Voorbeeldig kind + mama dusquote:Op maandag 25 maart 2013 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
Goedgekeurd bij de verloskundige, ze beginnen elke keer helemaal te jubelen als ze mn bloeddruk hebben gemeten110 over 70 was het volgens mij.
Kindje lag nu niet alleen vast, maar ook diep in het bekken. Heb helemaal niets gevoeld van (nog verder) indalen, dus of ze heeft een fijn klein koppie, of mijn bekken is al zo week dat het gewoon meewerkt ofzo? Ze was wel om dr as gedraaid, en dat heb ik gisteren wel gevoeld! Echt een flinke schuifbeweging ineens!
Jahoor, het gaat hier denk ik nog wel even durenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:44 schreef L-E het volgende:
Fijn LB! Verder alles dus nog helemaal rustig bij jou?
Ik ben Wizzyquote:
Hehe, elk krampje nu kan van betekenis zijn hequote:Op maandag 25 maart 2013 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jahoor, het gaat hier denk ik nog wel even durenof ik moet zo iemand zijn bij wie het ineens *poef* zover is, zonder voortekenen!
Maar ik let wel goed op, als ik iets voel, ben ik wel alert op wát ik dan voel![]()
Nouja, verstopping dus
Hoe is het daar? Lekker geslapen in je eigen bed?
Sinds vorige week is het rustiger op het werkquote:Op maandag 25 maart 2013 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
Een nieuwe zwangere die deze week mee is komen posten na meelurken
Je hoort idd wel eens over misselijkheid ja. Maar dat kan ook foor die verstopping komen. Dat alles een beetje in de verdrukking zit.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Fijn
Kan misselijkheid ook van betekenis zijn?
Ik weet wel dat ik gisteren beroerd heb gegeten, maar bweuh.... vandaag is eigenlijk niets goed.
[/zeur]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het bad is vol, tijd om definitief stand "lui" aan te zetten denk ik![]()
Laatste Loodjes Mamaquote:Op maandag 25 maart 2013 16:08 schreef -mandy- het volgende:
Oerdomme vraag tussendoor, maar waarvoor staat LLM?
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:12 schreef Limone het volgende:
... en als je dan toch gaat bevallen vandaag, ben je wel mooi van die verstopping af
Ik hoop dat ik het nog enigszins buiten de deur kan houden, maar ja, als het zo is, dan doe ik er weinig aan he!quote:Op maandag 25 maart 2013 16:21 schreef Spewey het volgende:
Evil griepvirus heeft jou ook gevonden, Elmo? Beterschap!
Zoë slaapt gelukkig nog wel 2 tot 3 keer per week 's middags dus dan ben ik solidair en ga ook even slapenVandaag is gelukkig m'n man thuis gebleven om voor kroost en mij te zorgen
Hoop dat de rennies helpen, LB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks ff naar yoga, hopelijk ben ik daarna weer iets meer zen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hi ladies, wil wel teruglezen, maar ik ben te gaar... Heb vanmiddag even gebeld met het zkh en kan morgen terecht. Rest van het gezanik maar ff in spoiler.Dan hoop ik dat jij de komende 4 (?) weken nog een beetje doorkomt zonder al teveel hangen en wurgen, en dat je je daarna kunt storten op een relaxed verlof waarin je je kind steeds meer en duidelijker zult voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks ff naar yoga, hopelijk ben ik daarna weer iets meer zen [ afbeelding ]![]()
Goed dat je gebeld hebt!
Dat is het precies Spark. Als het gewoon lekker beweegt en ik zie mn buik heen en weer golven, dán geniet ik ook echt wel! Lig ik helemaal te roze wolken voor de tv met mn handen op mn buikquote:Op maandag 25 maart 2013 17:30 schreef .Sparkling. het volgende:
Spewey, hopelijk helpt het tegen je misselijkheid. Mijn konijn krijgt ook Primperan trouwens, om te zorgen dat ze niet verstopt raakt
Suiker, adres graag![]()
XM, goed dat je hebt gebeld! Ze zullen je altijd serieus nemen, ook al voel jij je soms een vreselijke zeur. Maar iedereen kan nog zeggen dat het bij je kindje hoort en die placenta en noem maar op. Je voelt het kindje niet en dat spookt steeds door je hoofd, heel zwaar!
Ik vind dat ook het rotste deel van zwanger zijn. Dan zit je net lekker in de beweging en voelt het goed en dan slaat het zo om dat ik niet meer weet waar ik de rust moet zoeken.
Alles is vast goed morgen
SPOILER: Test van vrijdag en testje van een uurtje geledenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:55 schreef Mabawa. het volgende:
* Mabawa. schuift hier langzaam binnen.
Welkom en nog gefeliciteerd!!SPOILER: Test van vrijdag en testje van een uurtje geledenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn mooie streepjes!
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:55 schreef Mabawa. het volgende:
* Mabawa. schuift hier langzaam binnen.
Welkom en gefeliciteerdSPOILER: Test van vrijdag en testje van een uurtje geledenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
Weken voor je UD, groeit gewoon weer aan, beste omschrijving die ik ooit heb gelezen was die van Freecell, een paars/rode naaktslak, zo heb ik 'm de 2de keer ook herkendquote:Op maandag 25 maart 2013 17:58 schreef Spirit82 het volgende:
Stomme vraag aan ervaringsdeskundigen: vanaf wanneer kun/mag je je slijmprop verliezen en is dat dan echt een prop of kan het ook gewoon heul veul slijm zijn?
Navelbandjes bijvoorbeeld en omslagluiers (om de baby helemaal aan het begin lekker warm te houden, ik heb nog die vroeger van mij zijn geweest, op z'n ouderwetsch dus!).quote:Op maandag 25 maart 2013 20:43 schreef L-E het volgende:
Oh belle, waarvoor gebruik je die veiligheidsspelden?
Navelbandjes worden niet meer gebruikt hequote:Op maandag 25 maart 2013 20:46 schreef bellelena het volgende:
[..]
Navelbandjes bijvoorbeeld en omslagluiers (om de baby helemaal aan het begin lekker warm te houden, ik heb nog die vroeger van mij zijn geweest, op z'n ouderwetsch dus!).
Dus ik heb een bakje bij de hema gehaald, met zo'n kindersluiting erop!
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hi ladies, wil wel teruglezen, maar ik ben te gaar... Heb vanmiddag even gebeld met het zkh en kan morgen terecht. Rest van het gezanik maar ff in spoiler.Het is op zich wel heel normaal dat je meer in je eigen wereld raakt, dat doet de natuur voor je. Je gaat je gewoon helemaal richten op die aanstaande bevalling en de baby.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks ff naar yoga, hopelijk ben ik daarna weer iets meer zen [ afbeelding ]
Minder bewegen is ook echt hartstikke eng. Persoonlijk heb ik de ervaring dat een periode van veel groei bij de baby ook met rust gepaard gaat. En als ik het heel druk had de baby veel rustiger leek te zijn (of had ik minder aandacht voor wat er wél gebeurde?)
Wel verstandig om even bij de gyneacoloog aan te kaarten hoe je je voelt. al vraag ik me af of helemaal terugtrekken in je cocon (en dus niet meer werken) zo handig is. zonder afleiding is er misschien nog wel meer tijd om te "malen" ik herken het wel heel erg, ben sowieso een enorme labielo maar onder invloed van hormonen verander ik in een wrak.![]()
Zo wilde ik het gedichtje: je hebt twee kleine handjes... niet op het geboortekaartje omdat ik vreselijk moest huilen van het feit dat het kindje misschien wel helemaal geen twee handjes ha-a-ad..![]()
![]()
niet te streng voor jezelf zijn, niet verwachten dat je "normaal" bent en een beetje met de flow meegaan.
En overleg met je gyn. Sterkte
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Ik heb het namelijk van mijn lijst geschrapt omdat ik het bij de eerste ook niet gebruikt heb.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:46 schreef bellelena het volgende:
[..]
Navelbandjes bijvoorbeeld en omslagluiers (om de baby helemaal aan het begin lekker warm te houden, ik heb nog die vroeger van mij zijn geweest, op z'n ouderwetsch dus!).
Dus ik heb een bakje bij de hema gehaald, met zo'n kindersluiting erop!
nee, dan moet het juist zo open mogelijk blijven (als het nog een beetje nat is) en anders zit het vaak onder de luier. zelfs ik heb geen navelbandjes meer gebruikt.quote:
ik heb wel veiligheidsspelden gebruikt bij inbakeren (mijn middelste was zo sterk, die wurmde zich overal uit. De kleine Houdini) maar voor de rest eigenlijk niet. (ja, om elastiek weer in broeken te rijgen! haske handig)quote:Op maandag 25 maart 2013 20:52 schreef bellelena het volgende:
Ah okee, dan hoeft dat dus niet, dat wist ik helemaal niet!
ik vond het echt verbazingwekkend eng om zo vlak bij mijn puntgave baby met scherpe dingen te gaan lopen steken.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:56 schreef bellelena het volgende:
Dankjewel voor de tip(s)! En inderdaad, veiligheidsspelden komen altijd wel weer ergens van pas! Dus ik vind het niet erg als ik ze voor (bijna) niets in huis heb gehaaldVan die hoofdhuid is ook een goeie trouwens!
niet helemaal rationeel?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, nou even kijken of ik de bon nog heb van de hema, dan breng ik die navelbandjes terug.
@debuurvrouw: thnx. Moest wel een beetje lachen om dat van die twee handjes, ben dus niet de enige die niet meer helemaal rationeel reageert op dingen
.
Stoppen met werken wil ik ook nog niet, afleiding is ook wel fijn. Moet echt heel wat gebeuren wil ik wegblijven van mn werk. Ook niet altijd verstandig, I know. Maar liefst houd ik vol tot 25 april.
En natuurlijk ging m'n buik net weer vrolijk heen en weer. Zal je altijd zien. Mn kind zit me nu al te narren, dat wordt nog wat
.
Ik weet ook niet of ik het durf hoor! In ieder geval zeker mijn eigen hand erachter! Maar dan nog... Anders gebruik ik eerst wel een knijper mocht het nodig zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 21:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vond het echt verbazingwekkend eng om zo vlak bij mijn puntgave baby met scherpe dingen te gaan lopen steken.wist die truuk nog van toen mijn zussen klein waren en katoenen luiers droegen.
Schilderstapequote:Op maandag 25 maart 2013 21:08 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het durf hoor! In ieder geval zeker mijn eigen hand erachter! Maar dan nog... Anders gebruik ik eerst wel een knijper mocht het nodig zijn
ff op je hoofd krassen (voorzichtig) works like a charm. probeer maar eens.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:08 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het durf hoor! In ieder geval zeker mijn eigen hand erachter! Maar dan nog... Anders gebruik ik eerst wel een knijper mocht het nodig zijn
De avond/nacht voordat ik ging bevallen voelde ik me ook helemaal niet lekker..quote:Op maandag 25 maart 2013 21:19 schreef L0t.. het volgende:
He balen LBMss een teken dat er iets staat te gebeuren?
ja iddquote:Op maandag 25 maart 2013 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
OH!! maar de navelbandjes gebruikte ik wél! om de prikjes te koelen. maar hoe deed ik dat ook alweer? lapje in de vriezer? of nat lapje om het beentje?
Het komt mij ook wel bekend voor hoor. De dag voordat het begon was ik helemaal niet lekker. Volgende nacht/ochtend begonnen de weeënquote:Op maandag 25 maart 2013 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
Mignonne, stel jij me even gerust? Dat ik ook heus nog misselijk kan zijn door dit weekend te zoet en te vet gegeten te hebben? Dat niet vannacht de bevalling begint??
oh!quote:Op maandag 25 maart 2013 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
Mignonne, stel jij me even gerust? Dat ik ook heus nog misselijk kan zijn door dit weekend te zoet en te vet gegeten te hebben? Dat niet vannacht de bevalling begint??
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh!
Ik las je eerste stukje en ik wilde zeggen "ja hoor, kotsen bij 3 en bij 8 cm, heul normaal"maar dat wilde je niet horen
Ja bedankt dusquote:Aber natürlich kan datik ben ook misselijk, en als het goed is ga ik ook niet bevallen vannacht
hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |