abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124567205
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 14:31 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Wat te denken van zich EIN-DE-LIJK eens uit te spreken over de misdragingen van hun lieve-want-heilige (en uiteraard ver boven de dochters verheven) zoontjes, in plaats van iedere keer weer te vergoeilijken, versmoezen en ontkennen? Het is maar een idee....
Niet zo heel lang geleden is dat nog gebeurd. Maar goed, ik begrijp dat de 'moslimgemeenschap' wekelijks een verklaring uit moet vaardigen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 27 maart 2013 @ 14:58:57 #202
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_124567214
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 14:57 schreef dashung het volgende:

[..]

Een Nederlanders is niet per se Christen.
Een Marokkaan ook niet.
pi_124567233
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 14:54 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Maar je realiseert je toch ook dat dit soort dingen niet cultuur gebonden zijn.
Nederlanders doen dit ook zoals bijv Christenen.
Die voelen zich op z'n minst Nederlander
pi_124567267
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 14:41 schreef miera het volgende:

[..]

Ik heb lang genoeg op het marokko forum gezeten

en dan weet je wat er allemaal leeft binnen die gemeenschap en geloof mij: de multiculturele samenleving is mislukt
Denken dat het Internet een goed beeld geeft van de samenleving. Als ik Yahoo mag geloven haat bijna elke Amerikaan hun zwarte medeburgers en denken ze dat Obama een moslim is. :')
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:00:47 #205
398497 dashung
Daffy, heer en meester. Heil
pi_124567285
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2013 14:58 schreef wickedmen het volgende:
Een Marokkaan ook niet.
Nee de kans dat een Marokkaan Christen is is praktisch nihil
God is een verzinsel om jullie te onderdrukken. God is ziek en sadistisch. Een tiran pur sang.
Enkel een volslagen gestoorde had hem kunnen verzinnen. Verwerp God, laat Daffy in je leven.
pi_124567289
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2013 14:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet zo heel lang geleden is dat nog gebeurd. Maar goed, ik begrijp dat de 'moslimgemeenschap' wekelijks een verklaring uit moet vaardigen.
Dagelijks liefst, na een dag stilte begin ik sterk te twijfelen aan de bedoelingen van deze lieden.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:02:46 #207
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_124567355
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 14:59 schreef miera het volgende:

[..]

:')

Dus het is een staat aangewezen om een gevoel op te dwingen waarbij anders een hele proces is mislukt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is het idee om alle bevolkingsgroepen open en respectvol met elkaar te laten omgaan, alleen zo kom je verder.
pi_124567367
quote:
4s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:00 schreef waht het volgende:

[..]

Dagelijks liefst, na een dag stilte begin ik sterk te twijfelen aan de bedoelingen van deze lieden.
"Geachte leden van de pers. Welkom. Ik wil u bij deze laten weten dat wij nog steeds tegen het gebruik van geweld zijn door onze extremistische geloofsgenoten."
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:03:24 #209
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_124567381
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:00 schreef dashung het volgende:

[..]

En toch bestaan ze. :Y
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:03:50 #210
398497 dashung
pi_124567398
quote:
quote:
Op woensdag 27 maart 2013 14:58 schreef wickedmen het volgende:
Een Marokkaan ook niet.
Officiële landstaal Arabisch, Berbers
Hoofdstad Rabat
Regeringsvorm parlementaire monarchie
Staatshoofd Mohammed VI
Regeringsleider Abdelilah Benkirane
Religie Islam (98,7%) , christendom (1,1%) , Joods (0,2%)
God is een verzinsel om jullie te onderdrukken. God is ziek en sadistisch. Een tiran pur sang.
Enkel een volslagen gestoorde had hem kunnen verzinnen. Verwerp God, laat Daffy in je leven.
pi_124567414
quote:

[..]

Dat ze zich geen Nederlander voelen heb je voornamelijk aan jezelf te danken.
pi_124567424
quote:

[..]

Het christendom is niet overtuigend genoeg?
pi_124567450
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:02 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Dus het is een staat aangewezen om een gevoel op te dwingen waarbij anders een hele proces is mislukt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is het idee om alle bevolkingsgroepen open en respectvol met elkaar te laten omgaan, alleen zo kom je verder.
Liever niet

Iedereen die zich geen Nederlander voelt en niet voor oranje supportert, mag van mij liefst vandaag nog ophoepelen
pi_124567462
quote:
9s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat maakt het bovendien uit of iemand zich Nederlander voelt of niet. Een Turk hoeft van mij niet een oranje klomp op z'n kop door de stad te marcheren tijdens Koninginnedag.
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:05:34 #215
398497 dashung
pi_124567468
quote:
11s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
Het christendom is niet overtuigend genoeg?
Niet meer. Dit was in de middeleeuwen wel anders, kruisvaarders heetten het toen
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:06:04 #216
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_124567481
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:05 schreef miera het volgende:

[..]

Liever niet

Iedereen die zich geen Nederlander voelt en niet voor oranje supportert, mag van mij liefst vandaag nog ophoepelen
pi_124567483
quote:

[..]

Ik heb liever dat ze zich Europeaan voelen. :)
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:06:14 #218
398497 dashung
pi_124567489
quote:
Eerder aan linkse geitenwollensokken
pi_124567542
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:05 schreef miera het volgende:

[..]

Liever niet

Nederlanders die niet van voetbal houden moeten oprotten? -O-
pi_124567583
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nederlanders die niet van voetbal houden moeten oprotten? -O-
Ook een Nederlander die niet van voetbal houdt, heeft liever dat zijn land goed presteert op voetbalgebied
pi_124567595
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:05 schreef dashung het volgende:

[..]

Niet meer. Dit was in de middeleeuwen wel anders, kruisvaarders heetten het toen
Er bekeerden meer kruisvaarders tot de islam dan andersom in die periode.
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:10:02 #222
398497 dashung
pi_124567631
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:06 schreef waht het volgende:
Ik heb liever dat ze zich Europeaan voelen.
Met die insteek zou je je eerder genaaid moeten voelen
pi_124567634
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:08 schreef miera het volgende:

[..]

Ook een Nederlander die niet van voetbal houdt, heeft liever dat zijn land goed presteert op voetbalgebied
Ken wel aantal fanatieke clubsupporters die geen ene kut geven om het Nederlands elftal en het geen flikker kan schelen hoe ver ze komen op een toernooi.
pi_124567643
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:10 schreef dashung het volgende:

[..]

Met die insteek zou je je eerder genaaid moeten voelen
Nu komt het _O_
pi_124567667
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 14:31 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Wat te denken van zich EIN-DE-LIJK eens uit te spreken over de misdragingen van hun lieve-want-heilige (en uiteraard ver boven de dochters verheven) zoontjes, in plaats van iedere keer weer te vergoeilijken, versmoezen en ontkennen? Het is maar een idee....
Dat doen ze toch ook? :')
Of wil jij na elk nieuwsbericht een referendum houden onder moslims?
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:14:47 #226
262 Re
Kiss & Swallow
pi_124567806
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:08 schreef miera het volgende:

[..]

oh en als het hem geen ene tyfus scheelt

of moeten we ook op de banken staan voor elke medaille van elke nederlander waar dan ook :')

en een oranje pruik *O*

dom getroll
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_124567884
Miera houdt meer van Israël dan van Nederland.

D'RUIT!
pi_124567914
Jullie hebben het tegen iemand die mensen landverraders noemt als ze iets anders dan de eredivisie kijken :')
pi_124567963
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:56 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Natuurlijk. VN soldaten gaan ook regelmatig massaal over de schreef. Of kan dit niet enigszins gelijkwaardig zijn puur omdat Jihad? :{w
1 Soldaten worden uitgezonden en hebben daar maar heel weinig over in te brengen. Deze jihadisten zoeken de rotzooi zelf op.
2 Hullie - zullie. Jij springt ook maar in de sloot omdat je buurman het doet? Common sense just isn't common enough anymore.

quote:
[..]

Fantastisch.

[ afbeelding ]

[..]
Waar een wil is, is een weg. Als je wil kun je helpen. Hoef je NL niet eens voor uit trouwens. Simpelweg collecteren of hulpgoederen sturen. Wil je persé met je poten in de klei staan, dan ga je de helpende hand toesteken bij een hulporganisatie. Hetzij hier, hetzij ter plekke. Is allemaal zo moeilijk te bedenken niet, behalve voor gehersenspoelde malloten.

quote:
Wederom een kansloze misconceptie. Die gasten staan daar niet stoer te doen; sterker, de meerderheid peert hem direct weer na door te hebben gekregen in wat voor situatie ze moeten opereren.
Tot op het moment dat ze inderdaad niet meer terug kunnen, is het wel degelijk stoerdoenerij. Iemand met gezond verstand laat zich namelijk niet zo makkelijk lijmen voor zo'n kansloze trip. De misconceptie is geheel de hunne (en wellicht de jouwe, als je niet begrijpt hoe het testosteron op het lichaam en brein van een adolecente jongeman werkt).

quote:
[..]

Je schrijft dat ze wel doorhebben dat ze kapot kunnen worden geschoten, maar denkt vervolgens dat ze ervan uitgaan dat dat niets uitmaakt voor hun naasten? Je logica valt compleet te pletter. Ze gaan daarheen met het uitgaanspunt te helpen, al wetende dat ze dood kunnen gaan en al wetende dat ze hun naasten pijn doen. Ze geven de voorkeur dan toch te helpen, hoe naief dat ook mag zijn. Dat is tegenovergesteld van egoistisch, en tegenovergesteld aan arrogant.
Hoewel ze weten dat ze hun dood tegemoet gaan én dus kunnen weten dat zij hiermee hun ouders en naaste familie intens verdriet aandoen, laten zij zich daar niet door weerhouden. DAT is puur egoïsme, hun eigen wensen gaan vóór de wensen van anderen, ouders en evt. partners incluis.

quote:
Jij bent hier arrogant door te even te vertellen hoe het is, en deze mensen out of hand te veroordelen, zonder door te hebben hoe deze `radicalen' bespeeld worden om naar Syrie te komen.
Stupiditeit behoeft geen lintje of applaus. Deze jongens LATEN zich bespeeld worden. Het is hun keuze en een heel stomme nutteloze keuze ook nog. Een keuze die heel erg veel verdriet en ellende aanricht. Hierop wijzen is gewoon gezond verstand, geen arrogantie.

quote:
[..]

Ik hoor nergens applaus.
Het druipt van je post af anders. De bewondering, de glorie, de hosanna.

quote:
[..]

Die keuze kun je maken. Ik vind dat het epitoom van egocentrisme; ingrijpen alleen wanneer wij er ook iets aan hebben. En het regime daar `niet lief' noemen staat zo ongeveer gelijk aan Hitler een erg stoute jongen noemen.
Mag je vinden. Boeit me niet zo. Ik ben nl. sws niet erg onder de indruk van de normen en waarden die je hier tentoonspreid.

quote:
In het kader van de facto internationale betrekkingen is het ook compleet hypocriet: waarom wel ingrijpen in Afghanistan, Congo, Irak, en weet ik veel waar anders, maar niet hier? Mijns inziens compleet onbegrijpelijk en onethisch. Met ook nog eens echte gevolgen voor Nederlanders en in mindere mate ook de Nederlandse veiligheid, dankzij deze inactie.
Je krijgt het eindelijk eens door. Ja, het is hypocriet. Ja, het levert ons niets op en dus grijpen we niet in. Maar weet je, de hele "ummah" en het MO voorop, hangt van hypocrisie aan elkaar, met hun corruptie, cliëntalisme en onderdrukking van vrouwen en minderheden. Maar omdat da's dan opeens vast heul iets anders. ;)
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:19:45 #230
398497 dashung
pi_124567984
quote:
9s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
Miera houdt meer van Israël dan van Nederland.

D'RUIT!
Ook daar hebben we tch rekening mee gehouden? AJAX? Helaas raakt het steeds meer bezet met Moslims, maar dat gevoel zijn de joden wel gewend denk ik
pi_124568052
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:19 schreef dashung het volgende:

[..]

Ook daar hebben we tch rekening mee gehouden? AJAX? Helaas raakt het steeds meer bezet met Moslims, maar dat gevoel zijn de joden wel gewend denk ik
Moslims zijn eerder gewend dat er in hun land meer joden gaan wonen.
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:22:12 #232
262 Re
Kiss & Swallow
pi_124568069
zijn er een paar luitenanten op pad gestuurd om het front te graven als de storm komt

woensdag 27 maart 2013 @ 15:22:56 #233
398497 dashung
pi_124568104
quote:
6s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, was de Joden beloofd toch?
pi_124568207
quote:
6s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat ze dat land van joden hebben afgepakt.
pi_124568302
quote:
11s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:25 schreef waht het volgende:

[..]

Daar moet je de Romeinen voor bedanken.
pi_124568331
quote:
11s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:25 schreef waht het volgende:

[..]

:{

Je hebt het dan wel over 2000 jaar geleden als ik me niet vergis. Niet helemaal reeel om daar na 2000 jaar nog op terug te komen ten koste van de destijds huidige bewoners.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_124568394
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2013 14:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee. Maar het zou toch zo verfrissend zijn als pa en ma EINDELIJK ten overstaan van de hele goegemeente toegeven dat zoonlief een klootzak is, wanneer draaideurcrimineeltje voor de zoveelste keer voor het hekje bij de rechtbank staat. Dat ze EINDELIJK hun opvoedingstaak serieus gaan nemen en de vrijheid van betreffende klootzak rigoureus inperken (desnoods nérgens zonder begeleiding meer heen, voor de meisjes valt zoiets kennelijk wél te regelen) en als al het andere niet geholpen heeft, de hufter na de vakantie zonder paspoort achterlaten onder hoede van familie. Kan hij daar - ver van alle verleidingen - eens rustig nadenken over wat ie allemaal uitgevreten heeft.

Maar nee, dat gebeurt niet. Dat overkomt alleen de meisjes. DIE worden wél aan alle kanten gecontroleerd en onderdrukt, maar de jongens, die zijn heilig. En als ze ontsporen ligt het altijd aan iets of iemand anders. Het ligt aan de discriminatie, aan de slechte socio-economische factoren (alsof die niet voor hun zusjes geldt), de overheid of nog leuker, "de slechte westerse samenleving". ALLES om maar niet naar het eigen falen te hoeven kijken. Alles om de eigen verantwoordelijkheid maar op een ander af te schuiven.

Vraag je mij wat moet gebeuren wil de multiculturele samenleving slagen, dan zeg ik: iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid nemen en dus ook iedereen op zijn/haar gedrag afrekenen.
pi_124568424
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:00 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Denken dat het Internet een goed beeld geeft van de samenleving. Als ik Yahoo mag geloven haat bijna elke Amerikaan hun zwarte medeburgers en denken ze dat Obama een moslim is. :')
Niet iedereen, maar je zou ze niet de kost willen geven, dat garandeer ik je.
pi_124568483
quote:
9s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar moet je de Romeinen voor bedanken.
We hebben ze afdoende bedankt met de huidige schuldenlast.
pi_124568490
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:30 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Nee. Maar het zou toch zo verfrissend zijn als pa en ma EINDELIJK ten overstaan van de hele goegemeente toegeven dat zoonlief een klootzak is, wanneer draaideurcrimineeltje voor de zoveelste keer voor het hekje bij de rechtbank staat. Dat ze EINDELIJK hun opvoedingstaak serieus gaan nemen en de vrijheid van betreffende klootzak rigoureus inperken (desnoods nérgens zonder begeleiding meer heen, voor de meisjes valt zoiets kennelijk wél te regelen) en als al het andere niet geholpen heeft, de hufter na de vakantie zonder paspoort achterlaten onder hoede van familie. Kan hij daar - ver van alle verleidingen - eens rustig nadenken over wat ie allemaal uitgevreten heeft.

Maar nee, dat gebeurt niet. Dat overkomt alleen de meisjes. DIE worden wél aan alle kanten gecontroleerd en onderdrukt, maar de jongens, die zijn heilig. En als ze ontsporen ligt het altijd aan iets of iemand anders. Het ligt aan de discriminatie, aan de slechte socio-economische factoren (alsof die niet voor hun zusjes geldt), de overheid of nog leuker, "de slechte westerse samenleving". ALLES om maar niet naar het eigen falen te hoeven kijken. Alles om de eigen verantwoordelijkheid maar op een ander af te schuiven.
Niet om het een of ander, maar het gebeurt zelden dat ouders publiekelijk toegeven dat hun zoon een klootzakje is. Zoek de media er maar eens op na. Een zeldzame gebeurtenis. Je kunt het vergelijken met de buurtouder die steevast verklaart dat 'haar zoon zoiets nooit zou doen'. Het is een menselijke reactie om je kinderen niet af te vallen.

quote:
Vraag je mij wat moet gebeuren wil de multiculturele samenleving slagen, dan zeg ik: iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid nemen en dus ook iedereen op zijn/haar gedrag afrekenen.
Er valt niks te slagen. De situatie is zoals die is. Die zogenaamde multiculturele samenleving is een feit,
  Moderator woensdag 27 maart 2013 @ 15:40:32 #241
249559 crew  Lavenderr
pi_124568733
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar het gebeurt zelden dat ouders publiekelijk toegeven dat hun zoon een klootzakje is. Zoek de media er maar eens op na. Een zeldzame gebeurtenis. Je kunt het vergelijken met de buurtouder die steevast verklaart dat 'haar zoon zoiets nooit zou doen'. Het is een menselijke reactie om je kinderen niet af te vallen.

[..]

Er valt niks te slagen. De situatie is zoals die is. Die zogenaamde multiculturele samenleving is een feit,
Dat het een feit is moge duidelijk zijn. Dat het geslaagd is bepaald niet.
pi_124568749
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat je niet erkent, kan je ook nooit veranderen. Als je nooit erkent dat de fout bij jezelf (want falende opvoeding) of je kind (want crimineel/jihadist/whatever) ligt, dan zal er ook nooit wat veranderen. Je bent er simpelweg niet toe gemotiveerd. Waarom zouden wij (de rest van NL) dan wél gemotiveerd moeten zijn om jou en jouw kind in ons midden te tolereren? Wat maakt jou/jouw kind zo fucking special?

quote:
[..]

Nope. Die multiculturele samenleving bestaat helemaal niet, er bestaat een samenleving met een heleboel geseggregeerde culturen naast elkaar. Dat is iets heel anders. En de schuld daarvoor ligt vooral bij diegenen die weigeren te assimileren. Dat is nl. de bottleneck waar alles op stukloopt.
pi_124568788
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is helemaal geen feit. Seggregatie DAT is een feit, maar da's tegelijkertijd ook heel wat anders.
pi_124568930
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:40 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Wat je niet erkent, kan je ook nooit veranderen. Als je nooit erkent dat de fout bij jezelf (want falende opvoeding) of je kind (want crimineel/jihadist/whatever) ligt, dan zal er ook nooit wat veranderen. Je bent er simpelweg niet toe gemotiveerd. Waarom zouden wij (de rest van NL) dan wél gemotiveerd moeten zijn om jou en jouw kind in ons midden te tolereren? Wat maakt jou/jouw kind zo fucking special?
Dat ze dat niet publiekelijk doen wil niet zeggen dat dat helemaal niet gebeurt.
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:48:59 #245
262 Re
Kiss & Swallow
pi_124569103
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

dat slaat natuurlijk nergens op de betekenis van multi is veelvoud, niet alleen lastige moslims
pi_124569344
quote:
7s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er bekeerden meer kruisvaarders tot de islam dan andersom in die periode.
Boehoehoe, en nu bekeren ze zich niet meer, boehoehoehoe............... en mijn zwager is moslim....... boehoehoe, jullie zijn gemeen tegen goudeerlijke jongens die hun leven geven voor een verzonnen figuur................ boehoehoehoe..... jullie deden vroeger ook gemeen..... boehoehoe....... meisjes in korte rokjes vragen ook om verkracht te worden...............

Je overtreft inmiddels met je gejank de meest extremistische Sharia4vulmaarinaanhanger.

.
pi_124569415
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:54 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Boehoehoe, en nu bekeren ze zich niet meer, boehoehoehoe............... en mijn zwager is moslim....... boehoehoe, jullie zijn gemeen tegen goudeerlijke jongens die hun leven geven voor een verzonnen figuur................ boehoehoehoe..... jullie deden vroeger ook gemeen..... boehoehoe....... meisjes in korte rokjes vragen ook om verkracht te worden...............

Je overtreft inmiddels met je gejank de meest extremistische Sharia4vulmaarinaanhanger.

.
_O- _O_
pi_124569431
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat ze dat niet publiekelijk doen wil niet zeggen dat dat helemaal niet gebeurt.
En dus heeft het geen enkele zin. Naar buiten toe blijft de mantel der liefde liggen en dus verandert er niets. Er zijn toch geen gevolgen, dus waarom veranderen?
pi_124569453
quote:

[..]

Dat er meisjes aangerand en verkracht worden hebben die wijven aan zichzelf te danken zonder hoofdbedekking.
pi_124569493
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:54 schreef Dr.Nikita het volgende:

meisjes in korte rokjes vragen ook om verkracht te worden
Dit is wetenschappelijk bewezen, overigens.
pi_124569573
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:57 schreef stopnaald het volgende:

[..]

En dus heeft het geen enkele zin. Naar buiten toe blijft de mantel der liefde liggen en dus verandert er niets. Er zijn toch geen gevolgen, dus waarom veranderen?
Ik mis even een paar stappen in je verhaal geloof ik. Omdat men niet publiekelijk het boetekleed aantrekt verandert er niets?
pi_124569577
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:57 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dat er meisjes aangerand en verkracht worden hebben die wijven aan zichzelf te danken zonder hoofdbedekking.
Jij snapt 't.
pi_124569589
quote:
3s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:58 schreef waht het volgende:

[..]

Dit is wetenschappelijk bewezen, overigens.
Ik ben nog nooit een meisje in een kort rokje tegengekomen waar dan ook ter wereld die vroeg om verkracht te worden. En geloof me, ben inmiddels beroepshalve in de meeste landen geweest.
pi_124569636
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:01 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit een meisje in een kort rokje tegengekomen waar dan ook ter wereld die vroeg om verkracht te worden. En geloof me, ben inmiddels beroepshalve in de meeste landen geweest.
Nee, natuurlijk spreken ze dat ook niet zo expliciet uit. Maar wij mannen weten wel beter.
pi_124569704
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik mis even een paar stappen in je verhaal geloof ik. Omdat men niet publiekelijk het boetekleed aantrekt verandert er niets?
De essentie heb je begrepen. Openlijk toegeven dat je gefaald hebt in de opvoeding en hulp inroepen en aanvaarden is de enige oplossing. Al het andere is flauwekul voor de bühne. Is misschien hard, maar wel de waarheid.
  woensdag 27 maart 2013 @ 16:05:25 #256
262 Re
Kiss & Swallow
pi_124569729
jihadisten in korte rokjes, dat zou pas uitzonderlijk zijn :o
pi_124569760
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk spreken ze dat ook niet zo expliciet uit. Maar wij mannen weten wel beter.
Alleen beesten zonder geweten weten niet beter. Mensen worden geacht meer hersens te hebben en dit ook volgens normen en waarden te gebruiken maar daar twijfel ik nog weleens bij bepaalde figuren over.
pi_124570831
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:19 schreef stopnaald het volgende:

[..]

1 Soldaten worden uitgezonden en hebben daar maar heel weinig over in te brengen. Deze jihadisten zoeken de rotzooi zelf op.
2 Hullie - zullie. Jij springt ook maar in de sloot omdat je buurman het doet? Common sense just isn't common enough anymore.
Totaal losstaand van de operking waar ik op reageerde. In ieder geval prima vastgesteld te hebben dat militair ingrijpen niet direct kelen doorsnijden betekent, ook niet als het om Jihadisten gaat.

quote:
[..]

Waar een wil is, is een weg. Als je wil kun je helpen. Hoef je NL niet eens voor uit trouwens. Simpelweg collecteren of hulpgoederen sturen. Wil je persé met je poten in de klei staan, dan ga je de helpende hand toesteken bij een hulporganisatie. Hetzij hier, hetzij ter plekke. Is allemaal zo moeilijk te bedenken niet, behalve voor gehersenspoelde malloten.
Klopt en klopt niet. De hulp die in Syrie wordt geboden is ontoerreikend in ongeveer elke definitie. Daar gaat een paar man extra niets aan doen (netzoals een paar extra Jihadstrijders ook niet veel verbetert.

quote:
[..]

Tot op het moment dat ze inderdaad niet meer terug kunnen, is het wel degelijk stoerdoenerij. Iemand met gezond verstand laat zich namelijk niet zo makkelijk lijmen voor zo'n kansloze trip. De misconceptie is geheel de hunne (en wellicht de jouwe, als je niet begrijpt hoe het testosteron op het lichaam en brein van een adolecente jongeman werkt).
Jij bent hier de vrouw en ik een man. Als je hierop wilt antwoorden dat de ervaring van 1 persoon niet direct een argument is nodig ik je uit met een medisch artikel te komen dat beschrijft hoe adolescenten mannen geneigd zijn tot zelfdoding. Anders gelieve je ergens in een hoekje te plaatsen om je daar te gaan schamen om je onzin.

quote:
[..]

Hoewel ze weten dat ze hun dood tegemoet gaan én dus kunnen weten dat zij hiermee hun ouders en naaste familie intens verdriet aandoen, laten zij zich daar niet door weerhouden. DAT is puur egoïsme, hun eigen wensen gaan vóór de wensen van anderen, ouders en evt. partners incluis.
Ik reik je net aan je het ook anders kan uitleggen. Dat jij er alleen de egoisme van inziet is jouw beperking, en radicaliseert je eigen mening net zo hard als de dichtsbijzijnde haat-imam. Je ziet de oorzaken van het probleem niet, je ziet de bijdrage van je eigen samenleving aan dit probleem niet, en je `oplossing' (lees: oeverloos `die extremisten moeten kapot' geschreeuw) verergert de situatie alleen.

quote:
[..]

Stupiditeit behoeft geen lintje of applaus. Deze jongens LATEN zich bespeeld worden. Het is hun keuze en een heel stomme nutteloze keuze ook nog. Een keuze die heel erg veel verdriet en ellende aanricht. Hierop wijzen is gewoon gezond verstand, geen arrogantie.
Jij doet meer dan erop wijzen; je veroordeelt ze erop, zonder enig begrip te tonen of constructief bij te dragen over wat voor oplossing dan ook. Met uitzondering van roepen dat de Islamistische samenlevening hier ook wat aan moet doen, zonder te beseffen dat dat allang gaande is. Immers wiens kinderen zijn hier direct slachtoffer van, die van jou of van die gemeenschap?

quote:
[..]

Het druipt van je post af anders. De bewondering, de glorie, de hosanna.
Ga toch fietsen en koop een goede leesbril. Ik ben klaar met discussieren met je.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_124572147
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:04 schreef stopnaald het volgende:

[..]

De essentie heb je begrepen. Openlijk toegeven dat je gefaald hebt in de opvoeding en hulp inroepen en aanvaarden is de enige oplossing. Al het andere is flauwekul voor de bühne. Is misschien hard, maar wel de waarheid.
De enige oplossing die jij aanvaardbaar acht, wellicht.
  woensdag 27 maart 2013 @ 17:18:26 #260
262 Re
Kiss & Swallow
pi_124572466
er zitten toch ook getransformeerde kaaskoppen tussen?
  woensdag 27 maart 2013 @ 17:27:43 #261
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_124572826
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:35 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Totaal losstaand van de operking waar ik op reageerde. In ieder geval prima vastgesteld te hebben dat militair ingrijpen niet direct kelen doorsnijden betekent, ook niet als het om Jihadisten gaat.

[..]

Klopt en klopt niet. De hulp die in Syrie wordt geboden is ontoerreikend in ongeveer elke definitie. Daar gaat een paar man extra niets aan doen (netzoals een paar extra Jihadstrijders ook niet veel verbetert.

[..]

Jij bent hier de vrouw en ik een man. Als je hierop wilt antwoorden dat de ervaring van 1 persoon niet direct een argument is nodig ik je uit met een medisch artikel te komen dat beschrijft hoe adolescenten mannen geneigd zijn tot zelfdoding. Anders gelieve je ergens in een hoekje te plaatsen om je daar te gaan schamen om je onzin.

[..]

Ik reik je net aan je het ook anders kan uitleggen. Dat jij er alleen de egoisme van inziet is jouw beperking, en radicaliseert je eigen mening net zo hard als de dichtsbijzijnde haat-imam. Je ziet de oorzaken van het probleem niet, je ziet de bijdrage van je eigen samenleving aan dit probleem niet, en je `oplossing' (lees: oeverloos `die extremisten moeten kapot' geschreeuw) verergert de situatie alleen.

[..]

Jij doet meer dan erop wijzen; je veroordeelt ze erop, zonder enig begrip te tonen of constructief bij te dragen over wat voor oplossing dan ook. Met uitzondering van roepen dat de Islamistische samenlevening hier ook wat aan moet doen, zonder te beseffen dat dat allang gaande is. Immers wiens kinderen zijn hier direct slachtoffer van, die van jou of van die gemeenschap?

[..]

Ga toch fietsen en koop een goede leesbril. Ik ben klaar met discussieren met je.
Kan veel makkelijker hoor, maar 1 woord: (geen) RESPECT
pi_124574791
Ik wist dat het uiteindelijk over hangmarokkanen zou gaan die mensen lastig vallen :')

Verrassing; dat zijn niet de jongens die naar Syrië gaan. Deze blijven gewoon fijn in Nederland. In Syrië zouden ze het geen week volhouden, er is geen plek voor ze in de maatschappij.
  woensdag 27 maart 2013 @ 18:52:12 #263
262 Re
Kiss & Swallow
pi_124575728
Syrië is een vlindertuin waar je thee krijgt na de karateles
pi_124591312
Je wilt echt niet naar zijn dochters fluiten
pi_124592941
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 23:28 schreef Peunage het volgende:
Je wilt echt niet naar zijn dochters fluiten
[ afbeelding ]
Nee natuurlijk niet, wie wil er nou een chick met een snor.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 28 maart 2013 @ 01:01:44 #266
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_124594592
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 00:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, wie wil er nou een chick met een snor.
Als ze je pijpen wel makkelijk hoor. Zacht op de navel en als je de snor bij beide punten vasthoud kunnen ze er ook niet vandoor.
pi_124595381
quote:
3s.gif Op woensdag 27 maart 2013 17:18 schreef Re het volgende:
er zitten toch ook getransformeerde kaaskoppen tussen?
Rogier. _O-
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 04:36:05 #268
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124595895
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:41 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Dat is helemaal geen feit. Seggregatie DAT is een feit, maar da's tegelijkertijd ook heel wat anders.
nee hoor

als er een land is waar seggregatie geen feit is dan is het Nederland wel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_124609480
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:18 schreef Compoantje het volgende:
Ik hoop dat ze allemaal heel wat te lijden hebben daar.
Eerst 10 kogels door lichaamsdelen waar je niet meteen dood aan gaat, daarna een paar door die lelijke kuthoofden.
Je oer instinct komt weer naar boven drijven lees ik? :D

Maar serieus, ik begrijp ook niet dat de media zoveel aandacht aan dit soort leipe gasten geeft die niet voor rede vatbaar zijn. Als jij zo graag met jouw leven wilt spelen uit hoofde van gerechtigheid ) lees= Allah) doe je beste en eigen keuze.

Daarbij " opgeruimd staat netjes " })
pi_126959540
quote:
Faaljihadist terug in NL
Hij wilde een martelaarsdood sterven, maar het werd een tijdje backpacken in Syrië. Faaljihadi Jordi de Jong zit weer bij paps en mams aan de hutspot. Verslaggevers van de Telegraaf zochten de 19-jarige op in zijn woonplaats Delft waar Jordi onlangs terugkeerde na een korte zonvakantie in de Levant.

Jihad Jordi dankte Allah voor hun komst en probeerde prompt zijn vakantiekiekjes + verhaal voor vijf ruggen aan hen te slijten, zo valt vandaag te lezen in de Wakker Nederlandkrant. De Televagisten bedankten echter voor de eer en maakten in plaats daarvan een rondgang langs vrienden en kennissen van de haattoerist. Het resultaat is een sympathiek portret van een jongen die midden in het leven staat.

"Hij maakte nooit iets af, trok een spoor van mislukkingen achter zich aan. Had -ie een baantje bij de stationskiosk, werd-ie ontslagen omdat er geld uit de kassa ontbrak," zegt een *kuch* goede vriend van Jordi. Een hulpverlener die betaald wordt om het geestelijk welzijn van Jordi te waarborgen weet nog daaraan toe te voegen dat Jordi's zich al op jonge leeftijden ontpopte tot "een manipulatieve en pathologische leugenaar".

Inmiddels zit de tiener gewoon weer op Facebook en Whatsapp het woord van de profeet te preken.
Bron: http://www.powned.tv/nieu(...)_terug_in_nl_af.html

Ik mag toch hopen dat de AIVD dit stuk stront goed in de gaten houdt en dat ze 'm bij het minste of geringste oppakken.
pi_126959711
Ik vind het een beetje een vreemde zaak. De man mag zomaar naar het buitenland gaan om aan het moorden te slaan en dan is het vervolgens geen enkel probleem om weer terug te keren :?
Conscience do cost.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:42:47 #272
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_126959818
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:40 schreef ems. het volgende:
Ik vind het een beetje een vreemde zaak. De man mag zomaar naar het buitenland gaan om aan het moorden te slaan en dan is het vervolgens geen enkel probleem om weer terug te keren :?
Pvda en wat VVDers in schaapskleren zorgen daar wel voor
RED ONS HENNIEGOD
pi_126959919
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:40 schreef ems. het volgende:
Ik vind het ook verbijsterend. Iemand die overduidelijk voor de jihad is afgereisd, zou bij terugkeer in Nederland onmiddellijk moeten worden aangehouden. Zo'n persoon is staatsgevaarlijk.
pi_126960058
quote:
Geachte burgemeester Verkerk,

Vandaag las in in de Telegraaf dat de Delftse ‘Jihad Jordi’ Abdul Rahman Abu Moussa die feitelijk Gerrit de Jong heet, uit Syrië is teruggekeerd in Delft.

Ook lees ik dat hij nog niet is benaderd door de Politie of de AIVD. Jihad Jordi wil voor ¤5000 met de Telegraaf praten over zijn strijd in Syrië.

Zijn schoonvader zegt dat hij het onderduikadres van Jordi kent als de Telegraaf aan de deur van zijn woning aan de Meerkoetlaan staat. In het artikel staat ook dat Jordi een bekende klant is van Jeugdzorg en er om bekend staat dat hij extreem kan doorschieten en graag in het middelpunt van de belangstelling wil staan.

Een loslopende Jihad tijdbom dus. In de raadsvergadering van 28 april heeft u toegezegd dat u gaat vonken op alle bougies, zoals dat heet. Natuurlijk zullen politie en justitie eerst gaan bekijken wie het is en zullen zij proberen na te gaan wat er aan de hand is. Dus heeft u de politie al opdracht gegeven tot aanhouding? Wachten tot hij langskomt voor een praatje, is natuurlijk grote onzin.

Ik verzoek u direct actie te ondernemen en de politie opdracht te geven deze man te arresteren en te verhoren of hij oorlogsmisdaden, of terroristische acties of handelingen tegen de menselijkheid heeft begaan of daar bij aanwezig is geweest.

Dat heeft u mij toegezegd. Deze man blijkt actief te zijn op Facebook en er moet voorkomen worden dat hij nieuwe Delftse recruten voor de Jihad in Syrië aan het ronselen slaat. Blijkbaar voelt hij zich ergens schuldig aan, want waarom zou je anders onderduiken? Ik reken op adequaat handelen van uw zijde om Delft veilig te houden en zou graag op de hoogte gehouden worden.

Met vriendelijke groet,

Jan Peter de Wit, Leefbaar Delft
Bron: http://www.leefbaar-delft(...)-jihad-jordi-direct/

^O^
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:51:27 #275
339669 JerryWesterby
Keep rocking in the free world
pi_126960112
Ja je vraagt je af waarom dat zomaar kan. In een ander land proberen mensen te vermoorden alsof het een soort vakantie is, en dan gewoon weer terugkomen, en vervolgens gebeurt er niks, behalve dan dat de media je interessant vindt.
Er moet hier toch een wet voor zijn, iets met vreemde krijgsdienst of zo. Als ik de ambassadeur van Syrie was zou ik een aanklacht indienen bij de Nederlandse overheid.
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:51:35 #276
322645 Voorschrift
See if I care
pi_126960120
quote:
Zo zou het moeten gaan inderdaad, maar er zal wel geen moer mee gedaan worden.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_126960226
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:51 schreef JerryWesterby het volgende:
Als ik de ambassadeur van Syrie was zou ik een aanklacht indienen bij de Nederlandse overheid.
Ja, die is op z'n minst wel verantwoordelijk te noemen voor deze daad. Kunnen we ze ook niet met terugwerkende kracht aanklagen voor Karst T., en alle andere psychopaten die dit land rijk is? :(
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:57:52 #278
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_126960417
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:51 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Zo zou het moeten gaan inderdaad, maar er zal wel geen moer mee gedaan worden.
De AIVD moet hem wel in de gaten houden toch?
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:58:53 #279
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_126960469
waarom heeft jordi een allochtoons accent? :')_____
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:00:14 #280
322645 Voorschrift
See if I care
pi_126960525
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:57 schreef Martin-Ssempa het volgende:

[..]

De AIVD moet hem wel in de gaten houden toch?
In de gaten houden lijkt me een understatement.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:06:28 #281
339669 JerryWesterby
pi_126960822
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2013 17:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Had al een antwoord getiept op je vreemde reactie maar ik zie dat je hem zelf al verwijderd hebt. Zelf-censuur is te prijzen.
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
pi_126960854
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:06 schreef JerryWesterby het volgende:

[..]

Had al een antwoord getiept op je vreemde reactie maar ik zie dat je hem zelf al verwijderd hebt. Zelf-censuur is te prijzen.
Welke reactie heb ik verwijderd? Waar the fuck heb je het over?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:09:02 #283
339669 JerryWesterby
pi_126960959
Jakkes daar staat hij weer, kan ik weer opnieuw beginnen.
pi_126961093
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
De Delftse Mourad M. zou zijn omgekomen in Syrië.

DOHA - De voormalige Syrische oppositieleider Moaz al-Khatib heeft niets dan lof voor de Nederlandse jongeren die naar zijn land zijn afgereisd om te vechten. Volgens Khatib hebben zij een schoon geweten.

Khatib verdedigde op de top van de Arabische Liga in Qatar de aanwezigheid van de buitenlandse jihadstrijders. Hij raadt de jongeren echter wel aan om terug naar huis te gaan als hun familie daar om vraagt. Khatib zei regelmatig brieven te krijgen van Nederlandse moeders wier kinderen naar Syrië zijn afgereisd voor de jihad. ,, Ik heb hun gezegd: jullie kinderen konden het niet meer aanzien hoe een volk in zijn geheel wordt afgeslacht. Maar ik zeg tegen al deze jongeren: als je familie je nodig heeft, kom dan niet hier naar toe. Het zorgen voor je ouders, of ze nu moslim zijn of niet, is belangrijker dan hier een jihad voeren”, zo tekent de NOS op.

Een kleine 100 Nederlanders zijn inmiddels afgereisd, meldde Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) Dick Schoof onlangs. Twee van hen zouden de afgelopen week zijn omgekomen in de burgeroorlog in Syrië.

Bron

Heel goed, graag meer mensen daarheen!
Wel een enkele ticket, paspoort inleveren en nooit meer terugkomen!
Jonge mensen met een visie. Begrijpbaar, ze zien immers hun ´broeders´ vermoord worden. Ze zien constant het nieuws en fokken zich op. Ze willen iets betekenen. Je ziet dit gedrag niet alleen in de Islamitische cultuur maar ook hier in het westen.. Gelukkig is deze groep klein
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:18:46 #285
339669 JerryWesterby
pi_126961462
Bullshit, deze lieden strijden niet voor democratie maar voor een islamitische dictatuur, en dan nog in een ander land.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:23:42 #286
339669 JerryWesterby
pi_126961687
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, die is op z'n minst wel verantwoordelijk te noemen voor deze daad. Kunnen we ze ook niet met terugwerkende kracht aanklagen voor Karst T., en alle andere psychopaten die dit land rijk is? :(
En deze post had ik het over. Waarom vind jij dat de ambassadeur van Syrie verantwoordelijk is voor de daad van Karst T. en alle andere psychopaten van Nederland. Daar ben ik wel benieuwd naar.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:30:29 #287
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:42:42 #288
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_126962510
Respect dat deze mensen een eervolle dood sterven. Zouden meer gelijkgestemden moeten doen _O_ ^O^ *O*
Krekker is de bom!
pi_126962663
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:42 schreef KreKkeR het volgende:
Respect dat deze mensen een eervolle dood sterven. Zouden meer gelijkgestemden moeten doen _O_ ^O^ *O*
Net als de Nederlanders die aan het Oostfront streden, zeker?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 20:50:11 #290
249559 crew  Lavenderr
pi_126962953
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Onze jongens!! _O_

Gerrit de nep-jihadist :+
pi_126963086
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gerrit de nep-jihadist :+
I-ik ben Ger-rit
En ik wil graag die maag-den...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:53:22 #292
339669 JerryWesterby
pi_126963119
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:42 schreef KreKkeR het volgende:
Ja inderdaad, Slim van je.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:54:02 #293
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_126963144
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:45 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Net als de Nederlanders die aan het Oostfront streden, zeker?
Niet helemaal, hoezo?
Krekker is de bom!
pi_126964022
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:23 schreef JerryWesterby het volgende:

[..]

En deze post had ik het over. Waarom vind jij dat de ambassadeur van Syrie verantwoordelijk is voor de daad van Karst T. en alle andere psychopaten van Nederland. Daar ben ik wel benieuwd naar.
Je zegt dat men een aanklacht in moet dienen tegen de Nederlandse overheid. Dan hou je die toch verantwoordelijk?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 21:29:23 #295
339669 JerryWesterby
pi_126965235
OK ja, de Nederlandse overheid. Die heeft Dinges naar Syrie laten vertrekken om daar te proberen mensen te vermoorden. Die ging daar echt niet op vakantie. Dat konden ze wel snappen, met die kabouterbaard en zo. En ze hebben hem gewoon terug laten komen of er niks aan de hand was.

Karst T. was hier dus daar konden ze niks aan doen omdat ze er niets van wisten snap je.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 21:34:21 #296
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_126965532
je kan moeilijk iedereen met een baard verbieden om naar Turkije of Jordanie te vliegen :')
  vrijdag 24 mei 2013 @ 21:44:23 #297
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_126966061
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:34 schreef sp3c het volgende:
je kan moeilijk iedereen met een baard verbieden om naar Turkije of Jordanie te vliegen :')
Het kan veel makkelijker, gewoon alle passagiers een vragenlijst laten invullen voor vertrek:
quote:
Bent u van plan in het land of de regio van uw bestemming te gaan moorden?
[ ] ja
[ ] nee
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 21:46:39 #298
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_126966179
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:44 schreef Perrin het volgende:

[..]

Het kan veel makkelijker, gewoon alle passagiers een vragenlijst laten invullen voor vertrek:

[..]

en
quote:
waarom die baard, wat is deze?
[ ] Jihaatbaard
[ ] stl. Blues beard-a-thon baard
de douane, duidelijker kunnen we het niet maken
  vrijdag 24 mei 2013 @ 21:56:16 #299
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_126966756
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

en

[..]

de douane, duidelijker kunnen we het niet maken
Jihad, daar komen we samen wel uit. :Y
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 22:00:20 #300
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_126967020
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:46 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vind het ook verbijsterend. Iemand die overduidelijk voor de jihad is afgereisd, zou bij terugkeer in Nederland onmiddellijk moeten worden aangehouden. Zo'n persoon is staatsgevaarlijk.
Niet voor de Nederlands staat.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')