quote:Op maandag 25 maart 2013 21:43 schreef Kyara het volgende:
Ik ben ook niet misselijk geweest. En beide keren ook geen voortekenen. Nou ja, die gebroken vliezen waren op zich wel een teken.
Maar bij M. gewoon weeen out of the blue. Niks geen voorwerk gehad.
En trouwens ook niet gekotst tijdens de bevalling.
Daar heb je ook helemaal gelijk inquote:Op maandag 25 maart 2013 21:44 schreef mignonne het volgende:
Waarom stresst het je?
Als het wel zo is dan doe je er vrij weinig tegen![]()
Alles kan in beval-land. De meesten bevallen van hun eerste tegen de 41 weken aan, zeg nooit nooit er zijn er altijd die eerder bevallen, maar t hoeft niet. Als het komt dan komt het zou mijn oma zeggen
Ja dat zou heel goed kunnen hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 22:05 schreef Cwen het volgende:
LB, kan je misselijkheid niet gewoon van de verstopping komen? Dat werkt namelijk enorm door, zeker als er ook nog lucht bij zit, dan duwen je darmen enzo echt in je maag.
Zo niet, dan: zet 'm op. Het komt goed.
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Krijg je best een flinke pens van, van zo'n verstopping.
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Krijg je best een flinke pens van, van zo'n verstopping.
Ohh daar is ie dan!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:01 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Update: op 25/3 om 3.15u is na een super snelle en spontane bevalling onze zoon L u c a s geboren! Ivm meconiumhoudend vruchtwater moesten we in het zkh blijven maar inmiddels zijn we thuis. Heerlijk aan het genieten. Oh en het geschatte gewicht klopte wel enigszins, 4560 gram =)
Succes voor iedereen en llm'ers zet hem op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |