Dat was een beetje m'n bedoeling, dan heb ik je aandachtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik schrik van je
Heb de baby inmiddels gevoeld, dan toch bellen?
Ik zat echt een beetje in de rats, wil je dat wel weten. Ik dacht dat beessie niet groot genoeg was, omdat ik helemaal niets voel bewegen... Nu blijk ik en niet goed bij mijn hoofd te zijn, want echo mevrouw voelde hem door mijn buik heen en vriendje biechte vandaag op dat hij hem ook al gevoeld had door mijn buik heen. En beessie is nog eens ruim 2 weken verder dan verwachtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:57 schreef LadyBlack het volgende:
Wow! Dat is wel raar om nu nog achter te komen!
Maargoed, het is beter nieuws dan dat je kindje op bepaalde punten voorloopt toch? Dan maak je gewoon een mooie "Hoera 22 weken" taart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je waarom ze bij jou zo zeker waren van hun zaak? Gewoon gratis weken! Voor je jommetje!!!![]()
Zwanger zijn van een jongetje is leuk(vind ik)
[ Bericht 0% gewijzigd door Suikertante op 26-03-2013 19:38:23 ]
Ik kom uit een bakbeesten familiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:39 schreef Suikertante het volgende:
Joh zeker geen zorgen maken inderdaad! Je hebt gewoon een enthousiaste hummel die lekker snel bij mama wil liggen![]()
11 pond![]()
Dit dus! Vind het altijd interessant en waardevol om te lezenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:20 schreef Spirit82 het volgende:
Wat heerlijk toch altijd zo'n gratis second opinion van een pro
Ja, wij kunnen wel ervaringen enzo delen, maar om daar nou je hele zwangerschap op te bouwenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit dus! Vind het altijd interessant en waardevol om te lezen
Ja precies. Je hoort toch..een bepaalde kant/mening van een vk, en het is prettig om iemand te hebben die daar eventueel vraagtekens bij kan zetten zodat je zelf de beste beslissing kan maken. Niet zeggend dat de 1 iets wel of niet goed doet/zegt, aangezien alle partijen toch het beste met jou en je kindje voor hebben (mag ik hopen!)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, wij kunnen wel ervaringen enzo delen, maar om daar nou je hele zwangerschap op te bouwenDan is dit toch wel erg fijn om te weten zodat je verder kunt uitzoeken met je eigen vk/echografiste.
Amen!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:20 schreef Spirit82 het volgende:
Wat heerlijk toch altijd zo'n gratis "second opinion" van een pro
*boks*quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Amen!
En nu ramptoeristen met 4 handen op 1 buik.
Echt hè?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:41 schreef LadyBlack het volgende:
En potver, wat een aflevering is het nu alweer...
Ja waar m'n hoofd niet op staat zitten nog wel een paar aardige tussenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:43 schreef Suikertante het volgende:
Hahahaha! L0t ik kan het me helemaal voorstellen! Toen ik mijn vriend voorstelde dit weekend een shoot te doen keek hij ook erg moeilijk en herinnerde me aan een fotopoging in de zomer waarbij ik een zonnebloem "leegblaas", als je begrijpt wat ik bedoel. Dat zijn zulke ontzettend domme foto's geworden, ik moet er nu weer om lachen!
Zit er niet één leuke tussen?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
Volgens mij liep Bartje bij de 20 weken echo ook al ruim een week voor. Ze hebben mij tijden bang gemaakt met voorspellingen van 8-9 pond, tot op het laatst er een schatting van 3600 gram uitkwam.
Uiteindelijk was hij 3390 gram...
Je moet wat om op te vallen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:29 schreef mignonne het volgende:
Maar jij had dan weer wel diabetes![]()
da ha k nie
P100. Dus 100% van de baby's is kleiner. Dan hebben jullie dus de grootste baby OOIT gekregen!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:26 schreef Ticootje het volgende:
Bram was bij de 34 weken groei echo p100 en dat klopte ook.
Ik vind alle babies klein ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
P100. Dus 100% van de baby's is kleiner. Dan hebben jullie dus de grootste baby OOIT gekregen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |