Ik denk dat ie doelde op die Samsung S3/S4, dat soort telefoons. Die vind ik ook echt onhandig groot.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het feit dat er Android-telefoons zijn te groot om in je hand te houden, maar ook kleiner dan een normale smartphone. Véél kleiner dan iPhones. Niet dat ik dat persoonlijk wil, maar zeggen dat Androidtelefoons in het algemeen groot zijn is dus onzin. Of het handiger, mooier, wat dan ook is; dat is subjectief. Formaat is dat niet zo erg.
Je zou denken dat iedereen 1x 2,50 aftikken voor hen ook een stuk lucratiever zou zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat mensen geld uitgeven voor extra levens.
Je zit in de buurt zag ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef Etsu het volgende:
Eindelijk in Rotterdam. Nu ruikt alles weer normaal en fris
Geloof mij nou.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Je zou denken dat iedereen 1x 2,50 aftikken voor hen ook een stuk lucratiever zou zijn
Nee, apart vak. Zwaarste vak dat werd aangeboden in het curriculum en bij een gebrek aan een leven dacht ik dat het wel leuk was om het te proberen. Het essay is zwaarder en meer omvattend dan mijn bachelorscriptie. Hoewel daar nog veldwerk bij zat.quote:
Het gaat wat diep, maar Duitsland//Nederland hanteren hetzelfde model, alleen verschillen wij op een aantal punten. Duitsland is sinds 2003 echter bezig heel erg zwaar te hervormen (de Hartz hervormingen) vanwege de grote werkeloosheid en dat heeft succes. Wij hikken daar echter tegen aan omdat ons model altijd goed functioneerde dankzij de vorm van onze economie, alleen stijgt bij ons nu ook de werkeloosheid. Wij lopen als het ware achter.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:17 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Kan je hier een aantal van die opzichten nader verklaren.
Dan moet 'ie genuanceerder praten en niet overkomen als een bevooroordeelde Androidhater. Mijn vriendin heeft een Androidtelefoon waarvan ik bijna het hele scherm kan bedekken met mijn duim. Kun je veel positieve en negatieve dingen over zeggen, maar groot en lomp is het ding zeker niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik denk dat ie doelde op die Samsung S3/S4, dat soort telefoons. Die vind ik ook echt onhandig groot.
Ja. Nu beschik ik over de 4. De vijf is me wel een tikkeltje duur.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daarom iPhone want handig formaat. En werkt fijn.
Dank. Ik wissel af en toe eens.quote:
Ja. Nu in metro bij schenkelquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Capelsebrug en Alexander toch ?
Genuanceerder praten is sowieso iets dat mensen hier soms meer mogen doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet 'ie genuanceerder praten en niet overkomen als een bevooroordeelde Androidhater. Mijn vriendin heeft een Androidtelefoon waarvan ik bijna het hele scherm kan bedekken met mijn duim. Kun je veel positieve en negatieve dingen over zeggen, maar groot en lomp is het ding zeker niet.
Afgezien van het feit dat je hele rare broekzakken hebt als er wel een iPhone in past en geen S3. Scheelt anderhalve centimeter namelijk.
Ik werk vlakbij Alexander. Die metro zit ik ook wel eens in.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Nu in metro bij schenkelwie o wie
Ahaaquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, apart vak. Zwaarste vak dat werd aangeboden in het curriculum en bij een gebrek aan een leven dacht ik dat het wel leuk was om het te proberen. Het essay is zwaarder en meer omvattend dan mijn bachelorscriptie. Hoewel daar nog veldwerk bij zat.
[..]
Het gaat wat diep, maar Duitsland//Nederland hanteren hetzelfde model, alleen verschillen wij op een aantal punten. Duitsland is sinds 2003 echter bezig heel erg zwaar te hervormen (de Hartz hervormingen) vanwege de grote werkeloosheid en dat heeft succes. Wij hikken daar echter tegen aan omdat ons model altijd goed functioneerde dankzij de vorm van onze economie, alleen stijgt bij ons nu ook de werkeloosheid. Wij lopen als het ware achter.
Het recht in Duitsland is daarnaast gewoon veel verder ontwikkeld. Net zoals dat het Belgisch recht beperkter is dan het Nederlands recht.
Ik dacht dat jij in spijkenisse werkte?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik werk vlakbij Alexander. Die metro zit ik ook wel eens in.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Genuanceerder praten is sowieso iets dat mensen hier soms meer mogen doen.
Woon.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in spijkenisse werkte?
Ik zou dat met iets meer nuance willen brengen. Ik praat hier niet. Ik typ hier immers alleen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Genuanceerder praten is sowieso iets dat mensen hier soms meer mogen doen.
Mutatis mutandis geldt het natuurlijk ook voor typen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:27 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik zou dat met iets meer nuance willen brengen. Ik praat hier niet. Ik typ hier immers alleen.
Kleine wereld.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dan kruizen wij elkaar letterlijk onderweg naar huis
Succesquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:29 schreef Valid het volgende:
Morgen tentamen burgerlijk procesrecht. Helaas nog niet helemaal klaar voor en wel een belangrijk vak, dus vanavond maar lekker knallen tot de UB sluit (00:00 uur).
Hoe gaan de tentamens verder?
Mwah, weet niet. Aan de ene kant wel aardig en leerzaam om ermee bezig te zijn. Aan de andere kant trekt het mij ook niet heel erg, maar dat heeft wellicht te maken met mijn focus op het Nederlandse. Ik heb wel een aantal vakken gevolgd dat zich ermee bezig houdt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ahaaheftig dan. Vind je rechtsvergelijking ook erg leuk?
Yreal heeft zijn volgende slachtofferquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar gaan wij dan morgen eindelijk eens dat biertje drinken?
Sorry man ik heb geen tijd. Maar ik beloof dat het goedkomt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar gaan wij dan morgen eindelijk eens dat biertje drinken?
Fok!'ers spottenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yreal heeft zijn volgende slachtoffer
Herkenbaar. Ik vind het ook wel interessant op zich maar heel selectief. Ik heb vrij weinig affiniteit met Duit of Belgisch recht. Ik vind Engels/Anglo-Amerikaans recht veel interessanter. En dan vind ik een klein rechtsvergelijkend uitstapje op z'n tijd niet erg. Maar ik heb ook inderdaad meer die focus op het Nederlandse. Weinig affiniteit met Internationaal en Europees recht ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mwah, weet niet. Aan de ene kant wel aardig en leerzaam om ermee bezig te zijn. Aan de andere kant trekt het mij ook niet heel erg, maar dat heeft wellicht te maken met mijn focus op het Nederlandse. Ik heb wel een aantal vakken gevolgd dat zich ermee bezig houdt.
Ik moet wel eens mijn Duits oppoetsen. Academisch en juridisch Duits leest erg lastig met enkel wat middelbare school kennis en ik heb het vermoeden dat het nog wel eens handig kan zijn om meer te lezen wat daar allemaal vandaan komt.
Is goedquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sorry man ik heb geen tijd. Maar ik beloof dat het goedkomt.
Ben nu klaar, 9 voor staatsrecht en 5/6 voor bestuursrechtquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:29 schreef Valid het volgende:
Morgen tentamen burgerlijk procesrecht. Helaas nog niet helemaal klaar voor en wel een belangrijk vak, dus vanavond maar lekker knallen tot de UB sluit (00:00 uur).
Hoe gaan de tentamens verder?
Hahaquote:
Huh?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Toen ik ryon zag rende ik heel hard weg
Waarom?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nouwja, ik zag ryon in de jur en toen was ik zo bang dat ik maar ergens anders ging zitten
Ik had mij jou nooit eng voorgesteld maar hey one càn be wrong.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:37 schreef Ryon het volgende:
Ik zou ook bang van mijzelf worden als ik iemand anders was.
Angstaanjagend die manquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik had mij jou nooit eng voorgesteld maar hey one càn be wrong.
Angelsaksisch recht is inderdaad erg boeiend. Maar continentaal publiekrecht is interessanter en over het algemeen ook meer uitgebreid. Dit heeft ook te maken met de verschillende positie die de Staat in neemt binnen beide systemen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik vind het ook wel interessant op zich maar heel selectief. Ik heb vrij weinig affiniteit met Duit of Belgisch recht. Ik vind Engels/Anglo-Amerikaans recht veel interessanter. En dan vind ik een klein rechtsvergelijkend uitstapje op z'n tijd niet erg. Maar ik heb ook inderdaad meer die focus op het Nederlandse. Weinig affiniteit met Internationaal en Europees recht ook.
Ook dat herkenbaarSoms heb ik een handboek in het Duits en dat is wel aanpoten.
College volgens is ook eng dan of niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Angstaanjagend die manmensen zijn sowieso al eng
Angelsaksisch recht vind ik ook echt interessant, maar ik ben wel blij dat ik in continentaal gecodificeerd Nederland studeerquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Angelsaksisch recht is inderdaad erg boeiend. Maar continentaal publiekrecht is interessanter en over het algemeen ook meer uitgebreid. Dit heeft ook te maken met de verschillende positie die de Staat in neemt binnen beide systemen.
Dat kan ik begrijpen. Maar voor mij ligt dat natuurlijk ìetsjes anders omdat ik meer in de civiele hoek zit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Angelsaksisch recht is inderdaad erg boeiend. Maar continentaal publiekrecht is interessanter en over het algemeen ook meer uitgebreid. Dit heeft ook te maken met de verschillende positie die de Staat in neemt binnen beide systemen.
Omdat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Angelsaksisch recht vind ik ook echt interessant, maar ik ben wel blij dat ik in continentaal gecodificeerd Nederland studeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |