abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 maart 2013 @ 16:14:18 #26
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124487832
quote:
10s.gif Op maandag 25 maart 2013 15:12 schreef Limone het volgende:
... en als je dan toch gaat bevallen vandaag, ben je wel mooi van die verstopping af :Y)
:D

Ik ben mn dutje gaan doen, dat was ook een goed plan. Nu 2 rennies achter de kiezen want ik lag iets weg te slikken, hopelijk is de misselijkheid dan zo als ik opsta ook weg :)
  maandag 25 maart 2013 @ 16:17:37 #27
378192 -mandy-
I am who I am
pi_124487955
Dank je. Voor de uitleg Lot.

Dat van dat rustiger aan doen herken ik wel. Helaas maar waar.

Had voor vandaag, op m'n eerste officiële dag verlof veel op de planning staan, maar heb al wel gemerkt dat ik mijn plannen mag aanpassen en uitstellen wil het haalbaar blijven. Morgen is er weer een dag.

Beterschap Elmo en Spewey.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_124488132
Evil griepvirus heeft jou ook gevonden, Elmo? Beterschap! :*
Zoë slaapt gelukkig nog wel 2 tot 3 keer per week 's middags dus dan ben ik solidair en ga ook even slapen :') Vandaag is gelukkig m'n man thuis gebleven om voor kroost en mij te zorgen O+

Hoop dat de rennies helpen, LB
  maandag 25 maart 2013 @ 16:23:30 #29
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124488185
Mijn dagbesteding so far: naar de verloskundige, bij een vriend op de koffie, thuis van de bank naar de wc (x 20), naar bed oO<

Ik had me ook vanalles voorgenomen voor mijn verlof, maar alles is ook in rap tempo zwaarder geworden, dus nu gaat alles lekker op standje traag. En daar probeer ik goed van te genieten; dat dat kan!!

Ohja, en vanavond nog koorrepetitie en aansluitend borrelen in de kroeg, maar dat valt me nog steeds niet zwaar :D da's mn sociale hoogtepunt wekelijks want al mn vrienden zingen daar ook zowat O+
  maandag 25 maart 2013 @ 16:31:33 #30
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_124488501
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:21 schreef Spewey het volgende:
Evil griepvirus heeft jou ook gevonden, Elmo? Beterschap! :*
Zoë slaapt gelukkig nog wel 2 tot 3 keer per week 's middags dus dan ben ik solidair en ga ook even slapen :') Vandaag is gelukkig m'n man thuis gebleven om voor kroost en mij te zorgen O+

Hoop dat de rennies helpen, LB
Ik hoop dat ik het nog enigszins buiten de deur kan houden, maar ja, als het zo is, dan doe ik er weinig aan he!
En zeker doen als Zoe ook nog slaapt!! Lekker toch! Ik ben al blij als Tirza gewoon lekker op de bank zit en zowat in de tv zit. Dan kan ik ff doezelen. :')
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_124488719
Hmm, jullie zijn dus ook chille mama's. Ik heb het idee dat mensen om mij heen tot het laatste moment nog superactief waren, maar ik geloof dat mensen dat idee nu ook van mij hebben!

Het bad was lekker, ook altijd een goede manier om je hoofd tot rust te brengen en te bedenken wat nu écht belangrijk is. In dit geval: een kilo aardappels en een kilo appels schillen! Languit op de bank met de bak op schoot welteverstaan O+

Elmo, hopelijk is het een schijnbeweging en gaat t virus aan jou voorbij!
  maandag 25 maart 2013 @ 16:40:07 #32
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124488813
Way to go suiker ^O^ Wat ga je maken? :Y)

En ik heb ook zo'n vriendin die tot 41 weken tomeloze energie had, maar dat verschilt gewoon echt per persoon...
pi_124489010
Suiker, ik ben net geen 20 weken en ik ben niet actiever dan jij! Ik teken ervoor als ik dit met m'n verlof nog kan. En als het niet gaat, dan niet.

Die roze wolk mist hier ook een beetje, zit in net zo'n dip ivm werk als covie beschrijft. Begrijpelijk, maar wel ruk :'(. Ik merk idd dat m'n hoofd het er even niet meer bij kan hebben.
Home is where the O+ is...
  maandag 25 maart 2013 @ 16:48:49 #34
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124489098
Ohja, daar had ik nog over gelezen, maar vergeten op te reageren. Wat ruk covie!

En Cwen ook al... ik snap heel goed dat je dat nu écht niet allebei kunt hebben.
pi_124489344
Echt stom al die werkperikelen, en zeker als je zwanger bent. Het is juist fijn om zekerheid te hebben. :* voor jullie!

LB ik maak stoofvlees met aardappel/mosterdpuree en rode kool, en als toetje apple crumble. Lekker winters eten :D
  maandag 25 maart 2013 @ 16:57:36 #36
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124489391
Wrrraaaah appelcrumble, lekker!! :9

Aardappel/mosterdpuree klinkt ook goed! Ik mik sowieso vaak mosterd bij stamppot enzo :Y)
  maandag 25 maart 2013 @ 17:07:10 #37
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_124489681
Dat klinkt erg smakelijk Suiker! :9~ Hoe laat eten we?! ;)

Ik ga straks maar eens wat uit de koelkast trekken. Blergh, geen honger, maar ja, Brabo heeft hard gewerkt, dus die moet ook wat te eten krijgen. Het probleem is ook gewoon dat ik niet zo lang kan staan met koken. :{ Het snijwerk doe ik al altijd zittend en meestal zorg ik dan maar dat ik alleen maar af en toe hoef te roeren en blijf ik voor de rest zitten. "Koken met kneuzen" :')
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  maandag 25 maart 2013 @ 17:16:47 #38
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_124489963
Hier ook niet echt een roze wolk. Iedereen roept je moet wel genieten. Dat doe ik ook zeker wel hoor, maar ik zie graag mijn man weer een baan hebben etc.
  maandag 25 maart 2013 @ 17:16:51 #39
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124489967
Hi ladies, wil wel teruglezen, maar ik ben te gaar... Heb vanmiddag even gebeld met het zkh en kan morgen terecht. Rest van het gezanik maar ff in spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks ff naar yoga, hopelijk ben ik daarna weer iets meer zen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 25 maart 2013 @ 17:17:26 #40
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_124489987
En mosterd :9 :9
pi_124490116
:* voor alle ontbrekende roze wolken. Lijkt me naar om niet volop te kunnen genieten, dat gun ik iedereen. :)
  maandag 25 maart 2013 @ 17:23:00 #42
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124490140
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hi ladies, wil wel teruglezen, maar ik ben te gaar... Heb vanmiddag even gebeld met het zkh en kan morgen terecht. Rest van het gezanik maar ff in spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks ff naar yoga, hopelijk ben ik daarna weer iets meer zen [ afbeelding ]
Dan hoop ik dat jij de komende 4 (?) weken nog een beetje doorkomt zonder al teveel hangen en wurgen, en dat je je daarna kunt storten op een relaxed verlof waarin je je kind steeds meer en duidelijker zult voelen :*

Goed dat je gebeld hebt!
pi_124490381
Spewey, hopelijk helpt het tegen je misselijkheid. Mijn konijn krijgt ook Primperan trouwens, om te zorgen dat ze niet verstopt raakt ;)

Suiker, adres graag :+

XM, goed dat je hebt gebeld! Ze zullen je altijd serieus nemen, ook al voel jij je soms een vreselijke zeur. Maar iedereen kan nog zeggen dat het bij je kindje hoort en die placenta en noem maar op. Je voelt het kindje niet en dat spookt steeds door je hoofd, heel zwaar!
Ik vind dat ook het rotste deel van zwanger zijn. Dan zit je net lekker in de beweging en voelt het goed en dan slaat het zo om dat ik niet meer weet waar ik de rust moet zoeken.
Alles is vast goed morgen :*
E.
pi_124490476
XM,:*. Het is ook frustrerend zo. Je wilt gewoon graag de bevestiging. Hopelijk is alles gewoon goed morgen!
Home is where the O+ is...
  maandag 25 maart 2013 @ 17:37:48 #45
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124490595
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:30 schreef .Sparkling. het volgende:
Spewey, hopelijk helpt het tegen je misselijkheid. Mijn konijn krijgt ook Primperan trouwens, om te zorgen dat ze niet verstopt raakt ;)

Suiker, adres graag :+

XM, goed dat je hebt gebeld! Ze zullen je altijd serieus nemen, ook al voel jij je soms een vreselijke zeur. Maar iedereen kan nog zeggen dat het bij je kindje hoort en die placenta en noem maar op. Je voelt het kindje niet en dat spookt steeds door je hoofd, heel zwaar!
Ik vind dat ook het rotste deel van zwanger zijn. Dan zit je net lekker in de beweging en voelt het goed en dan slaat het zo om dat ik niet meer weet waar ik de rust moet zoeken.
Alles is vast goed morgen :*
Dat is het precies Spark. Als het gewoon lekker beweegt en ik zie mn buik heen en weer golven, dán geniet ik ook echt wel! Lig ik helemaal te roze wolken voor de tv met mn handen op mn buik O+. Maar dan ineens die omslag naar die dagenlange stilte is echt killing idd. Zó frustrerend en vermoeiend, vooral geestelijk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_124491173
* Mabawa. schuift hier langzaam binnen.

:W

SPOILER: Test van vrijdag en testje van een uurtje geleden
  maandag 25 maart 2013 @ 17:56:33 #47
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124491203
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:55 schreef Mabawa. het volgende:

Welkom en nog gefeliciteerd!! *O* *O*

Dat zijn mooie streepjes!
pi_124491258
XM meisje, waarom meld jij je niet ziek van je werk? Ik herken wat je schrijft zo (niet de angst, maar het gewoon echt niet leuk meer vinden). Bij rust voel je je kindje ook zoveel beter, en dan blijven die harde buiken weg en hou je wat energie over voor leuke dingen, want echt, dat maakt zo'n verschil!

Suiker, hier onze honeymoon klaar, weekendje Brugge. Was heerlijk, maar omg wat ben ik zwanger. 200m. lopen was zo ontzettend de max :') Chillstand gaat hier nu ook aan 8-) Superactief zijn is een hoax!

Ow en hier is vriend verkouden geworden dus Heel Erg Ziek... Mannen! Maar stiekem ook leuk dat k weer een beetje voor hem kan zorgen ipv alleen andersom :@

Stomme vraag aan ervaringsdeskundigen: vanaf wanneer kun/mag je je slijmprop verliezen en is dat dan echt een prop of kan het ook gewoon heul veul slijm zijn?
Sarcasme. Herken het.
pi_124491265
Nogmaals gefeliciteerd Mabawa! Niet te missen die streepjes :D
E.
pi_124491295
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:55 schreef Mabawa. het volgende:

Welkom en gefeliciteerd *O*
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')