had ze een dm gestuurd danquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:17 schreef sanasoufi het volgende:
ik wil niet dat jullie het lezen sukkels! IK ZOEK MIJN IKE EN PHAELANX EN PAXJE!
Heb hier je paxje gevonden..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:17 schreef sanasoufi het volgende:
ik wil niet dat jullie het lezen sukkels! IK ZOEK MIJN IKE EN PHAELANX EN PAXJE!
??? we hebben geen tentamen administratie. ik ben zo bang! zometeen zeggen ze dat ik er niet wasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:24 schreef Khadgar het volgende:
Stresser, gewoon morgen even langsgaan bij de tentamen-administratie. Komt allemaal wel goed.
Trouwens ik had dat mens om nieuwe opgaven gevraagd. wie weet haat ze mij omdat ik mooi ben dus heeft ze de eerste foute versie ingeleverd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:24 schreef Khadgar het volgende:
Stresser, gewoon morgen even langsgaan bij de tentamen-administratie. Komt allemaal wel goed.
Ja, dat werkt ook zo goed als je het in het openbaar neerkwakt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:17 schreef sanasoufi het volgende:
Jij kent TS niet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:32 schreef margaretha_01 het volgende:
Wauw, ik heb in lange tijd niet meer zo'n adhd-forummer meegemaakt!
Geloof ik zonder meer.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:34 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik ben zo bang! ik kan dit niet aan
Sinds vandaag wel dus!quote:
Geeft wel ongeveer aan hoe al TS haar topics zijn...paniek en onzin.quote:
Ik ga dood! Zometeen beweren ze dat ik er niet wasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:37 schreef Paxcon het volgende:
Hee maar sana, mail ze daar even of het erg is dan. Hoef je ook niet drie weken bang te zijn.
En nu maar afwachten.....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:37 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik heb het inmiddels op sin-online neergezet....hopelijk kan iemand me daar helpen
Jijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Wauw iemand van 100 die nog werkt, wat een bazin!
Nee ik kom niet uit Peru.quote:
Werk aan de winkel *o*quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik ga dood! Zometeen beweren ze dat ik er niet was
dat doen ze anders zou iemand anders het voor je kunnen makenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:42 schreef Plantagehouder het volgende:
Hoezo noteren ze je aanwezigheid bij een tentamen? nooit meegemaakt.
Ik heb al twee keer gereageerd lieverd.quote:
Ik ben zo bangquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer gereageerd lieverd.
Nu al drie keer!
wie zegt datquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:51 schreef Bombvis het volgende:
Hahahaahhaahahahha, TS heeft een tentamen voor niks gemaakt en mag niet aan de herkansing meedoen omdat ze er niet wasWaardoor ze weer een extra jaar op de universiteit moet blijven
![]()
![]()
Maar dan moet je een mondeling doen met docent + 100-jarige examinator, jij denkt dat je dat haalt dan? Nope, dus jaar extraquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wie zegt datonzin! Als ik 1 vak over heb, waardoor ik me dus idd zou moeten herinschrijven dan mag je een mondeling doen.
Alleen waarom zou ik dat willen?IK WAS 3 NACHTEN WAKKER
??? Het is toch een man? Mannen zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dan moet je een mondeling doen met docent + 100-jarige examinator, jij denkt dat je dat haalt dan? Nope, dus jaar extra
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Wauw iemand van 100 die nog werkt, wat een bazin!
Je docent wellicht wel, die kan je nog wel af met een BJ. Maar er zit ook een examinator bij / het moet bij examencommissie (geen idee hoe dat precies zit), dus dat wordt dan niet zo makkelijk hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:10 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
??? Het is toch een man? Mannen zijnVrouwen
Die stomme surveillant ze was gewoon jaloers
welnee! er is toch ook maar 1 iemand die je tentamen nakijkt! en ach twee mannen kan ik ook wel aan hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je docent wellicht wel, die kan je nog wel af met een BJ. Maar er zit ook een examinator bij / het moet bij examencommissie (geen idee hoe dat precies zit), dus dat wordt dan niet zo makkelijk hoor
dat weten ze nog steeds niet, maar mijn vader heeft me beloofd dat hij me geen brieven van DUO laat zien. Met andere woorden mijn ouders sturen wel advocaten op hun af.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:14 schreef Voszje het volgende:
Troll. Op een ander forum zat je 'm ook al te spacen omdat DUO zogenaamd niet wist dat je ingeschreven stond e.d.
Nee, examen wordt nagekeken door docent + examinator, altijd zo. En examencommissie zijn er een stuk of 5, voor jou ook geen probleem, maar toch.. Grote kans dat daar wel een vrouw bijzit, dus dan faal jequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
welnee! er is toch ook maar 1 iemand die je tentamen nakijkt! en ach twee mannen kan ik ook wel aan hoor.
4 keer bij het CBR een vrouw getroffen = 4 keer gezakt. Vervolgens een turkse man = weer gezakt. Score: 5 keer gefaald. Tref ik een blanke man van rond de 60 (hij was grijs en had een lange baard) en 10 minuten aan de kant (BNOR is super) en JE BENT GESLAAGD!
Dat is precies een jaar geleden....rijbewijs gehaald dezelfde dag nog, maar nooit gereden.
MANNEN
Hoho, niet liegen. Op dat forum waar ik het over had, heb je niet voor niets een topic genaamd "Mannen zijn vies".quote:
???quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:20 schreef Voszje het volgende:
[..]
Hoho, niet liegen. Op dat forum waar ik het over had, heb je niet voor niets een topic genaamd "Mannen zijn vies".
Mag ik de link plaatsen?quote:
Jaquote:
Jij ook Gelukkig Nieuwjaar?quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:25 schreef Voszje het volgende:
[..]
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/178498/9
Aaah, nooit meer Iraanse bejaarde mannen topicsquote:C! nooit meer mannen voor mij! ik durf niet meer naar mijn bed te kijken....getver ik wil zelfs een nieuw bed kopen...
Die TOPIC! Klopt! Had ik dat niet hier ook bij KLB geplaatstquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:25 schreef Voszje het volgende:
[..]
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/178498/9
Kijk, slim! Het topic heb ik hier niet gezien, maar ik vind het een zeer vermakelijk topic.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:30 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Die TOPIC! Klopt! Had ik dat niet hier ook bij KLB geplaatstIk post meestal dezelfde topics op meerdere forums. Tijdverspilling als er bijvoorbeeld hier niemand kan helpen en op een ander forum wel.
Iraanse mannenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]![]()
[..]
Aaah, nooit meer Iraanse bejaarde mannen topics![]()
Schaamhaar vrij, rijk en 86+?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:32 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Iraanse mannenmaarre dat was 4 maanden geleden ik ben nu gelukkig met een leuke marokkaan
Nee, 66 en rijk (woont in Casablanca, maar is nu een paar weken in Nederland) en natuurlijk schaamhaar en voorhuid vrijquote:
Lot uit de loterij!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:34 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee, 66 en rijk (woont in Casablanca, maar is nu een paar weken in Nederland) en natuurlijk schaamhaar en voorhuid vrij![]()
66 is jong hoor, dat kan dan wel 20 jaar duren voordat je hem van z'n geld kan beroven..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:34 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee, 66 en rijk (woont in Casablanca, maar is nu een paar weken in Nederland) en natuurlijk schaamhaar en voorhuid vrij![]()
Arabische mannen zijn altijdNederlandse mannen
ik blijf toch niet 20 jaar bij hem? Het is een vriend van mijn vader. Zodra hij vertrekt zoek ik weer een ander. Ik moet toch overleven? Vooral nu de wereld zelfs mijn aanwezigheid bij tentamens niet meer noteert!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
66 is jong hoor, dat kan dan wel 20 jaar duren voordat je hem van z'n geld kan beroven..
Ik zag het, je bent actief op redelijk wat forums, he:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:30 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Die TOPIC! Klopt! Had ik dat niet hier ook bij KLB geplaatstIk post meestal dezelfde topics op meerdere forums. Tijdverspilling als er bijvoorbeeld hier niemand kan helpen en op een ander forum wel.
Maar want boeit het dan dat hij rijk is?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:37 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik blijf toch niet 20 jaar bij hem? Het is een vriend van mijn vader. Zodra hij vertrekt zoek ik weer een ander. Ik moet toch overleven? Vooral nu de wereld zelfs mijn aanwezigheid bij tentamens niet meer noteert!
Beter hop je inderdaad van man naar man. Let je er wel op dat ze schaamhaar vrij zijn, voor je je er het bed mee deelt?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:37 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik blijf toch niet 20 jaar bij hem? Het is een vriend van mijn vader. Zodra hij vertrekt zoek ik weer een ander. Ik moet toch overleven? Vooral nu de wereld zelfs mijn aanwezigheid bij tentamens niet meer noteert!
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:37 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Ik zag het, je bent actief redelijk wat forums, he:
fok
viva
ellegirl
marokko forum
girlscene
scholieren forum
en eigenlijk post je overal precies dezelfde hysterische posts...
india-forums vergeet je en nog wat arabische forums.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:37 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Ik zag het, je bent actief redelijk wat forums, he:
fok
viva
ellegirl
marokko forum
girlscene
scholieren forum
en eigenlijk post je overal precies dezelfde hysterische posts...
??? Zo veel mogelijk van hem krijgen. Hij geeft me nu dure cadeausquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar want boeit het dan dat hij rijk is?
Arabische mannen zijn altijdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
Beter hop je inderdaad van man naar man. Let je er wel op dat ze schaamhaar vrij zijn, voor je je er het bed mee deelt?
ik kan geen engelsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:46 schreef margaretha_01 het volgende:
@ sanasoufi, waar o waar komt toch dat hysterische vandaan? Éen tip van Hemingway:
[ afbeelding ]
Maar die woont in Dubai toch? Dat is zooo warm en ver!quote:
ach dat is een fase....eerst irak, toen jordanië, toen canada, toen egypte, toen libanon, toen parijs, en nu dubai/marokko....geen idee wat zijn volgende bestemming is...hopelijk terug naar egypte. Ik wil best in Cairo wonenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:48 schreef Voszje het volgende:
[..]
Maar die woont in Dubai toch? Dat is zooo warm en ver!
Ik ben afgelopen zomer in Caïro geweest, ik kan me niet voorstellen dat je daar wilt wonen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ach dat is een fase....eerst irak, toen jordanië, toen canada, toen egypte, toen libanon, toen parijs, en nu dubai/marokko....geen idee wat zijn volgende bestemming is...hopelijk terug naar egypte. Ik wil best in Cairo wonen
Een vrije vertaling: Als er iets mis is, doe er wat aan als het in je vermogen ligt er iets aan te doen. Maar probeer je zelf erin te trainen, dat je je geen zorgen maakt. Jezelf zorgen maken, verandert niets aan de situatie.quote:
mijn broer woont er! Zou best leuk zijn als ik mijn baby nichtje kan zien.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:50 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen zomer in Caïro geweest, ik kan me niet voorstellen dat je daar wilt wonen.
Dan kan ik me er iets meer bij voorstellen, maar ja, zie eerst maar eens bij je lover te komen hè.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
mijn broer woont er! Zou best leuk zijn als ik mijn baby nichtje kan zien.
is hij niet prachtig? Ik ben al sinds ik 7 was verliefd op hem.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:57 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dan kan ik me er iets meer bij voorstellen, maar ja, zie eerst maar eens bij je lover te komen hè.
nee? dus morgen hoor jij van de dokter: Je hebt diabetes....dan ga je je geen zorgen makenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:51 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Een vrije vertaling: Als er iets mis is, doe er wat aan als het in je vermogen ligt er iets aan te doen. Maar probeer je zelf erin te trainen, dat je je geen zorgen maakt. Jezelf zorgen maken, verandert niets aan de situatie.
Lief ben ik, he! Zo, nu maar hopen dat je wat aan zijn advies hebt.
Doe geen moeite, werkt niet bij TS.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:51 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Een vrije vertaling: Als er iets mis is, doe er wat aan als het in je vermogen ligt er iets aan te doen. Maar probeer je zelf erin te trainen, dat je je geen zorgen maakt. Jezelf zorgen maken, verandert niets aan de situatie.
Lief ben ik, he! Zo, nu maar hopen dat je wat aan zijn advies hebt.
Wat lief!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:58 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
is hij niet prachtig? Ik ben al sinds ik 7 was verliefd op hem.
Nee, dan probeer ik me geen zorgen te maken. Want de dokter constateert in dit geval dat ik het al heb. Ik zal dan doen wat in mijn vermogen ligt om er in deze situatie het beste van te maken, en dat is: medicatie gebruiken. Dat wetende, wat heeft het dan voor nut me verder nog zorgen te maken als er verder niets is wat in mijn vermogen ligt om de situatie te veranderen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:58 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee? dus morgen hoor jij van de dokter: Je hebt diabetes....dan ga je je geen zorgen maken
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
[..]
india-forums vergeet je en nog wat arabische forums.
Als er reacties komen dan blijf ik op 1 forum met een topic anders even kopiëren naar een ander forum. En als ik het echt niet meer aan kan en bijna flauw val van angst dan plaats ik overal dezelfde topic.
gatver die is eng en ziet er goor uitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:59 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik heb dat trouwens met Leonardo Dicaprio!
En hóe frustrerend hoeveel meiden hij in de afgelopen tijd versleten heeft. En nog een nadeel: hij valt alleen op blond. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd, dat als ie míj ziet, hij absoluut voor brunettes zal gaan!
arabische kan je toch niet lezen (arabische letters) maar hier!!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:02 schreef Haque het volgende:
[..]
linkje naar arabische en india forums?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:05 schreef trovey het volgende:
En dan wil je helpen en krijg je als reactie een belediging naar je hoofd.
Ik weet niet eens wat je link moet voorstellen.quote:
Kkavyanjali is de beste serie aller tijden! Jongen ontmoet meisje, ze worden verliefd, meisje blijkt een spook te zijn, jongen smeekt in kerk dat ze mens wordt, en dan trouwen zequote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat je link moet voorstellen.Nee, ik kijk ook niet.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:05 schreef trovey het volgende:
En dan wil je helpen en krijg je als reactie een belediging naar je hoofd.
het is de waarheid! een leven zonder voortdurende angst bestaat niet. er is altijd wel iets engquote:
he-luh-maal niet waar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:10 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
het is de waarheid! een leven zonder voortdurende angst bestaat niet. er is altijd wel iets eng
En of. Ben jij ook zo bang voor monsters onder je bed?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:10 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
het is de waarheid! een leven zonder voortdurende angst bestaat niet. er is altijd wel iets eng
nee, want ik slaap met het licht aan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:12 schreef Voszje het volgende:
[..]
En of. Ben jij ook zo bang voor monsters onder je bed?
Zo'n bedlampje?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee, want ik slaap met het licht aan.
Nee. Sanasoufi is bang voor vreemde schaamharen óp haar bed. Voortdurende angst brengt dit teweeg.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:12 schreef Voszje het volgende:
[..]
En of. Ben jij ook zo bang voor monsters onder je bed?
Maar geef toe, dat is natuurlijk ook doodeng.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:14 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Nee. Sanasoufi is bang voor vreemde schaamharen óp haar bed. Voortdurende angst brengt dit teweeg.
Absoluut!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:14 schreef Voszje het volgende:
[..]
Maar geef toe, dat is natuurlijk ook doodeng.
Val je meteen flauw natuurlijk. Sterkte!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:17 schreef margaretha_01 het volgende:
Nou, ik ga slapen hoor! Maar niet voordat ik nogmaals mijn bed góed heb geinspecteerd, want het zal je maar overkomen dat je onverhoopt toch nog zo'n haar tegenkomt!![]()
Welterusten!
Misschien is dat ook nog een optie ja, ik trek die angst gewoon niet meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |