quote:Op maandag 25 maart 2013 21:43 schreef Kyara het volgende:
Ik ben ook niet misselijk geweest. En beide keren ook geen voortekenen. Nou ja, die gebroken vliezen waren op zich wel een teken.
Maar bij M. gewoon weeen out of the blue. Niks geen voorwerk gehad.
En trouwens ook niet gekotst tijdens de bevalling.
Daar heb je ook helemaal gelijk inquote:Op maandag 25 maart 2013 21:44 schreef mignonne het volgende:
Waarom stresst het je?
Als het wel zo is dan doe je er vrij weinig tegen![]()
Alles kan in beval-land. De meesten bevallen van hun eerste tegen de 41 weken aan, zeg nooit nooit er zijn er altijd die eerder bevallen, maar t hoeft niet. Als het komt dan komt het zou mijn oma zeggen
Ja dat zou heel goed kunnen hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 22:05 schreef Cwen het volgende:
LB, kan je misselijkheid niet gewoon van de verstopping komen? Dat werkt namelijk enorm door, zeker als er ook nog lucht bij zit, dan duwen je darmen enzo echt in je maag.
Zo niet, dan: zet 'm op. Het komt goed.
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Krijg je best een flinke pens van, van zo'n verstopping.
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Krijg je best een flinke pens van, van zo'n verstopping.
Ohh daar is ie dan!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:01 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Update: op 25/3 om 3.15u is na een super snelle en spontane bevalling onze zoon L u c a s geboren! Ivm meconiumhoudend vruchtwater moesten we in het zkh blijven maar inmiddels zijn we thuis. Heerlijk aan het genieten. Oh en het geschatte gewicht klopte wel enigszins, 4560 gram =)
Succes voor iedereen en llm'ers zet hem op!
Slaap jij écht nooit??quote:Op dinsdag 26 maart 2013 04:03 schreef mignonne het volgende:
Danicneem een lekker warme douche. Voorwerk neemt af ervan en weeën nemen juist toe.
Barba en pipo gefeliciteerd! !!
Servetje er omheen, dus het bevroren stuk zit er niet direct tegenaan. Ik vond het heerlijk tegen de zwelling. Maar wellicht is het niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gulara, lijkt me eerlijk gezegd niks, zo'n bevroren condoom tegen je mutsch aan![]()
. Het klinkt niet als iets prettigs voor mij geloof ik.
Kiwi op de nuchtere maag schijnt ook heel goed te helpen voor/tegen verstopping.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en dus ook: meld
Goed geslapen vannacht, dus da's fijn
Nu ga ik mezelf vandaag volgieten met veel drinken, zo te beginnen met een glas lauw water. Kijken wat dat doet
Hehe, maar lauw water is ook heel ranzigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eerst niet, maar na het glas lauw water wel weer![]()
Nu maar eens kijken wat een boterham doet...
Jah echt welquote:
Nou daar ga ik niet vanuit hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:18 schreef LadyBlack het volgende:
Trouwens, Bellelena en L0t kunnen me ook nog voorgaanof eigenlijk het hele april-rijtje toch?
Ik beval ergens tussen nu en 14 april vermoedelijk, en als je 5 weken om ieders UD rekent.... kan er nog vanálles gebeuren
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Go Danic! Kan ik eindelijke mijn cadeau opsturen
Oh wat irritant Spirit! En vroeg ook toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:29 schreef Spirit82 het volgende:
Hier ook aan het nachtbraken geweest vanwege harde buiken. Wat een rotdingenvooral als je kind het er dan ook niet mee eens is dat ze wordt geplet en lekker wat tegengas gaat geven
Huh Whahaha. Nou je maakt mijn dag wel hoor suffe!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:31 schreef Spirit82 het volgende:
Whut?? Ga jij met zo'n buik nog met de trein?
Achter je oogleden ja, naar bed jij!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:34 schreef danic het volgende:
[..]
Huh Whahaha. Nou je maakt mijn dag wel hoor suffe!
Ik had vanmorgen gezegd dat als dit niks deed en vals alarm was ik voor de trein zou springen!
Dus daar ga ik nu een geschikt exemplaar voor uitzoeken.
Wat mevrouw Zwart zegt idd! Hop hop!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Achter je oogleden ja, naar bed jij!
Ja, dat! En goed dat je het gaat bespreken, want zo nog weken door is geen optie natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Achter je oogleden ja, naar bed jij!
Is dat vroeg? Ik heb eigenlijk geen ideequote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh wat irritant Spirit! En vroeg ook toch?Hopelijk houdt dat ook weer op binnenkort!
Ow sorry, ik ben nog niet helemaal wakker. Ik dacht dat je met de trein naar je vk ging terwijl je half lag te bevallenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:34 schreef danic het volgende:
[..]
Huh Whahaha. Nou je maakt mijn dag wel hoor suffe!
Ik had vanmorgen gezegd dat als dit niks deed en vals alarm was ik voor de trein zou springen!
Dus daar ga ik nu een geschikt exemplaar voor uitzoeken.
Het verhaal dat tweede kindjes pas veel later vast komen te liggen in je bekken klopt dus!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:38 schreef danic het volgende:
Oh en van dat plan stel ik me niet teveel voor hoor. Houdt ws in dat ik wat slaapmedicatie krijg...
En wellicht, heeeeeel misschien ergens volgende week kijken of er iets meer gedaan kan worden (strippen oid).
Net wel een bizar moment tijdens het toucheren. Ze gaf aan dat ze het hoofdje voelde maar dat dat nog beweeglijk was 'voel maar'. En terwijl ze een beetje duwde kwamen boven in mijn buik zo haar billen omhoog. Vriend stond echt
Gaat het nu over de harde buikenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Is dat vroeg? Ik heb eigenlijk geen ideeMoet om 12 uur naar de vk dus zal het eens voorleggen.
Ja dat dacht ik ook idd! Maar ik heb ze zo nog niet gehad, en dit in combi met al dat slijm wat er gister uit kwam of eergister, weet ik het, wil ik toch wel even checken of het echt normaal is. Ze komen niet regelmatig ofzo, maar wel op ieder mogelijk moment, ook als ik slaap en soms doen ze zo zeer dat ik echt loop te hijgen als een paardquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:45 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Gaat het nu over de harde buiken![]()
Die heb ik ook regelmatig.. kan toch zoveel oorzaken hebben? Je maakt je druk, baby beweegt veel, je plet je buik, baby daalt een beetje in, je darmen spelen op, etc.
Maar ik ben benieuwd wat de VK zegt!
Ohja, dat ook nog!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook idd! Maar ik heb ze zo nog niet gehad, en dit in combi met al dat slijm wat er gister uit kwam of eergister, weet ik het, wil ik toch wel even checken of het echt normaal is. Ze komen niet regelmatig ofzo, maar wel op ieder mogelijk moment, ook als ik slaap en soms doen ze zo zeer dat ik echt loop te hijgen als een paard
Het is vast normaal. Ik ga echt niet eerder bevallen dan jou hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, dat ook nog!!![]()
Zou het dan inderdaad zo maar even aankaarten bij de verloskundige
Try mequote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is vast normaal. Ik ga echt niet eerder bevallen dan jou hoor![]()
Ha, ik heb ook geen naaktslakken gezien. Zie je wel, loos alarm. Komt vast gewoon door die 200 meter wandelen afgelopen weekendquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Try meik heb nog geen naaktslakken gezien of harde buiken gehad
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:14 schreef LadyBlack het volgende:
Whoa, BE heeft de OP ook maar direct aangepast!ik verwachtte pas in het volgende deel bovenaan te staan
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat had ik helemaal nog niet gezien, maar ik dacht 'hup, even meteen aanpassen maar
'
Ik de eerste keer ook niet (naaktslakken 2x niet).quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Try meik heb nog geen naaktslakken gezien of harde buiken gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |