
Knettergroot en lomp ja. Ik merk wel dat je totaal niet de behoefte hebt hier een onderbouwde mening over te vormen dus ik hou er over op.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:10 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik vind de toestellen met android vaak lomp, groot en onhandig. Kolder? Dat mag jij vinden Hans.![]()
OK. Protip:quote:
1.Start Candycrush op.
2. Ga naar het scherm waar je kunt kiezen welk level je wilt spelen.
3.Sluit Candycrush af door op de homeknop te drukken.
4.Ga naar de instellingen van je telefoon en zet de datum een dag vooruit.
5.Hou de homeknop ingedrukt en ga naar Candycrush. 5 levens.
6.Herhaal 3. 4. 5. en zet de klok terug.![]()
Wat groot, lomp en zeker wat onhandig is is natuurlijk ook nogal subjectief. Dus in die zin weet ik niet wat jij voor onderbouwing nodig hebt?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Knettergroot en lomp ja. Ik merk wel dat je totaal niet de behoefte hebt hier een onderbouwde mening over te vormen dus ik hou er over op.![]()
Ik heb zo het idee. Ik moet een nieuwe telefoon hebben. Overal staan die androids op numero uno, maar het trekt me niet zo. Ik kan dus niet kiezen. Dilemma.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Knettergroot en lomp ja. Ik merk wel dat je totaal niet de behoefte hebt hier een onderbouwde mening over te vormen dus ik hou er over op.![]()
Neen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:13 schreef Speedy_T het volgende:
Kan je het spel ook niet gewoon kopen voor een paar knaken zodat je onbeperkt kan spelen?![]()
Dat mensen geld uitgeven voor extra levens.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:15 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Wat is daar in godsnaam het idee achter.![]()
Ik ben nu al de hele week bezig met mij te verdiepen in het Duitse recht en de wijze hoe zij daar (west-Duitsland) hun verzorgingsstaat hebben opgebouwd. En potdikkeme. Duitsland is in elk opzicht twee stappen verder. Niet verwonderlijk ook aangezien ze 4.5x meer inwoners hebben, maar nu voelt Nederland wel heel erg als een provincieplaatsje aan.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Dan ben je ook wel echt een ongelooflijke idioot.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat mensen geld uitgeven voor extra levens.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Is dat voor je scriptie?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:16 schreef Ryon het volgende:
Ik ben nu al de hele week bezig met mij te verdiepen in het Duitse recht en de wijze hoe zij daar (west-Duitsland) hun verzorgingsstaat hebben opgebouwd. En potdikkeme. Duitsland is in elk opzicht twee stappen verder. Niet verwonderlijk ook aangezien ze 4.5x meer inwoners hebben, maar nu voelt Nederland wel heel erg als een provincieplaatsje aan.![]()
![]()
Dan heb je gewoon geen leven inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat mensen geld uitgeven voor extra levens.![]()
Kan je hier een aantal van die opzichten nader verklaren.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:16 schreef Ryon het volgende:
Ik ben nu al de hele week bezig met mij te verdiepen in het Duitse recht en de wijze hoe zij daar (west-Duitsland) hun verzorgingsstaat hebben opgebouwd. En potdikkeme. Duitsland is in elk opzicht twee stappen verder. Niet verwonderlijk ook aangezien ze 4.5x meer inwoners hebben, maar nu voelt Nederland wel heel erg als een provincieplaatsje aan.![]()
Ik vind vooral die Samsungs zo onhandig. Niet handig om mee te nemen in de zak van je jasje oid.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:14 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee. Ik moet een nieuwe telefoon hebben. Overal staan die androids op numero uno, maar het trekt me niet zo. Ik kan dus niet kiezen. Dilemma.![]()
Doet eens niet mijn post negeren. Speciaal vanaf mobiel ingestraald.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel echt een ongelooflijke idioot.![]()
Mijn phone moet gewoon in mijn broekzak kunnen passen. Dat is een vereiste.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind vooral die Samsungs zo onhandig. Niet handig om mee te nemen in de zak van je jasje oid.![]()
Ik bedoelde meer het feit dat er Android-telefoons zijn te groot om in je hand te houden, maar ook kleiner dan een normale smartphone. Véél kleiner dan iPhones. Niet dat ik dat persoonlijk wil, maar zeggen dat Androidtelefoons in het algemeen groot zijn is dus onzin. Of het handiger, mooier, wat dan ook is; dat is subjectief. Formaat is dat niet zo erg.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat groot, lomp en zeker wat onhandig is is natuurlijk ook nogal subjectief. Dus in die zin weet ik niet wat jij voor onderbouwing nodig hebt?![]()
Daarom iPhone want handig formaat. En werkt fijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:19 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Mijn phone moet gewoon in mijn broekzak kunnen passen. Dat is een vereiste.![]()
Veel betere UI ditquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:17 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Kan je hier een aantal van die opzichten nader verklaren.![]()
Neem je fijn zo'n clamphone. Klein, geen chaos.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:19 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Mijn phone moet gewoon in mijn broekzak kunnen passen. Dat is een vereiste.![]()
Ik denk dat ie doelde op die Samsung S3/S4, dat soort telefoons. Die vind ik ook echt onhandig groot.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het feit dat er Android-telefoons zijn te groot om in je hand te houden, maar ook kleiner dan een normale smartphone. Véél kleiner dan iPhones. Niet dat ik dat persoonlijk wil, maar zeggen dat Androidtelefoons in het algemeen groot zijn is dus onzin. Of het handiger, mooier, wat dan ook is; dat is subjectief. Formaat is dat niet zo erg.![]()
Je zou denken dat iedereen 1x 2,50 aftikken voor hen ook een stuk lucratiever zou zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat mensen geld uitgeven voor extra levens.![]()
Je zit in de buurt zag ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef Etsu het volgende:
Eindelijk in Rotterdam. Nu ruikt alles weer normaal en fris![]()
Geloof mij nou.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Je zou denken dat iedereen 1x 2,50 aftikken voor hen ook een stuk lucratiever zou zijn![]()
Nee, apart vak. Zwaarste vak dat werd aangeboden in het curriculum en bij een gebrek aan een leven dacht ik dat het wel leuk was om het te proberen. Het essay is zwaarder en meer omvattend dan mijn bachelorscriptie. Hoewel daar nog veldwerk bij zat.quote:Het gaat wat diep, maar Duitsland//Nederland hanteren hetzelfde model, alleen verschillen wij op een aantal punten. Duitsland is sinds 2003 echter bezig heel erg zwaar te hervormen (de Hartz hervormingen) vanwege de grote werkeloosheid en dat heeft succes. Wij hikken daar echter tegen aan omdat ons model altijd goed functioneerde dankzij de vorm van onze economie, alleen stijgt bij ons nu ook de werkeloosheid. Wij lopen als het ware achter.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:17 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Kan je hier een aantal van die opzichten nader verklaren.
Het recht in Duitsland is daarnaast gewoon veel verder ontwikkeld. Net zoals dat het Belgisch recht beperkter is dan het Nederlands recht.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Dan moet 'ie genuanceerder praten en niet overkomen als een bevooroordeelde Androidhater. Mijn vriendin heeft een Androidtelefoon waarvan ik bijna het hele scherm kan bedekken met mijn duim. Kun je veel positieve en negatieve dingen over zeggen, maar groot en lomp is het ding zeker niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik denk dat ie doelde op die Samsung S3/S4, dat soort telefoons. Die vind ik ook echt onhandig groot.
Afgezien van het feit dat je hele rare broekzakken hebt als er wel een iPhone in past en geen S3. Scheelt anderhalve centimeter namelijk.![]()
Ja. Nu beschik ik over de 4. De vijf is me wel een tikkeltje duur.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daarom iPhone want handig formaat. En werkt fijn.Dank. Ik wissel af en toe eens.quote:![]()
Ja. Nu in metro bij schenkelquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Capelsebrug en Alexander toch ?wie o wie
![]()
Genuanceerder praten is sowieso iets dat mensen hier soms meer mogen doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet 'ie genuanceerder praten en niet overkomen als een bevooroordeelde Androidhater. Mijn vriendin heeft een Androidtelefoon waarvan ik bijna het hele scherm kan bedekken met mijn duim. Kun je veel positieve en negatieve dingen over zeggen, maar groot en lomp is het ding zeker niet.
Afgezien van het feit dat je hele rare broekzakken hebt als er wel een iPhone in past en geen S3. Scheelt anderhalve centimeter namelijk.
Overigens zou 1.5cm natuurlijk net het verschil kunnen maken in of het comfortabel is of niet meer. Zou ik mij kunnen voorstellen.![]()
Ik werk vlakbij Alexander. Die metro zit ik ook wel eens in.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Nu in metro bij schenkelwie o wie
![]()
Ahaaquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, apart vak. Zwaarste vak dat werd aangeboden in het curriculum en bij een gebrek aan een leven dacht ik dat het wel leuk was om het te proberen. Het essay is zwaarder en meer omvattend dan mijn bachelorscriptie. Hoewel daar nog veldwerk bij zat.
[..]
Het gaat wat diep, maar Duitsland//Nederland hanteren hetzelfde model, alleen verschillen wij op een aantal punten. Duitsland is sinds 2003 echter bezig heel erg zwaar te hervormen (de Hartz hervormingen) vanwege de grote werkeloosheid en dat heeft succes. Wij hikken daar echter tegen aan omdat ons model altijd goed functioneerde dankzij de vorm van onze economie, alleen stijgt bij ons nu ook de werkeloosheid. Wij lopen als het ware achter.
Het recht in Duitsland is daarnaast gewoon veel verder ontwikkeld. Net zoals dat het Belgisch recht beperkter is dan het Nederlands recht.heftig dan. Vind je rechtsvergelijking ook erg leuk?
![]()
Ik dacht dat jij in spijkenisse werkte?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik werk vlakbij Alexander. Die metro zit ik ook wel eens in.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Genuanceerder praten is sowieso iets dat mensen hier soms meer mogen doen.![]()
Woon.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in spijkenisse werkte?![]()
Ik zou dat met iets meer nuance willen brengen. Ik praat hier niet. Ik typ hier immers alleen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Genuanceerder praten is sowieso iets dat mensen hier soms meer mogen doen.![]()
Mutatis mutandis geldt het natuurlijk ook voor typen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:27 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik zou dat met iets meer nuance willen brengen. Ik praat hier niet. Ik typ hier immers alleen.![]()
Kleine wereld.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dan kruizen wij elkaar letterlijk onderweg naar huis![]()
Morgen tentamen burgerlijk procesrecht. Helaas nog niet helemaal klaar voor en wel een belangrijk vak, dus vanavond maar lekker knallen tot de UB sluit (00:00 uur).
Hoe gaan de tentamens verder?![]()
Volgens mijn huisgenoten was de bel kapot.. Nu kom ik er net achter de hoorn van de intercom al een week of twee ernaast ligt![]()
![]()
Succesquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:29 schreef Valid het volgende:
Morgen tentamen burgerlijk procesrecht. Helaas nog niet helemaal klaar voor en wel een belangrijk vak, dus vanavond maar lekker knallen tot de UB sluit (00:00 uur).
Hoe gaan de tentamens verder?En respect dat je tot zo laat de dag voor je tentamen in de UB gaat zitten.
Ik heb geen tentamens verder nu.![]()
Mwah, weet niet. Aan de ene kant wel aardig en leerzaam om ermee bezig te zijn. Aan de andere kant trekt het mij ook niet heel erg, maar dat heeft wellicht te maken met mijn focus op het Nederlandse. Ik heb wel een aantal vakken gevolgd dat zich ermee bezig houdt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ahaaheftig dan. Vind je rechtsvergelijking ook erg leuk?
Ik moet wel eens mijn Duits oppoetsen. Academisch en juridisch Duits leest erg lastig met enkel wat middelbare school kennis en ik heb het vermoeden dat het nog wel eens handig kan zijn om meer te lezen wat daar allemaal vandaan komt.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Yreal heeft zijn volgende slachtofferquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar gaan wij dan morgen eindelijk eens dat biertje drinken?![]()
Sorry man ik heb geen tijd. Maar ik beloof dat het goedkomt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar gaan wij dan morgen eindelijk eens dat biertje drinken?![]()
Fok!'ers spottenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yreal heeft zijn volgende slachtoffer![]()
Herkenbaar. Ik vind het ook wel interessant op zich maar heel selectief. Ik heb vrij weinig affiniteit met Duit of Belgisch recht. Ik vind Engels/Anglo-Amerikaans recht veel interessanter. En dan vind ik een klein rechtsvergelijkend uitstapje op z'n tijd niet erg. Maar ik heb ook inderdaad meer die focus op het Nederlandse. Weinig affiniteit met Internationaal en Europees recht ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mwah, weet niet. Aan de ene kant wel aardig en leerzaam om ermee bezig te zijn. Aan de andere kant trekt het mij ook niet heel erg, maar dat heeft wellicht te maken met mijn focus op het Nederlandse. Ik heb wel een aantal vakken gevolgd dat zich ermee bezig houdt.
Ik moet wel eens mijn Duits oppoetsen. Academisch en juridisch Duits leest erg lastig met enkel wat middelbare school kennis en ik heb het vermoeden dat het nog wel eens handig kan zijn om meer te lezen wat daar allemaal vandaan komt.
Ook dat herkenbaarSoms heb ik een handboek in het Duits en dat is wel aanpoten.
![]()
![]()
Is goedquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sorry man ik heb geen tijd. Maar ik beloof dat het goedkomt.![]()
Ben nu klaar, 9 voor staatsrecht en 5/6 voor bestuursrechtquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:29 schreef Valid het volgende:
Hoe gaan de tentamens verder?blijft afwachten
![]()
Hahaquote:Huh?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Toen ik ryon zag rende ik heel hard weg![]()
Waarom?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nouwja, ik zag ryon in de jur en toen was ik zo bang dat ik maar ergens anders ging zitten![]()
![]()
Ik zou ook bang van mijzelf worden als ik iemand anders was.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ik had mij jou nooit eng voorgesteld maar hey one cān be wrong.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:37 schreef Ryon het volgende:
Ik zou ook bang van mijzelf worden als ik iemand anders was.![]()
![]()
Angstaanjagend die manquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik had mij jou nooit eng voorgesteld maar hey one cān be wrong.mensen zijn sowieso al eng
![]()
![]()
Angelsaksisch recht is inderdaad erg boeiend. Maar continentaal publiekrecht is interessanter en over het algemeen ook meer uitgebreid. Dit heeft ook te maken met de verschillende positie die de Staat in neemt binnen beide systemen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik vind het ook wel interessant op zich maar heel selectief. Ik heb vrij weinig affiniteit met Duit of Belgisch recht. Ik vind Engels/Anglo-Amerikaans recht veel interessanter. En dan vind ik een klein rechtsvergelijkend uitstapje op z'n tijd niet erg. Maar ik heb ook inderdaad meer die focus op het Nederlandse. Weinig affiniteit met Internationaal en Europees recht ook.
Ook dat herkenbaarSoms heb ik een handboek in het Duits en dat is wel aanpoten.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
College volgens is ook eng dan of niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Angstaanjagend die manmensen zijn sowieso al eng
![]()
![]()
Angelsaksisch recht vind ik ook echt interessant, maar ik ben wel blij dat ik in continentaal gecodificeerd Nederland studeerquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Angelsaksisch recht is inderdaad erg boeiend. Maar continentaal publiekrecht is interessanter en over het algemeen ook meer uitgebreid. Dit heeft ook te maken met de verschillende positie die de Staat in neemt binnen beide systemen.![]()
![]()
Dat kan ik begrijpen. Maar voor mij ligt dat natuurlijk ėetsjes anders omdat ik meer in de civiele hoek zit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Angelsaksisch recht is inderdaad erg boeiend. Maar continentaal publiekrecht is interessanter en over het algemeen ook meer uitgebreid. Dit heeft ook te maken met de verschillende positie die de Staat in neemt binnen beide systemen.
Niet dat het civiele recht nou altijd even uitgebreid is in een Angelsaksisch systeem maar wellicht toch nog wat meer dan publiekrecht.![]()
Omdat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Angelsaksisch recht vind ik ook echt interessant, maar ik ben wel blij dat ik in continentaal gecodificeerd Nederland studeer![]()
![]()
Omdat ik er van overtuigd ben - hoewel het ongetwijfeld ook een groot stuk gewenning is - dat common law een veel ingewikkelder systeem is om te (leren) beheersen.quote:![]()
Kwestie van waarin je 'opgroeit' als jurist. Veel dingen die voor jou vreemd en abstract zijn in hun systeem zijn voor hen natuurlijk net zo vreemd in ons systeem.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik er van overtuigd ben - hoewel het ongetwijfeld ook een groot stuk gewenning is - dat common law een veel ingewikkelder systeem is om te (leren) beheersen.
En op sommige terreinen is Common Law ook verademend eenvoudig geregeld in vergelijking met ons recht.![]()
Daarom zeg ik dat het ook gewenning is maar dat dat niet af doet aan mijn mening er over. Ik heb een common law-systeem bezocht en weet hoe de opleiding (zowel de rechtenstudie als de advocatenopleiding) daar in elkaar zit, dus het is niet zomaar gegrepen uit onbegrip.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Kwestie van waarin je 'opgroeit' als jurist. Veel dingen die voor jou vreemd en abstract zijn in hun systeem zijn voor hen natuurlijk net zo vreemd in ons systeem.![]()
Dat hoeft ook niet, ik denk alleen dat het erg mee zou vallen als je er mee bezig zou gaan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat het ook gewenning is maar dat dat niet af doet aan mijn mening er over.![]()
Zie edit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, ik denk alleen dat het erg mee zou vallen als je er mee bezig zou gaan.![]()
Ik denk toch dat het een verdwaalde, Roemeense roma was.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
http://m.ad.nl/article/po(...)t-veld-Arena-op.html![]()
Hoe ziet dat er uit, zo'n bezoek aan een common law-systeem?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat het ook gewenning is maar dat dat niet af doet aan mijn mening er over. Ik heb een common law-systeem bezocht en weet hoe de opleiding (zowel de rechtenstudie als de advocatenopleiding) daar in elkaar zit, dus het is niet zomaar gegrepen uit onbegrip.![]()
![]()
Bezoek aan de orde van advocaten, rechtbanken en de juridische faculteit van de universiteit daar plus gastcolleges en rondleidingenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef Valid het volgende:
[..]
Hoe ziet dat er uit, zo'n bezoek aan een common-law systeem?Mocht je het woordgebruik bedoelen: ja, ik weet dat je een rechtssysteem niet kan bezoeken. Maar ik wist zo snel niet hoe ik het uit moest drukken.
![]()
![]()
![]()
Valid jij ook nog bezig met burgerlijk proces?
Vind de oefententamens wel ontzettend lastig allemaal![]()
terwijl ik alle stof toch redelijk ken voor m'n gevoel![]()
Systeem vervangen door 'land'. Et voilā.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bezoek aan de orde van advocaten, rechtbanken en de juridische faculteit van de universiteit daar plus gastcolleges en rondleidingenMocht je het woordgebruik bedoelen: ja, ik weet dat je een rechtssysteem niet kan bezoeken. Maar ik wist zo snel niet hoe ik het uit moest drukken.
![]()
![]()
Ik heb dit hele semester 0 hoorcolleges gevolgd en 6 werkgroepenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
College volgens is ook eng dan of niet?![]()
![]()
Omdat mensen eng zijn?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb dit hele semester 0 hoorcolleges gevolgd en 6 werkgroepen![]()
onbekende mensenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Welke mensen vind je niet eng dan? Of gewoon alle?![]()
![]()
Daarom vind ik het er 's avonds ook zo fijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Op de uni zijn de meeste onbekend toch? Relatief gezien.![]()
Is het niet heel lastig zo gewoon? Alles.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daarom vind ik het er 's avonds ook zo fijn![]()
Waarom denk je dat ik hier zoveel ben?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Is het niet heel lastig zo gewoon? Alles.![]()
En daar ging het laatste restje wil om productief te zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:12 schreef Speedy_T het volgende:
You're so ugly, when you go to the bank they ask to put on a ski mask
Futurama![]()
![]()
Kijk je zo Ned 1, komt iemand in beeld die Pollo de Pimentol heet.Dan kan je hem toch niet serieus nemen
![]()
![]()
Aaah, nee nu je het zegt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier zoveel ben?![]()
Nee hoorquote:maar ik kan ook niet echt achterhalen of je nou serieus bent ofniet
iets zegt me van niet.
![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:14 schreef Etsu het volgende:
Kijk je zo Ned 1, komt iemand in beeld die Pollo de Pimentol heet.Dan kan je hem toch niet serieus nemen
hahaha
![]()
![]()
Misschien niet helemaal oprecht, maar ik hou absoluut niet van grote groepen mensen of nieuw contacten leggen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee hoormaar ik kan ook niet echt achterhalen of je nou serieus bent ofniet
iets zegt me van niet.
![]()
Really?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal oprecht, maar ik hou absoluut niet van grote groepen mensen of nieuw contacten leggen.Ik dacht eerlijk waar altijd het tegenovergestelde
![]()
![]()
Ik krijg ook altijd het gevoel dat mensen over het algemeen werkgroepen eng vinden. De meesten zitten stilletjes voor zich uit te staren, zeggen weinig tot niets en rennen na de werkgroep zo snel mogelijk weer weg. Daar moet haast wel een fobie achter zitten.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
En om 19:55 uur de studiezaal uitgekickt te worden. Daar betaal ik dan potdikkemme collegegeld voor.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Kut is dat altijd ja. Ergens aanhaken is nooit zo'n probleem, maar als je daar dan zo met zijn alle een beetje voor je uit zit te staren in de pauzes is de lol er ook vrij snel vanaf.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:22 schreef Ryon het volgende:
Ik krijg ook altijd het gevoel dat mensen over het algemeen werkgroepen eng vinden. De meesten zitten stilletjes voor zich uit te staren, zeggen weinig tot niets en rennen na de werkgroep zo snel mogelijk weer weg. Daar moet haast wel een fobie achter zitten.![]()
Wat zou ik anders op fok doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Really?Ik dacht eerlijk waar altijd het tegenovergestelde
![]()
Valt hier wel mee nog op zich.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:22 schreef Ryon het volgende:
Ik krijg ook altijd het gevoel dat mensen over het algemeen werkgroepen eng vinden. De meesten zitten stilletjes voor zich uit te staren, zeggen weinig tot niets en rennen na de werkgroep zo snel mogelijk weer weg. Daar moet haast wel een fobie achter zitten.![]()
Omdat internetquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Op mij kwam je altijd heel spontaan over![]()
![]()
Waarom wil je met mij stappen dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal oprecht, maar ik hou absoluut niet van grote groepen mensen of nieuw contacten leggen.![]()
Dit. Volgens mij zit je jezelf gewoon weer in de put te praten Y, je hebt de meeste meetdrang van iedereen in deze reeks.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Op mij kwam je altijd heel spontaan over![]()
Ik denk het. Ik baal gewoon vreselijk van een aantal keuzes in mijn leven momenteel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. Volgens mij zit je jezelf gewoon weer in de put te praten Y, je hebt de meeste meetdrang van iedereen in deze reeks.![]()
Oh nu ik je hier zie. Er is toch een jurisprudentiebundel voor europees 2?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. Volgens mij zit je jezelf gewoon weer in de put te praten Y, je hebt de meeste meetdrang van iedereen in deze reeks.![]()
![]()
wist ik het maar. Het zal vast komen zodra ik mijn nieuwe motor hebquote:![]()
Luister naar Tchock, Yreal.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Studiekeuzes?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik baal gewoon vreselijk van een aantal keuzes in mijn leven momenteel.![]()
Ik volg het overgangsvak maar volgens de kaft van mijn arrestenbundel is die ook voor II ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh nu ik je hier zie. Er is toch een jurisprudentiebundel voor europees 2?![]()
Zo, ook weer overleefd.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik heb er 4 dagen over gedaan, succes.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goed hoorMet jou ook?
[..]
JaIk zit nog bij dezelfde.
![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er 4 dagen over gedaan, succes.![]()
![]()
Lekker man, nog een dagje werken en dan een lang weekend. Dit weekend ook maar eens m'n motivatiebrief voor de RuG gaan schrijven...Daar zit ik ook al tijden vast.quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:51 schreef _Rooos_ het volgende:
Lekker man, nog een dagje werken en dan een lang weekend. Dit weekend ook maar eens m'n motivatiebrief voor de RuG gaan schrijven...
[..]
Daar zit ik ook al tijden vast.![]()
![]()
Jaquote:blijft wel een vet nummer trouwens!
![]()
Jaa bijna weekend hequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goed hoorMet jou ook?
[..]
JaIk zit nog bij dezelfde.
![]()
Maaruh level 23 van wat?![]()
![]()
Zo ver wil ik niet gaanquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jablijft wel een vet nummer trouwens!
.
Maar ik was 13 toentertijd geloof ik.. Time flies![]()
Wat voor motivatiebrief?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:51 schreef _Rooos_ het volgende:
Lekker man, nog een dagje werken en dan een lang weekend. Dit weekend ook maar eens m'n motivatiebrief voor de RuG gaan schrijven...
[..]
Daar zit ik ook al tijden vast.![]()
Nou, nog twee dagenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jaa bijna weekend he![]()
Maaruh level 23 van wat?
Enne, Candy CrushVerslavend spel maar ik bak er niet zo heel veel van.
![]()
Vind het altijd wel een zomers nummerquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:54 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan.
Maar ik was 13 toentertijd geloof ik.. Time fliesvond 'm destijds ook heel tof volgens mij. En nog steeds dus
![]()
![]()
Om volgend jaar te mogen beginnen met rechten.Vanaf volgend jaar hebben ze decentrale selectie, moet je eerst een motivatiebrief schrijven waarom je rechten wil studeren, daarna nog een toelatingstoets maken. Als je bij de beste 600 zit ben je door.quote:![]()
![]()
Ik eerder. En jij hebt vakantie tochquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, nog twee dagen
Enne, Candy CrushVerslavend spel maar ik bak er niet zo heel veel van.
Dacht al dat die het was![]()
![]()
Vind het opzich wel goed dat ze zoiets doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:56 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Om volgend jaar te mogen beginnen met rechten.Vanaf volgend jaar hebben ze decentrale selectie, moet je eerst een motivatiebrief schrijven waarom je rechten wil studeren, daarna nog een toelatingstoets maken. Als je bij de beste 600 zit ben je door.![]()
Ik ook. Juich dergelijke initiatieven toe.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vind het opzich wel goed dat ze zoiets doen![]()
Niemand die vraagt hoe het ging
Is het ook wel inderdaad, filter je de mensen eruit die het echt alleen gaan studeren omdat ze niet weten wat ze willen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vind het opzich wel goed dat ze zoiets doen![]()
Ooh ik dacht dat je nog tot vrijdag moest, maar ik ben inderdaad effe vrijquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik eerder. En jij hebt vakantie toch
Dacht al dat die het was![]()
![]()
![]()
+ een toelatingstoetsquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:59 schreef Speedy_T het volgende:
Want die filter je eruit door een briefje?
en ja![]()
Dit is niet gemeendquote:
Maar ging wel goed
Je dwingt mensen in ieder geval op bewuster met de studiekeuze bezig te zijn en erover na te denken. Dat is goed. Sowieso mag er best strenger geselecteerd worden aan de poort. Enfin die discussie is al vaak langs geweest hier volgens mij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:59 schreef Speedy_T het volgende:
Want die filter je eruit door een briefje?![]()
![]()
Gelukkig ben ik net op tijd begonnen.
Als ik geen rechten kon doen was ik helemaal niks gaan doen denk ikEr zijn vrijwel geen aantrekkelijke studies.
![]()
Nee vrijdag vrijquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat je nog tot vrijdag moest, maar ik ben inderdaad effe vrij![]()
![]()
![]()
Rechten is ook niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:01 schreef Paxcon het volgende:
Gelukkig ben ik net op tijd begonnen.
Als ik geen rechten kon doen was ik helemaal niks gaan doen denk ikEr zijn vrijwel geen aantrekkelijke studies.
![]()
Oke, wat had je precies? Ik kan het allemaal niet meer bijhouden wie wat heeft.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dit is niet gemeend
Maar ging wel goed![]()
![]()
Zo word je geen novietenhoeder.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke, wat had je precies? Ik kan het allemaal niet meer bijhouden wie wat heeft.
Aansprakelijkheid uit OD en werkgeversaansprakelijkheid.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
klinkt oprecht interessantquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo word je geen novietenhoeder.
Aansprakelijkheid uit OD en werkgeversaansprakelijkheid.![]()
Kan leuk zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo word je geen novietenhoeder.
Aansprakelijkheid uit OD en werkgeversaansprakelijkheid.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: