quote:Op maandag 25 maart 2013 15:12 schreef Limone het volgende:
... en als je dan toch gaat bevallen vandaag, ben je wel mooi van die verstopping af
Ik hoop dat ik het nog enigszins buiten de deur kan houden, maar ja, als het zo is, dan doe ik er weinig aan he!quote:Op maandag 25 maart 2013 16:21 schreef Spewey het volgende:
Evil griepvirus heeft jou ook gevonden, Elmo? Beterschap!
Zoë slaapt gelukkig nog wel 2 tot 3 keer per week 's middags dus dan ben ik solidair en ga ook even slapenVandaag is gelukkig m'n man thuis gebleven om voor kroost en mij te zorgen
Hoop dat de rennies helpen, LB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks ff naar yoga, hopelijk ben ik daarna weer iets meer zen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hi ladies, wil wel teruglezen, maar ik ben te gaar... Heb vanmiddag even gebeld met het zkh en kan morgen terecht. Rest van het gezanik maar ff in spoiler.Dan hoop ik dat jij de komende 4 (?) weken nog een beetje doorkomt zonder al teveel hangen en wurgen, en dat je je daarna kunt storten op een relaxed verlof waarin je je kind steeds meer en duidelijker zult voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks ff naar yoga, hopelijk ben ik daarna weer iets meer zen [ afbeelding ]![]()
Goed dat je gebeld hebt!
Dat is het precies Spark. Als het gewoon lekker beweegt en ik zie mn buik heen en weer golven, dán geniet ik ook echt wel! Lig ik helemaal te roze wolken voor de tv met mn handen op mn buikquote:Op maandag 25 maart 2013 17:30 schreef .Sparkling. het volgende:
Spewey, hopelijk helpt het tegen je misselijkheid. Mijn konijn krijgt ook Primperan trouwens, om te zorgen dat ze niet verstopt raakt
Suiker, adres graag![]()
XM, goed dat je hebt gebeld! Ze zullen je altijd serieus nemen, ook al voel jij je soms een vreselijke zeur. Maar iedereen kan nog zeggen dat het bij je kindje hoort en die placenta en noem maar op. Je voelt het kindje niet en dat spookt steeds door je hoofd, heel zwaar!
Ik vind dat ook het rotste deel van zwanger zijn. Dan zit je net lekker in de beweging en voelt het goed en dan slaat het zo om dat ik niet meer weet waar ik de rust moet zoeken.
Alles is vast goed morgen
SPOILER: Test van vrijdag en testje van een uurtje geledenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:55 schreef Mabawa. het volgende:
* Mabawa. schuift hier langzaam binnen.
Welkom en nog gefeliciteerd!!SPOILER: Test van vrijdag en testje van een uurtje geledenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn mooie streepjes!
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:55 schreef Mabawa. het volgende:
* Mabawa. schuift hier langzaam binnen.
Welkom en gefeliciteerdSPOILER: Test van vrijdag en testje van een uurtje geledenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |