Voorbeeldig kind + mama dusquote:Op maandag 25 maart 2013 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
Goedgekeurd bij de verloskundige, ze beginnen elke keer helemaal te jubelen als ze mn bloeddruk hebben gemeten110 over 70 was het volgens mij.
Kindje lag nu niet alleen vast, maar ook diep in het bekken. Heb helemaal niets gevoeld van (nog verder) indalen, dus of ze heeft een fijn klein koppie, of mijn bekken is al zo week dat het gewoon meewerkt ofzo? Ze was wel om dr as gedraaid, en dat heb ik gisteren wel gevoeld! Echt een flinke schuifbeweging ineens!
Jahoor, het gaat hier denk ik nog wel even durenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:44 schreef L-E het volgende:
Fijn LB! Verder alles dus nog helemaal rustig bij jou?
Ik ben Wizzyquote:
Hehe, elk krampje nu kan van betekenis zijn hequote:Op maandag 25 maart 2013 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jahoor, het gaat hier denk ik nog wel even durenof ik moet zo iemand zijn bij wie het ineens *poef* zover is, zonder voortekenen!
Maar ik let wel goed op, als ik iets voel, ben ik wel alert op wát ik dan voel![]()
Nouja, verstopping dus
Hoe is het daar? Lekker geslapen in je eigen bed?
Sinds vorige week is het rustiger op het werkquote:Op maandag 25 maart 2013 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
Een nieuwe zwangere die deze week mee is komen posten na meelurken
Je hoort idd wel eens over misselijkheid ja. Maar dat kan ook foor die verstopping komen. Dat alles een beetje in de verdrukking zit.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Fijn
Kan misselijkheid ook van betekenis zijn?
Ik weet wel dat ik gisteren beroerd heb gegeten, maar bweuh.... vandaag is eigenlijk niets goed.
[/zeur]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het bad is vol, tijd om definitief stand "lui" aan te zetten denk ik![]()
Laatste Loodjes Mamaquote:Op maandag 25 maart 2013 16:08 schreef -mandy- het volgende:
Oerdomme vraag tussendoor, maar waarvoor staat LLM?
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:12 schreef Limone het volgende:
... en als je dan toch gaat bevallen vandaag, ben je wel mooi van die verstopping af
Ik hoop dat ik het nog enigszins buiten de deur kan houden, maar ja, als het zo is, dan doe ik er weinig aan he!quote:Op maandag 25 maart 2013 16:21 schreef Spewey het volgende:
Evil griepvirus heeft jou ook gevonden, Elmo? Beterschap!
Zoë slaapt gelukkig nog wel 2 tot 3 keer per week 's middags dus dan ben ik solidair en ga ook even slapenVandaag is gelukkig m'n man thuis gebleven om voor kroost en mij te zorgen
Hoop dat de rennies helpen, LB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks ff naar yoga, hopelijk ben ik daarna weer iets meer zen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hi ladies, wil wel teruglezen, maar ik ben te gaar... Heb vanmiddag even gebeld met het zkh en kan morgen terecht. Rest van het gezanik maar ff in spoiler.Dan hoop ik dat jij de komende 4 (?) weken nog een beetje doorkomt zonder al teveel hangen en wurgen, en dat je je daarna kunt storten op een relaxed verlof waarin je je kind steeds meer en duidelijker zult voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks ff naar yoga, hopelijk ben ik daarna weer iets meer zen [ afbeelding ]![]()
Goed dat je gebeld hebt!
Dat is het precies Spark. Als het gewoon lekker beweegt en ik zie mn buik heen en weer golven, dán geniet ik ook echt wel! Lig ik helemaal te roze wolken voor de tv met mn handen op mn buikquote:Op maandag 25 maart 2013 17:30 schreef .Sparkling. het volgende:
Spewey, hopelijk helpt het tegen je misselijkheid. Mijn konijn krijgt ook Primperan trouwens, om te zorgen dat ze niet verstopt raakt
Suiker, adres graag![]()
XM, goed dat je hebt gebeld! Ze zullen je altijd serieus nemen, ook al voel jij je soms een vreselijke zeur. Maar iedereen kan nog zeggen dat het bij je kindje hoort en die placenta en noem maar op. Je voelt het kindje niet en dat spookt steeds door je hoofd, heel zwaar!
Ik vind dat ook het rotste deel van zwanger zijn. Dan zit je net lekker in de beweging en voelt het goed en dan slaat het zo om dat ik niet meer weet waar ik de rust moet zoeken.
Alles is vast goed morgen
SPOILER: Test van vrijdag en testje van een uurtje geledenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:55 schreef Mabawa. het volgende:
* Mabawa. schuift hier langzaam binnen.
Welkom en nog gefeliciteerd!!SPOILER: Test van vrijdag en testje van een uurtje geledenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn mooie streepjes!
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:55 schreef Mabawa. het volgende:
* Mabawa. schuift hier langzaam binnen.
Welkom en gefeliciteerdSPOILER: Test van vrijdag en testje van een uurtje geledenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
Weken voor je UD, groeit gewoon weer aan, beste omschrijving die ik ooit heb gelezen was die van Freecell, een paars/rode naaktslak, zo heb ik 'm de 2de keer ook herkendquote:Op maandag 25 maart 2013 17:58 schreef Spirit82 het volgende:
Stomme vraag aan ervaringsdeskundigen: vanaf wanneer kun/mag je je slijmprop verliezen en is dat dan echt een prop of kan het ook gewoon heul veul slijm zijn?
Navelbandjes bijvoorbeeld en omslagluiers (om de baby helemaal aan het begin lekker warm te houden, ik heb nog die vroeger van mij zijn geweest, op z'n ouderwetsch dus!).quote:Op maandag 25 maart 2013 20:43 schreef L-E het volgende:
Oh belle, waarvoor gebruik je die veiligheidsspelden?
Navelbandjes worden niet meer gebruikt hequote:Op maandag 25 maart 2013 20:46 schreef bellelena het volgende:
[..]
Navelbandjes bijvoorbeeld en omslagluiers (om de baby helemaal aan het begin lekker warm te houden, ik heb nog die vroeger van mij zijn geweest, op z'n ouderwetsch dus!).
Dus ik heb een bakje bij de hema gehaald, met zo'n kindersluiting erop!
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hi ladies, wil wel teruglezen, maar ik ben te gaar... Heb vanmiddag even gebeld met het zkh en kan morgen terecht. Rest van het gezanik maar ff in spoiler.Het is op zich wel heel normaal dat je meer in je eigen wereld raakt, dat doet de natuur voor je. Je gaat je gewoon helemaal richten op die aanstaande bevalling en de baby.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks ff naar yoga, hopelijk ben ik daarna weer iets meer zen [ afbeelding ]
Minder bewegen is ook echt hartstikke eng. Persoonlijk heb ik de ervaring dat een periode van veel groei bij de baby ook met rust gepaard gaat. En als ik het heel druk had de baby veel rustiger leek te zijn (of had ik minder aandacht voor wat er wél gebeurde?)
Wel verstandig om even bij de gyneacoloog aan te kaarten hoe je je voelt. al vraag ik me af of helemaal terugtrekken in je cocon (en dus niet meer werken) zo handig is. zonder afleiding is er misschien nog wel meer tijd om te "malen" ik herken het wel heel erg, ben sowieso een enorme labielo maar onder invloed van hormonen verander ik in een wrak.![]()
Zo wilde ik het gedichtje: je hebt twee kleine handjes... niet op het geboortekaartje omdat ik vreselijk moest huilen van het feit dat het kindje misschien wel helemaal geen twee handjes ha-a-ad..![]()
![]()
niet te streng voor jezelf zijn, niet verwachten dat je "normaal" bent en een beetje met de flow meegaan.
En overleg met je gyn. Sterkte
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Ik heb het namelijk van mijn lijst geschrapt omdat ik het bij de eerste ook niet gebruikt heb.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:46 schreef bellelena het volgende:
[..]
Navelbandjes bijvoorbeeld en omslagluiers (om de baby helemaal aan het begin lekker warm te houden, ik heb nog die vroeger van mij zijn geweest, op z'n ouderwetsch dus!).
Dus ik heb een bakje bij de hema gehaald, met zo'n kindersluiting erop!
nee, dan moet het juist zo open mogelijk blijven (als het nog een beetje nat is) en anders zit het vaak onder de luier. zelfs ik heb geen navelbandjes meer gebruikt.quote:
ik heb wel veiligheidsspelden gebruikt bij inbakeren (mijn middelste was zo sterk, die wurmde zich overal uit. De kleine Houdini) maar voor de rest eigenlijk niet. (ja, om elastiek weer in broeken te rijgen! haske handig)quote:Op maandag 25 maart 2013 20:52 schreef bellelena het volgende:
Ah okee, dan hoeft dat dus niet, dat wist ik helemaal niet!
ik vond het echt verbazingwekkend eng om zo vlak bij mijn puntgave baby met scherpe dingen te gaan lopen steken.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:56 schreef bellelena het volgende:
Dankjewel voor de tip(s)! En inderdaad, veiligheidsspelden komen altijd wel weer ergens van pas! Dus ik vind het niet erg als ik ze voor (bijna) niets in huis heb gehaaldVan die hoofdhuid is ook een goeie trouwens!
niet helemaal rationeel?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, nou even kijken of ik de bon nog heb van de hema, dan breng ik die navelbandjes terug.
@debuurvrouw: thnx. Moest wel een beetje lachen om dat van die twee handjes, ben dus niet de enige die niet meer helemaal rationeel reageert op dingen
.
Stoppen met werken wil ik ook nog niet, afleiding is ook wel fijn. Moet echt heel wat gebeuren wil ik wegblijven van mn werk. Ook niet altijd verstandig, I know. Maar liefst houd ik vol tot 25 april.
En natuurlijk ging m'n buik net weer vrolijk heen en weer. Zal je altijd zien. Mn kind zit me nu al te narren, dat wordt nog wat
.
Ik weet ook niet of ik het durf hoor! In ieder geval zeker mijn eigen hand erachter! Maar dan nog... Anders gebruik ik eerst wel een knijper mocht het nodig zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 21:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vond het echt verbazingwekkend eng om zo vlak bij mijn puntgave baby met scherpe dingen te gaan lopen steken.wist die truuk nog van toen mijn zussen klein waren en katoenen luiers droegen.
Schilderstapequote:Op maandag 25 maart 2013 21:08 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het durf hoor! In ieder geval zeker mijn eigen hand erachter! Maar dan nog... Anders gebruik ik eerst wel een knijper mocht het nodig zijn
ff op je hoofd krassen (voorzichtig) works like a charm. probeer maar eens.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:08 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het durf hoor! In ieder geval zeker mijn eigen hand erachter! Maar dan nog... Anders gebruik ik eerst wel een knijper mocht het nodig zijn
De avond/nacht voordat ik ging bevallen voelde ik me ook helemaal niet lekker..quote:Op maandag 25 maart 2013 21:19 schreef L0t.. het volgende:
He balen LBMss een teken dat er iets staat te gebeuren?
ja iddquote:Op maandag 25 maart 2013 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
OH!! maar de navelbandjes gebruikte ik wél! om de prikjes te koelen. maar hoe deed ik dat ook alweer? lapje in de vriezer? of nat lapje om het beentje?
Het komt mij ook wel bekend voor hoor. De dag voordat het begon was ik helemaal niet lekker. Volgende nacht/ochtend begonnen de weeënquote:Op maandag 25 maart 2013 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
Mignonne, stel jij me even gerust? Dat ik ook heus nog misselijk kan zijn door dit weekend te zoet en te vet gegeten te hebben? Dat niet vannacht de bevalling begint??
oh!quote:Op maandag 25 maart 2013 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
Mignonne, stel jij me even gerust? Dat ik ook heus nog misselijk kan zijn door dit weekend te zoet en te vet gegeten te hebben? Dat niet vannacht de bevalling begint??
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh!
Ik las je eerste stukje en ik wilde zeggen "ja hoor, kotsen bij 3 en bij 8 cm, heul normaal"maar dat wilde je niet horen
Ja bedankt dusquote:Aber natürlich kan datik ben ook misselijk, en als het goed is ga ik ook niet bevallen vannacht
hoop ik
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:43 schreef Kyara het volgende:
Ik ben ook niet misselijk geweest. En beide keren ook geen voortekenen. Nou ja, die gebroken vliezen waren op zich wel een teken.
Maar bij M. gewoon weeen out of the blue. Niks geen voorwerk gehad.
En trouwens ook niet gekotst tijdens de bevalling.
Daar heb je ook helemaal gelijk inquote:Op maandag 25 maart 2013 21:44 schreef mignonne het volgende:
Waarom stresst het je?
Als het wel zo is dan doe je er vrij weinig tegen![]()
Alles kan in beval-land. De meesten bevallen van hun eerste tegen de 41 weken aan, zeg nooit nooit er zijn er altijd die eerder bevallen, maar t hoeft niet. Als het komt dan komt het zou mijn oma zeggen
Ja dat zou heel goed kunnen hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 22:05 schreef Cwen het volgende:
LB, kan je misselijkheid niet gewoon van de verstopping komen? Dat werkt namelijk enorm door, zeker als er ook nog lucht bij zit, dan duwen je darmen enzo echt in je maag.
Zo niet, dan: zet 'm op. Het komt goed.
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Krijg je best een flinke pens van, van zo'n verstopping.
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Krijg je best een flinke pens van, van zo'n verstopping.
Ohh daar is ie dan!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:01 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Update: op 25/3 om 3.15u is na een super snelle en spontane bevalling onze zoon L u c a s geboren! Ivm meconiumhoudend vruchtwater moesten we in het zkh blijven maar inmiddels zijn we thuis. Heerlijk aan het genieten. Oh en het geschatte gewicht klopte wel enigszins, 4560 gram =)
Succes voor iedereen en llm'ers zet hem op!
Slaap jij écht nooit??quote:Op dinsdag 26 maart 2013 04:03 schreef mignonne het volgende:
Danicneem een lekker warme douche. Voorwerk neemt af ervan en weeën nemen juist toe.
Barba en pipo gefeliciteerd! !!
Servetje er omheen, dus het bevroren stuk zit er niet direct tegenaan. Ik vond het heerlijk tegen de zwelling. Maar wellicht is het niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gulara, lijkt me eerlijk gezegd niks, zo'n bevroren condoom tegen je mutsch aan![]()
. Het klinkt niet als iets prettigs voor mij geloof ik.
Kiwi op de nuchtere maag schijnt ook heel goed te helpen voor/tegen verstopping.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en dus ook: meld
Goed geslapen vannacht, dus da's fijn
Nu ga ik mezelf vandaag volgieten met veel drinken, zo te beginnen met een glas lauw water. Kijken wat dat doet
Hehe, maar lauw water is ook heel ranzigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eerst niet, maar na het glas lauw water wel weer![]()
Nu maar eens kijken wat een boterham doet...
Jah echt welquote:
Nou daar ga ik niet vanuit hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:18 schreef LadyBlack het volgende:
Trouwens, Bellelena en L0t kunnen me ook nog voorgaanof eigenlijk het hele april-rijtje toch?
Ik beval ergens tussen nu en 14 april vermoedelijk, en als je 5 weken om ieders UD rekent.... kan er nog vanálles gebeuren
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Go Danic! Kan ik eindelijke mijn cadeau opsturen
Oh wat irritant Spirit! En vroeg ook toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:29 schreef Spirit82 het volgende:
Hier ook aan het nachtbraken geweest vanwege harde buiken. Wat een rotdingenvooral als je kind het er dan ook niet mee eens is dat ze wordt geplet en lekker wat tegengas gaat geven
Huh Whahaha. Nou je maakt mijn dag wel hoor suffe!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:31 schreef Spirit82 het volgende:
Whut?? Ga jij met zo'n buik nog met de trein?
Achter je oogleden ja, naar bed jij!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:34 schreef danic het volgende:
[..]
Huh Whahaha. Nou je maakt mijn dag wel hoor suffe!
Ik had vanmorgen gezegd dat als dit niks deed en vals alarm was ik voor de trein zou springen!
Dus daar ga ik nu een geschikt exemplaar voor uitzoeken.
Wat mevrouw Zwart zegt idd! Hop hop!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Achter je oogleden ja, naar bed jij!
Ja, dat! En goed dat je het gaat bespreken, want zo nog weken door is geen optie natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Achter je oogleden ja, naar bed jij!
Is dat vroeg? Ik heb eigenlijk geen ideequote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh wat irritant Spirit! En vroeg ook toch?Hopelijk houdt dat ook weer op binnenkort!
Ow sorry, ik ben nog niet helemaal wakker. Ik dacht dat je met de trein naar je vk ging terwijl je half lag te bevallenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:34 schreef danic het volgende:
[..]
Huh Whahaha. Nou je maakt mijn dag wel hoor suffe!
Ik had vanmorgen gezegd dat als dit niks deed en vals alarm was ik voor de trein zou springen!
Dus daar ga ik nu een geschikt exemplaar voor uitzoeken.
Het verhaal dat tweede kindjes pas veel later vast komen te liggen in je bekken klopt dus!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:38 schreef danic het volgende:
Oh en van dat plan stel ik me niet teveel voor hoor. Houdt ws in dat ik wat slaapmedicatie krijg...
En wellicht, heeeeeel misschien ergens volgende week kijken of er iets meer gedaan kan worden (strippen oid).
Net wel een bizar moment tijdens het toucheren. Ze gaf aan dat ze het hoofdje voelde maar dat dat nog beweeglijk was 'voel maar'. En terwijl ze een beetje duwde kwamen boven in mijn buik zo haar billen omhoog. Vriend stond echt
Gaat het nu over de harde buikenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Is dat vroeg? Ik heb eigenlijk geen ideeMoet om 12 uur naar de vk dus zal het eens voorleggen.
Ja dat dacht ik ook idd! Maar ik heb ze zo nog niet gehad, en dit in combi met al dat slijm wat er gister uit kwam of eergister, weet ik het, wil ik toch wel even checken of het echt normaal is. Ze komen niet regelmatig ofzo, maar wel op ieder mogelijk moment, ook als ik slaap en soms doen ze zo zeer dat ik echt loop te hijgen als een paardquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:45 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Gaat het nu over de harde buiken![]()
Die heb ik ook regelmatig.. kan toch zoveel oorzaken hebben? Je maakt je druk, baby beweegt veel, je plet je buik, baby daalt een beetje in, je darmen spelen op, etc.
Maar ik ben benieuwd wat de VK zegt!
Ohja, dat ook nog!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook idd! Maar ik heb ze zo nog niet gehad, en dit in combi met al dat slijm wat er gister uit kwam of eergister, weet ik het, wil ik toch wel even checken of het echt normaal is. Ze komen niet regelmatig ofzo, maar wel op ieder mogelijk moment, ook als ik slaap en soms doen ze zo zeer dat ik echt loop te hijgen als een paard
Het is vast normaal. Ik ga echt niet eerder bevallen dan jou hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, dat ook nog!!![]()
Zou het dan inderdaad zo maar even aankaarten bij de verloskundige
Try mequote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is vast normaal. Ik ga echt niet eerder bevallen dan jou hoor![]()
Ha, ik heb ook geen naaktslakken gezien. Zie je wel, loos alarm. Komt vast gewoon door die 200 meter wandelen afgelopen weekendquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Try meik heb nog geen naaktslakken gezien of harde buiken gehad
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:14 schreef LadyBlack het volgende:
Whoa, BE heeft de OP ook maar direct aangepast!ik verwachtte pas in het volgende deel bovenaan te staan
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat had ik helemaal nog niet gezien, maar ik dacht 'hup, even meteen aanpassen maar
'
Ik de eerste keer ook niet (naaktslakken 2x niet).quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Try meik heb nog geen naaktslakken gezien of harde buiken gehad
Zo, doe jij even eng!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:12 schreef L-E het volgende:
Ik ben overigens net uitgegleden in de badkamer (vloer was nat) en met mijn buik tegen de wasmachine geklapt. Die zak met vruchtwater vangt zo'n klap wel op toch?
10:45! Maar ik heb een dubbele afspraak want we gaan ook het geboorteplan bespreken. Dus misschien liggen we toch tegelijk aan het apparaatquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:22 schreef L-E het volgende:
OhNou goed, ben je meteen volledig op de hoogte
Ah tof, hoe laat moet je? Ik 11:20
Waarom dan? Omdat je toch te weinig beweging voelt?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Van ctg af. Zag er verder goed uit, maar toch morgen voor de zekerheid terug voor nog een ctg. Hmja.
Ja ik denk het. "Voor de zekerheid" zeiden ze.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat je toch te weinig beweging voelt?
Tof, beeb spiekenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Pipo en Braba gefeliciteerd![]()
![]()
Danic![]()
Hier vanavond weer beebje kijken. Morgen naar de verloskundige we hebben het er maar druk mee
Typ ik verloskundige bedoel ik gynquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Tof, beeb spiekenIk ga morgen ook weer naar de vk!
XM, gelukkig houden ze jullie goed in de gaten, ook al moet je morgen weer
En ik was weer vergeten dat je bij de gyn zitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Typ ik verloskundige bedoel ik gynecht mijn brein deze week
![]()
Xm
Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat als er iets niet goed zou zijn je dat direct te horen krijgt. Waarom zouden ze dat voor jou verborgen willen houden?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn niet-rationele brein draait nu overuren waarom het morgen nog een keer moet. Zou het echt wel voor de zekerheid zijn? Enz. Ik word en ben doodmoe van mezelf.
Heel herkenbaar! Je voelt je soms zo'n aansteller he?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dankjewel Spark. Ergens vind ik het wel 'fijn' dat ik niet de enige ben met dit gedoe. Gedeelde smart ofzo.
Jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:58 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Heel herkenbaar! Je voelt je soms zo'n aansteller he?
Zij checken ook liever 10x te vaak dan 1x te weinig. Wel heel vervelend, je wordt er zo onzeker vanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja. Ik kwam daar ook echt zo binnen:
ja...daar ben ik weer
![]()
![]()
.
Ken ik ook ja. Ik hoop iedere keer dat er net een andere verloskundige dienst heeft op de afdeling, die kent me tenminste nog niet. Belachelijk eigenlijk he?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja. Ik kwam daar ook echt zo binnen:
ja...daar ben ik weer
![]()
![]()
.
Nee, bellen!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:12 schreef L-E het volgende:
Ik ben overigens net uitgegleden in de badkamer (vloer was nat) en met mijn buik tegen de wasmachine geklapt. Die zak met vruchtwater vangt zo'n klap wel op toch?
Het is jou bevalplan dus gewoon duidelijk opschrijven waar jij behoefte aan hebt. Zo heb ik enorme angst voor naalden en had ik aangegeven dat ik bij een eventuele ruggeprik graag mijn vriend erbij wilde hebben om mij rust te geven. Dit was niet standaard maar bleek in principe wel gewoon mogelijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:25 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ken ik ook ja. Ik hoop iedere keer dat er net een andere verloskundige dienst heeft op de afdeling, die kent me tenminste nog niet. Belachelijk eigenlijk he?
Ik heb nog een vraag waarbij jullie vast kunnen helpen!
Mijn gyn gaf laatst aan dat het verstandig was om een bevalplan te maken en deze in een afspraak door te nemen met een verloskundige. Nu is dat een goed idee lijkt mij! Ik heb een angststoornis en zie een beetje op tegen de eerste tijd na de bevalling. Alles is nieuw en eng en ik ben bang dat ik er door in paniek zou kunnen raken. Mijn man is altijd een grote steun voor mij, alleen al zijn bijzijn kan er voor zorgen dat ik gewoon rustig blijf omdat we het samen doen. Nu is mijn angst dus dat hij weg moet na de bevalling en ik alleen met dochter achterblijf. Zou ik hier iets over in het bevalplan kunnen zetten?
Ik weet dat ons ziekenhuis bedden aanbied voor partners indien mogelijk maar ja, hoe beschrijf ik dat?
Ik weet dat ik uiteindelijk ook alleen moet blijven natuurlijk, dat lukt ook wel! Dit gaat echt om de eerste dagen na de bevalling. Mijn man heeft ook 3 weken vrij genomen erna om samen te wennen aan de nieuwe situatie.
Dat was een beetje m'n bedoeling, dan heb ik je aandachtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik schrik van je
Heb de baby inmiddels gevoeld, dan toch bellen?
Ik zat echt een beetje in de rats, wil je dat wel weten. Ik dacht dat beessie niet groot genoeg was, omdat ik helemaal niets voel bewegen... Nu blijk ik en niet goed bij mijn hoofd te zijn, want echo mevrouw voelde hem door mijn buik heen en vriendje biechte vandaag op dat hij hem ook al gevoeld had door mijn buik heen. En beessie is nog eens ruim 2 weken verder dan verwachtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:57 schreef LadyBlack het volgende:
Wow! Dat is wel raar om nu nog achter te komen!
Maargoed, het is beter nieuws dan dat je kindje op bepaalde punten voorloopt toch? Dan maak je gewoon een mooie "Hoera 22 weken" taart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je waarom ze bij jou zo zeker waren van hun zaak? Gewoon gratis weken! Voor je jommetje!!!![]()
Zwanger zijn van een jongetje is leuk(vind ik)
[ Bericht 0% gewijzigd door Suikertante op 26-03-2013 19:38:23 ]
Ik kom uit een bakbeesten familiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:39 schreef Suikertante het volgende:
Joh zeker geen zorgen maken inderdaad! Je hebt gewoon een enthousiaste hummel die lekker snel bij mama wil liggen![]()
11 pond![]()
Dit dus! Vind het altijd interessant en waardevol om te lezenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:20 schreef Spirit82 het volgende:
Wat heerlijk toch altijd zo'n gratis second opinion van een pro
Ja, wij kunnen wel ervaringen enzo delen, maar om daar nou je hele zwangerschap op te bouwenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit dus! Vind het altijd interessant en waardevol om te lezen
Ja precies. Je hoort toch..een bepaalde kant/mening van een vk, en het is prettig om iemand te hebben die daar eventueel vraagtekens bij kan zetten zodat je zelf de beste beslissing kan maken. Niet zeggend dat de 1 iets wel of niet goed doet/zegt, aangezien alle partijen toch het beste met jou en je kindje voor hebben (mag ik hopen!)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, wij kunnen wel ervaringen enzo delen, maar om daar nou je hele zwangerschap op te bouwenDan is dit toch wel erg fijn om te weten zodat je verder kunt uitzoeken met je eigen vk/echografiste.
Amen!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:20 schreef Spirit82 het volgende:
Wat heerlijk toch altijd zo'n gratis "second opinion" van een pro
*boks*quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Amen!
En nu ramptoeristen met 4 handen op 1 buik.
Echt hè?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:41 schreef LadyBlack het volgende:
En potver, wat een aflevering is het nu alweer...
Ja waar m'n hoofd niet op staat zitten nog wel een paar aardige tussenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:43 schreef Suikertante het volgende:
Hahahaha! L0t ik kan het me helemaal voorstellen! Toen ik mijn vriend voorstelde dit weekend een shoot te doen keek hij ook erg moeilijk en herinnerde me aan een fotopoging in de zomer waarbij ik een zonnebloem "leegblaas", als je begrijpt wat ik bedoel. Dat zijn zulke ontzettend domme foto's geworden, ik moet er nu weer om lachen!
Zit er niet één leuke tussen?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
Volgens mij liep Bartje bij de 20 weken echo ook al ruim een week voor. Ze hebben mij tijden bang gemaakt met voorspellingen van 8-9 pond, tot op het laatst er een schatting van 3600 gram uitkwam.
Uiteindelijk was hij 3390 gram...
Je moet wat om op te vallen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:29 schreef mignonne het volgende:
Maar jij had dan weer wel diabetes![]()
da ha k nie
P100. Dus 100% van de baby's is kleiner. Dan hebben jullie dus de grootste baby OOIT gekregen!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:26 schreef Ticootje het volgende:
Bram was bij de 34 weken groei echo p100 en dat klopte ook.
Ik vind alle babies klein ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
P100. Dus 100% van de baby's is kleiner. Dan hebben jullie dus de grootste baby OOIT gekregen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |