Niet zo heel lang geleden is dat nog gebeurd. Maar goed, ik begrijp dat de 'moslimgemeenschap' wekelijks een verklaring uit moet vaardigen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:31 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Wat te denken van zich EIN-DE-LIJK eens uit te spreken over de misdragingen van hun lieve-want-heilige (en uiteraard ver boven de dochters verheven) zoontjes, in plaats van iedere keer weer te vergoeilijken, versmoezen en ontkennen? Het is maar een idee....
Een Marokkaan ook niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:57 schreef dashung het volgende:
[..]
Een Nederlanders is niet per se Christen.
Die voelen zich op z'n minst Nederlanderquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar je realiseert je toch ook dat dit soort dingen niet cultuur gebonden zijn.
Nederlanders doen dit ook zoals bijv Christenen.
Denken dat het Internet een goed beeld geeft van de samenleving. Als ik Yahoo mag geloven haat bijna elke Amerikaan hun zwarte medeburgers en denken ze dat Obama een moslim is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:41 schreef miera het volgende:
[..]
Ik heb lang genoeg op het marokko forum gezeten
en dan weet je wat er allemaal leeft binnen die gemeenschap en geloof mij: de multiculturele samenleving is mislukt
Nee de kans dat een Marokkaan Christen is is praktisch nihilquote:
Dagelijks liefst, na een dag stilte begin ik sterk te twijfelen aan de bedoelingen van deze lieden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet zo heel lang geleden is dat nog gebeurd. Maar goed, ik begrijp dat de 'moslimgemeenschap' wekelijks een verklaring uit moet vaardigen.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:59 schreef miera het volgende:
[..]
Die voelen zich op z'n minst Nederlander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is het idee om alle bevolkingsgroepen open en respectvol met elkaar te laten omgaan, alleen zo kom je verder.
"Geachte leden van de pers. Welkom. Ik wil u bij deze laten weten dat wij nog steeds tegen het gebruik van geweld zijn door onze extremistische geloofsgenoten."quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:00 schreef waht het volgende:
[..]
Dagelijks liefst, na een dag stilte begin ik sterk te twijfelen aan de bedoelingen van deze lieden.
En toch bestaan ze.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:00 schreef dashung het volgende:
[..]
Nee de kans dat een Marokkaan Christen is is praktisch nihil
Officiële landstaal Arabisch, Berbersquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:00 schreef dashung het volgende:
quote:
Op woensdag 27 maart 2013 14:58 schreef wickedmen het volgende:
Een Marokkaan ook niet.
Dat ze zich geen Nederlander voelen heb je voornamelijk aan jezelf te danken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:59 schreef miera het volgende:
[..]
Het christendom is niet overtuigend genoeg?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:00 schreef dashung het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]![]()
Dus het is een staat aangewezen om een gevoel op te dwingen waarbij anders een hele proces is mislukt?Liever nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is het idee om alle bevolkingsgroepen open en respectvol met elkaar te laten omgaan, alleen zo kom je verder.
Iedereen die zich geen Nederlander voelt en niet voor oranje supportert, mag van mij liefst vandaag nog ophoepelen
Wat maakt het bovendien uit of iemand zich Nederlander voelt of niet. Een Turk hoeft van mij niet een oranje klomp op z'n kop door de stad te marcheren tijdens Koninginnedag.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat ze zich geen Nederlander voelen heb je voornamelijk aan jezelf te danken.
Niet meer. Dit was in de middeleeuwen wel anders, kruisvaarders heetten het toenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
Het christendom is niet overtuigend genoeg?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:05 schreef miera het volgende:
[..]
Liever niet
Iedereen die zich geen Nederlander voelt en niet voor oranje supportert, mag van mij liefst vandaag nog ophoepelen
Ik heb liever dat ze zich Europeaan voelen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:59 schreef miera het volgende:
[..]
Eerder aan linkse geitenwollensokkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:04 schreef Xa1pt het volgende:
Dat ze zich geen Nederlander voelen heb je voornamelijk aan jezelf te danken.
Nederlanders die niet van voetbal houden moeten oprotten?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:05 schreef miera het volgende:
[..]
Liever niet
Ook een Nederlander die niet van voetbal houdt, heeft liever dat zijn land goed presteert op voetbalgebiedquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nederlanders die niet van voetbal houden moeten oprotten?
Er bekeerden meer kruisvaarders tot de islam dan andersom in die periode.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:05 schreef dashung het volgende:
[..]
Niet meer. Dit was in de middeleeuwen wel anders, kruisvaarders heetten het toen
Met die insteek zou je je eerder genaaid moeten voelenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:06 schreef waht het volgende:
Ik heb liever dat ze zich Europeaan voelen.
Ken wel aantal fanatieke clubsupporters die geen ene kut geven om het Nederlands elftal en het geen flikker kan schelen hoe ver ze komen op een toernooi.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:08 schreef miera het volgende:
[..]
Ook een Nederlander die niet van voetbal houdt, heeft liever dat zijn land goed presteert op voetbalgebied
Nu komt hetquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:10 schreef dashung het volgende:
[..]
Met die insteek zou je je eerder genaaid moeten voelen
Dat doen ze toch ook?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:31 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Wat te denken van zich EIN-DE-LIJK eens uit te spreken over de misdragingen van hun lieve-want-heilige (en uiteraard ver boven de dochters verheven) zoontjes, in plaats van iedere keer weer te vergoeilijken, versmoezen en ontkennen? Het is maar een idee....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |