Aaah, nee nu je het zegt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier zoveel ben?
Nee hoorquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:14 schreef Etsu het volgende:
Kijk je zo Ned 1, komt iemand in beeld die Pollo de Pimentol heet.Dan kan je hem toch niet serieus nemen
Misschien niet helemaal oprecht, maar ik hou absoluut niet van grote groepen mensen of nieuw contacten leggen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee hoormaar ik kan ook niet echt achterhalen of je nou serieus bent ofniet
iets zegt me van niet.
Really?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal oprecht, maar ik hou absoluut niet van grote groepen mensen of nieuw contacten leggen.
Kut is dat altijd ja. Ergens aanhaken is nooit zo'n probleem, maar als je daar dan zo met zijn alle een beetje voor je uit zit te staren in de pauzes is de lol er ook vrij snel vanaf.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:22 schreef Ryon het volgende:
Ik krijg ook altijd het gevoel dat mensen over het algemeen werkgroepen eng vinden. De meesten zitten stilletjes voor zich uit te staren, zeggen weinig tot niets en rennen na de werkgroep zo snel mogelijk weer weg. Daar moet haast wel een fobie achter zitten.
Wat zou ik anders op fok doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Really?Ik dacht eerlijk waar altijd het tegenovergestelde
Valt hier wel mee nog op zich.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:22 schreef Ryon het volgende:
Ik krijg ook altijd het gevoel dat mensen over het algemeen werkgroepen eng vinden. De meesten zitten stilletjes voor zich uit te staren, zeggen weinig tot niets en rennen na de werkgroep zo snel mogelijk weer weg. Daar moet haast wel een fobie achter zitten.
Omdat internetquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Op mij kwam je altijd heel spontaan over
Waarom wil je met mij stappen dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal oprecht, maar ik hou absoluut niet van grote groepen mensen of nieuw contacten leggen.
Dit. Volgens mij zit je jezelf gewoon weer in de put te praten Y, je hebt de meeste meetdrang van iedereen in deze reeks.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Op mij kwam je altijd heel spontaan over
Ik denk het. Ik baal gewoon vreselijk van een aantal keuzes in mijn leven momenteel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. Volgens mij zit je jezelf gewoon weer in de put te praten Y, je hebt de meeste meetdrang van iedereen in deze reeks.
Oh nu ik je hier zie. Er is toch een jurisprudentiebundel voor europees 2?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. Volgens mij zit je jezelf gewoon weer in de put te praten Y, je hebt de meeste meetdrang van iedereen in deze reeks.
wist ik het maar. Het zal vast komen zodra ik mijn nieuwe motor hebquote:
Luister naar Tchock, Yreal.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Studiekeuzes?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik baal gewoon vreselijk van een aantal keuzes in mijn leven momenteel.
Ik volg het overgangsvak maar volgens de kaft van mijn arrestenbundel is die ook voor II ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh nu ik je hier zie. Er is toch een jurisprudentiebundel voor europees 2?
Ik heb er 4 dagen over gedaan, succes.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goed hoorMet jou ook?
[..]
JaIk zit nog bij dezelfde.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er 4 dagen over gedaan, succes.
Daar zit ik ook al tijden vast.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:51 schreef _Rooos_ het volgende:
Lekker man, nog een dagje werken en dan een lang weekend. Dit weekend ook maar eens m'n motivatiebrief voor de RuG gaan schrijven...
[..]
Daar zit ik ook al tijden vast.
Jaquote:
Jaa bijna weekend hequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goed hoorMet jou ook?
[..]
JaIk zit nog bij dezelfde.
Zo ver wil ik niet gaanquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jablijft wel een vet nummer trouwens!
Wat voor motivatiebrief?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:51 schreef _Rooos_ het volgende:
Lekker man, nog een dagje werken en dan een lang weekend. Dit weekend ook maar eens m'n motivatiebrief voor de RuG gaan schrijven...
[..]
Daar zit ik ook al tijden vast.
Nou, nog twee dagenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jaa bijna weekend he![]()
Maaruh level 23 van wat?
Vind het altijd wel een zomers nummerquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:54 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan.
Maar ik was 13 toentertijd geloof ik.. Time flies
Om volgend jaar te mogen beginnen met rechten.Vanaf volgend jaar hebben ze decentrale selectie, moet je eerst een motivatiebrief schrijven waarom je rechten wil studeren, daarna nog een toelatingstoets maken. Als je bij de beste 600 zit ben je door.quote:
Ik eerder. En jij hebt vakantie tochquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, nog twee dagen
Enne, Candy CrushVerslavend spel maar ik bak er niet zo heel veel van.
Vind het opzich wel goed dat ze zoiets doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:56 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Om volgend jaar te mogen beginnen met rechten.Vanaf volgend jaar hebben ze decentrale selectie, moet je eerst een motivatiebrief schrijven waarom je rechten wil studeren, daarna nog een toelatingstoets maken. Als je bij de beste 600 zit ben je door.
Ik ook. Juich dergelijke initiatieven toe.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vind het opzich wel goed dat ze zoiets doen
Is het ook wel inderdaad, filter je de mensen eruit die het echt alleen gaan studeren omdat ze niet weten wat ze willen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vind het opzich wel goed dat ze zoiets doen
Ooh ik dacht dat je nog tot vrijdag moest, maar ik ben inderdaad effe vrijquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik eerder. En jij hebt vakantie toch
Dacht al dat die het was
+ een toelatingstoetsquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:59 schreef Speedy_T het volgende:
Want die filter je eruit door een briefje?
Dit is niet gemeendquote:
Je dwingt mensen in ieder geval op bewuster met de studiekeuze bezig te zijn en erover na te denken. Dat is goed. Sowieso mag er best strenger geselecteerd worden aan de poort. Enfin die discussie is al vaak langs geweest hier volgens mij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:59 schreef Speedy_T het volgende:
Want die filter je eruit door een briefje?
Nee vrijdag vrijquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat je nog tot vrijdag moest, maar ik ben inderdaad effe vrij![]()
Rechten is ook niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:01 schreef Paxcon het volgende:
Gelukkig ben ik net op tijd begonnen.
Als ik geen rechten kon doen was ik helemaal niks gaan doen denk ikEr zijn vrijwel geen aantrekkelijke studies.
Oke, wat had je precies? Ik kan het allemaal niet meer bijhouden wie wat heeft.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dit is niet gemeend
Maar ging wel goed![]()
Zo word je geen novietenhoeder.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke, wat had je precies? Ik kan het allemaal niet meer bijhouden wie wat heeft.
klinkt oprecht interessantquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo word je geen novietenhoeder.
Aansprakelijkheid uit OD en werkgeversaansprakelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |