had ze een dm gestuurd danquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:17 schreef sanasoufi het volgende:
ik wil niet dat jullie het lezen sukkels! IK ZOEK MIJN IKE EN PHAELANX EN PAXJE!
Heb hier je paxje gevonden..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:17 schreef sanasoufi het volgende:
ik wil niet dat jullie het lezen sukkels! IK ZOEK MIJN IKE EN PHAELANX EN PAXJE!
??? we hebben geen tentamen administratie. ik ben zo bang! zometeen zeggen ze dat ik er niet wasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:24 schreef Khadgar het volgende:
Stresser, gewoon morgen even langsgaan bij de tentamen-administratie. Komt allemaal wel goed.
Trouwens ik had dat mens om nieuwe opgaven gevraagd. wie weet haat ze mij omdat ik mooi ben dus heeft ze de eerste foute versie ingeleverd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:24 schreef Khadgar het volgende:
Stresser, gewoon morgen even langsgaan bij de tentamen-administratie. Komt allemaal wel goed.
Ja, dat werkt ook zo goed als je het in het openbaar neerkwakt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:17 schreef sanasoufi het volgende:
Jij kent TS niet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:32 schreef margaretha_01 het volgende:
Wauw, ik heb in lange tijd niet meer zo'n adhd-forummer meegemaakt!
Geloof ik zonder meer.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:34 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik ben zo bang! ik kan dit niet aan
Sinds vandaag wel dus!quote:
Geeft wel ongeveer aan hoe al TS haar topics zijn...paniek en onzin.quote:
Ik ga dood! Zometeen beweren ze dat ik er niet wasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:37 schreef Paxcon het volgende:
Hee maar sana, mail ze daar even of het erg is dan. Hoef je ook niet drie weken bang te zijn.
En nu maar afwachten.....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:37 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik heb het inmiddels op sin-online neergezet....hopelijk kan iemand me daar helpen
Jijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Wauw iemand van 100 die nog werkt, wat een bazin!
Nee ik kom niet uit Peru.quote:
Werk aan de winkel *o*quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik ga dood! Zometeen beweren ze dat ik er niet was
dat doen ze anders zou iemand anders het voor je kunnen makenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:42 schreef Plantagehouder het volgende:
Hoezo noteren ze je aanwezigheid bij een tentamen? nooit meegemaakt.
Ik heb al twee keer gereageerd lieverd.quote:
Ik ben zo bangquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer gereageerd lieverd.
Nu al drie keer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |