abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124503278
quote:
17s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:43 schreef Kyara het volgende:
Ik ben ook niet misselijk geweest. En beide keren ook geen voortekenen. Nou ja, die gebroken vliezen waren op zich wel een teken.

Maar bij M. gewoon weeen out of the blue. Niks geen voorwerk gehad.

En trouwens ook niet gekotst tijdens de bevalling.
:D!
  maandag 25 maart 2013 @ 21:46:22 #102
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124503336
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:44 schreef mignonne het volgende:
Waarom stresst het je?
Als het wel zo is dan doe je er vrij weinig tegen :P

Alles kan in beval-land. De meesten bevallen van hun eerste tegen de 41 weken aan, zeg nooit nooit er zijn er altijd die eerder bevallen, maar t hoeft niet. Als het komt dan komt het zou mijn oma zeggen :+
Daar heb je ook helemaal gelijk in :Y

Maar ik leef al tijden in de veronderstelling dat het waarschijnlijk de uitgerekende datum of later wordt. Heb nog geen voorwerk gehad, helemaal niks, alleen dus nu ineens misselijk en dan denk ik "Ohjee, misschien begint het toch wel!" (gewoon omdat dat óók kan) En het is de eerste dus toch wel spannend :Y O+
pi_124503672
Ik dacht dat de meeste dingen waar veiligheidsspelden voor werden gebruikt ook met schilderstape konden worden opgelost :7 Maar volgens mij zaten de spelden wel in mijn kraampakket.

Verder was het diner zeer geslaagd, alles was eens gelukt, ik had slechts één foutje gemaakt en dat was een erg positieve: ik heb voor 8 man applecrumble gemaakt, dat wordt dus morgen het beste ontbijt van de week! :9

XM ik hoop dat je snel wordt gerustgesteld, en inderdaad, het psychische aspect van de zwangerschap vind ik minstens net zo zwaar als het lichamelijke! (ik weet nog niet hoe dat met de bevalling zit natuurlijk :')). Als het psychisch zwaar is is dat óók een reden om je ziek te melden :*

Belle heerlijk he die verliefdheid, wij hebben dat ook wel hoor, bijvoorbeeld als vriend ineens verliefd wordt op Koeka ;) Of als ik zeg dat mijn zeekoemoment op bed wel het minst charmante was van de hele zwangerschap tot nu toe en dat hij dan heel verbaasd kijkt en het helemaal niet oncharmant vond! O+
En de naam, ja die vinden we allebei ook nog steeds zó tof *O*
  maandag 25 maart 2013 @ 22:00:56 #104
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124504291
Ha, ik zou me nu al verheugen op morgenochtend Suiker :D :Y)
pi_124504568
LB, kan je misselijkheid niet gewoon van de verstopping komen? Dat werkt namelijk enorm door, zeker als er ook nog lucht bij zit, dan duwen je darmen enzo echt in je maag.

Zo niet, dan: zet 'm op. Het komt goed :).
Home is where the O+ is...
  maandag 25 maart 2013 @ 22:10:15 #106
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124504814
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:05 schreef Cwen het volgende:
LB, kan je misselijkheid niet gewoon van de verstopping komen? Dat werkt namelijk enorm door, zeker als er ook nog lucht bij zit, dan duwen je darmen enzo echt in je maag.

Zo niet, dan: zet 'm op. Het komt goed :).
Ja dat zou heel goed kunnen hoor :Y vanmiddag heb ik even getest of het zou helpen als ik 2 rennies nam, maar dat ging dus helaas niet op. Maar dat alles een beetje overstuur is door de verstopping + het ongezonde eten van gisteren (scones, clotted cream, nacho's, pannenkoeken... :@ ) is ook niet zo verwonderlijk.

Irritant wel, had een koelkast vol lekkere dingen vandaag, en ik heb alleen crackertjes met kaas als lunch gehad, en yoghurt met rozijntjes als avondeten :')
pi_124504988
oh ben je verstopt? :o

ja. Dan zou het me niet verbazen als t daarvan kwam :D
:)
  maandag 25 maart 2013 @ 22:16:00 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124505133
Krijg je best een flinke pens van, van zo'n verstopping :+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 25 maart 2013 @ 22:17:38 #109
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124505233
quote:
12s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
:P
pi_124506307
Barbabientje hoe ging de 2e strippoging vandaag?
Heeft het wat gedaan of wordt het morgen tochde aafspraak in het zh?
(Ik weet even niet meer of het een ks of een inleiding wordt. .. :@ )
pi_124506791
quote:
12s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
:D

Bijzonder moment hier (edoch niet te wijten aan verstopping): ik kan echt mijn voeten niet meer zien van boven! En dat met maat 41/42 ;)
Home is where the O+ is...
pi_124511594
Update: op 25/3 om 3.15u is na een super snelle en spontane bevalling onze zoon L u c a s geboren! Ivm meconiumhoudend vruchtwater moesten we in het zkh blijven maar inmiddels zijn we thuis. Heerlijk aan het genieten. Oh en het geschatte gewicht klopte wel enigszins, 4560 gram =)

Succes voor iedereen en llm'ers zet hem op!
pi_124512305
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 01:01 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Update: op 25/3 om 3.15u is na een super snelle en spontane bevalling onze zoon L u c a s geboren! Ivm meconiumhoudend vruchtwater moesten we in het zkh blijven maar inmiddels zijn we thuis. Heerlijk aan het genieten. Oh en het geschatte gewicht klopte wel enigszins, 4560 gram =)

Succes voor iedereen en llm'ers zet hem op!
Ohh daar is ie dan! O+ Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! *O* wat een flinke knul! Fijn dat jullie lekker thuis zijn, geniet van jullie gezin!
  dinsdag 26 maart 2013 @ 03:23:32 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124512926
Barba en Pipo, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon *O* . Flinke vent idd!! Wat fijn dat ie toch nog spontaan kwam. Nu genieten! :Y
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_124512989
Hey pipo en barba! Dat is goed nieuws!
Gefeliciteerd met jullie knul. En idd een aardig gewicht zeg!
Fijn dat jullie alweer thuis zijn en nu lekker kunnen gaan genieten *O*
pi_124513009
En ja, ik ben aan het nachtbraken.
Heb al sinds 23.00 weer last van mijn buik en ondanks wat lichte slaap toch constant gezeur gevoeld. Nu al ff wakker en het wordt niet echt beter maar kan er ook geen keiharde weeën van maken.

Zit nu op de wc :') met de gedachte dat dat het misschien is en ga zo ff door de woonkamer struinen om te kijken wat er gebeurd. Wil ook niet voor niets nu een vk uit dr bed bellen. Dus misschien keert de rust terug, misschien ook niet.
Maar het is al dinsdag hè, dus aan mijn meldplicht heb ik alweer voldaan :+
pi_124513018
Barba en Pipo gefeliciteerd met jullie zoon *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_124513019
Spannend Danic!
pi_124513025
Hey nog een nachtbraker :W
Tijd voor een voeding klums?

Ik vind het eigenlijk niet spannend maar irritant. Wat gebeurd er nou, moet ik nou bellen of niet. Ik heb mezelf tot uiterlijk 05.00 gegeven. Wat dan weet ik niet, bellen of terug naar bed :')
pi_124513037
Ja mevrouw ligt nog even bij me uit te buiken van haar voeding O+

Kan me voorstellen dat je niet voor niks wil gaan bellen, hopelijk zwakt het of snel af of zet het zo door dat je weet dat je gewoon kan bellen omdat het doorzet!
Het niet weten of het nou voorwerk of het echte werk is lijkt mij ook vrij frustrerend...
pi_124513052
Aaach O+
Ja, vooral omdat het midden in de nacht is. Overdag had ik al gebeld. ...
pi_124513056
Danic :* neem een lekker warme douche. Voorwerk neemt af ervan en weeën nemen juist toe.

Barba en pipo gefeliciteerd! !!
:)
pi_124513062
Ja snachts voel je je toch wat meer bezwaard om te bellen... Maar ach over een uurtje is het 5 uur en dat is zo goed als ochtend ;)
En als je echt denkt dat het doorzet, gewoon bellen!

Succes nog even, ik ga proberen nog even te slapen :*
  dinsdag 26 maart 2013 @ 04:10:44 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124513074
Spannend danic! Zou de tip van mignonne proberen! :Y
pi_124513076
Spannend Danic!

Wat zijn er veel mensen wakker midden in de nacht :o
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')