abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124525388
Ne een hectische 2 weken hoop ik een beetje in rustiger vaarwater beland te zijn. En weer tijd om wat meer mee te lezen :)

Ik las een verstopte LB, lijkt me rottig als je ook nog rond moet lopen met buik erbij. Hopen dat de aangedragen tips werken :*

En Cwen zonder voeten!! Ik herken het. Zelf ook van die mooie schuiten maat 42 die er 'ineens' niet meer zijn :')

Barbabientje een zoon! Gefeliciteerd!! :) O+

Mega frustratie voor Danic, Kan me voorstellen dat je gek wordt van het welles nietus spelletje. Hoop dat je vannacht en aankomende nachten een beetje kan slapen!!

LE In botsing met de wasmachine. Kan er geen zinnig antwoord op geven. Maar hoop natuurlijk dat er niks aan de hand is.

Ik geloof dat ik er best wel wat vergeten ben maar meer kon ik niet onthouden. :@

Ik mag zomestrakjes voor de 20 wkn echo. Best wel een boel spannend vind ik het!
pi_124525533
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:10 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik schrik van je :@

Heb de baby inmiddels gevoeld, dan toch bellen?
Dat was een beetje m'n bedoeling, dan heb ik je aandacht :@ Ja, alsnog doen. Het gaat er niet alleen om of de baby het doet, maar bij een buiktrauma kan er soms ook een kleine hoeveelheid bloed tussen kind en moeder worden uitgewisseld. Dat moet ff gecheckt worden. Dus bel alsnog maar even ;)
pi_124525613
Succes alvast voor straks Hillz! Weet je het geslacht al of is dat ook iets wat je straks te horen krijgt?
Sarcasme. Herken het.
pi_124529060
Spannend Hilz!

Danic, wat loeizwaar voor je! Hopelijk helpt de pcm en kunnen ze anders snel een plan maken.

LE, wat eng! Hoop dat alles goed is met jullie!

LB, gaat het al beter? Buikademhaling en lopen doen hier normaliter wonderen.

Barba en Pipo, gefeliciteerd! Wat een zwaargewicht :D
Home is where the O+ is...
pi_124529092
Succes en ook plezier Hilzillah!
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:34:52 #256
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124529216
Ik heb mezelf net weer een groot glas drinken ingeschonken Cwen, dat zal ook helpen :)
Verder ben ik iig niet meer misselijk _O_ en heb ik net een proefje laten maken van het geboortekaartje O+ O+ dus ik ben happy!

Hilzillah, ik ben benieuwd!!

LE, heb je al gebeld?
  dinsdag 26 maart 2013 @ 18:09:21 #257
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124533030
Fijn dat het beter gaat LB!

Nog geen update van LE en Hilzillah?

Ik ben neergestort op de bank. Zometeen komt er nog ff een timmerman voor een offerte voor enige aanpassingen aan de boekenkast die kinderkast gaat worden en ik denk dat we daarna patatjes gaan halen :@. Ik vind dat het wel mag na vandaag.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_124533461
Oooh lekker hoor patatjes! Hier wordt andijviestamppot gemaakt O+
Ik heb vandaag weer op een andere manier niet relaxed gedaan: eerst ben ik gaan kraamlijstshoppen bij de HEMA, toen heb ik boodschappen gedaan, en daarna had ik ineens allemaal kleine klusjes voor ons bedrijf. Vooral allerlei facturen maken en sturen en opdrachten afronden en naar de drukker sturen, dat is cashen voor ons, dus dan denk ik al snel "als ik dit nou vandaag doe, dan hoeft het morgen niet én komt 't geld eerder binnen!". Het probleem is natuurlijk dat er morgen ook dit soort klusjes liggen en zo heb ik nooit een dag vrij. En eerst lopen en dan de hele tijd aan een bureau zitten is ietsje teveel gevraagd, dus nu zit ik lekker op de bank met een dekentje en mijn laptop :)

Maar morgen denk ik écht dat het lukt om eens een hele luie dag te houden! Dan ga ik niet winkelen, geen boodschappen doen, ik kom gewoon het huis niet uit denk ik. Ohjawel, we gaan een maxicosi ophalen, maar dan speelt mijn vriend taxichauffeurtje ^O^

L-E heb je nog gebeld en moest je langskomen?
En Hill hoe was de echo?? Heb je nog mooie foto's om te delen? *;
Danic, ik vind dat je de moed er goed inhoudt, het is natuurlijk wel heel fijn dat iemand ziet dat dit niet vol te houden is. Ben benieuwd waar je op uit komt met de gyn!
  dinsdag 26 maart 2013 @ 18:27:02 #259
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124533656
Ah, fijn dat je wat hebt gecasht Suiker, maar morgen niksdoen klinkt als een goed plan ^O^

Heb je je kraamlijst al helemaal afgewerkt?
pi_124533959
Nee nog niet helemaal hoor! Maar het zijn nog van die suffe dingetjes, zoals een badthermometer, poedermelk en de halve lijn van Zwitsal ;)
Ik heb nu wel alle textiel in huis en ben dus weer aan 't wassen. Doen jullie hydrofielen in de droger?

Jij wel alles in huis nu als LLM number one? Is het echt helemaal zoals je in gedachten had dat alles zou moeten zijn? Ik vermoed dat hier nog wel wat klusjes blijven liggen straks.. daar probeer ik me nu vast een beetje bij neer te leggen :)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 18:46:19 #261
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124534454
Hier liggen nog genoeg klusjes hoor :')

De commode moet nog ingeruimd, ik had nog een kastje willen schilderen en ophangen, plankjes willen ophangen, de gekleurde kleertjes moeten nog gewassen, er hangen nog steeds geen gordijnen in het kamertje.... maar ik weiger mezelf nog zo op te fokken als vorige (?) week. Alle belangrijke dingen zijn in huis en daar ging het om :Y
pi_124534533
*O* Barba, Pipo en Bientje, gefeliciteerd met de geboorte van L uca s!! *O*
pi_124534810
Nou, blijkbaar heb ik mijn byzondere 'ik ben op de helft' mijlpaal helemaal gemist.

Mormeltje had een beetje een dikke buik dus de echo mevrouw begon over zwangerschapssuiker. Omdat extra vetjes op een kindje vaak duiden op zwschapsuiker. Maar ze ging voor de allerste zekerheid nog een keer het hoofdje en de kleine hersenen controleren. Die blijken ook (in verhouding) mega groot te zijn. Dus NOG een keer alles controleren. Ondertussen brak het zweet me uit natuurlijk. Ze vertelde wel meteen dat ik me geen zorgen hoefde te maken, maar dat het wel wat vreemd is.

Om een lang verhaal kort te maken. Na heen en weer bellen met haar supervisor en mijn eigen vk, blijkt mijn vk waarschijnlijk heel slordig omgesprongen te zijn met het bepalen van het termijn en zou ik nu 21+5 zwanger zijn ipv 19.5

Maar... Hoe komt het dan dat ik mijn aller eerste test negatief pieste. 5 dagen voor mijn eigenlijke NOD

Hoe komt het dan dat ik 2 dagen na mijn NOD ZWANGER 1-2 weken pieste.

Heb ik dan een heel korte cyclus gehad? Daarvoor 15 jaar de pil geslikt, en dit was mijn eerste 'echte' ongesteldheid. Ik heb volgens mij zelfs de eisprong gevoeld..

Ik ben er helemaal een beetje van tussen de war.

Dus over 2 weken waarschijnlijk een nieuw speciaal termijn echo om te kijken of alles tegelijk gegroeid is en dat ze dus echt het termijn verkeerd hadden.

Maar ondertussen kan ik geen 'Hoera 20 weken' taart meer eten ;(
  dinsdag 26 maart 2013 @ 18:57:56 #264
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124534913
Wow! Dat is wel raar om nu nog achter te komen!

Maargoed, het is beter nieuws dan dat je kindje op bepaalde punten voorloopt toch? Dan maak je gewoon een mooie "Hoera 22 weken" taart :*
  dinsdag 26 maart 2013 @ 19:03:28 #265
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124535192
Oh wat gek Hilzillah! Maar een korte cyclus kan wek natuurlijk... En weet je wat het wordt? En 22 weken taart is vast net zo lekker idd ;).
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_124535261
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:57 schreef LadyBlack het volgende:
Wow! Dat is wel raar om nu nog achter te komen!

Maargoed, het is beter nieuws dan dat je kindje op bepaalde punten voorloopt toch? Dan maak je gewoon een mooie "Hoera 22 weken" taart :*
Ik zat echt een beetje in de rats, wil je dat wel weten. Ik dacht dat beessie niet groot genoeg was, omdat ik helemaal niets voel bewegen... Nu blijk ik en niet goed bij mijn hoofd te zijn, want echo mevrouw voelde hem door mijn buik heen en vriendje biechte vandaag op dat hij hem ook al gevoeld had door mijn buik heen. En beessie is nog eens ruim 2 weken verder dan verwacht :')
pi_124535297
Mormeltje is een Jommetje O+ O+ Maar dat had ik ook al een beetje verklapt na de geslachtsbepaling. Dat is er alleen nooit achter komen te staan in de TT. :D
  dinsdag 26 maart 2013 @ 19:07:10 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124535364
Oh ja nu je het zegt! Nou, ik zet in op een vk met slechte rekenskills ;).
pi_124535491
Daar ga ik ook gewoon van uit hoor. Vooral omdat alles te groot was voor het eigenlijke termijn.

Maar het is een heerlijk actief kereltje alle kanten op hupsen en de echomevrouw pesten door steeds NIET te doen wat zij wilde :D
pi_124535647
Nou dat is ook lekker hillzilah, kan me oorstellen dat je dan een in de rats zit! Maar wel fijn dat het uitgezocht en verklaard is :)

Le heb je nog gebeld?

Suiker, lekker met een dekentje op de bank, hopelijk heb je morgen echt een relax dagje

Lady black..heel goed dat je jezelf niet laat opfokken, heb je toch niks aan :)
pi_124535951
Inderdaad LB , lekker relaxen!

Wat gek dat ze dan de termijn verschuiven Hil, een week is toch niet zo heel raar? Die van ons liep bijna twee weken voor en dat vonden ze gewoon een groeispurtje. Of dat het een grote baby werd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je waarom ze bij jou zo zeker waren van hun zaak? Gewoon gratis weken! Voor je jommetje!!! O+ O+
Zwanger zijn van een jongetje is leuk :D (vind ik)

[ Bericht 0% gewijzigd door Suikertante op 26-03-2013 19:38:23 ]
pi_124536336
Ze gaf eigenlijk geen reden waarom ze zo zeker was van haar zaak. Wat jij zegt klinkt ook heel logisch, en dat ga ik zeker mee nemen in mijn afspraak bij de VK op 3 april. Kan anders die eerste negatief test en dat eisprong voelen niet helemaal verklaren.

Nou ja. Ik hoefde me geen zorgen te maken, daar hamerde ze echt op.
Gratis weken voor beessie is altijd goed! En beulen van jommetjes zijn O+

Mijn moeder vertelde dat ze 10 pond woog bij geboorte en haar zus 11 :D :D
Ik was een slordige 8 en verreweg de grootste van al mijn nichtjes en neefjes
pi_124536893
Joh zeker geen zorgen maken inderdaad! Je hebt gewoon een enthousiaste hummel die lekker snel bij mama wil liggen *;

11 pond :o :X
pi_124538501
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:39 schreef Suikertante het volgende:
Joh zeker geen zorgen maken inderdaad! Je hebt gewoon een enthousiaste hummel die lekker snel bij mama wil liggen *;

11 pond :o :X
Ik kom uit een bakbeesten familie :D
pi_124539008
Hmm, ben geen expert natuurlijk, maar ik hoor best vaak dat kindjes voorlopen qua groei na de 12 weken echo waarop de termijn wordt bepaald. Ik zou dus de termijn van die echo aanhouden. En als je je zorgen maakt over zwangerschapssuiker, dan is dat toch eenvoudig getest?

Wij lopen hier ook vrolijk een paar weken voor op schema :@
Sarcasme. Herken het.
pi_124539020
Eh hillzillah wat een typisch verhaal?
Heb je een termijnbepaling gehad? Of een nekplooimeting? Waarom zou je verloskundige slordig om zijn gesprongen met je uitgerekende datum, ik vind eerlijk gezegd 2 weken verschil niet echt te vatten onder slordig omspringen met.

Ten eerste, jongetjes zijn wellicht eerder wat groter dan meisjes. Dat je een groot kind verwacht maakt nog niet dat je dan ook dús twee weken verder zwanger zou zijn. Ten tweede is het echt nog te vroeg/snel om nu al iets over de groei te zeggen, daarvoor heb je minimaal nog een echo nodig met minimaal 2 weken tussen deze en de volgende echo om de groei te kunnen monitoren. Wie weet zat ie net aan t einde van een groeispurtje en is ie over 2 weken al minder enormous.

Daarbij zeg jij 'gratis weken zijn altijd goed' maar dit is wel veel hoor. Heeft ze nu echt je uitgerekende datum aangepast? En heeft de verloskundige daarmee ingestemd? Dat betekent dus ook dat als jij volgens je oude telling op 40 weken/je uitgerekende datum zit, dat je volgens de echoscopist dan 42 weken bent. In ziekenhuizen leiden ze soms bij 41, soms bij 42 weken in. In jouw geval zou dat voor de oude datum dus 39 of 40 weken betekenen en krijgt je lichaam haast geen kans om zelf te bevallen. Ik zou persoonlijk voor een second opinion gaan als er echt termijn discussie is. En als je in regio Den Haag woont dan weet k nog wel een echoscopist die de moeite van het benaderen waard is.
:)
pi_124539135
Wat heerlijk toch altijd zo'n gratis "second opinion" van een pro O+
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:21:09 #278
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124539167
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:20 schreef Spirit82 het volgende:
Wat heerlijk toch altijd zo'n gratis second opinion van een pro O+
Dit dus! Vind het altijd interessant en waardevol om te lezen :)
pi_124539206
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:21 schreef GotC het volgende:

[..]

Dit dus! Vind het altijd interessant en waardevol om te lezen :)
Ja, wij kunnen wel ervaringen enzo delen, maar om daar nou je hele zwangerschap op te bouwen :@ Dan is dit toch wel erg fijn om te weten zodat je verder kunt uitzoeken met je eigen vk/echografiste.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:29:48 #280
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124539655
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja, wij kunnen wel ervaringen enzo delen, maar om daar nou je hele zwangerschap op te bouwen :@ Dan is dit toch wel erg fijn om te weten zodat je verder kunt uitzoeken met je eigen vk/echografiste.
Ja precies. Je hoort toch..een bepaalde kant/mening van een vk, en het is prettig om iemand te hebben die daar eventueel vraagtekens bij kan zetten zodat je zelf de beste beslissing kan maken. Niet zeggend dat de 1 iets wel of niet goed doet/zegt, aangezien alle partijen toch het beste met jou en je kindje voor hebben (mag ik hopen!)

Daarbij is het gewoon erg leerzaam :)

Morgen dus vk, voor het eerst sinds de intake. Vind het toch wel spannend, 1e keer dat we (hopelijk) het hartje horen sinds de echo. 'Wat als..' is toch een bekend zinnetje in m'n hoofd inmiddels.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:30:09 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124539679
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:20 schreef Spirit82 het volgende:
Wat heerlijk toch altijd zo'n gratis "second opinion" van een pro O+
Amen!

En nu ramptoeristen met 4 handen op 1 buik ;(.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:33:45 #282
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124539914
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Amen!

En nu ramptoeristen met 4 handen op 1 buik ;(.
*boks*
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:41:25 #283
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124540313
En potver, wat een aflevering is het nu alweer... :X
pi_124540349
Vreemd verhaal idd Hilzillah, maar fijn dat alles er verder helemaal goed uitzag! :)

Wij hebben vanavond zelf geprobeerd nog een soort van 'shoot' te doen maar het werd echt een fiasco. Werd maar weer eens pijnlijk duidelijk dat ik écht niet fotogeniek ben en mijn vriend ook eigenlijk niet zo goed kan fotograferen :'). De foto's zijn dus vooral hilarisch geworden ipv het mooie serene sfeertje wat eigenlijk de bedoeling was :'). Nouja, we hebben het geprobeerd :P.
pi_124540449
Hahahaha! L0t ik kan het me helemaal voorstellen! Toen ik mijn vriend voorstelde dit weekend een shoot te doen keek hij ook erg moeilijk en herinnerde me aan een fotopoging in de zomer waarbij ik een zonnebloem "leegblaas", als je begrijpt wat ik bedoel. Dat zijn zulke ontzettend domme foto's geworden, ik moet er nu weer om lachen!
Zit er niet één leuke tussen?
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:43:46 #286
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124540456
Ohh jammer he L0t... als het dan niet zo wordt als je het voor ogen had!

Maar waarschijnlijk vind je het volgend jaar ofzo prachtig!
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:46:42 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124540638
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:41 schreef LadyBlack het volgende:
En potver, wat een aflevering is het nu alweer... :X
Echt hè? :X

En l0t :D!
pi_124540646
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:43 schreef Suikertante het volgende:
Hahahaha! L0t ik kan het me helemaal voorstellen! Toen ik mijn vriend voorstelde dit weekend een shoot te doen keek hij ook erg moeilijk en herinnerde me aan een fotopoging in de zomer waarbij ik een zonnebloem "leegblaas", als je begrijpt wat ik bedoel. Dat zijn zulke ontzettend domme foto's geworden, ik moet er nu weer om lachen!
Zit er niet één leuke tussen?
Ja waar m'n hoofd niet op staat zitten nog wel een paar aardige tussen :'). Nouja, we hebben in ieder geval wel goed kunnen lachen :P wat mijn blaas dus ook niet meer aankan :')
pi_124541331
dames :D ik krijg het er helemaal warm en fuzzy van :+ O+

Maar serieus, ik weet uiteraard niet wat er precies gezegd en gedaan is enzo hoor dus hou me ten goede, misschien vlieg ik weer es te kort door de bocht. :') Maar ik zou niet zomaar akkoord gaan met een vooruitplaatsing van 2 weken op basis van de SEO.

De termijn wordt in principe bepaald op basis van de kop/staart lengte bij de termijnecho rond 10 weken (crown-to-rump length), wat iemand eerder al zei, ze groeien hetzelfde de eerste 12 weken ongeveer dus dat geeft doorgaans een goede indicatie.
Een eisprong die gevoeld wordt zegt niet heel veel want het kan ook de innesteling zijn die je gevoeld hebt, een 'gewoon' krampje, iets anders. En daarnaast kan een vruchtje ook enige tijd "zweven" na de bevruchting en voordat het zich innestelt, een diapauze. Maar goed, in combinatie met de negatieve test en later de positieve test geeft het wel ietsje meer informatie.

Daarbij, als de termijn helemaal onzeker is, zoals bij sommige vrouwen die er heel laat pas achter komen dat ze zwanger zijn, dan wordt de termijn dus inderdaad gesteld op basis van de hoofdomtrek + een meting van de kleine hersenen, maar, dan moet die meting wel altijd nog eens herhaald worden om dus zeker te zijn. Dat wordt ook gedaan schrijf je, dan is het dus wel al te vroeg om het nu aan te gaan passen.

Maar goed, that having said, ik vind het wat gek om dat nu, als je ook een termijn en/of nt-meting hebt gehad die termijn aan te gaan passen. Mijn meiden hadden allebei een kleine hoofdomtrek en een klein cerebellum, betekent dat dat ik dan eigenlijk ruim 2 weken minder ver zwanger was? Waarom zou je hem wel aanpassen bij bovengemiddeld maar niet bij ondergemiddeld.

Overigens worden er ook heel erg veel kinderen geboren die 'gewoon' groot zijn, waarvan de moeder echt geen zwangerschapssuiker heeft. Verder congrats voor je goeie SEO *O* en ik zou die mijlpaal lekker alsnog vieren.
pi_124542354
Volgens mij liep Bartje bij de 20 weken echo ook al ruim een week voor. Ze hebben mij tijden bang gemaakt met voorspellingen van 8-9 pond, tot op het laatst er een schatting van 3600 gram uitkwam.

Uiteindelijk was hij 3390 gram... :')
pi_124542744
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 21:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
Volgens mij liep Bartje bij de 20 weken echo ook al ruim een week voor. Ze hebben mij tijden bang gemaakt met voorspellingen van 8-9 pond, tot op het laatst er een schatting van 3600 gram uitkwam.

Uiteindelijk was hij 3390 gram... :')
:D_!

A. was bij de 20 weken echo (ik was precies 20+0) qua schedel conform 17 weken/ <p3, en qua andere metingen p30. Uiteindelijk bij 41 weken was ze 3765.

E was bij 20 weken echo p30, uiteindelijk woog ze bij 39 weken 4270 :Y)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 21:26:40 #292
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_124543100
Bram was bij de 34 weken groei echo p100 en dat klopte ook. :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_124543274
Maar jij had dan weer wel diabetes :D
da ha k nie
  dinsdag 26 maart 2013 @ 21:44:38 #294
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_124544237
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 21:29 schreef mignonne het volgende:
Maar jij had dan weer wel diabetes :D
da ha k nie
Je moet wat om op te vallen.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 21:46:28 #295
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_124544382
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 21:26 schreef Ticootje het volgende:
Bram was bij de 34 weken groei echo p100 en dat klopte ook. :')
P100. Dus 100% van de baby's is kleiner. Dan hebben jullie dus de grootste baby OOIT gekregen! :D
  dinsdag 26 maart 2013 @ 21:47:04 #296
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_124544443
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 21:46 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

P100. Dus 100% van de baby's is kleiner. Dan hebben jullie dus de grootste baby OOIT gekregen! :D
Ik vind alle babies klein ja.
pi_124544512
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 21:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je moet wat om op te vallen.
prenataal al een stickertje O+
  dinsdag 26 maart 2013 @ 22:21:54 #298
378192 -mandy-
I am who I am
pi_124546935
Ik val hier even binnen tussen alle babygroottes door.

Ben vanavond samen met (8> naar een infoavond geweest over bevallen in het WZA en de verloskamers ed ook gezien. Het geeft wel een heel byzonder gevoel, dat je daar zelf met een aantal weken ook ligt te bevallen.
Het wordt ineens zo concreet. De volgende keer dat we waarschijnlijk buitenlopen bij het WZA ligt mini in de maxicosi ...

Hoorde vandaag van (8> dat een vrouwelijke collega, met dezelfde klachten (geknelde zenuw en tintelingen/doofheid/pijn) als ik, met 37 weken was ingeleid. Volgende week weer controle bij de vk, dus maar eens navragen naar het hoe/wat en waar daaromheen.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 22:22:43 #299
378192 -mandy-
I am who I am
pi_124547000
--- leeg ---
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_124547628
Hilz, wat bizar! Maar idd, is het niet veel logischer dat jullie knulletje gewoon groot is? Je vk kan er toch geen 2 weken naast gezeten hebben, we hebben hier de kiddo met 9 weken en 11 weken gezien en dat was echt heel anders!

Wel heel fijn dat alles goed was *O*!
Home is where the O+ is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')