Helemaal mee eens. Had ik ook al een keer gezegd overigens.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:34 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Waarom blijf je steeds zo doorhameren op iemands geaardheid?
Ik snap dat het niet serieus bedoeld is maar het begint een beetje irritant te worden
Lief dat jullie voor me opkomen, maar begint inderdaad irritant te worden. Maar ben weer zo'n iemand die er niks van zegtquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Had ik ook al een keer gezegd overigens.
Ja, een echte man komt natuurlijk voor zichzelf op.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lief dat jullie voor me opkomen, maar begint inderdaad irritant te worden. Maar ben weer zo'n iemand die er niks van zegt
Hahahaha godverquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:39 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, een echte man komt natuurlijk voor zichzelf op.
Baas. Heb je level 27 al klaar ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:49 schreef Ryon het volgende:
Ik zie niet in waarom je met 10 naakte hetero mannen in een bos zou willen verkeren.
Deden ze in de Dom van Utrecht ook altijd vroeger toen het ding ingestort was is mij verteldquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:45 schreef SaulGoodman het volgende:
We hebben hier in de buurt zo'n leuk bos waar in de avonduren allerlei homoseksuelen bij elkaar komen. Ik vind dat we daar als hetero's wel wat van kunnen leren.
Nee. Geen levens meer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Baas. Heb je level 27 al klaar ?
Simpel. Je kunt alleen met de auto op die plekken komen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:51 schreef SaulGoodman het volgende:
Ik zie niet in waarom jij bij een ontmoeting van heteroseksuelen een totale sekse uitsluit.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Simpel. Je kunt alleen met de auto op die plekken komen.
Pizzabodem met nutella?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:56 schreef Speedy_T het volgende:
Nutellamore
Krokante blanco pizzadeegrollen gebakken op steen. Gevuld met nutella (Italiaanse chocolade spread), stukjes hazelnoot en poedersuiker. Heerlijk als snack of dessert. (oorsprong: Piemonte, Noord Italië)
Dit klinkt echt fokking lekker
Ben je mal. Krijg je een wall of shame over je heen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij hebt toch een android telefoon ? Heb je het spel aan facebook gekoppeld ?
Maar goed, wel Android ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ben je mal. Krijg je een wall of shame over je heen.
Het staat redelijk hoog bij het populairste Amsterdamse restaurant op thuisbezorgd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pizzabodem met nutella?
[ afbeelding ]
Natuurlijk.quote:
ah mah gawd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:04 schreef Speedy_T het volgende:
Ik ga het gewoon bestellen bij m'n pizza. #FUCKIT#YOLO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |