he-luh-maal niet waar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:10 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
het is de waarheid! een leven zonder voortdurende angst bestaat niet. er is altijd wel iets eng
En of. Ben jij ook zo bang voor monsters onder je bed?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:10 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
het is de waarheid! een leven zonder voortdurende angst bestaat niet. er is altijd wel iets eng
nee, want ik slaap met het licht aan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:12 schreef Voszje het volgende:
[..]
En of. Ben jij ook zo bang voor monsters onder je bed?
Zo'n bedlampje?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee, want ik slaap met het licht aan.
Nee. Sanasoufi is bang voor vreemde schaamharen óp haar bed. Voortdurende angst brengt dit teweeg.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:12 schreef Voszje het volgende:
[..]
En of. Ben jij ook zo bang voor monsters onder je bed?
Maar geef toe, dat is natuurlijk ook doodeng.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:14 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Nee. Sanasoufi is bang voor vreemde schaamharen óp haar bed. Voortdurende angst brengt dit teweeg.
Absoluut!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:14 schreef Voszje het volgende:
[..]
Maar geef toe, dat is natuurlijk ook doodeng.
Val je meteen flauw natuurlijk. Sterkte!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:17 schreef margaretha_01 het volgende:
Nou, ik ga slapen hoor! Maar niet voordat ik nogmaals mijn bed góed heb geinspecteerd, want het zal je maar overkomen dat je onverhoopt toch nog zo'n haar tegenkomt!![]()
Welterusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |