Barba & Pipo gefeliciteerd!

Gaan we nu ik weg ben ineens met z'n allen nachtbraken ja?
Nu ik hier toch ben even een tip-van-Flip delen:
In het ziekenhuis hadden ze condooms gevuld met water (niet helemaal vol) in de vriezer liggen. Daar ging dan een servetje omheen (zo'n beetje wat stevigere stofachtige, niet zo'n papieren pluisafgeefding) en huppakee in de onderbroektent! En dat was me toch een portie lekker! Het kon volgens de fysio ook met een nat maandverbandje uit de vriezer.
Er werd mij door sommigen aangeraden het niet langer dan 48 uur na de bevalling te gebruiken. Weet niet waarom maar ik meld het hier ook maar even.
En schaamteloze inside info voor op het web: Ik 'scheet'

em een beetje om te gaan poepen met mijn overdaad aan hechtingen. Er werd me aangeraden om een wcpapiertje tegen de hechtingen aan te houden en een beetje druk te geven. Ik heb daar uiteindelijk ook zo'n vriescondoom-in-servet voor gebruikt. Lekker stevig en door de kou werd de plek even een beetje gevoelloos. Geen centje pijn gehad.
Nou dikbuikies, geniet van jullie buiken. Ik mis het zwanger zijn niet heel erg. Maar nu ik weet wie erin zat zou ik afentoe wel eventjes een kwartiertje terug in de tijd willen.

(Hoewel Pi eigenlijk veels te knap is om binnen verstopt te zitten.

)