Ohquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:31 schreef Tchock het volgende:
Hoe ik het onthoud: in 'de Europese raad' zitten de en raad niet naast elkaar. In 'de raad (van de ministers) van de Europese Unie' welMaar het staat als je twijfelt ook heel duidelijk in art. 13,15 en 16 VEU.
Dat is inderdaad erg verwarrend. Nog vervelender wordt het als de Engelse begrippen (council en dergelijke) kris kras er door heen gebruikt worden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:27 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja dat vond ik al verwarrend, dat ze dan ineens gaan afkorten tot " De Raad" waardoor ik steeds niet zeker weet over wie het nou gaat. Ook in het boek, terwijl ik dit allemaal voor het eerst zie. Goed om te weten dat dat dus altijd de Raad van de EU( Raad van Ministers toch? ) is. Blijf het toch een beetje "" vinden.
Ik heb net een hele tijd geworsteld met art 294 WVEU, wat een rotding is dat zeg. Ook zo'n voorbeeld van iets dat je nooit helemaal kunt begrijpen zonder het op te tekenen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg verwarrend. Nog vervelender wordt het als de Engelse begrippen (council en dergelijke) kris kras er door heen gebruikt worden.
Het helpt echter om het even uit te tekenen. Voor het essay dat ik nu schrijf heb ik dat ook weer even gedaan en daardoor wordt het een stuk duidelijker.
Procedures inderdaad altijd helemaal uittekenen! Anders is het gewoon geen doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb net een hele tijd geworsteld met art 294 WVEU, wat een rotding is dat zeg. Ook zo'n voorbeeld van iets dat je nooit helemaal kunt begrijpen zonder het op te tekenen.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:00 schreef Paxcon het volgende:
Ik zit in de bus tussen twee nerds ingesloten die de hele tijd over computers praten.
Wat een hel.
Zo jammer dat jullie elkaar kennen want nu kan ik de grap niet maken dat jullie stiekem naast elkaar zittenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:03 schreef Etsu het volgende:
In de trein zit iemand naast me die naar rijstwafel ruikt![]()
Ik probeer nu vanaf het begin schema's te maken, zal wel nodig zijn en ik ben ook maar meteen aan het samenvatten. Uittekenen ga ik doen als ik vrijdag mijn samenvatting van deze week doorneem, thanks voor de tipquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg verwarrend. Nog vervelender wordt het als de Engelse begrippen (council en dergelijke) kris kras er door heen gebruikt worden.
Het helpt echter om het even uit te tekenen. Voor het essay dat ik nu schrijf heb ik dat ook weer even gedaan en daardoor wordt het een stuk duidelijker.
rijstwafelsquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:03 schreef Etsu het volgende:
In de trein zit iemand naast me die naar rijstwafel ruikt![]()
Je kan ook gewoon heel knussig steeds dichter tegen diegene naast je aan gaan zittenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:20 schreef Etsu het volgende:
Ik zit nu heel raar in de trein, uit angst dat iemand op mn laptop meekijkt en ziet dat ik een FOK!ker ben.
Vrouwenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon heel knussig steeds dichter tegen diegene naast je aan gaan zitten
Waarom blijf je steeds zo doorhameren op iemands geaardheid?quote:
jaja...quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:34 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Waarom blijf je steeds zo doorhameren op iemands geaardheid?
Ik snap dat het niet serieus bedoeld is maar het begint een beetje irritant te worden
Helemaal mee eens. Had ik ook al een keer gezegd overigens.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:34 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Waarom blijf je steeds zo doorhameren op iemands geaardheid?
Ik snap dat het niet serieus bedoeld is maar het begint een beetje irritant te worden
Lief dat jullie voor me opkomen, maar begint inderdaad irritant te worden. Maar ben weer zo'n iemand die er niks van zegtquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Had ik ook al een keer gezegd overigens.
Ja, een echte man komt natuurlijk voor zichzelf op.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lief dat jullie voor me opkomen, maar begint inderdaad irritant te worden. Maar ben weer zo'n iemand die er niks van zegt
Hahahaha godverquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:39 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, een echte man komt natuurlijk voor zichzelf op.
Baas. Heb je level 27 al klaar ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:49 schreef Ryon het volgende:
Ik zie niet in waarom je met 10 naakte hetero mannen in een bos zou willen verkeren.
Deden ze in de Dom van Utrecht ook altijd vroeger toen het ding ingestort was is mij verteldquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:45 schreef SaulGoodman het volgende:
We hebben hier in de buurt zo'n leuk bos waar in de avonduren allerlei homoseksuelen bij elkaar komen. Ik vind dat we daar als hetero's wel wat van kunnen leren.
Nee. Geen levens meer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Baas. Heb je level 27 al klaar ?
Simpel. Je kunt alleen met de auto op die plekken komen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:51 schreef SaulGoodman het volgende:
Ik zie niet in waarom jij bij een ontmoeting van heteroseksuelen een totale sekse uitsluit.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Simpel. Je kunt alleen met de auto op die plekken komen.
Pizzabodem met nutella?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:56 schreef Speedy_T het volgende:
Nutellamore
Krokante blanco pizzadeegrollen gebakken op steen. Gevuld met nutella (Italiaanse chocolade spread), stukjes hazelnoot en poedersuiker. Heerlijk als snack of dessert. (oorsprong: Piemonte, Noord Italië)
Dit klinkt echt fokking lekker
Ben je mal. Krijg je een wall of shame over je heen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij hebt toch een android telefoon ? Heb je het spel aan facebook gekoppeld ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |