abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124569573
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:57 schreef stopnaald het volgende:

[..]

En dus heeft het geen enkele zin. Naar buiten toe blijft de mantel der liefde liggen en dus verandert er niets. Er zijn toch geen gevolgen, dus waarom veranderen?
Ik mis even een paar stappen in je verhaal geloof ik. Omdat men niet publiekelijk het boetekleed aantrekt verandert er niets?
pi_124569577
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:57 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dat er meisjes aangerand en verkracht worden hebben die wijven aan zichzelf te danken zonder hoofdbedekking.
Jij snapt 't.
pi_124569589
quote:
3s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:58 schreef waht het volgende:

[..]

Dit is wetenschappelijk bewezen, overigens.
Ik ben nog nooit een meisje in een kort rokje tegengekomen waar dan ook ter wereld die vroeg om verkracht te worden. En geloof me, ben inmiddels beroepshalve in de meeste landen geweest.
pi_124569636
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:01 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit een meisje in een kort rokje tegengekomen waar dan ook ter wereld die vroeg om verkracht te worden. En geloof me, ben inmiddels beroepshalve in de meeste landen geweest.
Nee, natuurlijk spreken ze dat ook niet zo expliciet uit. Maar wij mannen weten wel beter.
pi_124569704
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik mis even een paar stappen in je verhaal geloof ik. Omdat men niet publiekelijk het boetekleed aantrekt verandert er niets?
De essentie heb je begrepen. Openlijk toegeven dat je gefaald hebt in de opvoeding en hulp inroepen en aanvaarden is de enige oplossing. Al het andere is flauwekul voor de bühne. Is misschien hard, maar wel de waarheid.
  woensdag 27 maart 2013 @ 16:05:25 #256
262 Re
Kiss & Swallow
pi_124569729
jihadisten in korte rokjes, dat zou pas uitzonderlijk zijn :o
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_124569760
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk spreken ze dat ook niet zo expliciet uit. Maar wij mannen weten wel beter.
Alleen beesten zonder geweten weten niet beter. Mensen worden geacht meer hersens te hebben en dit ook volgens normen en waarden te gebruiken maar daar twijfel ik nog weleens bij bepaalde figuren over.
pi_124570831
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:19 schreef stopnaald het volgende:

[..]

1 Soldaten worden uitgezonden en hebben daar maar heel weinig over in te brengen. Deze jihadisten zoeken de rotzooi zelf op.
2 Hullie - zullie. Jij springt ook maar in de sloot omdat je buurman het doet? Common sense just isn't common enough anymore.
Totaal losstaand van de operking waar ik op reageerde. In ieder geval prima vastgesteld te hebben dat militair ingrijpen niet direct kelen doorsnijden betekent, ook niet als het om Jihadisten gaat.

quote:
[..]

Waar een wil is, is een weg. Als je wil kun je helpen. Hoef je NL niet eens voor uit trouwens. Simpelweg collecteren of hulpgoederen sturen. Wil je persé met je poten in de klei staan, dan ga je de helpende hand toesteken bij een hulporganisatie. Hetzij hier, hetzij ter plekke. Is allemaal zo moeilijk te bedenken niet, behalve voor gehersenspoelde malloten.
Klopt en klopt niet. De hulp die in Syrie wordt geboden is ontoerreikend in ongeveer elke definitie. Daar gaat een paar man extra niets aan doen (netzoals een paar extra Jihadstrijders ook niet veel verbetert.

quote:
[..]

Tot op het moment dat ze inderdaad niet meer terug kunnen, is het wel degelijk stoerdoenerij. Iemand met gezond verstand laat zich namelijk niet zo makkelijk lijmen voor zo'n kansloze trip. De misconceptie is geheel de hunne (en wellicht de jouwe, als je niet begrijpt hoe het testosteron op het lichaam en brein van een adolecente jongeman werkt).
Jij bent hier de vrouw en ik een man. Als je hierop wilt antwoorden dat de ervaring van 1 persoon niet direct een argument is nodig ik je uit met een medisch artikel te komen dat beschrijft hoe adolescenten mannen geneigd zijn tot zelfdoding. Anders gelieve je ergens in een hoekje te plaatsen om je daar te gaan schamen om je onzin.

quote:
[..]

Hoewel ze weten dat ze hun dood tegemoet gaan én dus kunnen weten dat zij hiermee hun ouders en naaste familie intens verdriet aandoen, laten zij zich daar niet door weerhouden. DAT is puur egoïsme, hun eigen wensen gaan vóór de wensen van anderen, ouders en evt. partners incluis.
Ik reik je net aan je het ook anders kan uitleggen. Dat jij er alleen de egoisme van inziet is jouw beperking, en radicaliseert je eigen mening net zo hard als de dichtsbijzijnde haat-imam. Je ziet de oorzaken van het probleem niet, je ziet de bijdrage van je eigen samenleving aan dit probleem niet, en je `oplossing' (lees: oeverloos `die extremisten moeten kapot' geschreeuw) verergert de situatie alleen.

quote:
[..]

Stupiditeit behoeft geen lintje of applaus. Deze jongens LATEN zich bespeeld worden. Het is hun keuze en een heel stomme nutteloze keuze ook nog. Een keuze die heel erg veel verdriet en ellende aanricht. Hierop wijzen is gewoon gezond verstand, geen arrogantie.
Jij doet meer dan erop wijzen; je veroordeelt ze erop, zonder enig begrip te tonen of constructief bij te dragen over wat voor oplossing dan ook. Met uitzondering van roepen dat de Islamistische samenlevening hier ook wat aan moet doen, zonder te beseffen dat dat allang gaande is. Immers wiens kinderen zijn hier direct slachtoffer van, die van jou of van die gemeenschap?

quote:
[..]

Het druipt van je post af anders. De bewondering, de glorie, de hosanna.
Ga toch fietsen en koop een goede leesbril. Ik ben klaar met discussieren met je.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_124572147
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:04 schreef stopnaald het volgende:

[..]

De essentie heb je begrepen. Openlijk toegeven dat je gefaald hebt in de opvoeding en hulp inroepen en aanvaarden is de enige oplossing. Al het andere is flauwekul voor de bühne. Is misschien hard, maar wel de waarheid.
De enige oplossing die jij aanvaardbaar acht, wellicht.
  woensdag 27 maart 2013 @ 17:18:26 #260
262 Re
Kiss & Swallow
pi_124572466
er zitten toch ook getransformeerde kaaskoppen tussen?
  woensdag 27 maart 2013 @ 17:27:43 #261
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_124572826
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:35 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Totaal losstaand van de operking waar ik op reageerde. In ieder geval prima vastgesteld te hebben dat militair ingrijpen niet direct kelen doorsnijden betekent, ook niet als het om Jihadisten gaat.

[..]

Klopt en klopt niet. De hulp die in Syrie wordt geboden is ontoerreikend in ongeveer elke definitie. Daar gaat een paar man extra niets aan doen (netzoals een paar extra Jihadstrijders ook niet veel verbetert.

[..]

Jij bent hier de vrouw en ik een man. Als je hierop wilt antwoorden dat de ervaring van 1 persoon niet direct een argument is nodig ik je uit met een medisch artikel te komen dat beschrijft hoe adolescenten mannen geneigd zijn tot zelfdoding. Anders gelieve je ergens in een hoekje te plaatsen om je daar te gaan schamen om je onzin.

[..]

Ik reik je net aan je het ook anders kan uitleggen. Dat jij er alleen de egoisme van inziet is jouw beperking, en radicaliseert je eigen mening net zo hard als de dichtsbijzijnde haat-imam. Je ziet de oorzaken van het probleem niet, je ziet de bijdrage van je eigen samenleving aan dit probleem niet, en je `oplossing' (lees: oeverloos `die extremisten moeten kapot' geschreeuw) verergert de situatie alleen.

[..]

Jij doet meer dan erop wijzen; je veroordeelt ze erop, zonder enig begrip te tonen of constructief bij te dragen over wat voor oplossing dan ook. Met uitzondering van roepen dat de Islamistische samenlevening hier ook wat aan moet doen, zonder te beseffen dat dat allang gaande is. Immers wiens kinderen zijn hier direct slachtoffer van, die van jou of van die gemeenschap?

[..]

Ga toch fietsen en koop een goede leesbril. Ik ben klaar met discussieren met je.
Kan veel makkelijker hoor, maar 1 woord: (geen) RESPECT
pi_124574791
Ik wist dat het uiteindelijk over hangmarokkanen zou gaan die mensen lastig vallen :')

Verrassing; dat zijn niet de jongens die naar Syrië gaan. Deze blijven gewoon fijn in Nederland. In Syrië zouden ze het geen week volhouden, er is geen plek voor ze in de maatschappij.
  woensdag 27 maart 2013 @ 18:52:12 #263
262 Re
Kiss & Swallow
pi_124575728
Syrië is een vlindertuin waar je thee krijgt na de karateles
pi_124591312
Je wilt echt niet naar zijn dochters fluiten
pi_124592941
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 23:28 schreef Peunage het volgende:
Je wilt echt niet naar zijn dochters fluiten
[ afbeelding ]
Nee natuurlijk niet, wie wil er nou een chick met een snor.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 28 maart 2013 @ 01:01:44 #266
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_124594592
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 00:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, wie wil er nou een chick met een snor.
Als ze je pijpen wel makkelijk hoor. Zacht op de navel en als je de snor bij beide punten vasthoud kunnen ze er ook niet vandoor.
pi_124595381
quote:
3s.gif Op woensdag 27 maart 2013 17:18 schreef Re het volgende:
er zitten toch ook getransformeerde kaaskoppen tussen?
Rogier. _O-
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 04:36:05 #268
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124595895
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:41 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Dat is helemaal geen feit. Seggregatie DAT is een feit, maar da's tegelijkertijd ook heel wat anders.
nee hoor

als er een land is waar seggregatie geen feit is dan is het Nederland wel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_124609480
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:18 schreef Compoantje het volgende:
Ik hoop dat ze allemaal heel wat te lijden hebben daar.
Eerst 10 kogels door lichaamsdelen waar je niet meteen dood aan gaat, daarna een paar door die lelijke kuthoofden.
Je oer instinct komt weer naar boven drijven lees ik? :D

Maar serieus, ik begrijp ook niet dat de media zoveel aandacht aan dit soort leipe gasten geeft die niet voor rede vatbaar zijn. Als jij zo graag met jouw leven wilt spelen uit hoofde van gerechtigheid ) lees= Allah) doe je beste en eigen keuze.

Daarbij " opgeruimd staat netjes " })
pi_126959540
quote:
Faaljihadist terug in NL
Hij wilde een martelaarsdood sterven, maar het werd een tijdje backpacken in Syrië. Faaljihadi Jordi de Jong zit weer bij paps en mams aan de hutspot. Verslaggevers van de Telegraaf zochten de 19-jarige op in zijn woonplaats Delft waar Jordi onlangs terugkeerde na een korte zonvakantie in de Levant.

Jihad Jordi dankte Allah voor hun komst en probeerde prompt zijn vakantiekiekjes + verhaal voor vijf ruggen aan hen te slijten, zo valt vandaag te lezen in de Wakker Nederlandkrant. De Televagisten bedankten echter voor de eer en maakten in plaats daarvan een rondgang langs vrienden en kennissen van de haattoerist. Het resultaat is een sympathiek portret van een jongen die midden in het leven staat.

"Hij maakte nooit iets af, trok een spoor van mislukkingen achter zich aan. Had -ie een baantje bij de stationskiosk, werd-ie ontslagen omdat er geld uit de kassa ontbrak," zegt een *kuch* goede vriend van Jordi. Een hulpverlener die betaald wordt om het geestelijk welzijn van Jordi te waarborgen weet nog daaraan toe te voegen dat Jordi's zich al op jonge leeftijden ontpopte tot "een manipulatieve en pathologische leugenaar".

Inmiddels zit de tiener gewoon weer op Facebook en Whatsapp het woord van de profeet te preken.
Bron: http://www.powned.tv/nieu(...)_terug_in_nl_af.html

Ik mag toch hopen dat de AIVD dit stuk stront goed in de gaten houdt en dat ze 'm bij het minste of geringste oppakken.
pi_126959711
Ik vind het een beetje een vreemde zaak. De man mag zomaar naar het buitenland gaan om aan het moorden te slaan en dan is het vervolgens geen enkel probleem om weer terug te keren :?
Conscience do cost.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:42:47 #272
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_126959818
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:40 schreef ems. het volgende:
Ik vind het een beetje een vreemde zaak. De man mag zomaar naar het buitenland gaan om aan het moorden te slaan en dan is het vervolgens geen enkel probleem om weer terug te keren :?
Pvda en wat VVDers in schaapskleren zorgen daar wel voor
RED ONS HENNIEGOD
pi_126959919
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:40 schreef ems. het volgende:
Ik vind het ook verbijsterend. Iemand die overduidelijk voor de jihad is afgereisd, zou bij terugkeer in Nederland onmiddellijk moeten worden aangehouden. Zo'n persoon is staatsgevaarlijk.
pi_126960058
quote:
Geachte burgemeester Verkerk,

Vandaag las in in de Telegraaf dat de Delftse ‘Jihad Jordi’ Abdul Rahman Abu Moussa die feitelijk Gerrit de Jong heet, uit Syrië is teruggekeerd in Delft.

Ook lees ik dat hij nog niet is benaderd door de Politie of de AIVD. Jihad Jordi wil voor ¤5000 met de Telegraaf praten over zijn strijd in Syrië.

Zijn schoonvader zegt dat hij het onderduikadres van Jordi kent als de Telegraaf aan de deur van zijn woning aan de Meerkoetlaan staat. In het artikel staat ook dat Jordi een bekende klant is van Jeugdzorg en er om bekend staat dat hij extreem kan doorschieten en graag in het middelpunt van de belangstelling wil staan.

Een loslopende Jihad tijdbom dus. In de raadsvergadering van 28 april heeft u toegezegd dat u gaat vonken op alle bougies, zoals dat heet. Natuurlijk zullen politie en justitie eerst gaan bekijken wie het is en zullen zij proberen na te gaan wat er aan de hand is. Dus heeft u de politie al opdracht gegeven tot aanhouding? Wachten tot hij langskomt voor een praatje, is natuurlijk grote onzin.

Ik verzoek u direct actie te ondernemen en de politie opdracht te geven deze man te arresteren en te verhoren of hij oorlogsmisdaden, of terroristische acties of handelingen tegen de menselijkheid heeft begaan of daar bij aanwezig is geweest.

Dat heeft u mij toegezegd. Deze man blijkt actief te zijn op Facebook en er moet voorkomen worden dat hij nieuwe Delftse recruten voor de Jihad in Syrië aan het ronselen slaat. Blijkbaar voelt hij zich ergens schuldig aan, want waarom zou je anders onderduiken? Ik reken op adequaat handelen van uw zijde om Delft veilig te houden en zou graag op de hoogte gehouden worden.

Met vriendelijke groet,

Jan Peter de Wit, Leefbaar Delft
Bron: http://www.leefbaar-delft(...)-jihad-jordi-direct/

^O^
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:51:27 #275
339669 JerryWesterby
Keep rocking in the free world
pi_126960112
Ja je vraagt je af waarom dat zomaar kan. In een ander land proberen mensen te vermoorden alsof het een soort vakantie is, en dan gewoon weer terugkomen, en vervolgens gebeurt er niks, behalve dan dat de media je interessant vindt.
Er moet hier toch een wet voor zijn, iets met vreemde krijgsdienst of zo. Als ik de ambassadeur van Syrie was zou ik een aanklacht indienen bij de Nederlandse overheid.
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')