Nou, nog twee dagenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jaa bijna weekend he![]()
Maaruh level 23 van wat?
Vind het altijd wel een zomers nummerquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:54 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan.
Maar ik was 13 toentertijd geloof ik.. Time flies
Om volgend jaar te mogen beginnen met rechten.Vanaf volgend jaar hebben ze decentrale selectie, moet je eerst een motivatiebrief schrijven waarom je rechten wil studeren, daarna nog een toelatingstoets maken. Als je bij de beste 600 zit ben je door.quote:
Ik eerder. En jij hebt vakantie tochquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, nog twee dagen
Enne, Candy CrushVerslavend spel maar ik bak er niet zo heel veel van.
Vind het opzich wel goed dat ze zoiets doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:56 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Om volgend jaar te mogen beginnen met rechten.Vanaf volgend jaar hebben ze decentrale selectie, moet je eerst een motivatiebrief schrijven waarom je rechten wil studeren, daarna nog een toelatingstoets maken. Als je bij de beste 600 zit ben je door.
Ik ook. Juich dergelijke initiatieven toe.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vind het opzich wel goed dat ze zoiets doen
Is het ook wel inderdaad, filter je de mensen eruit die het echt alleen gaan studeren omdat ze niet weten wat ze willen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vind het opzich wel goed dat ze zoiets doen
Ooh ik dacht dat je nog tot vrijdag moest, maar ik ben inderdaad effe vrijquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik eerder. En jij hebt vakantie toch
Dacht al dat die het was
+ een toelatingstoetsquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:59 schreef Speedy_T het volgende:
Want die filter je eruit door een briefje?
Dit is niet gemeendquote:
Je dwingt mensen in ieder geval op bewuster met de studiekeuze bezig te zijn en erover na te denken. Dat is goed. Sowieso mag er best strenger geselecteerd worden aan de poort. Enfin die discussie is al vaak langs geweest hier volgens mij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:59 schreef Speedy_T het volgende:
Want die filter je eruit door een briefje?
Nee vrijdag vrijquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat je nog tot vrijdag moest, maar ik ben inderdaad effe vrij![]()
Rechten is ook niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:01 schreef Paxcon het volgende:
Gelukkig ben ik net op tijd begonnen.
Als ik geen rechten kon doen was ik helemaal niks gaan doen denk ikEr zijn vrijwel geen aantrekkelijke studies.
Oke, wat had je precies? Ik kan het allemaal niet meer bijhouden wie wat heeft.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dit is niet gemeend
Maar ging wel goed![]()
Zo word je geen novietenhoeder.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke, wat had je precies? Ik kan het allemaal niet meer bijhouden wie wat heeft.
klinkt oprecht interessantquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo word je geen novietenhoeder.
Aansprakelijkheid uit OD en werkgeversaansprakelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |