Meestal ZIJN ze dan ook veel lager. Elke dag naar de supermarkt is een dure grap.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:40 schreef Etsu het volgende:
Ik doe boodschappen voor een week tegelijk, dan lijken m'n uitgaven veel minder.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
Flikkerhoerstraal toch op met je vertyfde hoerentopics.
Ik ben goed in plannen. Gewoon variëren en ik heb een grote vriezer, kan dan ook veel invriezenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:41 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Hoe weet je nou wat je elke avond wil eten.
Ik ga elke dag
Moet ik eigenlijk ook doen. Maar dat kan ik niet. Ik eet namelijk zelden thuis en als ik bier in de ijskast heb staan zuip ik door tot het op is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:40 schreef Etsu het volgende:
Ik doe boodschappen voor een week tegelijk, dan lijken m'n uitgaven veel minder.
Pro-tip:quote:
Hà!quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Pro-tip:
Klik op de quote om naar het betreffende topic te gaan.
true!quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:39 schreef Yreal het volgende:
Wat is het aangifte programma IB voor ondernemers een aidsgedrocht zeg
Wtf....quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:49 schreef Yreal het volgende:
Stiekem zou pax sansoefi best wel willen raken met zijn puddingbuks
Ik krijg nu steeds meer zin om nog wat extra kosten op te voeren voor ritjes naar de rechtbank, papier, postzegels... ect ect..quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:49 schreef Yreal het volgende:
ik geloof je direct!!quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik krijg nu steeds meer zin om nog wat extra kosten op te voeren voor ritjes naar de rechtbank, papier, postzegels... ect ect..
Zijn met gruyere dooraderde vuurtoren in haar hunkerende roompotje ja?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:49 schreef Yreal het volgende:
En dan in de missionaris positie...quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zijn met gruyere dooraderde vuurtoren in haar hunkerende roompotje ja?
Goed plan. Yrealquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:55 schreef Speedy_T het volgende:
Jullie moeten echt met z'n tweeën de kroeg in duiken zometeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |