Ik ga dood! Zometeen beweren ze dat ik er niet wasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:37 schreef Paxcon het volgende:
Hee maar sana, mail ze daar even of het erg is dan. Hoef je ook niet drie weken bang te zijn.
En nu maar afwachten.....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:37 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik heb het inmiddels op sin-online neergezet....hopelijk kan iemand me daar helpen
Jijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Wauw iemand van 100 die nog werkt, wat een bazin!
Nee ik kom niet uit Peru.quote:
Werk aan de winkel *o*quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik ga dood! Zometeen beweren ze dat ik er niet was
dat doen ze anders zou iemand anders het voor je kunnen makenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:42 schreef Plantagehouder het volgende:
Hoezo noteren ze je aanwezigheid bij een tentamen? nooit meegemaakt.
Ik heb al twee keer gereageerd lieverd.quote:
Ik ben zo bangquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer gereageerd lieverd.
Nu al drie keer!
wie zegt datquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:51 schreef Bombvis het volgende:
Hahahaahhaahahahha, TS heeft een tentamen voor niks gemaakt en mag niet aan de herkansing meedoen omdat ze er niet wasWaardoor ze weer een extra jaar op de universiteit moet blijven
![]()
![]()
Maar dan moet je een mondeling doen met docent + 100-jarige examinator, jij denkt dat je dat haalt dan? Nope, dus jaar extraquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wie zegt datonzin! Als ik 1 vak over heb, waardoor ik me dus idd zou moeten herinschrijven dan mag je een mondeling doen.
Alleen waarom zou ik dat willen?IK WAS 3 NACHTEN WAKKER
??? Het is toch een man? Mannen zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dan moet je een mondeling doen met docent + 100-jarige examinator, jij denkt dat je dat haalt dan? Nope, dus jaar extra
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Wauw iemand van 100 die nog werkt, wat een bazin!
Je docent wellicht wel, die kan je nog wel af met een BJ. Maar er zit ook een examinator bij / het moet bij examencommissie (geen idee hoe dat precies zit), dus dat wordt dan niet zo makkelijk hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:10 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
??? Het is toch een man? Mannen zijnVrouwen
Die stomme surveillant ze was gewoon jaloers
welnee! er is toch ook maar 1 iemand die je tentamen nakijkt! en ach twee mannen kan ik ook wel aan hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je docent wellicht wel, die kan je nog wel af met een BJ. Maar er zit ook een examinator bij / het moet bij examencommissie (geen idee hoe dat precies zit), dus dat wordt dan niet zo makkelijk hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |