ik kan geen engelsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:46 schreef margaretha_01 het volgende:
@ sanasoufi, waar o waar komt toch dat hysterische vandaan? Éen tip van Hemingway:
[ afbeelding ]
Maar die woont in Dubai toch? Dat is zooo warm en ver!quote:
ach dat is een fase....eerst irak, toen jordanië, toen canada, toen egypte, toen libanon, toen parijs, en nu dubai/marokko....geen idee wat zijn volgende bestemming is...hopelijk terug naar egypte. Ik wil best in Cairo wonenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:48 schreef Voszje het volgende:
[..]
Maar die woont in Dubai toch? Dat is zooo warm en ver!
Ik ben afgelopen zomer in Caïro geweest, ik kan me niet voorstellen dat je daar wilt wonen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ach dat is een fase....eerst irak, toen jordanië, toen canada, toen egypte, toen libanon, toen parijs, en nu dubai/marokko....geen idee wat zijn volgende bestemming is...hopelijk terug naar egypte. Ik wil best in Cairo wonen
Een vrije vertaling: Als er iets mis is, doe er wat aan als het in je vermogen ligt er iets aan te doen. Maar probeer je zelf erin te trainen, dat je je geen zorgen maakt. Jezelf zorgen maken, verandert niets aan de situatie.quote:
mijn broer woont er! Zou best leuk zijn als ik mijn baby nichtje kan zien.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:50 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen zomer in Caïro geweest, ik kan me niet voorstellen dat je daar wilt wonen.
Dan kan ik me er iets meer bij voorstellen, maar ja, zie eerst maar eens bij je lover te komen hè.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
mijn broer woont er! Zou best leuk zijn als ik mijn baby nichtje kan zien.
is hij niet prachtig? Ik ben al sinds ik 7 was verliefd op hem.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:57 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dan kan ik me er iets meer bij voorstellen, maar ja, zie eerst maar eens bij je lover te komen hè.
nee? dus morgen hoor jij van de dokter: Je hebt diabetes....dan ga je je geen zorgen makenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:51 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Een vrije vertaling: Als er iets mis is, doe er wat aan als het in je vermogen ligt er iets aan te doen. Maar probeer je zelf erin te trainen, dat je je geen zorgen maakt. Jezelf zorgen maken, verandert niets aan de situatie.
Lief ben ik, he! Zo, nu maar hopen dat je wat aan zijn advies hebt.
Doe geen moeite, werkt niet bij TS.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:51 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Een vrije vertaling: Als er iets mis is, doe er wat aan als het in je vermogen ligt er iets aan te doen. Maar probeer je zelf erin te trainen, dat je je geen zorgen maakt. Jezelf zorgen maken, verandert niets aan de situatie.
Lief ben ik, he! Zo, nu maar hopen dat je wat aan zijn advies hebt.
Wat lief!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:58 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
is hij niet prachtig? Ik ben al sinds ik 7 was verliefd op hem.
Nee, dan probeer ik me geen zorgen te maken. Want de dokter constateert in dit geval dat ik het al heb. Ik zal dan doen wat in mijn vermogen ligt om er in deze situatie het beste van te maken, en dat is: medicatie gebruiken. Dat wetende, wat heeft het dan voor nut me verder nog zorgen te maken als er verder niets is wat in mijn vermogen ligt om de situatie te veranderen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:58 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee? dus morgen hoor jij van de dokter: Je hebt diabetes....dan ga je je geen zorgen maken
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
[..]
india-forums vergeet je en nog wat arabische forums.
Als er reacties komen dan blijf ik op 1 forum met een topic anders even kopiëren naar een ander forum. En als ik het echt niet meer aan kan en bijna flauw val van angst dan plaats ik overal dezelfde topic.
gatver die is eng en ziet er goor uitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:59 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik heb dat trouwens met Leonardo Dicaprio!
En hóe frustrerend hoeveel meiden hij in de afgelopen tijd versleten heeft. En nog een nadeel: hij valt alleen op blond. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd, dat als ie míj ziet, hij absoluut voor brunettes zal gaan!
arabische kan je toch niet lezen (arabische letters) maar hier!!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:02 schreef Haque het volgende:
[..]
linkje naar arabische en india forums?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:05 schreef trovey het volgende:
En dan wil je helpen en krijg je als reactie een belediging naar je hoofd.
Ik weet niet eens wat je link moet voorstellen.quote:
Kkavyanjali is de beste serie aller tijden! Jongen ontmoet meisje, ze worden verliefd, meisje blijkt een spook te zijn, jongen smeekt in kerk dat ze mens wordt, en dan trouwen zequote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat je link moet voorstellen.Nee, ik kijk ook niet.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:05 schreef trovey het volgende:
En dan wil je helpen en krijg je als reactie een belediging naar je hoofd.
het is de waarheid! een leven zonder voortdurende angst bestaat niet. er is altijd wel iets engquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |